Jump to content

Carburator Pierburg


bastil
 Share

Postare recomandată

Sunt singurul care primeste eroare la documentatia pusa de "BULLDOG_razvan"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    79

  • B0BBY

    21

  • cosmin cautis

    19

  • catalinrx25

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca nu merge o trimit pe mail la cine o vreau sau pe mess.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am si eu o problema. am un furtunas de la delcou mi-a spus cineva ca e de la vacuum nu stiu unde sa il bag a ramas pe dinafara.a umblat cineva la masina la scos si acum nu stie de unde la scos.ma poate ajuta cineva.din cauza lui masina porneste dar dupa 30 sec se subtureaza si se opreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce tip de vw ai, si ce tip de carburator, dar din cate carburatoare de vw am vazut eu ... furtunelul ala intra intr-un shtutz din corpul carburatorului. Uita-te cu atentie la carburator si vezi daca nu ai vreun shtutz de ala fara capacel de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma uit.am un golf 2 1.6 benzina din 91

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit locul in care trebuie sa intre furtunasul si am vazut ca este rupt.dar nu stiu cum se numeste piesa care trebuie schimbata.stie cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ce parte ii rupta? Furtunasul?...sau partea aceea din cupru (sau ceva aliaj), shtutzul ala care iese din carburator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunasul ala de pe delco este avansul vacuumatic si din cate stiu eu intra intr-o valva de sens de pe furtunul care duce la pompa servo frana.

:offtopic: meserias ala care ti-a umblat la masina si nu mai stie de unde a scos furtunul

L.E. stie cineva care este secretul consumului la un 2E2 ? mai exact ce anume trebuie facut ca sa consume putin.

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit o poza pe net. furtunul meu este intrat acolo unde am facut semn si nu stiu cum se numeste piesa de la celalalt capat al furtunului nu am gasit nici o poza dar poate am timp maine sa fac una

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este pompita de vacuum de pe delco, dupa cum ti s-a spus mai sus...o cunoastem, dar dupa cum iti spuneam si eu si mai sus ai vazut, capatul celalalt al furtunelului poate sa intre in mai multe locuri...deci nu stim cum se numeste piesa pana nu ne pui o poza cu ea. Repet...eu am vazut 4 tipuri de carburatoare de VW si toate furtunele alea de avans vacumatic se conectau direct la corpul carburatoarelor. Dar nu este obligatoriu....am mai avut un vw scirroco la care existau 2 furtune de avans vacumatic...unul pe o parte a burdufului din poza ta, altul pe cealalta parte...dar erau conectate la un sistem complicat de conducte care erau conectate intr-un final la conducta de vacuum care "mergea" la servofrana.

Deci, in concluzie, pune o poza cu piesa ta iar noi o sa ne straduim sa iti dam un raspuns.

succes

Modificat de cristinel_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor...am un scirocco 1.8 carburatie...si nu vroia sa traga mai sus de 4 mii de ture..am zis ca poate e murdar carburatoru ( pierburg 2e ) deci l'am dat jos si l'am curatat cu decarbusolv. Am inceput sa montez furtunasele la locu lor dar am constatat ca nu imi ajung pentru toate tijele unde intra ele. In partea din spate le'am pus dupa o poza gasita pe net ( poza nr.1 ) dar a ramas unu liber ( dupa cum se vede in poza ) , sa'l astup ca in poza ? .. In partea din fatza nu am pus nici unu...aici fiind problema cea mai mare. Butoiasu verde ( de vaccum ) initial nu avea nici un furtun bagat...presupun ca asta este o problema...deci cautand scheme si poze pe net am gasit urmatoarele... (poza nr.2) unde vine dus mai departe ? [am mai gasit o poza (poza nr.3) unde din partea de sus se duce in carburator in tija aia iar din partea de jos spre butoias , ( plus ca eu la carburatoru meu am 2 tije acolo jos..una unde e incercuit )..

Am gasit o schema aici care m'a ajutat cel mai mult sa imi dau seama care si cum unde vine...doar ca am cateva nelamuriri...nush ce sunt alea incercuite cu rosu .. daca ma puteti ajuta

Multumesc anticipat !

post-59170-0-39617200-1289333826_thumb.j

post-59170-0-14632300-1289333863_thumb.j

post-59170-0-94582300-1289333877_thumb.j

post-59170-0-53139000-1289333961_thumb.j

post-59170-0-88432800-1289333970_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am desfacut in bucati 3 carburatoare, am ales piesele cele mai bune, le-am spalat, le-am suflat, le-am asamblat...

toate vacuumurile sunt bune, corect conectate, garnituri noi, porneste bine la rece / cald, merge bine, DAR CONSUMA

MULT...

CARE ESTE EXPLICATIA SI REMEDIUL ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun..revin...am inteles unde trebuie cunectat toate furtunele..cu exceptia unuia...tija din poze cu ce se ocupa si unde trebuie dus furtun din ea ? ceea ce e incercuit...la mine lipseste..si firul (nr.14 in poza) unde trebuie bagat ? ( nu l'am avut conectat nicaieri si nici nu gasesc vre'un fir pe langa atarnand ...)

Din capacu de la filtru de aer vine un furtun gros bagat in capacu de la motor....in capacu de la filtru am furtunu...da din capacu de la motor pleaca un alt furtun care duce pe langa planetara undeva sub masina (presupun ca e furtunu ala prin care iese fum albastru...e bine ca e asa sau sa il conectez pe cel de la capacu de la filtru ?)

In ultima poza nu stiu ce e piesa aia incercuita ca sa pot duce furtunu acolo...si pe furtunu desenat cu verde care duce la delcou trebuie sa fie non-return valve ?

Multumesc

post-59170-0-77701600-1289342724_thumb.j

post-59170-0-92881900-1289342733_thumb.g

post-59170-0-37166200-1289342748_thumb.j

Modificat de BoghYtzoY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am desfacut in bucati 3 carburatoare, am ales piesele cele mai bune, le-am spalat, le-am suflat, le-am asamblat...

toate vacuumurile sunt bune, corect conectate, garnituri noi, porneste bine la rece / cald, merge bine, DAR CONSUMA

MULT...

CARE ESTE EXPLICATIA SI REMEDIUL ?

Dupa parerea mea,ar trebui sa verifici urmatoarele aspecte:

- daca bujiile sunt caramizii, nu se innegresc (asta inseamna ca amestecul nu e prea bogat),

- motorul nu are gaze de carter,

- nu consuma ulei,

- noxele iti ies in limitele admisibile la test

- nu ai pierderi de benzina prin alte parti

Daca toate acestea sunt in regula atunci dupa parerea mea ai motorul uzat si trebuie o reparatie.

Si in plus....ce inseamna la tine mult? cati mii de kilometrii are motorul?

treaba cu consumul nu este asa de simpla...nu desfaci carburatorul....il cureti....si gata....consuma mai putin.

eu am facut destul de multe teste cu masinile pe care le-am avut, de la a schimba carburatoare dublu corp cu simplu corp si tuburi venturi mai mici. Da...mi-a scazut consumul, dar si forta motorului. In plus daca amestecul carburant este in jurul valorii de 14.7, motorul funcioneaza corespunzator dar nu la capacitate maxima, gazele de evacuare sunt in limitele admise, bujiile sunt caramizii, si consumul este minim. Dar amestecul carburant poate creste ca raport, si anume pana pe la 12:1, cand puterea motorului este maxima, motorul merge foarte bine, dar gazele de esapament nu mai sunt in limite, in plus si consumul creste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul are un an de cand a fost facut , are 20.000 km, ulei are ca nu consuma, bujiile erau evident negre din cauza consumului mare de benzina, ce ma enerveaza pe mine este ca am fost la carbotest panjtelimon, la nea "cum il cheama" de il lauda toata lumea, doar l-a spalat, l-a pus pe masina, si a consumat 6/100.... doar un singur drum, dupa care si-a revenit la consumul lui "normal" de 12-13/100

decat sa dau 100 lei la hotii aia, mai bine mai cumpar 2 carburatoare :lol:

noxe nu am cum sa verific ca nu am aparatura, iar la hotii astia in service nu mai calc.

Am mai achizitionat azi un carburator aproape nou, cu 50 lei de pe okazii, de la unu care banuiesc ca nu stia ce vinde :lol:

Am facut din 4 unu singur, am toate vacuumurile bune, inclusiv mizeria aia mare in 3 trepte care tine ralantiul... am reparat si releul care o comada, acum merge din toate punctele de vedere, ramane sa vad maine cum porneste la frig, si cum merge

am ales jiglerele dupa cum scrie in carte (ca am avut de unde alege :lol:), socul merge impecabil, vacuumul de dezanecare (sau cum ii zice) merge, pompa de sprit e noua, stutul de la pompa de sprit... cu unu se ineca cand dadeam talpa, am pus altul si merge bine.

o sa revin cu noutati daca e cazul.

indicatorul ala de consum cu sonda lambda... e doar un indicator, nu este un instrument de masura.

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indicatorul ala de consum cu sonda lambda... e doar un indicator, nu este un instrument de masura.

indicatorul ala nu indica consumul. El indica cu aproximatie raportul amestecului carburant care intra in cilindrii, deci indirect si consumul aproximativ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ce face indicatorul ala... arata frumos in bord, in rest, cum spuneai si tu indica cu aproximatie, deci nu te ajuta cu nimic.

cat despre carburatorul meu... a pornit dimineata perfect, am mers pana in oras si inapoi, deci vreo 20 km... a mers super... si cam asa arata bujiile dupa

post-17363-0-37093800-1289470821_thumb.j

mai ramane sa ii fac un consum exact, dar eu zic ca sunt semne bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ce face indicatorul ala... arata frumos in bord, in rest, cum spuneai si tu indica cu aproximatie, deci nu te ajuta cu nimic.

cat despre carburatorul meu... a pornit dimineata perfect, am mers pana in oras si inapoi, deci vreo 20 km... a mers super... si cam asa arata bujiile dupa

post-17363-0-37093800-1289470821_thumb.j

mai ramane sa ii fac un consum exact, dar eu zic ca sunt semne bune

bujiile sunt stas...

si sa stii ca indicatorul ala te ajuta cu foarte multe....daca ii reglat corect si stii sa il folosesti. Aproximativ...inseamna ca nu stii exact cu 2 zecimale cifra amestecului carburant, dar cu una te asigur ca o stii si iti poti da seama pe unde te aflii cu consumul.

eu cu indicatorul ala mi-am reglat gazele de esapament la masina si o iesit mai mult decat perfect la verificare (sa ne intelegem...la o masina de 30 de ani). In plus te poate ajuta la drum lung sa economisesti combustibil.

Este acelasi principiu dupa care ECU stie cat combustibil sa injecteze si cat sa dea avansul la scanteie. Daca nu era de folos...nu mai inventau astia sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu gasisem o schema cu microcontroler si cu afisaj, iti arata 2 zecimale, dar nu gasesc o piulita sa o sudez pe galerie ca sa pot sa pun sonda :lol:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus toate furtunele de la vaccum inafara de unu care duce la comutatorul de vaccum...poate cineva sa imi spuna unde exact se afla comutatoru asta ?

Porneste bine acuma motorul numai ca atunci cand apas pedala la fund...ascileaza intre 4000 si 5000 de ture.. ( scapa pe undeva aer la vaccum nu ? )

post-59170-0-94016700-1289485555_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ce cauti tu sa fie doar la alea cu aer conditionat, eu aveam astupat stutul ala, si acuma am un carburator care nici nu il are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ce cauti tu sa fie doar la alea cu aer conditionat, eu aveam astupat stutul ala, si acuma am un carburator care nici nu il are.

am sa il astup si eu.. treaba cu oscilatia cand am pedala la fund poate sa fie din cauza ca nu e astupat ala sau trebuie sa verific si restu furtunelor...eu nu am nici cablu din poza conectat...nu gasesc un fir cu care sa il unesc...stii unde tre sa ajunga ala ?

Multumesc

post-59170-0-53547900-1289489390_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firul ala este de la o rezistenta din interiorul socului, ajuta sa se deschida mai repede, stiu ca e comandata de unul din senzorii de pe circuitul de apa, merge si fara, dar nu au pus-o nemtii de prosti acolo, o sa ma uit in schema si o sa-ti zic unde vine, la mine am schimbat firul si nu mai are culoarea originala.

Daca problema ta apare si cand e motorul cald, atunci nu e de la furtunele.

vacuumurile si furtunelele sunt pentru pornirea la rece si regimuri de functionare pana sa ajunga la temperatura normala (in afara de vacuumul de la camera 2). D-aia multi "meseriasi" anuleaza din ele, ca in regim normal merge si fara.

stiu ca s-a mai dat linkul asta dar e de baza, cel mai bine explicat, si desene si tot ce vrei, eu dupa asta l-am reconditionat pe al meu, e inca in teste dar se pare ca merge bine.

http://66.196.80.202/babelfish/translate_url_content?.intl=de&lp=de_en&trurl=http%3a%2f%2fwww.ruddies-berlin.de%2f2E2Wirkungsweise.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!