Jump to content

Carburator Pierburg


bastil
 Share

Postare recomandată

Sa traiesti Miki o mie de ani pentru explicatile date legate de carburatorul pierburg!! Eu am reusit sa mi-l pun la punct singur dupa explicatile tale! Totusi mai am o problema ,nu cred ca lucreaza al doilea corp,pana la 120 km urca rapid si dupa acea pana la 150 ii trebuie timp,. si mai mult nu merge ,am motor de 1800cm3

Mersi mult de explicatii Miki! Consumul mi se pare ok ,am facut multe drumuri lungi cu ea afara si nu i-mi ia mai mult de 7-7,5 dupa calculele mele,viteza de mers 100-120 max, nu sant asa de talpalau de felul meu dar uneori nevoia o cere,am sa incerc sa schimb carburatorul asta cu altul de la cineva care a avut tot un motor de 1800 ca al meu dar de fabricatie mai noua,sper sa se potriveasca m-am uitat odata la el cand il avea pe masina si era un pic diferit de al meu, domnul de la care il cumpar si-a pus disel pe masina si a zis ca mergea beton,al meu face figuri si socul de putere ,trebuie sa-l tin un pic din sprituri dupa ce porneste dupa acea merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    79

  • B0BBY

    21

  • cosmin cautis

    19

  • catalinrx25

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

curge benzina pe la sistemul de actionare al clapetei carb pierburg mono corp codul nu il stiu care sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seamana cu vreunul din poze? cum e consumul la masina?

nu-mi vine momentan in cap nici o idee de "buba" care sa dea benzina din camera de nivel constant sau din alta parte inspre clapeta (in afara de circuitul normal al benzinei spre galeria de admisie bineinteles) dar poti face astfel: desfaci capacul carburatorului si verifici nivelul benzinei - s-ar putea sa fie prea mare si sa curga pe la garnitura si sa se prelinga si asa mai departe; daca nivelul e ok iei jos carbul si il desfaci in doua; pui benzina in camera de nivel constant dar nu o umpli ochi si vezi daca se prelinge spre clapeta si daca da incerci sa vezi pe unde, eventual actionezi clapeta de cateva ori de la min la max si vezi ce se intampla ... daca nu reusesti asha sau daca nu reusesti sa desfaci mergi la un atelier mai rasarit daca nu gasesti unul specializat si vezi ce zic cei de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat nivelul si este ok cred k o la il desfac si am sa vad ce si cum multumesc pentru sfat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( ce e recipientul verde de forma sferica prins de casorie in stanga carburatorului, din care pleaca un furtunas la carburator?

+LE: banuiesc ca e rezervor de vacuum, dar care e rolul lui mai exact? am observat azi ca furtunasul care pleca din el, atarna pe langa carb, era scos de la locul lui, l-am bagat la loc si parca era prea turata la relanti, plus facea autoaprindere... sunt tare curios maine cum porneste la rece, ca azi era deja incalzit motorul cand am observat

trimite-mi te rog si mie schema de legare a vacumurilor ,nici la mine capsula de dezinecare nu cred ca mai lucreaza,dimineata trebuie sa stau cu piciorul pe acceleratie ca altfel moare motorul,de pornit porneste la prima, sta turata cateva secunde si apoi gata daca nu tin piciorul pe acceleratie tremura toata si merge inecata,cand se incalzeste este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa apare si la mine, vacumurile sunt legate bine, dupa stickerul original de pe capota, porneste din prima, sta la choke, dar daca pornesc da semne sa moara, trebuie sa tin acceleratia mai mult, dupa care cand pornesc trebuie sa accelerez pana pe la 4-5000 de ture, da cateva semne de parca ar fi ceva mizerie in benzina, dupa care porneste bine, si asta doar dimineata cand pornesc, de e cald nu are nimica. benzina bag de unde apuc, dar mai degraba de la petrom.

GVP - firul din poza trebuie sa se conecteze la o mufa corespondenta care vine din blocul de relee; acolo exista un releu care la un moment dat cand apa din sistemul de racire atinge aprox 30 - 40 de grade da curent iar in corpul socului unde intra firul din poza exista o rezistenta electrica si aceasta cand este alimentata incalzeste arcul bimetalic care deschide clapeta de soc pentru ca aceasta sa se deschida mai repede; pe scurt spus este un fel de frectie la picior de lemn deci daca nu gasesti usor mufa corespondenta sau macar firul pentru ea (vine pe acelasi "tub" cu firul senzorului de temperatura apa din capatul chiulasei) las-o asha ca nu e bai - izoleaza capatul ala din poza si prinde-l undeva sa nu mai atarne si gata

Ms de raspuns, dar daca nu e legat nu e rau? de ar fi tot ar face bine nu? Si de e sa leg, doar pun capatul la firul de la temp apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in poza e schema de legare a vacuumurilor; daca atunci cand dai sa pornesti de pe loc cu motorul rece da sa moara inseamna ca nu functioneaza socul de putere adik nu sta inchisa clapeta de soc si aici pot fi doua cauze - ori nu se inchide deloc ori o deschide capsula de dezinnecare prea mult si motorul nu primeste destula benzina cand e rece; poti face astfel: dimineatza cand e f rece inainte sa-l pornesti iei jos capacul filtrului si te uiti la carb daca e sau nu inchisa clapeta de soc; daca e inchisa pornesti motorul si te uitzi la clapeta de soc cat se deschide - normal tre sa se deschida la jumatatea cursei; daca nu e inchisa inainte sa pornesti motorul inseamna ca ceva nu e ok cu arcul bimetalic, ori nu e reglat ca lumea, ori altceva ...

aceeasi problema e si daca tre sa tii motorul din pedala ca daca nu moare - verifica functionarea clapetei de soc

recipientul verde este un rezervor de vacuum si se leaga conform schemei

poate nu m-am exprimat corect sau suficient de bine dar firul ala in nici un caz nu-l legi la firul de senzor temperatura apa; la rezistenta aia din corpul socului de putere despre care era vorba ii vine curent din panoul de relee din bord doar ca firele vin prin acelasi "tub" i-am zis eu ca nu am stiut cum sa-i spun altfel, deci prin tubul prin care se duce firul de la senzorul de temp apa de pe chiulasa catre bord vine si dinspre bord firul pentru rezistenta aia; dar ti-am spus lasa-l si izoleaza-l daca nu le gasesti ca functionarea socului se bazeaza pe temperatura apei si reglajul corect al pozitiei de deschidere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trimite-mi te rog si mie schema de legare a vacumurilor ,nici la mine capsula de dezinecare nu cred ca mai lucreaza,dimineata trebuie sa stau cu piciorul pe acceleratie ca altfel moare motorul,de pornit porneste la prima, sta turata cateva secunde si apoi gata daca nu tin piciorul pe acceleratie tremura toata si merge inecata,cand se incalzeste este ok

mai fratilor i-mi mananca zilele carburatorul asta pirburg2e,nu-i mai dau de capat! porneste dimineata la 2000 de ture cateva secunde dupa acea cade turatia la 600 de ture, il ajut eu cu piciorul pe acceleratie sa stea pe la 1600-1800 cateva minute mai exact 3-4 minute dupa acea merge si sta pe 1000 de ture, hai ca ar fi ok daca atunci cand se incalzeste ar ramane asa dar el incalzinduse ajunge la 1200 si mai are si fluctuati , nu merge rotund ,merge cam cu galme problema ii ca nu mai pot sa-i fac nici un reglaj ,pot sa desfac surubul de relanti care actioneaza pe tija capsulei vacumatice pana il iau jos de tot tot nu mai scade turatia,la drum chiar daca motorul este cald mai am smucituri mai ales cand intru in depasiri si-l calc pe coada,o adevarata pacoste! l-am desfacut,l-am spalat cu solutie de curatat carburatoare ,am schimbat pompa de sprit ca i-mi curgea benzina pe langa membrana ,acolo totul este ok,socul l-am pus altul,clapeta sta ok si se deschide repede ,cred ca la socul asta functioneaza si rezistenta electrica alimentata de releu ca se deschide mult mai repede dechat mergea numai pe baza de apa calda,vacumurile sant legate dupa schema originala,multumesc mult lu miki 21 pentru ea,o problema ar fi, de fapt cred ca doua,furtunul care vine din spatele carburatorului si merge la filtru de aer nu-i prieste legat acolo,mi se urcase turatia pe la 2400 la cald si nu stiam ce are pana l-am scos afara si am tinut degetul in capatul lui asa a coborat turatia si asa ca i-am pus un surub in capat si l-am blindat asa ca am ramas cu simtomele de mai sus scrise la inceputul comentariului,capsula de dezinecare nu este legata si nici nu am avuto vreodata,cred,am masina de aproape 3 ani si pana in vara asta de fapt de cand a inceput sa se raceasca afara nu i-am dat filtrul de aer jos sa vad ce-i sub el ,masina mai facea figuri din iarna trecuta daca nu o porneam mai multe zile mai exact cu pornirea la rece nu statea in turatie ca si acum dar cand se incalzea nu aveam problemele pe care le am acum,ii dadeam o cheie zilnic si nu am avut treaba cu ea, asa am iesit din iarna fara emotii ,dar de acu creca-i bai, va rog astept sugestii si sfaturi !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi un tel sapt viitoare si iti explic ce e de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fratilor i-mi mananca zilele carburatorul asta pirburg2e,nu-i mai dau de capat! porneste dimineata la 2000 de ture cateva secunde dupa acea cade turatia la 600 de ture, il ajut eu cu piciorul pe acceleratie sa stea pe la 1600-1800 cateva minute mai exact 3-4 minute dupa acea merge si sta pe 1000 de ture, hai ca ar fi ok daca atunci cand se incalzeste ar ramane asa dar el incalzinduse ajunge la 1200 si mai are si fluctuati , nu merge rotund ,merge cam cu galme problema ii ca nu mai pot sa-i fac nici un reglaj ,pot sa desfac surubul de relanti care actioneaza pe tija capsulei vacumatice pana il iau jos de tot tot nu mai scade turatia,la drum chiar daca motorul este cald mai am smucituri mai ales cand intru in depasiri si-l calc pe coada,o adevarata pacoste! l-am desfacut,l-am spalat cu solutie de curatat carburatoare ,am schimbat pompa de sprit ca i-mi curgea benzina pe langa membrana ,acolo totul este ok,socul l-am pus altul,clapeta sta ok si se deschide repede ,cred ca la socul asta functioneaza si rezistenta electrica alimentata de releu ca se deschide mult mai repede dechat mergea numai pe baza de apa calda,vacumurile sant legate dupa schema originala,multumesc mult lu miki 21 pentru ea,o problema ar fi, de fapt cred ca doua,furtunul care vine din spatele carburatorului si merge la filtru de aer nu-i prieste legat acolo,mi se urcase turatia pe la 2400 la cald si nu stiam ce are pana l-am scos afara si am tinut degetul in capatul lui asa a coborat turatia si asa ca i-am pus un surub in capat si l-am blindat asa ca am ramas cu simtomele de mai sus scrise la inceputul comentariului,capsula de dezinecare nu este legata si nici nu am avuto vreodata,cred,am masina de aproape 3 ani si pana in vara asta de fapt de cand a inceput sa se raceasca afara nu i-am dat filtrul de aer jos sa vad ce-i sub el ,masina mai facea figuri din iarna trecuta daca nu o porneam mai multe zile mai exact cu pornirea la rece nu statea in turatie ca si acum dar cand se incalzea nu aveam problemele pe care le am acum,ii dadeam o cheie zilnic si nu am avut treaba cu ea, asa am iesit din iarna fara emotii ,dar de acu creca-i bai, va rog astept sugestii si sfaturi !!

O sa te sun Mihai ! seara dupa ora 20 numai sa-mi spui ziua , nu vreau sa te deranjez de la alte activitati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu m-am exprimat corect sau suficient de bine dar firul ala in nici un caz nu-l legi la firul de senzor temperatura apa; la rezistenta aia din corpul socului de putere despre care era vorba ii vine curent din panoul de relee din bord doar ca firele vin prin acelasi "tub" i-am zis eu ca nu am stiut cum sa-i spun altfel, deci prin tubul prin care se duce firul de la senzorul de temp apa de pe chiulasa catre bord vine si dinspre bord firul pentru rezistenta aia; dar ti-am spus lasa-l si izoleaza-l daca nu le gasesti ca functionarea socului se bazeaza pe temperatura apei si reglajul corect al pozitiei de deschidere.

am gasit acel fir, maine vad si leg, si eu am probleme dimineata la pornire, poate e din cauza aia, socul tine putin, dar moare cand dau sa accelerez, iar dimineata cand e foarte frig, moare de vreo 3-4 ori, verific clapeta :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GVP saptamana viitoare ajung din nou intr-o zi prin gheorgheni poate chiar toplita si in alta zi prin sighisoara - o sa te anunt din timp si daca vrei sa vii pana intr-unul dintre orase si iti arat si explic mai multe si despre soc si tot ce am facut eu pe la a mea

Cris1981 poti sa ma suni in ce zi vrei doar ca va trebui sa fii langa masina sa iti explic ce si cum si sa si vezi ca sa intelegi ce itzi explic; sau daca ai bani multi pt benzina ma gasesti in fiecare saptamana intr-una din zile in sibiu si iti arat "live" :)

Modificat de miki_21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seamana cu vreunul din poze? cum e consumul la masina?

nu-mi vine momentan in cap nici o idee de "buba" care sa dea benzina din camera de nivel constant sau din alta parte inspre clapeta (in afara de circuitul normal al benzinei spre galeria de admisie bineinteles) dar poti face astfel: desfaci capacul carburatorului si verifici nivelul benzinei - s-ar putea sa fie prea mare si sa curga pe la garnitura si sa se prelinga si asa mai departe; daca nivelul e ok iei jos carbul si il desfaci in doua; pui benzina in camera de nivel constant dar nu o umpli ochi si vezi daca se prelinge spre clapeta si daca da incerci sa vezi pe unde, eventual actionezi clapeta de cateva ori de la min la max si vezi ce se intampla ... daca nu reusesti asha sau daca nu reusesti sa desfaci mergi la un atelier mai rasarit daca nu gasesti unul specializat si vezi ce zic cei de acolo

mersi de sfat chiar mi-a fost de ajutor;), si am reusit sa si rezolv problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am si eu niste intrebari legate de un carburator Pierburg 2E-E. Am avut masina la cineva la reparat si de atunci imi lipsesc niste piese. Atasez o poza.

Piesa incercuita este o cupla (tub) cu doua fante pe capete pentru antrenarea unui ax in functie de rotatia celuilalt. Piesa imi lipseste, dar se poate confectiona. Rog pe cineva care are o asemenea piesa sa imi spuna si mie dimensiunile ei si unghiul dintre cele doua fante de pe capete (sunt perpendiculare, paralele, sau la cate grade?) Este din metal (are importanta daca conduce electric)?

De asemenea am o nelamurire cu cablul Nr. 8. Imi lipsea, iar eu l-am legat undeva pe corpul carburatorului si undeva pe carterul superior, pentru a avea contact electric. E OK?

Multumesc!

post-10976-1287141656_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cautand pe net am gasit. Diametrul interior al cuplei este de 6 mm, iar lungimea de 12mm, fantele au cate 4 mm adancime cu 4 mm intre ele.

Dupa ce am pus firul de masa al carburatorului si aceasta cupla, motorul porneste usor, ralanti-ul este normal, dar mai am o problema. In sarcina mare (in rampe mari sau la viteze de peste 100km/h) motorul da sa se opreasca, are niste socuri ca si cand nu s-ar mai alimenta. Ce as mai putea verifica sa-i dau de cap?

Multumesc.

post-10976-1287507675_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica traseele de alimentare cu benzina, de la rezervor pana la carburator si in interiorul lui; vezi pompa daca mai baga ca lumea, nivelul in camera de nivel constant, curata filtrisorul de la intrare in carburator, jiglere, etc; eventual da jos tot carburatorul, desfa-l bucatzi si curatza-l bine;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un carburator Pierburg Solex Pic 7. In cartea tehnica spune ca jiclorul de ralanti este 42.5 iar cel auxiliar este de 35. Intrebarea mea este ... daca aceste valori reprezinta diametrul in zecimi de milimetru a gaurii jiclorului ( adica 42.5 inseamna 0,425 mm) sau este un cod. Daca este un cod...atunci este o corespondenta intre diametrul gaurii si codul respectiv? (cu cat este valoarea mai mare...cu atat codul este mai mare...sau este o alta analogie)

va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu carburatorul imi sta la relanti la 1800 sau 2000 turatii si am observat ca tija de la capsula 95 din imagine nu se retrage ,ce e de facut? ms

carburator.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ajuta pe cineva. E o documentatie despre 1b1 1b2 1b3 2b

SSP 30 pdf

Modificat de BULLDOG_razvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu se retrage tija inseamna ca trage aer fals pentru ca furtunelele de vacuum de la capsula respectiva sunt sarite sparte sau chiar membrana capsulei este sparta - verifica toate furtunelele de la carburator si vezi ce-i acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca e membrana sparta se poate repara sau de unde cumpar o capsula noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi verifica sa nu fie infundat "stutul" din care pleaca furtunul spre aceea capsula.Iar capsula o verifici daca functioneaza simplu:furtunul sa fie bagat in capsula si il sco-ti din cealata parte si "tragi cu gura si vezi daca functioneaza capsula".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spune un pret si pune o poza, mai tre sa trec pe la dezmembrari si daca nu gasesc vorbim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!