Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

  • Administrator
Deschid acest topic la rugamintea colegului 50rio, cu privire la cei ce detin Passaturi 3BG (B5.5) cu motorizare de 2000 cmc TDI.

Aici se vor trata probleme referitoare la aceste motoare (consum, s.a.m.d.), si care nu se regasesc la motoarele de 1.9 TDI.

Restul problemelor referitoare la masina in sine se vor trata in topicurile existente pentru respectivul subiect pe aria B5.

Va rog sa va rezumati strict la lucruri privitoare la motoarele de 2.0 TDI. Restul discutiilor le veti purta pe topic-uri dedicate, sau pe privat. Posturile offtopic au fost sterse.
...Am cerut sa fii on-topic. Si tu, si toti cei ce posteaza in acest topic, care in mod ciudat e denumit Detalii Motoare 2.0 Tdi.

Am deschis topic-ul cu urmatoarea precizare:

Deschid acest topic la rugamintea colegului 50rio, cu privire la cei ce detin Passaturi 3BG (B5.5) cu motorizare de 2000 cmc TDI.

Aici se vor trata probleme referitoare la aceste motoare (consum, s.a.m.d.), si care nu se regasesc la motoarele de 1.9 TDI.

Restul problemelor referitoare la masina in sine se vor trata in topicurile existente pentru respectivul subiect pe aria B5.

Stau si ma "minunez", ce este asa greu de priceput ca, aici se discuta doar problemele CARACTERISTICE acestui tip de motor?

V-a rugat Cosmin in cateva randuri sa terminati cu dezvoltarea acestui topic intr-unul general de probleme, fiecare avand la randul ei un topic dedicat, indiferent ca este vorba de ambreiaj, frane, suspensie, etc.

Deci, ON-TOPIC sau se inchide.

PS: Va rog sa nu raspundeti la acest post cu alte posturi :angry: ca nu-mi face placere sa apelez la avertizari pentru astfel de lucruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorine,in legatura cu acel zgomot.Cand am avut racordul spart am avut acelasi simptom,mai ales ca acesta este pozitionat in partea dreapta spre roata.Verifica pe undeva racordul flexibil,urc-o pe un elevator,da scutul de la motor jos si vezi daca nu are negreala pe el.Tinem legatura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus powerbox pe masina ! :Driver: Impresii..sunt cateva. Masina urca mai bine in turatii si cuplul este mai mare si mai linear (urca mai repede pana la 1900) iar turbolag-ul pare mai mic :) Cat despre consum..de la 9-10 in oras..am ajuns sa-l am la maxim 7 la mers normal :P iar la mers sportiv..il am undeva la 8-8.5 maxim ! :lol:

Deocamdata sunt super multumit de alegere si sper sa nu regret, desi nu cred. Pe celalalt passat am avut si resfotare si powerbox..si masina a mers perfect pana la moarte (cand am avut accidentu). Nu am avut nici cea mai mica problema cu turbina sau alte chestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,

si eu sunt de 3 luni posesorul unui astfel de model... ma bucura mult prezenta acestui topic... :icon_cool:

nu ma prea pricep eu prea mult la motoare dar fata de 1.9 tdi "se simte" net superior...poate sunt subiectiv dar.....

pana acum cca. 2500 km :P nu pot sa-i reprosez nimic.....vreau pana la sfarsitul anului sa ajug cu ea la reprezentanta in Sibiu sa o verifice si ei odata...asa de siguranta ....masina a fost ultima data in service in Germania in iunie 2008 la revizia de 121.000 km schimbat distributie, DPF, lichide ....

sa auzim numa' de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF-ul l-au schimbat cu totul, sau doar lichidul pentru el ?

Felicitari pentru achizitie, si sper sa ai parte de ea cat mai mult timp fara probleme :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eusunt,bine ai venit printre noi si la mai multi km fara probleme.Asteptam mai multe pareri de la tine despre masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Rio se simte diferenta cu PowerBox ? adica de la 136 la 156 cai putere nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian si Andrei bine ati venit printre noi,dar spuneti-ne si noua mai multe pareri despre acest model,caci dupa cum ati vazut pe topic sunt persoane multumite si nu prea de aceste masini.Vad ca incet-incet ingheata acest topic,poate si din cauza moderatorilor,dar sa incercam sa discutam la subiect dupa cum vor ei.Bine,acum ma gandesc ca o fi si faptul ca nimeni nu are probleme,sper sa fie asa,asta inseamna ca suntem proprietarii unor masini foarte reusite.Apropo,a fost taica-meu sa faca ITP-ul,iar concluzia celor de acolo,bine si dupa stilul lor de verificare,masina este de nota 10 si deja a sarit de 165k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci G. Sunt multumit de masina. Trage foarte bine ce sa zic..Trebuie sa recunosc faptul ca a tras si mai bine. Am si eu o intrebare . Cutia de viteze a fost schimbata iar mecanicul nu stiu sigur daca a stiut ca e 2.0 TDI. Ma costat 600 euro ( Cutia + manopera ). De cand a schimbat-o am impresia ca sa schimbat ceva la masina. O fi diferenta intre cutia de 1.9 TDI - 131 cp si cea de 2.0 TDI - 136 cp ? . In rest ce sa zic sunt multumit. Am schimbat kitul de distributie, intinzatori , curele ( ce era pe langa distrubtie ). Ulei Castrol 5w-30 , toate filtrele schimbate ( inafara de DPF ) la schimbul de ulei. Si motorina buna. Nu am fost dezamagit pana acum de ea. O singura data mi-a aparut chestia care zicea Rio cu "engine workshop" si spirala de la bujii. Dar i-am dat putina coaja la motor si sa stins dupa care a urmat sa traga si mai bine :o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei,nu stiu ce sa-ti zic de problema cu cutia de viteza.Pe motorizarea asta,conform www.bitnet.ro s-au pus 3 feluri de cutii:HHQ,GVS,FRK.Asa stiu si eu ca am HHQ.Vezi si tu ce cutie ai avut si compara daca e la fel cu ce ti-ai pus.Ar trebui sa-si fi dat seama mecanicul ca nu-i 1.9 motorul,mai ales ca a schimbat cutia,dedesubt acolo e DPF-ul si trebuie sa-l dea jos ca sa aiba acces la cutie,am vazut-o cu ochii mei cand mi-am schimbat kit ambreiaj+volant.Senzorul acela,spirala,cand apare,sunt primele semne ca ti se termina aditivul din tanculetul de sub rezervor,asa ca degeaba ii dai tu talpa la masina,e o mare prostie,ca nu e DPF cu autoregenerare ca la motoarele de pe B6.Martorul s-a stins pentru ca nivelul e acolo la limita,dar dupa ce ai sa mai faci ceva km nu se va mai stinge indiferent de talpa care o sa i-o dai tu.Fa o verificare la aditiv si vezi cam la ce nivel e.Ar mai fi o explicatie daca ai aditivul recent schimbat,aia ca mecanicul respectiv ti-a umblat la DPF,iar acolo e un senzor care comanda aditivul,poate ti l-a bagat aiurea si a accelerat consumul aditivului,asta e o supozitie de a mea,oricum ce e clar:ti se termina aditivul.De motorina,eu ii bag de peste 1an si jumate,OMV Premium(vara) sau Alpine(iarna),e euro V si are indicativul CZ 51(parca asa se scrie) dupa cum zice in manual.Apropo,de ce ai schimbat cutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce cutie mi-a pus acuma. Cutia a fost foarte uzata. A fost agatat cu masina pe jos si s-a fisurat cutia..pe urma a pierdut incet incet uleiul ..la care a inceput sa huruie ca la autobuz. Cand a dat jos mecanicul cutia a zis ca rulementii erau foarte uzati si asa mai departe. Cert e ca nu stiu ce cutie a pus. O sa verific nivelul adtivului DPF ( si am o mica intrebare : de unde se verifica ? ) iar alta intrebare unde aflu ce cutie de viteze am avut ?

Eu folosesc motorina de in Petrom ( Top Euro 4 ) iar acum de cateva zile Euro 5 si din Rompetrol Efix Diesel. Mai mult a consumat Efix Diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul aditivului il afli cu un tester,problema e ca nu prea sunt pentru tipul acesta de motor,e o intreaga discutie pe topic despre asta,n-o mai repet sa nu deranjam moderatorii,insa eu folosesc numai reprezentanta,acolo am gasit ce trebuia pt masina mea.Tipul de cutie il afli de pe www.bitnet.ro,e un vin decoder excelent,bagi seria de sasiu si afli tipul de cutie.Pune-i euro V,mai ales si cu DPF-ul,dar numai de la Lukoil sa nu-i pui.Si stii ce e ciudat,ce fel de cutie o fi aia care a costat 600 euro cu tot cu manopera,mai ales ca la masinile noastre trebuie sa suporte un cuplu de 335Nm si sunt si 6 trepte?

Modificat de Luci G.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de aia m-am mirat si eu. Cand a venit vorba 600 euro. Ma asteptam undeva la 1000 - 1300 euro numa cutia si inca vreo 5-6 milioane manopera.

Din luk oil odata am bagat dar mi sa parut si scumpa. In orice caz ..sper sa nu fie cutie de 1.9 sau nu stiu..habar nu am

Oricum parca se simte diferenta sincer. Cu cutia aia tragea mai..altfel sau poate mi se pare...

O sa merg la Cluj la reprezentanta Vw sa vad de DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar 1200-1300 euro,cred ca mult mai mult daca e noua,ca SH la cate masini de astea sunt nici nu prea sunt sanse sa gasesti.Sper sa nu fie asa grav cum ne gandim noi.Sa ne tii la curent cu ce ai sa afli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci..o sa va tin la curent nu e asta o problema. Problema e ca ..masina cand a fost la service nu am fost eu cu ea . Cutia sigur e second ( nu m-am asteptat sa fie ceva nou oricum , nu am idee cati km are sincer ) Tin sa zic ca merge bine, nu huruie , nu bate nimic , nu pare a fi foarte uzata, chiar merge bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm..pai atunci e bine daca esti multumit :blink:

Ma..este cineva cu alt cod de cutie decat HHQ ? sau alt cod motor ?!? Ca eu sincer nu le-am vazut..Poate restu care s-au mai facut..sunt in Hamerica..:beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rio costa mult sa schimb aditivul acela din DPF ? Mi-a facut o singura data figura de atunci nu mi sa mai intamplat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei,cu aditivul nu te grabi atunci,daca ti-a facut o singura data,mai las-o pana cand acel martor nu se va mai stinge.Pretul aditivului sigur e ceva de genul 200RON/litru poate o idee mai mult sau mai putin plus manopera.Mai e problema cum ii bagi aditivul pt ca aceasta operatiune necesita o pompa speciala cu care se incaraca aditivul prin portbagaj si care nu se gaseste la toate service-urile,Rio zicea ca se gaseste prin Arad parca.La mine,cand am facut aceasta treaba,cei de la service mi-au demontat tanculetul cu aditiv(ridici masina pe elevator si se afla sub rezervor prins in 3 suruburi),au desfacut supapa si au turnat aditivul pur si simplu.Daca nu ai incredere in metoda asta cauta un service care are acea pompa de umplere.De motor,stiu ca mai sunt si alte coduri,dar asta e singurul cu 8 supape.Iar codul cutiei originale ar trebui sa-l mai gasesti si in portbagaj,lipit pe o eticheta langa roata de rezerva.Ok,cutia e SH(cu toate ca eu cred ca se gasesc foarte rar piese SH pt aceste motoare) si spui ca merge bine,dar ai verificat daca e cutia care ii trebuie masinii tale?Si fa-i o scanare masinii,ca eu cred ca ea n-a vazut asa ceva de cand ai adus-o.Tinem legatura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei_99 si ca sa lamurim si problema aditivului,acesta nu se schimba,ci se completeaza.Acel tanculet cu aditiv are capacitatea de aproximativ 4 litri si se ajunge la nivelul minim cand se aprinde si martorul cam dupa 120k km.Eusunt,nu mai scrie de burdufuri si alte treburi legate de orice in afara de motor,ca ne vor inchide topicul.Foloseste si pm-ul,iti raspundem sigur.Si ca sa-ti raspund,alea sunt preturile pt burdufuri la modelul nostru.Vorbim!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari

LA motorul de 2.0 tdi ce sonda de apa se folseste? cu 4 pin sau cu 2 pin???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de tipul motorului. BGW? 100kw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 4 pini

iar daca ai nevoie de un cod: 059 919 501 A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!