Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

este un consum cat se poate de normal la aceasta motorizare. acum sa fim seriosi...depinde si cum mergi cu masina, iar pe drumurile din romania prinzi o coloana, stai pe acolo 30 de min si hop sare consumul...si normal... dam vina pe masina. Cat despre viteza maxima, intradevar am testat si eu si 205km/h e maximul la masina mea. tin sa precizez ca am un variant identic cu al lui 50rio. masina este limitata electronic ca pedala are la greu. urmeaza un ciptuning la mine saptamana viitoare. va tin la curent cu rezultatele performanta/consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect ! Asa sa faci ! ca sunt tare curios cum se schimba consumul :icon_thumright:

Acuma am ajuns de la timisoara si am facut drumu Timisoara - Arad cu consum de 4,7 :D la 90 km/h afara si 60-70 in sate. Viteza medie a fost undeva la 71 km/h.

P.S.: Doar ce i-am facut schimbu de ulei si de filtre si parca trage mai bine, iar consumul este mai mic. Inainte am avut Castrol Edge, iar acuma am bagat Aral..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E buna idea acestui topic, totusi acest motor ridica unele probleme datorita faptului ca este mai rar.

Eu am adus masina din semnatura in tara dupa Paste, si facut RARul imediat dupa 1 iunie cand a intrat in vigoare noua varianta cu taxa de poluare, iar inginerul de la rar a zis ca nu a mai vazut asa ceva, a urcat-o pe rampa sa vada si el DPFul... oare un inginer de la rar nu mai vazuse un DPF la alte masini? Ma rog... La administratia financiara erau putin emotionati de faptul ca masina e cu DPF :icon_thumright:

Ce pot spune despre acest motor:

-am cartea tehnica, daca cineva vrea, o pun scanata pe aici. Se pot vedea ce trebuie schimbat si cand.

-La mine in carte scrie ca s-au schimbat la 120.000 si distributia si DPFul

-ECU este EDC16 si din cauza asta majoritatea celor care folosesc vag com versiuni mai vechi nu il pot "citi" in intregime

-si eu am luat masina cu acest motor pt ca e EURO4 si DPF (in ideea ca taxa e mai mica si se da o reducere de 25% pt DPF, in nici un caz nu m-am gandit la salvarea planetei) si in ideea ca acest motor e poate mai bun ca cel anterior 1,9tdi 131 cp

-din pacate dupa aceea am aflat din f multe surse, inclusiv pe forum, ca tot motorul de 1,9 e mai reusit

-la masina anterioara cu 1,9tdi 131cp viteza maxima din talon era 208km/h, iar la actuala, cu 2,0tdi 136cp maxima este 205km/h. Deci o informatie oficiala ca acest motor nu e mai performant. 5 caluti si o mica crestere de cuplu nu inseamna ca e neaparat mai bine... conteaza f mult transmisia, softul, multe alte aspecte, nu e o matematica exacta. Acest motor e mai lenes, viteza maxima o prind mai greu decat cu cea de 1,9tdi, desi aia avea mult mai multi km la bord. Stiu ca multi sint entuziasmati de ceea ce detin, dar trebuie sa fim realisti... asta e realitatea.

-ar fi interesant de aflat din surse sigure sau de la cineva care a facut asta si e ok, daca se poate renunta la DPF. Insa nu stiu daca la ITPul urmator masina ar mai trece. Probabil ca nu.

-si eu am patit problema cu martor ESP aprins si afisaj climatronic ciudat si nu mai baga rece... nu am gasit o explicatie. Nu am scanat pe vagcom sa vad ce erori au aparut, dar pe climatronic in mod diagnoza mi-a afisat o eroare 0538 CAN-Bus

-nu prea cred ca se poate prinde 225km/h cu acest motor fara tuning, probabil era o panta acolo.

-acest DPF obliga la folosirea unui ulei mai special, si a mea a venit tot cu castrol si va recomand acelasi ulei. Specificatiile exacte le am scrise in carte, si cartea e in masina, insa pe forum exista topic-uri unde se vorbeste de acest subiect. In nici un caz nu merge acelasi ulei normal de diesel PD si gata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-acest DPF obliga la folosirea unui ulei mai special, si a mea a venit tot cu castrol si va recomand acelasi ulei. Specificatiile exacte le am scrise in carte, si cartea e in masina, insa pe forum exista topic-uri unde se vorbeste de acest subiect. In nici un caz nu merge acelasi ulei normal de diesel PD si gata...

Eu am masina din iunie 2007 si am făcut cu ea peste 30.000 km si nu simt vreo diferență,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maximus9,pai sa inteleg din postul tau ca nu prea esti multumit de masina,asa e?N-am inteles totusi chestia cu vit maxima din manual de doar 205km/h.La mine e 211km/h cu exact 4000rpm ale motorului,iar acceleratia de la 0-100km/h este 9.8sec,date oficiale mai bune ca la 1.9 tdi 131cp,am mai spus-o si pe un topic care s-a inchis.Sa fie diferenta de la limuzina la combi asa marisoara?Am si recunoscut ca viteza aia asa "fabuloasa" am atins-o fiind ajutat,dar totusi motorul avea in jur de 4300rpm,apropo de ce a zis 50rio ca mai sus de 4000rpm nu mai vrea.Nu sunt foarte tare la tehnica acestor masini si in general a masinilor,e primul VW care il am,dar recomandarea ca acest motor e mai puternic decat 1.9tdi o am de la persoane care se pricep chiar f. bine.Chiar unii au spus ca e mai reusit decat 2.0tdi de pe B6.Habar de motoare am chiar destul,dar altfel de tip si stiu ca cele mai bune sunt cele care nu consuma ulei,cum de fapt se intampla la masina mea si la un nr de km chiar maricel(160k km).Pe cand,pe alte topic-uri,sunt f. multi posesori de alte diesel-uri care se plang de consumul mare de ulei.Intr-adevar un mic dezavantaj al acestei masini e consumul urban cam mare si habitaclu cam zgomotos din cauza motorului.Dar dupa cum citeam pe un site despre acest motor,cei de acolo recomandau acest motor pt cei ce calatoresc pe distante lungi.Am mai spus, masina o am de 2ani si in afara de problemele clasice ale DPF si catalizatorului(cam costisitoare totusi) n-am avut nici o problema.Si chiar imi place masina,poate pt ca e a mea,insa acceleratiile mi se par extraordinare,cred ca sunt mai bune decat ce se spune oficial,reprizele in treapta a 3a si a 4a fantastice,simt cum ma lipeste de scaun,cred ca de la cuplu i se trage.Ma scuzati,am tendinta sa fac poezii,dar sincer asa se intampla.

Apropo de eroarea aia,Maximus 9,eu am dus-o si la scanare dupa aparitie si nu a aparut nimic pe tester.Am postat istoria asta si pe topicurile ESP si Climatronic dar n-am primit nici un raspuns.Ce inseamna pana la urma codul acela?Chestia cu meniul de diagnoza,cum se acceseaza,abia am aflat-o si nu am vazut eroarea aia.Poate e o problema specifica acestui tip de masina,de aia intreb pe acest topic,poate o rezolvam aici.Si nu am inteles ce ai vrut sa spui despre ulei,ca nu se foloseste decat un anume tip,eu cel pe care-l folosesc l-am cumparat din Germania de la reprezentanta si dat de ei dupa seria de motor.Ti-l trimit pe pm ca sa nu deviem de la subiectul topicului si da-mi si mie raspuns daca e ok,daca nu care e.Mersi!Cartea tehnica o ai in germana ca e cam destul de complicat s-o studiem.

50 Rio,am vazut ce record ai avut la consum,ma refer la minim.Pai nici eu nu am reusit asa ceva.Pai pana la urma totul ti se trage de la viteza.Daca mergi "regulamentar" e perfect.Si eu am observat ca la 1900-2200rpm ale motorului,in treptele de viteza IV,V,VI am cel mai mic consum.Deja peste 2500rpm am vazut ca sare de 8%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neaparat, problema este sa nu tot schimbi vitezele si sa accelarezi sau decelarezi..Eu tot drumu am mers cu viteza a 6-a :biggrin: pentru ca nu era aglomerat (nu stiu daca am facut mai mult de 3 depasiri) asa ca mi-am permis sa depasesc cu ea.

Cat despre ulei..nu stiu ce sa zic. Cand am luat-o am bagat Castrol Edge, dar nu am fost foarte multumit de el. Acum cateva zile, cand i-am facut schimbul de ulei si filtre, am bagat Aral (care cica e la fel cu Castrolul, adica e produs de aceiasi firma) si parca masina se misca mai bine si are un consum mai mic. Acum, in oras nu-mi mai trece consumul de 10% ! Inainte imi arata tot peste 10%. Iar extern, cand am mai facut o data drumul acesta (Timisoara - Arad) am reusit sa scot 5,2% in exact aceleasi conditii ca si acum..

Eu sincer sunt foarte multumit de motorul acesta si chiar imi place la nebunie zgomotul facut de el :D Intotdeauna mi-a placut sa ascult motorul. Parca-l "simt" mai bine daca e mai galagios :P In plus daca vroiam o masina silentioasa imi luam benzinar, dar eu am vrut sa simt cuplu unui diesel si sa-i aud sunetu ala gros de fiecare data cand o mai "testez" :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa e cu partea de accelerare si decelerare,trebuie evitate pe cat posibil,astea sunt reguli pt. toate masinile daca se doreste atingerea unui consum cat mai mic.Dar nu uita ca am vorbit de racordul flexibil,daca vrei sa eviti aceasta problema care am patit-o eu si Nikolas,nu accelera motorul in treptele superioare plecand de la o turatie a motorului mult sub 1900rpm,ai vazut cum vibreaza atunci,eu unul simt pedala de acceleratie ca ar vrea sa-mi rupa laba piciorului.Toti mecanicii mi-au spus,si autorizati si neautorizati,cu acest motor trebuie mers turat.Eu am observat si ca in comparatie cu clasicul 1.9 tdi,dar si cu 2.0tdi de pe B6 intervalul de turatii ale motorului de cuplu maxim este mai larg:1900-3500rpm asta am vazut-o in manual.

Nu stiu,dar partea cu consumul poate se datoreaza in mare parte si sistemului de strazi din tara,sunt gandite pt nr de masini care erau in anii 80,iar acum nr lor este de milioane.Si mai e si partea ca acolo in vestul tarii e "jale" cu traficul,nu prea frecventez zona,dar am avut ocazia in vara si imi venea sa innebunesc.Am mai spus parca:Hamburg-Oradea;distanta aprox.2200km;consum mediu:5.8l%;Oradea-Vaslui,la Vaslui consumul mediu a ajuns la:6.4l%.Deci iti dai seama ce consum am scos pe tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar..la noi e jale :P Eu acuma am venit iar de la Timisoara cu un consum de 8,3 ;) , dar am si mers...si cu 180 ;) :blah: de fiecare data cand imi permitea traficu si drumu :P

Cat despre plecatu in vitezele superioare de sub 1900 e clar.. :evil: nu fac asta niciodata :P iar daca o fac..o fac foarte finut, incat sa nu forteze nimic :eek: (asta in cazul in care nu ma grabesc..)

Modificat de 50rio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartea tehnica e in germana, intr-adevar, daca intereseaza pe cineva, nu ezitati.

Luci G.: nu sint nemultumit de masina, ci doar realist, si avand termen de comparatie cu celalalt passat, vorbesc in cunostinta de cauza. Repet, sint pe aici pe forum multi care spun ca acel motor de 1,9 e mai reusit. De altfel modelul anterior de passat era mai reusit si per ansamblu, la asta am observat multe compromisuri pt a mai scadea din costuri... materiale mai ieftine, anumite amanunte la care s-a renuntat... ma rog, asta e tendinta la absolut toate masinile, calitatea scade.

Uleiul pt DPF este 507.00, orice alte normative, 505.01 si asa mai departe sint pt motoarele fara DPF, la asta ma refeream. Chiar daca nu "pare" sa fie nimic in neregula cu alte uleiuri, hai sa folosim cel recomandat, totusi...

Nu am cartea masinii in casa, ca e in masina sub volan in locasul ei :), dar parca intr-adevar viteza maxima la berlina este 211, iar la variant este 205. O dif destul de mare... sau nu stiu... Repet, la motorul 1,9 de 131cp maxima era de 208 la variant. La berlina nu stiu.

O intrebare si o mare rugaminte: azi am incercat sa gasesc burduf de planetara, si pt motorul asta la interauto si wolksman au fost putin derutati, nu stiau ce sa imi recomande, cica s-ar putea sa se potriveasca cel de la 1,9 131cp, dar nu e sigur. Si-a schimbat cineva vreun burduf de planetara sau cap de planetara la acest model? Unde, cum, cat... rog dati-mi amanunte urgent si mie, ca e nevoie urgent... eventual pe PM ca sa nu fim offtopic. E clar ca vom avea multe probleme cu tipul asta de motor...

Inca ceva legat de viteze maxime: daca aveti GPS, e singura metoda sa va asigurati ca e viteza corecta... dati pe ecranul unde se vede si altitudinea si urmariti daca se coboara, urca sau e drept drumul, la viteze mari, chiar si la 2-3 secunde se va modifica altitudinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, chiar acum cateva zile am schimbat eu burduful pe drapta. M-a costat 25 Ron burdufu si 100 RON manopera :|

Eu din cate stiu este exact ca si la restul passaturilor. Nici intre 101 si 131 CP nu exista diferente de burduf :) In plus acum am aflat ca si telescoapele spate de la passat sedan de 101 CP se potrivesc la variantu de 2.0. Cel putin asa arata pe programul ce-l au la magazinu de piese auto.

P.S.: Iar daca tot mai comparam cu 1.9 TDI 131 CP haideti sa precizam si cutia de viteze de la 1.9 ! Vorbim de cutie in 6 trepte sau in 5 ? Pentru ca este o mare diferenta intre ele !

Modificat de 50rio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, f ciudat... si eu am intrebat la 2 firme serioase si cunoscute pe forum, dar nu au putut sa imi dea un raspuns clar, desi s-au uitat in program. La volksman mi s-a spus ca apare doar original si costa 1,4 milioane, iar la interauto ca apar 2 coduri si nu stie care sa il aleaga, si ca ar costa 90 ron... Tu de unde l-ai cumparat? Or avea n program mai bun... in orice caz, mai ieftin de 40 ron nu am vazut pe niciunde, la 25 ron este chiar ieftin.

Eu am comparat cu 1,9 cu 6 trepte... daca nu ma insel, varianta de 1,9 131cp s-a vandut cu 5 trepte doar in perioada in care s-a vandut motorul de 2.0, probabil tocmai ca sa il diferentieze si mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai..sincer nu cred ca are rost sa vii pana in arad la magazinul+service-ul asta :lol: Se numeste Pyramis..si cu atat am luat si l-am schimbat :) ca era tot spart..si nu este nici o diferenta intre 2.0 TDI si 1.9 TDI din punctu asta de vedere (directie, suspensie) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ti s-a spus tie de acolo, ca nu e nici o diferenta.

Dar ce sa fac eu daca mi s-a spus din 2 parti ca sint unele diferente? Traim in romania... oricum, verificati-le toti cu atentie... eu nu am facut-o la timp si ambele burdufe sint sparte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai..eu chiar nu cred ca este vreo diferenta intre 1.9 TDI si 2.0 TDI la directie si suspensie ! Sunt aceleasi masini cu motoare diferite, dar nu atat de diferite incat sa necesite schimbari si acolo.

Eu unul l-am schimbat cand am luat masina si am schimbat si distributia la ea, iar cel de pe dreapta l-am schimbat acum cand am schimbat si placutele de frana pe fata (altfel nu-l observam nici eu). Oricum nu era spart de mult..pentru ca eu in mers nu mi-am dat deloc seama si nici tatal meu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat burdufurile la planetare. Nu cred ca exista diferente intre burdufurile de palnetara de la 1.9, si 2.0, dar exista cu siguranta diferenat intre burduful cel dinspre roata si cel dinspre cutia de viteza.

Referitor la pret burduf +manopera=40 Euro (140 RON)/buc

Problemele de acest gen se pot observa daca te uiti sub roata si pe aripa interioara de plastic sunt urme de vaselina (unsuroase). Din propria experienta periodic ma uit acolo, dar acum recent le-am schimbat si nu am probleme.

La Passatul anterior am schimbat burdufurile aduse din Ungaria, la un pret foarte mic, dar nu au fost de calitate , dupa un timp destul de scurt a trebuit sa le schimb din nou. Asa ca dupa parerea mea conteaza foarte mult calitatea (originea) pieselor, oricare ar fi ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat burdufurile. sunt aceleasi ca la 1.9 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor..exista o solutie sa scapam de DPF..dar este cam costisitoare :|

El se poate da jos si acum, dar masina nu va mai merge asa bine si va scoate non-stop un fum alb, iar pentru asta trebuie ceva electronica din America..care este scumpa. Azi am vorbit cu tipul ce face asa ceva si momentan asteapta electronica pentru un passat care urmeaza sa-l fac. Pretul este de 1000 euro..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50rio,tu crezi ca un motor este proiectat de un singur specialist cum e cazul celui care isi permite sa faca modificari?Sunt zeci si sute,se fac sute de teste pe motor,se pune pe standul de incercari sute de mii de km,se ajusteaza cate si mai cate.Eu te sfatui s-o lasi balta cu DPF-ul,cred ca din moment ce il scoti afectezi clar si parametrii motorului.Lasa-l asa cum e el,cuml-au construit nemtii,e asa mult sa dai 8-9 mil la 120k km.Sa nu spui ca tu faci 200k km pe an.Iar cu 1000euro care ii dai pe "lucrarea" asta ciudata iti schimbi acest filtru,de care neamtul zice ca tine lejer 120k km.Ia gandeste-te, tii masina asta o viata ca sa faci experimente cu ea.Si mai pierzi si cu ITP,ca nu cred ca o sa-ti mai dea euro IV.Uita-te si tu pe topicul asta,ca ne-am adunat vreo cativa cu motorul asta si in afara de DPF nu se plange nimeni de vreo alta problema la motorul asta,ba din contra majoritatea suntem prea multumiti de el.Si din ce am citit cred ca si tu ai schimbat aditivul,ai mai avut probleme dupa operatiunea asta?Si apoi majoritatea specialistilor din tara nu prea stiu de motorul asta si chiar de electronica lui,iar cineva care sta f. mult pe net crede ca e capabil sa-i umble la electronica,ce a facut el diagrame,grafice,calcule ale motorului cu noua electronica?Hai ca deviem si de la topic.

Deci,concluzia mea finala,lasa motorul asa cum a fost construit el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci, nu m-ai inteles bine :(

Tipul asta se ocupa de modificare la masini ! Are firma specializata pe asa ceva si a facut masini si de raliu ! (El a fost si pilot de raliu)

Am vorbit azi cu el si mi-a spus ca daca mi-l da pur si simplu jos, masina nu o sa mai mearga cum trebuie si o sa scoata un fum alb, dar exista electrica in America facuta special pentru chestia asta si aia e asa scumpa. El doar o aduce din America ti-o pune pe masina, iti da DPF-ul jos si il inlocuieste cu o alta teava, nimic mai mult.

Motorul a aparut pentru prima data in 2003 in America. El a fost facut pentru Americani, iar mai apoi a fost facut si pentru europeni ! In plus se stie ca la tuning americanii si asiaticii sunt pe primul loc :) fiind cei mai dezvoltati din punctul asta de vedere.

Eu vreau sa-mi schimb si evacuarea la masina, dar nu pot fara sa dau DPF-ul jos. Defapt pot, dar nu o sa am rezultatele dorite (sunet)

P.S.: Operatiunea asta nu consta in resoftarea computerului masinii ! (i-am pus si intrebarea asta..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti curajos Sorine!

In cel mai rau caz poti pune DPF-ul la loc, iar dacă merge cu modificarea aia fără probleme esti norocos, dar nu stiu ce obții in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma nici eu nu o sa fac modificarea aceasta, decat in cazul in care DPF-ul va face figuri, in sensul ca va trebui schimbat. Pana atunci raman cu el..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu burdufele de planetara... deci am fost la interauto, service prezentat aici pe forum, si am sunat si la volksman, magazinul bine cunoscut aici pe forum.

La ambele s-au uitat in calculator, si au fost debusolati, nu au putut sa imi spuna daca sint aceleasi cu 1,9. De fapt au spus ca nu sint la fel, de vreme ce e alt cod si alte preturi, la interauto mi-a spus ceva de genul 1 milion un burduf plus un milion manopera, in conditiile in care chiar seful de acolo a spus "un burduf pt passat ar trebui sa fie cam 4-5 sute de mii". Concluziile le trageti singuri.

Nu trebuie sa se auda nimic ca sa fie sparte... eu le am sparte de 5000km si acum am mai facut cu ele inca 4000km pt ca tocmai m-am intors din austria. Masina a mers cam bine.... impecabil... am vrut sa opresc acolo la un service VW ca am intalnit destule, si sa intreb de burdufe, ca e clar ca in romania e ceata totala, dar nu am avut timp. Am urcat la 2600m altitudine pe serpentine si nici un zgomot de planetara. Totusi, sint sparte ambele. Insa daca ar fi ca cele de 1,9 nu inteleg cum de 1 service si un magazin cu oarecare renume spun ca nu stiu daca sint la fel, si sint asa de debusolati...

Consumul in timpul excursiei? Ca de obicei, la mine nu am prea vazut pe passat consum sub 6%. Nu opresc climatronicul niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maximus eu sunt 99% sigur ca sunt la fel. La fel sunt si bratele, la fel sunt si planetarele si multe alte lucruri! Nu aveau nici un motiv sa le schimbe, cum nici de la 1.9 TDI 101 CP la 1.9 TDI 131 CP nu sunt diferente...

Cat despre zgomot, mie a inceput sa mi se auda. Eu din pacate am facut minim 1000 km cu el prin praf..(am fost la bunici, si nu am stiut de el) si acuma, dupa ce l-am schimbat..a inceput sa se auda :)

Zicea cineva ca isi face resoftare...ce se mai aude ? a facut-o ? ceva impresii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cum v-am promis, vin cu detalii despre resoftarea acestui motor. in sfarsit am reusit sa fac si acest lucru dupa o perioada de agonie pentru ca nimeni nu vroia sa se bage la acest motor. lucrurile nu sunt asa simple ca la 1.9 tdi sau 2.0 tdi 140cp unde cip tuningul este f usor de realizat. la acest motor a trebuit sa fac un update de soft la un service autorizat vw (update cere nu se poate face in alta parte) apoi "ciparea" pentru cresterea puterii.

acum sa vin si cu parerile :)

este alta masina. sunt 40cp in plus adica 176cp.

masina a devenit mulllllttttt mai nervoasa. sunt super incantat de rezultate si recomand toturor sa faca acest lucru.

despre consum pot sa va spun ca in oras a ramas la fel iar la drum lung este sensibil mai mic cu aprox 0.5l/100km.

despre efectele negative nu stiu deoarece inca nu s-a intamplat nimic negativ cu motorul. pana acum totul e ok si sper sa ramana asa :beerchug:

inainte de a face aceasta operatie asigurati-va ca respectivul a mai cipat acest motor si sa nu il amestece cu cel de 140cp. va spun asta ca am intalnit oameni care se dadeau super experti in cip tuning iar cand au vazut motorul mi-au spus ca e de 1.9 tdi si ca am pus eu la misto sigla de 2.0 pe spate. asta pana le-am aratat talonul. d'apai sa mai faca si cip tuning la el.

daca aveti intrebari va raspund cu placere, iar daca sunteti din bucuresti va astept la un drive test sa simtiti pe fundul vostru ingropat in scaun de cei 176cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resoftarea ai facut-o la Voinea ?;)

Cat despre update, pentru ce se face ? Cu ce ajuta ? Cand stim ca trebuie sa mergem sa-l facem ? Cat costa ?:P A mai zis un coleg ca i-au facut update de soft, dar nu a stiu exact pentru ce..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!