Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Sunt pareri si pareri. Fiecare isi sustine cauza!

Eu l-am scos pentru ca aveam consum mediu de 12.5%, mi se regenera de 4-5 ori pe zi. Asta in Calarasi, ca in Bucuresti vedeam si consumuri de 15%. Mi-am amortizat repede investitia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, da , se stinge pe urma, dar de ce apare si pe acel display? Sper sa nu fi avut accident masina inainte si sa apara "AIRBAG OFF" cum ca ar fi inactiv, nu m as mai simti in siguranta.multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se aprinde si la mine cel de langa plafoniera, odata ce pui contactul, apoi se stinge. Masina a fost testata de vreo 6 ori pana acum, fara urma de accidente. Asa "face" toate :D stai linistit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma ajuta cu un cod pentru cureaua de distributie pe original? Care ati schimbat distributia de curand? :D

Intreb aici deoarece ma intereseaza strict motorizarea mea, cea din titlul topicului. Urmeaza cheltuiala cu distributia si parca as lua cureaua pe original, rolele INA sau Litens si o pompa de apa cu paletii de metal. Scuze, totusi, daca am postat unde nu trebuie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca curelele pe "original" sunt produse de Gates; Eu cand am schimbat distributia la passatul din semnatura am ales sa pun curele Conti (extraordinar de bune), role INA si pompa de apa Valeo (cu paleti de metal); in 15k de km pana acum nici o problema. 

De curand am schimbat o distributie la un polo 1.9 TDI care avea kit de "origine"  montat in Italia, dar cureaua avea pe langa holograma grupului vag si inscriptia firmei producator; Cred ca mai am inca in garaj cureaua si o sa-i fac o poza sa vedem exact cine le produce. La fel am intalnit si la passat cand am schimbat, iar rolele pe original erau produse tot INA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La indrumarea colegului GABIVVX voi pune urmatorul kit original de distributie: 038198119A, pompa de apa cu paleti metalici ( asta e goanga mea ). Restul e cancan :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna am si eu un pasat an 2000 1.9 tdi 3B

 

am erorea asta si nu stiu ce sa ii fac

 

Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    0001 
   Coding: 00004
   Shop #: WSC 05314 
   VCID: F0EB54F39863

1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
            35-00 -  -

 

 

Va rog ajutor  si motorul merge fff greu am cumva pompa de motorina in rezervor sau cablu ala are doar rol de nivel combustibil.

 

 

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva daca se poate folosit Adblue in loc de aditiv pentru DPF  ?  Pentru un passat b5 din 2005 , motor 2.0 tdi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este vorba de motor bgw.

In nici un caz.strici tot pe acolo.

Este un lichid special destul de scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am luat masina, aveam jocpe verticata in schimbator, recent s-a marit suficient cat sa intre treapta de mers innapi cand incerc sa cuplez trepta I si trebuie sa fiu aten la semafoare ca il pocnesc pe cel din spate :)

 

Stie cineva daca se potriveste timoneria de AVF? ca BGW-uri la dezmembrat sunt mult mai rare

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cutia eu zic ca-i la fel. Nu sunt mai multe cutii de 6 trepte pe Passat. Cum timoneria de AWX (131 cp) merge si la AVB (101 cp) nu vad de ce timoneria de AVF sa nu mearga la BGW.

Eu zic ca merge si trebuie sa coste undeva pe la 50 lei SH din dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, cam dupa 3000km dupa calculele mele, si-a facut regenerarea, turatia cam mica la relantiu 1,8L dar am vazut ca in mers cand acceleram arata si 80L consumul instant..in fine...pe seara cand reveneam de la servici mi-a aparut eroare  MOTORSTORG WERKSTATT codita de purcel si semnul exclamarii aprinse iar turatia a scazut doar putin peste relantiu si abia am ajuns acasa...Pareri ceva??Sa stiu luni incotro o apuc...Ma gandesc ca are legatura cu filtrul asta...Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un citat din alt topic: "motorstorg este de la nefunctionare becurilor pe frana". Sa le verifici cumva, sa pui ceva pe pedala de frana si sa te uiti la becuri, sa vezi si pozitiile daca iti merg. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns, era o eroare senzor acceleratie, nu a avut legatura cu regenerarea, a fost o coincidenta.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

De ce nu porneste(masina din semnatura) ?? Nu am nici-un martor aprins,pe tester totul e normal. Are momente cand porneste bine indiferent daca motorul e cald sau rece dar mi s-a intamplat sa nu porneasca ,caz in care am pornit-o cu spray. Sa fie de vina pompa tandem sau sa aiba legatura tot cu dpf-ul ? Va rog, niste pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sunt multe de zis, incepi cu pompa din rezervor(pe duca sau sorbul infundat), pompa tandem,distributie,oringuri la inectoare, se dezamorseaza instalatia..etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringuri injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune si mie cineva,va rog,diferenta intre motoarele AVF,AWX,AVB,AJM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici se vorbeste de BGW, nu de alea, plus ca e mult mai ok sa dai mai multe detalii, cam ce te intereseaza, ce vrei sa faci ( sa cumperi passat, a schimbi motorul, etc. )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Pentru informare citesti aici. Dar cum spune colegul, mai bine pui intrebarea la obiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
bogdandumiter

Nu, nu ai voie ! Pretul unui litru de aditiv DPF Euro 4 este aprox 150 Lei/ Litru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Regenerare dpf in mers cum fe poate provoca ?

Fara vagcom. Ca la mine de 2000-3000 mi km nu sa mai regenerat dar erori nu imi apar pe vagcom Multumesc

Motor 2.0 bgw

Modificat de sergiui
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!