Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am si eu o intrebare: merge schimbat blocul cu interne de  BGW cu unul cu tot ce e in el de 1.9 TDI, AVF/AVX, in asa fel incat sa pastrez toate anexele si chiulasa de la BGW?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni? am incercat sa aflu de pe net dar fara succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat consuma motorul asta real, in Bucuresti, nu mai stiu exact cand am resetat dar cu aproximatie am bagat motorina de 2mil si am facut cam 200km, drumuri scurte pe "racoare" 3-4-10 km, pe bord imi arata consum 11% dar cred ca e mai mult....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum este la altii, dar la Passatul meu, circuland si doar oras (Timisoara), si doar afara, si mixt, consumul real de la pompa si consumul de pe bord nu corespund. Eu circul din plin in plin. si la fiecare alimentare resetez calculatorul de kilometrii. La ultima alimentare in 700 km, mi-a intrat fix 60 litri de motorina, asta insemnand un consum mediu de 8,5. Pe computerul de bord aveam afisat 7,7. Alta data mergeam Timisoara - Budapesta, mers in Romania pana la vama (80 km) 110-120, de la vama pana la autostrada (40 km) 90-100, pe autostrada (200 km) 130-140, si retur (total aprox. 640km). Pe bord aveam 6.3%, la pompa 7.2%. Oricum mi se pare enorm consumul, si nu stiu daca doar la mine este asa, sau asa este la fiecare PASSAT 2.0, sau doar cei cu 1.9 mint cand vorbesc de consumuri de 5 - 5.5 pe afara. Intradevar la un drum de Szeged si retur (250 km), mers cu 100 km/h in a 6-ea cu tempomat, am reusit sa scot pe bord 5.3, adica 6 la pompa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de 2.0 este cel mai gurmand dintre dieselurile de pe passat (excluzand 2.5 v6). cel mai economic motor este 1.9  AVB ( dar si cel mai lenes) . ca si varianta de echilibru ar fi AWX ( care are consum decent si trage suficient). La AVF cutia in 6 trepte este inutila, singurele avantaje ar fi ceva mai mult cuplu datorita ambreiajului de 240 .dar nu este suficient de mare diferenta incat sa se merite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite eu (Passat B5.5 1.9 TDI 4MOTION) ca nu am nimic de castigat sau de pierdut, adica nu vand masina si nici nu o fac de ras. Asta vara am fost pana-n Grecia (Halkidiki). Plecat din Bucuresti la ora 23.00 iesit din tara pe la Ruse, mers 100-110, decent in trena unui autocar de RO (cunostea drumul si zonele periculoase, si cum eu nu ma grabeam si nu vroiam sa risc cu BG-rii) am avut consum de 6.2%. In Bulgaria, mergand spre Sofia este zona muntoasa, urci la greu, in Halkidiki tot cam asa am avut zone unde urcam, deci eu ma declar multumit de consumul extraurban. Am consumat 72 l si am facut 1148 km in 19.9 h de condus efectiv si o medie de viteza de 60 km/h. Pe BC imi arata si mie 6.4%, dar nu-i bai. Consumul l-am verificat si la intoarcere si a fost la fel. 

Dar daca merg spre PL din Buc imi arata 5.5%, evident respectand viteza legala. Dar in oras vara daca se circula si nu se sta in trafic am 10.5% si de cand a venit frigul am 12%. Asta este masina. Consumul de carburant la ralanti-u pe BC este de 0.6 l/h. Cantitatea de motorina injectata este de 4 si un pic mg/str.

Deci se poate si un consum mic, dar si unul mare. Bine clar o dau in barci aia de zic ca merg foarte tare si consuma mai nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un passat modelul acesta de vanzare daca intereseaza pe cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit pe topicul asta mai ca as avea si eu una de vanzare... glumesc evident :lol: , abia ce am facut distributia, racordul elastic, senzorul g235 si un burduf la planetara, cu putin noroc se aprinde si martorul de aditiv :))  si rezolv toate problemele :icon_bounce:

E clar ca motorul asta consuma ceva mai mult....dar nu cu mult mai mult...cel  putin motorina normala, motorina aditivata o suge mult mai repede... si trage altfel fata de AVB ...cu orice fel de motorina !!

Totusi cei cu consumuri de 5% cred ca merg pana in 2mii de ture si cu viteze relativ mici!

 

La mine consumul de carburant la ralanti-u pe BC este de 0.5 l/h fara clima si 0.7 l/h cu clima pornita!

Modificat de lospaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic: Eu cu stage 1 pe ea, scos DPF-ul,  am 7.6% cu clima pe AUTO, iarna. Asa consuma masina asta in regim de mers normal spre alert. E grea, e mare, aerodinamica nu prea e ca-i break, are si kw cu care sa faci o depasire.. Daca mergi cu 90-100, clar o sa iti consume 5-6%, dar care mai e placerea? Eu zic sa ne bucuram de ele ca sunt niste masini fiabile, care nu se strica din 5 in 5 km de faci carare spre service. Sarbatori fericite tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un passat modelul acesta de vanzare daca intereseaza pe cineva

 

Asa, si?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi se pare mare consumul comparativ cu performantele masinii, in afara daca merg frumos scot 6%, cand o calc pe coada 6,5 - 7%; in oras de la 10,5 in sus pe vremea asta. Diferenta de vreo 0,5 l/100 km probabil este fata de 1.9, dar se justifica dpmdv. Cui i se pare consumul mare poate trece la logan, cu mcv-ul dci de serviciu scot 5,2 mixt la 3-4000 km pe luna si o calc pe coada bine ca de la 68 cp la fix dublu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multi ani tuturor!

Am mers cam 6-700km la drum lung si nici o regenerare pana acum... plus  inainte, vreo 300prin Bucuresti dar fara un senzor la evacuare gaze arse!Citisem pe undeva ca in 4-500km se face regenerare automat!

Modificat de lospaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se face regenerarea cam la 1400 - 1700 km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aveti idee daca o masina poate consuma mai mult dupa schimbul kitului de distributie? Deoarece acuma daca ma gandesc bine, diferenta de consum pe BC si cel real mi-a aparut aprox dupa schimbatul distributiei. Si consuma cu  15% mai mult in toate felurile.

Am verificat avansul pe vag-com, si este 2.8. Eu daca am inteles bine, trebuie sa fi intre -2 si +4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa consume daca nu a fost pusa ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cam cat timp tine regenerarea asta in mers?

Am aproape 2000km de la ultima regenerare, care a tinut cateva minute, mi-am dat seama ca eram la semafor si s-a turat motorul etc..dar acum ca am tot facut drumuri lungi  nu prea mi-am dat seama cu toate ca am lasat afisat consumul instant sa-mi sara in ochi cand creste consumul...

Am facut RAR-ul  de curand si nu au fost probleme cu  noxele, deci probabil nu mi-am dat seama cand s-a facut ori nu s-a facut si astept sa se aprinda ceva prin bord...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Stie cineva de ce nu-mi accepta codul de login (21295) pentru regenerare? Erori pe motor 2: una despre bujia nr 2 si una despre filtrul incarcat. Filtrul este incarcat 76% iar softul este original, nu are DPFOFF.

Multumesc

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca este un prag de la care nu-si mai face regenerarea. Am patit-o de curand la un A5. De fapt ca sa inceapa regenerarea trebuia schimbat senzorul de presiune de dinainte de DPF, dar la el era trecut de 66% incarcare de funingine si cu senzorul nou nu-si mai facea regenerarea. Rezolvarea este sa-i taie DPF-ul si sa-i faca soft DPF off. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Stie cineva de ce nu-mi accepta codul de login (21295) pentru regenerare? Erori pe motor 2: una despre bujia nr 2 si una despre filtrul incarcat. Filtrul este incarcat 76% iar softul este original, nu are DPFOFF.

Multumesc

 

despre ce masina vb, ce motor, ce an ?

 

Trebuie sa mearga, la incarcarea asta. Am regenerat si cu incarcare afisata, peste 100%

 

Stiu ca este un prag de la care nu-si mai face regenerarea. Am patit-o de curand la un A5. De fapt ca sa inceapa regenerarea trebuia schimbat senzorul de presiune de dinainte de DPF, dar la el era trecut de 66% incarcare de funingine si cu senzorul nou nu-si mai facea regenerarea. Rezolvarea este sa-i taie DPF-ul si sa-i faca soft DPF off. 

 

prag peste care nu-si mai face regenerarea automata.

 

prag peste care nu e recomandat sa-i mai faci regenerarea....

 

la 66% se putea face regenerarea. Filtrele se mai pot curata, senzorii se schimba .... solutia cu DPF off se recomanda a se recurge la ea, doar in cazuri extreme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

 

 Am cumparat un passat second, merge foarte bine, dar cateodata mi se aprinde la bord beculetul cu Airbag cand pun contactul, precum si intr un drept cu oglinda, sub plafon se aprinde pe un display mesajul "Airbag off", oare de la ce poate fi? (Airbag pasager e ON [in torpedou].)

 

Multumesc mult! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut

Stie cineva de ce nu-mi accepta codul de login (21295) pentru regenerare? Erori pe motor 2: una despre bujia nr 2 si una despre filtrul incarcat. Filtrul este incarcat 76% iar softul este original, nu are DPFOFF.

Multumesc

 

despre ce masina vb, ce motor, ce an ?

 

Trebuie sa mearga, la incarcarea asta. Am regenerat si cu incarcare afisata, peste 100%

 

Ma gandeam ca se intelege din titlul topicului

Nu am zis ca nu merge regenerarea, am zis ca nu-mi accepta codul de logare, imi spune ca este incorect. O sa incerc azi sa fac un print screen.

La 76% se poate regenera fara probleme. Am regenerat si filtre carea erau la 106%, mai greu dar s-a rezolvat.

In concluzie, de ce nu-mi accepta codul de logare?

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am modificat fila in dpf off si masina merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e normal sa se aprinda cand pui contactul,  important e sa se stinga pe urma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca daca se termina aditivul de exemplu, mai bine reincarci cu aditiv decat DPF OFF??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!