Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Ce cod au injectoarele pentru BGW,originale ? Am un injector defect si vreau sa-l reconditionez, ce ma sfatuiti (unde anume,etc.) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit codul pt. injectoare ,038 130 073 BC . Are cineva unul disponibil (si bun) de vanzare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,intreaba in aria dezmembrari,sigur gasesti,spor la cautat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Colegii mei, la cati km se schimba distributia la BGW? Ma refer la distributiile de la nr. 2 in sus, inclusiv. La 90k km sau tot la 120k km? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o sa o schimb la 60k, prima data (cea din fabrica) a fost schimbata la 120k cf cartii service care se pare ca-i reala, urmatoarea am schimbat-o eu la ~170k cand am cumparat masina, ar mai fi mers destul probabil dupa cum aratau piesele, dar am zis sa o schimb sa fie treaba treaba; urmatoarea o fac la 240k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In pagina cu nr. 2 am gasit ceea ce cautam, dar parca as mai accepta cateva surse oficiale ( mai ales ), dar si neoficiale. Deci, voi la cati km?

 

Later edit: Am gasit acest link: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_334_d2.pdf

E pentru cei cu motoare diesel. Rog moderatorii sa-l mute sau sa-l copieze si pe unde ar putea fi de folos si celorlalti colegi. Multumesc!

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci conform tabelului se inlocuieste la 80000 mile adica ~ 120000 km...ar trebui sa ne interesam la reprezentanta si daca ei ne spun acelasi lucru asa facem;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, iar acel "belt idler", intinzatorul, la fiecare 240k km. Eu asa am sa fac. Acum am 80k km cu actuala distributie si o sa vad in ce stare sa afla intinzatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg pe varianta "prudenta" de 60.000 km, pe motiv de jeg si praf si uzura prematura pe aceste considerente a materialului curelei, pe drumurile imputite ale scumpei noastre patrii.

 

In ceea ce priveste amortizorul curelei de accesorii, mda, aci nu pot sa ma pronunt, momentan nu am schimbat din lipsa bani dar inca nu sunt probleme. Dar am schimbat cureaua de accesorii odata cu distributia, anul trecut, in august, acum 8000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare ii soft nou sau ii softu cu care a iesit masina din fabrica ? va rog sa ma ajutati. multumesc mult


mar interesa ultimu soft daca este asaceva. multumesc

tm81pda.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. 

Am avut si eu cateva probleme cu masina, acelasi motor BGW. Acum vreo 2 ani imi tot dadea eroare (cea cu filtru de particule) si mi-a intrat de 2-3 ori in limp mod. Am sters eroarea si am regenerat in mers... Consumul bineinteles , era ceva mai mare. Dupa vreo jumate de an cedeaza un furtun ce face legatura intre turbo si intercooler. De la furtunul asta crapat avusesem probleme cu DPF-ul! In fine , am mai mers asa vreo 1 an dar tot mi-a mai intrat in limp mod de vreo 3-4 ori, filtrul era compromis si facea curatare foarte des!  Vara trecuta nu am mai putut sa-l regenerez si , in cele din urma l-am spart  si am lasat cutia goala! A fost rescris si softul masinii iar acum , dupa un an nu am nici cea mai mica problema. Consumul este din nou rezonabil, am scos cu masina plina de la Oradea la Iasi un consum de 5,9 l/100km.

Si inca ceva , in perioada in care aveam probleme cu filtrul am constatat ca imi intra motorina in baia de ulei, nivelul crestea in loc sa scada!!! Acum, dupa ce l-am eliminat nu mai am aceasta problema!

Sper sa va ajute aceste informatii si sa luati decizii in consecinta.

Drumuri fara probleme tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor!

Am gasit foarte util topicul, m-am lamurit cu erorile ce apar la mine, cel mai probabil trebuie aditiv!!

De curand am cumparat si eu un passat variant 2.0 bgw!Am schimbat racordul elastic, au aparut ceva erori, cum am spus cred ca trebuie aditiv, iar reprezentanta ma asteapta cu bratele deschise!! :) Nu am mai mers cu masina cam de 1 saptamana si neavand somn, zic sa-i dau o cheie sa vad cum pleaca la temperaturi scazute,...din pacate nu mai pleaca, nu invarte(doar un zvac sau 2 dar fara vlaga) dar radio se aude bine :)

Ideea e ca am programare la service si acu nu porneste, m-as duce sa cumpar o baterie(daca trebuie) si nu stiu ce marca, cati amperi etc trebuie sa iau...si unde as gasi-o la pret bun!!!Multumesc anticipat si sper ca am postat unde trebuie!!

Referitor la consum, avea pe ultimii 2000km 7,3 media!

Modificat de lospaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti iei o baterie cu minim 700 Ah curent de pornire. Daca gasest cu mai mult cu atat mai bine insa sa iti masori bateria actuala sa se potriveasca cea noua la dimensiuni.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare atentie cu ele, eu am avut Bosch Silver si m-a tinut fix 2 ani. Cica-s istorie bateriile astea, Varta, Bosch...nici nu mai sti ce sa-ti cumperi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci conform tabelului se inlocuieste la 80000 mile adica ~ 120000 km...ar trebui sa ne interesam la reprezentanta si daca ei ne spun acelasi lucru asa facem;

 

Am intrebat eu costul si garantia distributiei pt acest motor si mi-au spus "120000 km sau 4 ani". Deci distributia este garantata 120000 km daca se inlocuieste cu piese originale VW, de catre ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce reprezentanta ti-au zis asta? Oare asta zic toate reprezentantele sau cei la care ai fost tu sunt mai corecti? M-as mira sa zica toti acest lucru.. Mai ales sa iti dea si  in scris.. Parfum! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la Passatul vechi care avea intinzator hidraulic la distributie (2001) se schimba distributia la 90 mii. I-am facut conversia de la intinzator hidraulic la mecanic ca la Passat-urile de dupa jumatatea lui 2002 si mi-a crescut revizia la 120 mii. Ca timp toate erau la 4 ani. 

La voi la 2L care-s Euro 4 si motoare mai noi aveti din start intinzator mecanic, deci 120 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este mai pretentios motorul asta la motorina, sau merge si Petrom normala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e pretentios deloc, dar e foarte bine sa-i pui mereu un filtru de calitate. Mahle, Knecht, Mann..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus Petrom, normala, nu mai este asa sprintena, ma gadeam ca poate sunt si alte urmari...

Am pus filtre Mahle si ulei Aral, intentionez sa le schimb pana in 10k km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtre mahle folosesc si eu, mann sunt jegoase si meid in ciaina de ceva vreme incoace. In rest motorina nu neaparat cea mai scumpa si talpa.

Am schimbat si o bujie incandescenta, am pus beru, numai asa am gasit, 120 lei. Acum astept sa vad cat duce bateria, e originala si are 8 ani, pana acum nici cea mai mica figura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,sunt nou pe aici,am un passat berlina,3bg din 2003,dar prima inmatriculare in germania in 2004.la achizitionare am observat ca nu mai am catalizatorul,iar apoi circuland cu ea de vreo 1 luna jumate mi sa aprins de 2 ori becul cu bujia si mia scazut din putere,iar dupa ce a stat oprita ceva timp,sia revenit si a mers normal,mi sa spus ca trebuie modifica in soft,ca nu mai are catalizator,imi poate da cineva un sfat?ce sa fac?sunt din timisoara. ar trebui resoftat?fizic catalizatorul nu mai este,decat in memoria calculatorului,dar vad ca tot imi face probleme,va multumesc


buna ziua,sunt nou pe aici,am un passat berlina,3bg din 2003,dar prima inmatriculare in germania in 2004.la achizitionare am observat ca nu mai am catalizatorul,iar apoi circuland cu ea de vreo 1 luna jumate mi sa aprins de 2 ori becul cu bujia si mia scazut din putere,iar dupa ce a stat oprita ceva timp,sia revenit si a mers normal,mi sa spus ca trebuie modifica in soft,ca nu mai are catalizator,imi poate da cineva un sfat?ce sa fac?sunt din timisoara. ar trebui resoftat?fizic catalizatorul nu mai este,decat in memoria calculatorului,dar vad ca tot imi face probleme,va multumesc

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio treaba catu, nu are sonde pe el si eu il am lipsa si nu este nicio treaba. Scaneaz-o si vezi ce eroare ai. Posibil furtunase vacum, N75, actuator, geometrie blocata etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

looshi - motorul tau este cu filtru de particule - daca nu a fost scos si din soft, de acolo ai eroarea - scaneaza sa vedem ce erori ai pe Engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!