Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Dumm aceeasi chestie cu nivelul uleiului am patit si eu dar de vina au fost oringurile injectoarelor(au fost schimbate cu unele originale iar nivelul si-a revenit la normal). Prima daca m-am speriat cand am vazut unde ajungea nivelul pe joja si scoteam cu seringa si un furtun mai lung uleiul din surplus. Dupa o intrebare pe forum colegul Florin a precizat despre ce e vb, adica uzura destul de marea a oringurilor sau o defectiune a pompei tandem. La tine daca zici ca ai schimbat oringuri verifica pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Zipp, o sa ma documentez caci nu prea inteleg cum in pompa tandem s-ar amesteca motorina cu uleiul. Va voi tine la curent cu solutionarea dar totusi intre timp mai astept pareri Poate cineva a fost in situatia identica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca virgula creste nivelul uleiului din cauza patrunderii motorinei in baie este indicat sa nu mai mergi cu masina. Uleiul va fi diluat de motorina si vei uza puternic alte componente ale motorului, in mod sigur printre primele va fi axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Valioglu, merg cat mai putin posibil dar imi este imposibil :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...

Intrebare oarecum OFF. Ma poate ajuta cineva cu o fila originala pentru :

Part No SW: 038 997 016 K    HW: 028 101 114 5
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  0811

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

am eu (cred ca nu exista TDI VAG ce nu a fost tunat la noi la TCM TURBO). Pentru hardware 028 101 114 5 am patru software version diferite. Care anume il vrei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Inca nu stiu ce versiune SW este. Nu am citit fila originala. Pe masina au fost rescrise cateva fisiere (tun, DPF OFF) si as vrea sa incep testele cumva de la zero de la fila originala. Fiind un model de motor mai rar intalnit (cel putin pentru mine) nu am in baza mea de date fila originala pentru acest HW. In concluzie as dori sa-mi trimiti toate versiunile pe care le ai :icon_cheesygrin: sau voi astepta sa-mi vina masina ca sa vad concret.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca ultima versiune o vrea. Mie mi-au facut cei de la Midocar un update acum 1 an si jumatate. Masina mea a fost adusa in Ianuarie 2009 din Germania si cred ca in perioada ei in Romania a mai aparut o noua versiune de soft. Neamtul sigur facea update, dar nenea de la care am luat masina nu prea era "citit" incat sa stie de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu parca exista o versiune de soft din 2008... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

artcon_laur

păi şi cum funcţionează acum injectoarele pompe duze, după reparaţia ungurului ????

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cuiuda> citeste tu ce e pe masina , zici ce versiune ai nevoie si-ti dau un fisier original cu placere. Sa-mi ceri toate versiunile ce exista .... pai fa-ti un abonament la o baza de date sau platesti spre o firma de tuning sa ai suportul lor.

 

Uite un fisier cu ce file originale am doar Alfa si Audi (export din programul meu de pe acest calculator cu care sunt acum dupa mine) dar putem continua o astfel de discutie prin email fara probleme caci suntem offtopic aici .

litera-A.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
C o s m i n

Pare ok. Pretul e bun. Dar trebuie sa dai macar o tura in curte cu masina, ca sa vezi cum se prezinta.

Plus impresia de la fata locului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusjurcau

in poza toate arata bine pana la o inspectie vizuala mai amanuntita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti, din octombrie sunt si eu posesorul unui passat cu motorizarea 2.0 cu DPF, cu care nu am avut nici cea mai mica problema pana in momentul de fata si nici cu consumul nu a sarit calul. 
Imediat dupa ce am cumparat masina (adusa din Germania), am schimbat consumabilele, curele si role distibutie si accesorii; Urmatoarea interventie care vreau sa o fac, ar fi sa-i completez aditivul de curatare al DPF; Daca cineva a facut personal operatiunea asta, nu la service si are niste poze sau poate sa-mi dea cateva sfaturi il rog sa le puna pe topic. Initial am sunat la Protos Alba Iulia (cel mai apropiat reprezentant al marcii) sa intreb de costuri si sa rezolv problema la ei, dar am renuntat in 5 minute dupa ce mi-au spus ca nu au facut operatiunea niciodata si am decis sa o fac in regie proprie ca si celelalte operatii de intretinere/repartaii.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu se gaseste acest aditiv sau nu se poate comanda din magazin de piese auto, doar de la reprezentanta. Mie asa mi-a spus un amic pe care l-am pus sa imi aduca, el avand magazin de piese auto. Ceva in sensul de "cod blocat, doar reprezentanta aduce". Nu cunosc procedura de umplere, asa ca nu te pot sfatui in acest sens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.........Urmatoarea interventie care vreau sa o fac, ar fi sa-i completez aditivul de curatare al DPF; Daca cineva a facut personal operatiunea asta, nu la service si are niste poze sau poate sa-mi dea cateva sfaturi il rog sa le puna pe topic. ........

 

ad_blue.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut.
de 1 an sunt posesor de passat 2.0TDI BGW si, cam de cand am luat-o am avut o problema...initial mecanicul a spus ca a picat valva EGR(aceasta fiind electronica, este mai sensibila decat cea pe vacuum de la modelele anterioare)...bun..am schimbat valva..
simptomele aceleasi..limp mode cand ti-e lumea mai draga...
in iarna, se oprea fara motiv in mers, o data...de 2 ori pe zi...iar dupa cca 20 min pornea(dat la autormat 10-15 secunde...motorina doar de calitate superioara+aditiv)...dar se pare ca nu era de ajuns..
in fine...iarna s-o dus...in primavara 2 drumuri de ungaria...din cand in cand cate-un limpmode cand era subturata dar a mers
acum, de o luna nu a mai iesit din limpmode...am verificat-o cu vag com...imi da din nou valva EGR(schimbata in toamna)...asa ca am decis s-o duc  din nou la mecanic...el a descoperit ca: toba, sonda lambda, filtrul DPF...toate pline cu fum pana la refuz...de nici nu mai stiau ce trebuie sa trimita la calculator...
bun...asta am inteles...am zis ca-i diesel...scoate fum cand ii dai talpa
dar problema vine de altundeva...injectorul de pe pistonul nr 3...
de obicei, la rece merge bine..dar imediat ce apa sare de 70 grade..o ia razna..scade relatiul...merge cand in 3 pistoane..cand in 4...(asta doar la relati)
cand ii dai talpa se duce(daca nu intra in limpmode)...
ok..intrebarea mea este...se poate curata injectorul...sau exista ceva procedeu de regenerare...reparare? sau sa cumpar altul nou/sh?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau verifici suplimentar daca ECU e busit sau nu, cum am patit eu si nu stiam de unde dadea limpuri si alte erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata masina ii la mecanic...azi am fost pe acol..o desfacut tot jos...de la turbo toata evacuarea...sa o curete...
cred ca scoate din ea o galeata de fum:))
o spus ca dupa ce toatre is curatate..puse la loc, vede ce zice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o intrebare...unde pot sa duc injectorul pentru curatare...reparare...?

Modificat de sergiu44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Am mers vreo 2 ani cu abgas werkstatt aprinzandu-se din cand in cand, timp in care service-urile pe unde am fost nu ii acordau atentie si, implicit, greseala mea a fost ca nu i-am acordat nici eu. Acum(de 20 km) mi-a aparut alerta motorstorg werkstatt (si acel arc galben intors, intermitent pe bord - am gasit intr-o o carte tehnica in engleza ca fiind "preglow control lamp"). La un service mi-a spus ca erorile ar avea legatura intre ele, motivul fiind lipsa de aditiv pt DPF. Am sunat la reprezentanta din Cluj-Napoca si mi-a zis telefonic ca cele doua erori nu ar trebui sa aiba legatura intre ele si s-o aduc sa vada despre ce e vorba. Problema e ca sunt la 120 km de reprezentanta, iar cel cu care am vorbit mi-a zis ca nu imi recomanda sa vin asa cu ea. 

 

O alta nelamurire. De vreun an mi s-a stricat comanda care actiona deschiderea capacului de la rezervor, am dus-o la un electrician si a remediat problema - a facut ca butonul sa actioneze direct (...). Citeam pe undeva ca adaugarea aditivului in motorina s-ar face o data cu actionarea comenzii de deschidere a capacului de rezervor. Cel de la reprezentanta nu mi-a raspuns telefonic la intrebarea asta si ma gandeam daca poate avea vreo legatura.

 

Am sunat la un alt service din reteaua "automeister" si mi-au zis ca aduc si ei acest aditiv special si ca l-ar putea inlocui. Ar fi mai convenabil fiind doar la 15 km doar ca am citit ca operatiunea trebuie facuta doar la reprezentanta. (aditivul ar fi sub presiune, desi la mine sunt sanse mari sa nu mai fie deloc - masina a fost adusa la 155.000 km din Germania in 2008, acum are 220.000 km si nu am inlocuit/completat niciodata aditivul).

Mi-ar fi utile niste pareri! 

Modificat de HoraBora
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul aditivului-asta daca mai ai ceva acolo. Completeaza nivelul acestuia. Fa-i o scanare. Posibil probl cu egr si turbina si dpf-ul. Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

 

Nu e sub nici o presiune aditivul - trebuie avut grija numai ca este nociv. de asemenea, nu am mai auzit nicaieri ca atunci cand se deschide usita de la rezervor se face trecerea aditivului in motorina. Sunt tare curios unde ai citit asta. Daca mergi numai cu motorina de cate 10 lei pe zi de exemplu, cat aditiv ar trece in motorina? :):)

Ti-am scos din Elsa tot ce te intereseaza daca vrei sa te apuci tu de completat aditivul. Next time tine cont si de avertizarile de pe BC. Mai mult ca sigur ca dupe ce vei completa vei avea nevoia de o regenerare fortata a DPF-ului. Ia legatura cu cineva din zona ta care are VCDS si te poate ajuta cu o scanare. 

ad_blue.zip

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin ce zice pronet si ai grija sa nu iti bage pe gat gogosi de genul ca trebuie sa schimbi senzorul de nivel odata cu completarea lichidului sau ca nu merge sa pui doar 2 litri, ci neaparat 4.

Distanta e destul de mare, mai ales ca si mie mi-au facut "gura" cei de la Midocar, desi mersese doar 80 de km fara aditiv. Treaba cu usita e gogoasa, stai linistit. Nu au legatura una cu alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc si eu cu intarzaiere pentru raspunsuri si documentatie; Nu am apucat inca sa completez aditivul din lipsa de timp, deocamdata am vazut ca functioneaza corect, deci nu-i chiar asa urgenta, mai mult, la 120000 km am vazut ca i-a fost inlocuit filtrul dpf si completat aditivul conform cartii service, deci ar trebui sa mai aiba aditiv ca are 181000 acum.

Peste cca 2000 km trebuie sa-i schimb uleiul si filtrele si cred ca o sa comand si 2 litrii de aditiv, desi pe de o parte ma bate gandul sa scot filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!