Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Curatirea ai facut-o Tu, sau ai apelat la o firma de specialitate?

Eu am gasit o firma care face asa ceva, si aume: http://www.filtreparticule.ro/

Cei care ati anulat filtrul de particule, imi puteti explica cam in ce consta, ce implica, cat costa, si daca aveti probleme de atunci.

Ce se intampla in cazul in care ajunge masina la RAR, si gazele sunt de EURO3 si nu de EURO4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ce firma de specialitate? A fost facuta la un mecanic acasa care mai repara masini din cand in cand. Iti trebuie rabdare, o rampa, furtun cu aer comprimat, detartrant(am mai spus cu cateva posturi in urma), chei de demontat, un VAG si poate ceva documentatie, dar nu-i musai, oricum asta se rezolva si pe aici pe forum, pot ajuta si eu la partea asta. Nu pot garanta cat se poate lungi cu curatarea DPF-ului, probabil ca se va ajunge la celelalte metode intr-un final. Insa momentan masina are 230k km si merge in continuare cu DPF-ul original fara probleme, cum fara probleme trece si RAR-ul de vreo 3 ani, fiind si scoala de soferi cam de atunci. Iar consumul mediu pe BC2 sta mereu pe la 7.5-7.8%, onorabil zic eu. Iar la traseu extraurban, la un mers normal, fara viteze exagerate(peste 130km/h) nu ia niciodata peste 6.4%. Consumurile le-am prezentat pt a garanta eficienta DPF-ului si dupa metoda curatarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti cam toate informatiile pe topicul asta. Eu am ales sa-l elimin pt ca ma rupea la consum (buzunar), iar de mecanici nu mi-e drag sa-i tot vizitez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-ati gandit si la soft ? Consumurile ce le spuneti voi, eu le am la 170 CP. Si da, am in continuare DPF-ul (l-am schimbat la 180.000 km)

Nu am mai citit topicul acesta de mai bine de un an, chit ca masina a ramas la tatal meu, dar a avut cineva probleme cu chiulasa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca sunt mai predispuse la probleme legate de chiulasa mai mult decat celelalte modele. Eu n-am auzit de ceva "buba" specifica chiulasei acestui tip de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebam pentru ca eu am avut problema cu chiulasa (cam la 200.000 km) si la nici o saptamana dupa ce am schimbat-o, a venit in service un alt passat 2.0 TDI (BGW) cu aceiasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea are 220k si i-am scos dpf-ul pentru ca s-a rupt racordul elastic, am pus altul care in 3 zile a cedat si aveam traseu de evacuare original de pe 1.9 TDI in subsol

de curand a ramas fara aditiv (avand DPF OFF de 6 luni) si de cum aprindea in bord "engiene workshop" scadea consumul

Prima oara eram pe autostrada mergand la 130 Km/h cu consum de 7%. Dupa eroare am luat si pus la loc contactul in mers si pana in Bucuresti a stat consumul pe 6%

Apoi cateva luni prin oras scoteam superconsumuri de 6-7%

Intr-un final mi-a venit ideea geniala sa umplu rezervorul DPF-ului cu motorina (ca tot injecteaza in conducta de tur) ca sa nu ma mai streseze eroarea din bord si a urcat la loc consumul de vad 8% in oras numai duminica

BTW la 140 Km/h imi consuma 8% Ma gandesc serios sa o schimb cu ceva pe CommonRail

Modificat de ABC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@qwk, eu am stage 1 pe masina. Aproximativ 165 CP din cate am vazut pe dracovenia cu care mi-a instalat softul. M-am dat cu un Audi A4 de 2.0 si 143 CP si l-am intrecut destul de vizibil, chiar si proprietarul a spus asa, nu ca m-as lauda cu asa "performanta".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e ceva mai mult, pentru ca eu am si injectoare de 2.5 TDI :) Putere este undeva la 175 CP si merge si un pic mai sus..Oricum am scos 8.2 pana la 100 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut cu respect. Am citit majoritatea postarilor dumneavoastra, si nu am gasit ceea ce ma intereseaza, de aceea imi permit sa va adresez cateva intrebari.

In momentul demontarii filtrului de particule, dupa ce ati desfacut conductele care vin de la rezervor, ce ati constatat? Erau pline cu lichid? Daca da, cum le-ati obturat? Ati reusit sa demontati intreg colierul de prindere al DPF-ului, sau dupa demontare va trebui inlocuit si colierul? Stiu ca este destul de subiectiva operatiunea, dar totusi, cer o parere specializata.

Urmeaza sa fac distributia in saptamanile urmatoare, si ma gandeam la o revizie generala, cu tot cu demontare DPF, iar daca tot dau botul jos, ma gandeam sa curat si admisia, respectiv EGR-ul cu comanda electrica. Dupa o examinare vizuala, am constatat ca prin corpul EGR-ului trece o teava, cred eu cu rol de radiator, prin care trece antigel. Are cineva cunostinta de acest fapt sau e doar o nascocire datorata lipsei mele de profesionalism? Va multumesc anticipat pentru raspunsurile dumneavoastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am lasat rezervorul de aditiv, senzorii si conductele asa cum erau. Cred ca poti pune un fel de capac sau dop la acele conducte, dar la mine nu a fost cazul deoarece softul nou ii spune Ecu-ului ca DPF-ul este in perfecta stare ( ii transmite niste valori ideale din partea senzorilor aflati inaintea si dupa DPF. Plus ca in locul carcasei DPF-ului mi s-a sudat o teava de acelasi diametru cu evacuarea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Revin cu o problema.
Dupa cum am mai prezentat problema, din cauza unei canistre de motorina, am cam belit

injectoarele. Mi-a crescut mult consumul, si nu functiona motorul cum trebuie.
Consumul era verificat si cu metoda plin-plin, si iesea la fel cum arata pe
computerul de bord.

Am dus injectoarele in Ungaria la fabrica la reconditionat, si de atunci toate bune si frumoase.

Consum beton si in oras, si mixt.

Doar ca  nu mica mi-a fost mirarea, cand la ultimele doua alimentari, am avut surpriza ca pe CB sa am afisat 7.4% iar facund calculul la pompa, sa imi dea 9,6%.

Ce pot sa fac?
Vand masina???
Mi-ar parea rau, pentru ca este intr-o stare exceptionala

Modificat de tibor_mt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu sa bulesti injectoarele la PD din cauza motorinei. Cauta s-o pui pe dioagnoza si sa vezi G62-ul daca e ok, debitmetru si alte cauze. Eu am reconditionat injectoarele de la un Fiat si un Ford la Motor Diesel in Bucuresti. Nu le fac reclama, dar oamenii pot fi de mare ajutor din moment ce lucreaza numai cu motoare diesel si-s foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Ma adresez posesorilor de B5.5 cu motor BGW, in cautarea unui sfat prietenesc si sincer. Am tot citit despre acest motor si pare foarte complicat. In cautarile mele de a-mi gasi urmatorea masina, am gasit mai mult intamplator 3 astfel de masini si mi-au cam starnit interesul. una e din tara si doua sunt din Germania. Va intreb: merita un astfel de motor? Este scump ca si intretinere intr-un oras ca Bucurestiul? Am inteles ca e mult mai complex decat cel de 1.9 si poate prezenta mai multe probleme, precum si consuma mai mult. E adevarat sau nu? Mie masinile respective chiar mi-au starnit interesul prin dotari si cum se prezinta general, de aceea le dau atentie si imi pun problemele astea. Poate imi puteti lasa cateva raspunsuri pertinente dupa care sa imi fac o idee. Chiar mi-ar prinde bine. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor complicat? La ce anume te referi? La partea cu aditivul?

Intretinere scumpa? Intra si tu pe un site de piese si vezi cam care's diferente de preturi intre 1.9 de 130 cai si 2.0 de 136 cai, ca sa fie puteri apropiate.

Partea cu filtrul se rezolva cu maxim 400 de euro, bani pe care-i poti oricum baga intr-un Passat de 1.9 mai slab intretinut.

Nu vreau sa-mi pun colegii cu 1.9 in cap, vroiam sa subliniez ca masina merita banii daca se afla intr-o stare buna spre foarte buna, indiferent daca e 1.9 de 130 cai sau 2.0 de 136 cai.

P.s. Parca e una de vanzare cu numere de Ialomita, alba si frumusica, aici in Calarasi. Daca vrei, cer detalii, o pot studia, etc.

P.p.s. Colegul MikeRG si-a adus una de 2.0 136 cai din Germania, recent. Poate te ajuta si el :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fostul meu passat cu acest motor imi consuma in oras (Arad care nici nu se compara cu Bucurestiul) 12,5 % si extern cel mai putin am scos 7,1. Deci nu e deloc economic. Pe langa asta daca ai norocul sa cada pe tine sa completezi lichidul pt dpf o sa ai de plata 4 litri X 285 ron + manopera.

Pe langa asta, va fi greu sa gasesti mecanici care sa cunoasca bine acest motor. Sincer, eu nu mi-as mai lua 2.0 BGW ci de 1000 de ori mai repede 1.9 de 131 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine consumul mediu este de 7,4 litri. Cred ca este un consum normal pentru o masina de aproape 1600 kg cu motor de generatie mai veche. Cine vrea consum mai mic trebuie caute ori ceva maic, ori ceva mai nou...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 4 persoane in masina, portbagaj plin ochi, am scos 6.9l/100km, asta la ultimul drum la munte, cu mers prin Buc, prin localitati, cu mers pe A2 si A3 cu 138 km/h si in rest cu 110 km/h pe Dn. Filtru aer nou, pus inaintea plecarii. Nu mi se pare mult deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Mi-am facut o idee. Multumesc de raspunsuri. Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut baieti sunt posesorul unui Passat 2.0 diesel 136 DPF variant de aproape 1 an si sincer sa fiu acum nu as mai lua motorizarea asta ,dc?  este o masina mai rara la noi in tara piesele putin mai scumpe fata de 1,9 si la consum cel putin 2 litri in ples in oras 11-12  afara sub 7 in nici un caz.Am facut diagnoza la service autorizat si baietii mi au zis ca am  consum normal pt modelul asta de masina 1600kg si plus ca e variant.Ce-a de 1,9 e mai economa la consum .Eu unu care am motor de 2.0 recomand pe ce-a de 1,9 131 cp e mult mai reusit motorul si muuuut mai economy plus ca nu are DPF .Numai de bine sa auzim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vali, cei de pe topicul asta stim cu ce se mananca masina asta. Important e sa ""vezi"" rezolvarile intr-un mod cat mai ok, benefic, etc..

Eu acum am 6.5% consum pe ultimii 1000 de km, iar pe ultimii 3000 am avut undeva la 7.0%. Am schimbat termostatul, eliminat dpf si cam atat. Piesele nu mi se par mai scumpe ca la 1.9, sincer. O zi frumoasa de weekend va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

 

Am o problema pe care nu o pot rezolva si pate careva din voi ma poate ajuta...

Am masina din semnatura si dupa multi kilometri fericiti, pana am aflat tot ce e posibili despre motorul BGW si m-am obisnuit cu el, am dat de o belea destul de grava. Imi creste nivelul de ulei cu 6-7 mm peste limita maxima la joja, iar autocuratarea DPF -ului se produce fiecare 60-70 km in oras si 100-110 km in afara orasului. Lichidul de racire nu scade, deci nu e de la el. In schimb inteleg ca intra motorina in ulei. La fiecare autocuratare a DPFului se simte miros de motorina arsa in salon. Am identifiat ca uleiul cu motorina se lichifiaza la regenerari (din cauza temperaturilor si presiunilor, probabil) si incearca sa scape pe unde poate, prin capacul de la chiulasa, pe la garnituri, pe la furtunul de la intercooler. Ceea ce se scurge pe motor se "prajeste" si de acolo si fumul si mirosul in salon. Daca la motorul pronit deshid capacul de la gura de turnare a uleiului iese putin fum gri si se simte ca este presiune (are simptome de compresor - impinge aer din interiorul motorului).

Mentionez ca am schimbat axul cu came care era "mancat" la cilindrul 1 si 4, am dat injectoarele la verificare (mi-au zis ca functioneaza la parametrii minimi al intervalelor normale de functionare) apoi am schimbat si oringurile. Nu mai inteleg ce poate fi si tot sper sa nu fie chiulasa... Mecanicul nu mi-a zis ca ar fi observat probleme la ea (nu a observat la demonatare). Unii imi mai zic ca ar putea fi pompa de tandem dar nu inteleg cum ar putea baga ea motorina in ulei. Altii imi zic ca e vorba de returul din carter si iarasi nu inteleg cum fumul din retur ar putea baga motorina in ulei...

 

Cineva poate sa ajute cu un sfat sau sa-mi spuna daca a avut probleme asemanatoare?

 

@Alex pot sa-ti zic una - masina e super, consumul nu e mare daca e ingrijita corect. Personal, la un drum mixt, cand imi functiona motorul normal, am scos un consum de 5.0 la un kilometraj de 200k la bord!!! Am si poze la indicatorul de consum :), eram 2 persoane cu multe bagaje si drum cu dealuri si localitati... Consumul creste doar la autocuratarea DPF-ului si daca folosesti aditivul corect (Satacen 25) nu vei avea probleme la masina. Totusi consider ca acea motorina, care se vinde la noi in RO nu este de calitatea care trebuie sa fie, iar motorul BGW mi se pare mai sensibil la calitatea proasta a combustibilului si uleiului. Piesele sunt ok la pret insa din cauza DPF-ului ai putea vizita mai des service-ul. Intr-o propozitie as zice ca masina nu este pentru oras si adora cursele lungi (functioneaza perfect, la un consum superb de mic si la o putere super optima)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

szaszdaniel1988

Salut baieti. Eu am motorul de 1.9 TDI 131  si din cate observ diferenta de putere este putin mai mare la 2.0 TDI 136 dar consumul nu inteleg de ce totusi e cu mult mai mare. La 1.9 TDI  consumul extra-urban este 5.5 l/100km si la  2.0 TDI ziceti ca nu scade sub 7.  Chiar asa sa fi gresit nemtii cu acest motor ? 

Modificat de szaszdaniel1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....

@Alex pot sa-ti zic una - ....

 

Merci de pareri, stimati colegi. Mi-am facut o idee generala. Insa intre timp, in cautarile mele pentru o noua masina, am gasit o varianta pe care nu o puteam refuza. Nu e Passat BGW, de fapt nu e VAG, insa nu o sa intru in detalii OFF-TOPIC aici. Multumesc inca o data pentru raspunsurile la obiect, evident subiective si in mod egal impartite, insa corecte din ceea ce mi-am putut da seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!