Jump to content

Ce Rol Are Comutatorul De Pe Pedala De Ambreiaj?


cristian_wushu
 Share

Postare recomandată

cristian_wushu

ce rol are acesta? la mine la audi a4 nu mai functiona (am descoperit cu vag-comu) l-am reparat, merge, dar nu stiu ce rol are.

masina nu are tempomat(stiu ca la astea are rol de a dezactiva tempomatul).

cel de pe pedala de frana taie acceleratia, dar asta ce rol are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe langa tempomat este folosit si la motor.... cand este apasat ambreiaju motorul raspunde mult mai repede... (ca un sprit)

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:salut: ????? Poti sustine asta?

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne intalnim si iti arat cum se comporta motoru cu si fara ambreiaj atins(nu apasat)........macar asa se intampla la mine :lol:

pot sa fac si o filmare sa demonstrez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu altceva! Sesizeaza apasarea ambreiajului pentru:

-decuplarea cruise-control

-in functie de cat este de apasata acceleratia taie din alimentare pentru a face lina schimbarea treptelor. La logan de exp tre sa te sincronizezi perfect cu acceleratia si ambreiajul altfel la inceput, cand nu eram obisnuit, se accelera in gol neluind instantaneu piciorul de pe acceleratie odata cu debreierea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica ce incercam sa explic mai sus :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 years later...

Va salut colegii. Am un golf 4 ajm 1.9 tdi 4 motion. Ambreiaj Luk nou, suporti motor noi, apare un mic soc la schimbarea treptelor, pregnant din tr.2 in tr.3. Ce este adevarat, switchiul vechi era retractat complet, nu mai atingea pedala de ambreiaj cand aceasta nu era apasata. Am pus un switch din dezmembrari, dar simtomele inca persista. Acuma va intreb, are o cursa pe care si-o stocheaza mecanic acest switch sau electronic, iar in cazul meu sa nu coincida cu ambreiajul ??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cu VCDS-ul, daca switch-ul lucreaza sau nu. Este pana in 100 lei unul OE, nu stiu de ce va complicati cu cele din dezmembrari - care, de cele mai multe ori, sunt defecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Am pus unul din dezmembrari in ideea  de a verifica daca chiar el este cauza (primit gratis). O sa fac o testare cu VAG iar daca se confirma, mai mult ca sigur voi achizitiona unul nou !!! Apare un mic soc, alteori mic, alteori mai mare, alteori deloc la calcarea pedalei de ambreiaj. Exact in momentul in care decupleaza cutia de motor.  De aia tind sa cred ca este ceva mai mult electric decat mecanic. Daca pornesc si clima pe AC atunci circulatia in oras devine un chin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Am verificat switchul de la pedala de ambreiaj cu vag-com. Acesta isi face treaba. Nu mai stiu ce ar mai trebui verificat. Va multumesc pentru raspunsuri! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!