Jump to content

1.8t: Sonda Lambda Sau Maf?


toni
 Share

Postare recomandată

Eu am avut pe masina mai multe softuri, si pot sa spun ca din cauza unui soft aveam problemele voastre si cand i-am facut remapare am scapat de probleme. Am inteles ca e o firma in bucuresti care face softuri de proba adica sunt valabile 5 ore. De ce nu incercati si alt soft poate ca de aici este problema. Daca puneti softul si nu mai aveti probleme puneti softul lor, daca dupa remapare merge la fel nu-l cumparati, eu zic ca merita incercata si varianta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 222
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jmf

    66

  • toni

    56

  • Bogdan_wrc

    18

  • 50ryn

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, eu o sa ii fac si soft-ul, dar pana acolo trebuie sa schimb ambreiajul. Mai mult, a mers bine o vreme cu softul asta, deci ceva s-a belit :D

Ultima gaselnita la care m-am gandit, if all else fails, FPR reglabil ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la Skoda si am rezolvat problema...... glumesc :ceuameni:

Desi baietii de acolo au fost chiar super de treaba, din pacate nu i-am dat de capat. Au facut cam toate testele pe VAS, lambda, catalizator bla bla, au iesit ok. Ne-am uitat la furtune, evacuare, SAI, all is well. Concluzia: ar trebui schimbate injectoarele si/sau softul.

Urmeaza deci sa comand injectoarele de s3/tt225 si sa ma rog.

Toni, daca n-ai verificat deja: mi-au zis ca au avut problema asta la un Leon 1.8T AUQ fara modificari si erau doua nituri slabite la SAI pe unde tragea aer fals.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat FPR-ul cu unul de 4 bari de vreo 2 zile si problema s-a rezolvat. Acum am pe 032 1.9% si 6.5%, dupa aprox 70km parcursi. Mai mult, masina pare sa traga mai "usor", adica doar o pisc si zboara :)

Totusi, ca sa nu fie totul perfect, mi-a aparut alt cod: 16795 P0411 Sec.Air Inj.Sys. Incorrect Flow Detected . Codul respectiv a aparut imediat dupa ce am schimbat TIP-ul cu unul Forge de S3, care e MULT mai mare ca cel vechi (care era de RS standard si adaptat la intrarea in turbo) si care "calca" pe furtunasul de vaccum de la combi-valve, facandu-l sa stea cumva curbat nasol. Eu banuiesc ca din cauza asta nu mai poate face vaccum pe-acolo si valva nu functioneaza cum trebuie. Pompa secundara de aer functioneaza dimineata, cele doua furtune care ies din ea le-am verificat, par ok. Deci banuiesc vaccum-ul ala, fiindca am scanat masina inainte sa pun TIP-ul si nu era acolo codul, iar a 2-a zi a aparut. Ce credeti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am rezolvat problema, care era intr-adevar TIP-ul care calca pe furtunul de vacuum care trebuia sa deschida combi-valve-ul la rece. Mai exact, la mine vin doua furtune de vacuum solide (metalice) pana aproape de DV si combi-valve, dupa care conexiunea efectiva la DV si combi se face cu furtunase de cauciuc. Ei bine, TIP-ul calca pe furtunasul de cauciuc chiar la imbinarea cu cel metalic si il strangula. Am reusit sa indoi cel metalic vreo 20 de grade astfel incat sa nu mai fie problema, ocazie cu care am inlocuit si furtunul de cauciuc.

Totusi o chestie de retinut: am inlocuit si un furtunas de cuciuc de vacuum care merge la DV cu unul putin mai mic la diametru. Cel existent parea de 5mm, iar noul (stiu ca are) 4mm. Problema aparuta e ca la schimbarea vitezelor acum e un foarte scurt sunet fsh-fsh-fsh, ceea ce inseamna ca DV-ul nu se mai deschide bine, banuiesc din cauza furtunului cu diametru mai mic. Am facut un double-check si cu cei de la Forge si sunt si ei de aceeasi parere, drept urmare am comandat niste furtune de vacuum siliconice de 5mm de la ei :). De retinut e si ca Forge ofera (sau cel putin mie mi-au oferit) gratis (chiar cu shipping gratis!) service kit pt 007p :)

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

samolapraga

salut,

Si eu am mai nou aceeasi problema, un fshhhh la trecerea in treapta de viteza superioara, in momentul in care iau de pe acceleratie. Cu cat turez mai mult si iau mai brusc, sunetul e mai puternic. Am motorul stock de 150cp, AGU, cum pot verifica DV-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand e un fssshhhh sau un fsh-fsh-fsh-fsh?

Daca e un sunet continuu depinde cat de tare suna. Nu stiu DV-ul stock cum face, dar Forge 007p scoate un fssshhhh destul de pronuntat la schimbarea treptei si in general cand iei piciorul de pe pedala, dupa accelerare. Daca suna mai tare posibil ca ti-e spart un furtun, ia-le la puricat.

Daca e fsh-fsh-fsh-fsh posibil sa se fi dus DV-ul. Incearca cu altul.

Cum poti verifica dv-ul: http://www.forgemotorsport.co.uk/valve_service.pdf <- vezi pe la sfarsit...

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

samolapraga

Multumesc de link, e foarte util, desi la mine fshhhhh-ul este continuu. Suna mai tare ca inainte pentru ca daca facea asa sunet, l-as fi remarcat. Sorry pentru intrebare de n00b, dar exista o metoda de verificat furtunele, in sarcina, in mers? Ca asa vizual, nu vad si nici nu simt la pipait mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, furtunele efectiv nu stiu. Poate doar cu motorul oprit si o instalatie de presurizare (care pe la noi n-am prea vazut).

In mers ai putea face niste log-uri cu vag-com-ul, sa vedem parametri de functionare, poate ne dam seama. Apropo, ceva erori pe vag-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

samolapraga

N-am nici un fel de erori pe vag-com. Dar eu suspectez motorul asta ca e mai introvertit asa, nu zice nimic... Ai idee insa pe ce canale sa fac logging-ul, pentru ca la mine e destul de sarac, se opreste pe la vreo 32.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cu cateva pagini in urma, in principiu 002, 115 si 118, dar nu stiu daca blocurile corespund la motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ieri am schimbat sonda lambda cu una originala (facuta de Bosch). In cei 15-20km facuti pana azi masina se misca mai bine. Nu mai are intarzieri ciudate la apasarea acceleratiei, pick-up-ul la schimbarea treptelor este aproape inexistent si motorul se miste ceva mai "relaxat", nu mai gafaie.

Sa vedem cat tine ...

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut,

Am si eu o mare mare problema .... am un golf 4 din 2000 1.8 T si de vreo saptamana imi scoate un fum negru de zici ca sunt trenurile alea vechi de pe timpul lui bunicul si imi oscileaza turometru .... si am intartziere la acceleratie .... ieri am fost intr-un service, am bagat-o pe tester etc ... imi da Sonda Lambda si Map Senzor (care nu stiu unde este si ce este ela :tomato: ) acum stau si ma intreb daca sa dau comanda de sonda lambda sau sa nu dau ...... aaa si apropo am un consum de peste 20 % in oras :(

Sper sa ma puteti ajuta si pe mine cu ceva sfaturi cu ce as putea sa fac si ce ideei ati avea pentru mine.

Multi imi zic ca e sonda lambda, altii imi zic debitmetru, altii injectoare, altii buji, altii turbina ... nici eu nu mai stiu ce sa ii fac :lol:

Arropo nu prea gasesc piese pentru ea ca am cod de motor AWD ( e model de USA masina ) va rog sa imi ziceti si mie un cod de motor de EU care ar fi cam la fel cu cel al meu si ce euro va iesit voua la masinile voastre genu acesta.

Am atasat si o poze poate e ceva diferit desi nu cred :(

Multumesc anticipat.

post-64331-1275422149_thumb.jpg

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic de fumul negru, dar :) la cod motor 1.8T european te pot ajuta cu:

- AGU (e cu acceleratie pe calbu) - D3/EU2

- ARZ - D4/iasa la noi tot EU2

- AUM - EU4

Mai e si AUQ (132kw).

Din cate vad in poza al tau e tot cu acceleratie electronica (de tipul ARZ si AUM). Nu vreau sa te descurajez, dar sansele sunt f mari (95%) sa fie la noi EU2. Vezi la RAR iti zic ei. Oricum avand in vedere ca la EU2 din 2000 de 1.8 decontezi la stat undeva la 3000E, mai bine o lasi pe BG.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru informatiile oferite, sper sa imi fie de folos azi cand voi incerca sa dau comanda de piese, pentru ca nu imi gasesc piese pt cod motor AWD si tocmai de aia am cerut ceva coduri motor asemanatoare sper sa fie ok :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Postez si eu un log cu niste erori:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 06A 906 032 DR

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002

Software Coding: 11500

Work Shop Code: WSC 66565

12 Faults Found:

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-10 - - - Intermittent

17633 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Short to Ground

P1225 - 35-10 - - - Intermittent

17635 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Short to Ground

P1227 - 35-10 - - - Intermittent

17636 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Short to Ground

P1228 - 35-10 - - - Intermittent

17634 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Short to Ground

P1226 - 35-10 - - - Intermittent

17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground

P1425 - 35-10 - - - Intermittent

17955 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Short to Ground

P1547 - 35-10 - - - Intermittent

17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground

P1117 - 35-10 - - - Intermittent

17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground

P1435 - 35-10 - - - Intermittent

17938 - Camshshaft Timing Adjustment: Short to Ground

P1530 - 35-10 - - - Intermittent

17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground

P1421 - 35-10 - - - Intermittent

17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground

P1289 - 35-10 - - - Intermittent

Simptomele sunt:

1. masina horcaie ca si cum nu are aer (sau asa simt eu)

2. trage mai greu

3. pe la 3000 si 4000 de r/m imi dau un soc...

Ce sa iau in calcul? Prima eroare din cap de lista si celelalte erori au venit in cascada datorita primei erori?

Eu banuiesc MAF-ul...voi?

Am laptop, vag-com, dar nu stiu sa fac un log in mers sa ma dumiresc...ma ajuta careva..?

Modificat de Leonica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este ok?Alternatorul?Masoara ce tensiune ai la bornele bateriei cu motorul pornit.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot de aceeasi parere sunt, pare mai mult o problema de masa slaba, prea ai multe erori pe partea electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu va contrazic, dar sa traga motorul mai greu din cauza unei mese slabe si sa prezinte aceste simptome...?

Modificat de Leonica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca da peste cap calculatorul inseamna ca masina poate sa nici nu mai porneasca iar ca trage greu este ceva normal.Cine sa mai faca amestecul corect daca calculatorul este trimis la plimbare de atatea erori(si asta e vb doar de amestec mai sunt inca multe explicatii).Cred ca este o problema extrem de simpla de rezolvat din fericire (o baterie cel mai probabil).

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A sters erorile, am mers 15 km, masina tragea cam greu, am ajuns acasa, am scanat-o si nu era nici-o eroare.

Atunci ce sa fac? Sa masor tensiunea care iese din bornele bateriei si cea care o da alternatorul?

Si ce sa mai verfice electricianul? vreo masa? dar care masa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajunge sa masoare tensiunea la borne si apoi bateria.Nu este orice masa ci una generala.Sa nu fie sub baterie acid(eu am avut asa ceva).

Acum vad:pai daca spui ca nu mai apar erorile inseamna ca au fost aleatoare.asteapta 1 saptamana si vezi daca mai apar erori.

Sa fie catalizatorul?Poti sa cauti pe forum cum se masoara sonda lambda si eventual valorile la catalizator.mai poate sa fie si benzina proasta.Dar la cate erori aveai s-a intamplat ceva ca nu apar atatea si dispar.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers azi cu ea, parca nici nu s-a intamplat nimic, mergea perfect ca de obicei.

Maine masor si va mai tin la curent.

Probabil ati avut dreptate amandoi, e vreo masa, ceva...ca daca ar fi fost maf sau vreo sonda, mergea ca naiba si azi. Eu stiu ce inseamna maf stricat, merge prost tot timpul si trage in hopuri, pana cand nu mai trage deloc de zici ca dai la pedale.. :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la electrician si am masurat: alternatorul incarca la relantiu 13v si cu mai multi consumatori 12v. Omu a zis ca alternatorul nu incarca cum trebuie din cauza grupului de diode sau a carbunilor.

Acum stau si ma intreb daca asta a cauzat erorile de mai sus.... :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa incarce in jur de 14V(mai exact alternator output at engine speed A/V/rpm 70/14/3000).Daca la un mom dat pornesti si alti consumatori coboara sub tensiunea de incarcare si apar probleme.de aici pana la erorile alea nu mai e mult.Rezolvi cu pb asta si apoi poti rezolva si altele daca mai sunt.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!