Jump to content

Distributie 1.6 Fsi


MARIOLINO
 Share

Postare recomandată

Multumesc Ciurdea dar ai omis ultimul rand din postare. Acesta este EXACT motorul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

Tacheti, vezi si ala de la pompa de inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vascozitatile sunt importante si au legatura cu pornirea la rece.

 

5w40/5w30. Prima litera semnifica grupa din care face parte uleiul (5-vascozitate la rece), iar a doua litera la cald (40/30). 5w30 nu este mai fluid la rece decat un 5w40, asa cum cred 99% din oameni.

Daca vreti sa comparati vascozitati uitati-va in fisele tehnice la 40 si 100grade, comparati valorile, dar o sa fie diferente minore. Pentru porniri la rece luati un ulei cu o tehnologie ce ajuta pornirea la rece (aditivi antifrictiune in plus- molybden, de ex fuchs are tehnologia XTL, adica porniri la rece mai bune) sau un ulei cu vascozitate mica la rece (0wX). Deja exista uleiuri 0w30 cu fisa buna (perfecte pt mers urban) cu norma 507.00 (exemplu Shell 0w30 c3, Ravenol 0w30 C3).

Diferenta intre un 5w30 si un 5w40 la pornirea la rece= zero. In general, cu cat stresul este mai mare intr-un motor (forte mai mari, cai putere mai multi) este nevoie de o vascozitate mai mare la cald, deci cei cu gti/200cp+ o sa foloseasca un ulei Xw40 minim. Cei cu multe drumuri prin oras, scurte, o sa foloseasca un ulei de tipul 0w30/5w30. Pentru cei care merg mult extraurban, drumuri lungi, recomand 5w40 sau un 5w30 (mai gros la 100 grade).

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 4/5/2018 at 5:22 PM, Ciurdea Ionut said:

@dzsani schimba uleiul. Iti recomand 5w40 vara si 5w30 iarna LM/Motul. 

Cu castrol 5w30 asa imi facea dupa 4000 cu 5w40 vw original plus pe la vreo 7000, cu LM dupa 4600 inca nu.

Am schimbat toata distributia cu regulator ax came (totul OEM, si am ramas la mobil 1 esp formula). Primii 50 km - merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3050 piesele + ulei si filtre, si 300 manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Imi cer scuze ca postez aici dar nu am gasit nicaieri nimic lamuritor. Am si eu un golf 5 1.6 fsi care face acel sunet de diesel la rece si cred ca se datoreaza distributiei. Am consultat un mecanic cu privire la schimbarea acesteia si acesta mi a spus ca m ar costa 4500lei ceea ce mi se pare destul de mult. Cei care ati schimbat de curand distributia, cat v a costat si ce kit/piese ati ales si de unde le ati luat. Daca puteti pune si niste linkuri as aprecia enorm. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Ai schimbat? Cat te-a dus? Manopera si piesele schimbate.

Modificat de Cristizzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut ,am o skoda octavia 2 2005 1.6 fsi ,problema e cu relantiul sta prea jos la 4/5. Ar putea fi vreaun senzor sau alceva ? Sau e normal sa stea asa ,mentionez ca masina o am de putin timp si are 203.000 km

Modificat de Florinanghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pana la urma la cati km este recomandat sa schimbi toata distributia la BLF? eu am 182.000 cu distributia originala , fara nici o problema gen sunet ciudat sau mers neregulat al motorului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare ! Ma confrunt si eu cu o mica problema poate imi puteti da un sfat.

Primesc urmatoarea eroare cu check engine aprins : 17748/P1340/004928 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

 

Am schimbat tot kit-ul de distributie inclusiv variator acum 13-14k km si 11 luni. Totul a mers si merge perfect mai putin ca imi apare check-ul cu aceasta eroare de cateva zile.

Check-ul apare imediat dupa pornire sau la 1-2 minute dupa (nu conteaza ca e cald /rece motorul, in mers sau la ralanti) si dupa cateva porniri, nu de fiecare data. Masina merge normal, nu consuma mai mult si are puterea normala.

 

Am schimbat uleiul si filtrul (oricum trebuia sa le schimb) nici o schimbare. Am dat jos baia de ulei totul este curat sorbul ok. Am scos senzorul de pozitie ax cu came afara in speranta ca e murdar sau are ceva pilutura dar era curat. Am testat la baterie actuatorul variatorului (supapa ulei pozitie ax cu came) si pare ca merge normal nu este infundat sau murdar. 

 

Distributia nu cred ca are vreo problema data fiind ca e pusa foarte recent atat dpdv timp cat si km iar pe VCDS pare a fi perfecta (vedeti foto atasate).

 

Daca sterg eroarea cu motorul pornit si merg 500 km fara oprire nu se mai aprinde.

 

Aveti ceva idei/sugestii ? Sunt binevenite :) 

Urmatorul pas o sa incerc un senzor nou de pozitie ax cu came desi nu cred ca acolo este problema.

WhatsApp Image 2022-09-04 at 14.42.41.jpeg

WhatsApp Image 2022-09-04 at 14.42.21.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!