Jump to content

Distributie 1.6 Fsi


MARIOLINO
 Share

Postare recomandată

andreasiedu

Salut. Un sfat pentru cumpararea unui kit  de distributie  pe lant  pentru vw  golf 5 1.6 fsi bag?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, 1.6 fsi BLF, distributie lant. Cine stie, intinzatorul se poate schimba fara a da capacul jos sau trebuie dat si el jos? Din etka nu am dedus mare lucru.

Inca o intrebare: pe unde se poate verifica distributia? E cumva pe la 'gaura' ce se afla langa busonul de ulei, ce are un capac de plastic? Thx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Nu poţi schimba intinzatorul fără sa demontezi capacul şi pe acolo se şi verifica starea lanţului ,pinioanele ,ghidajele .Normal este recomandat sa schimbi tot kitul de distribuţie.Eu l-am schimbat acum doua luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Am schimbat si eu kitul de distributie pe lant / kitul de transmisie si pompa de apa, la 1.6 FSI cod BAG.
Piesele au costat 1300 RON iar manopera 600 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam scumpe piesele !

Pe unele site-uri de profil am gasit set complet (ghidaje, lant, si intinzator)

cu 511 lei, producator Swag. Sunt altele si mai ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul de lant a fost 495 lei prod. FAI.Am omis sa spun ca saibele de pe arborele cotit la mine prezentau uzura si le-am schimbat. Set reparatie arbore cotit si semering arbore cotit, 230 lei pe original. + garnitura capac distributie Victor Reinz 70 lei.

La fel am calculat si eu doar kitul de lant si transmisie dar au mai aparut si altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal, am vazut ca ti-ai schimbat distributia...eu am un golf 5 1.4 fsi, m-i s-a stricat intinzatorul hidraulic si a inceput sa bata lantul.Mi-am cumparat tot chitul complet dar surpriza, a trebuit niste cale speciale pentru a bloca axul cu came plus o tija cu comparametru pentru a putea pune distributia la punct. Am montat tot si acum imi da eroare pozitie senzor ax cu came/senzor turatie motor permanent...am mai desfacut-o inca odata sa ma asigur ca mecanic e pusa corect distributia...dar eroare persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am Golf 5 1.6 fsi motor BLP . De câteva zile am un tacanit de 2-3 secunde in special dimineata, dar nu e o regula. Alta data nu face dimineata si face alta data la a 2 a sau a 3 a pornire. Am fost azi la mecanic si mi-a spus ca e intinzatorul de lant. Masina are 96k . Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

Eu cred ca-i variatorul de la axul cu came, este hydraulic. De obicei cand e foarte cald afara face. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost intinzatorul.facea destul de des cam 1-2 secunde zgomot la pornire ca un diesel, apoi isi revenea.Am 5000 de km cu noua distributie si pana acum nu am mai auzit acel tacanit.Intinzatorul vechi avea cca 180.000 km.Am mai auzit cazuri in care s-a schimbat kitul de distributie si tacanitul nu a disparut, atunci e variatorul de pe axul cu came-admisie.

Modificat de cata_nicky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Asta se intampla acum la mine ...am schimbat distributia si zgomotul nu a dispărut ... Ce sa fac?:banghead:

 Ce se intampla daca merg asa cu zgomotul asta? 

Ce sa cer acum service ului? Am factura pe piese si lucrare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Tudor 5 fsi

Buna seara. Stie cineva care este diferenta dintre urmatoarele motoare: 1.6 bad si 1.6 blp? Acum am pe masina (golf 5) 1.6 bad si vreau sa il schimb din cauza unor probleme (imi baga ulei la bujie) cu un motor 1.6 blp. Nu stiu daca se potriveste. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma scuzati. Vreau sa aflu diferenta dintre 1.6 bag si 1.6 blp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut! Urmeaza sa iau si eu in calcul schimbul distributiei la Octavia 2 1.6 BLF. Lantul nu il aud decat dupa ce nu pornesc masina mult timp. De la o zi la alta nu am probleme, insa am mici trepidatii la relantiu. Credeti ca ar fi bine sa iau si variatorul de pe axa cu came (ma gandesc ca nu mai lucreaza cum trebuie si de acolo trepidatiile). A facut cineva lucrarea asta singur? Daca da, spuneti-mi si mie ce mai trebuie luat in calcul in afara de lanturi, ghidaje, intinzator, garnituri si daca trebuie ceva dispozitive si scule speciale. Multumesc!

PS: Ca idee pentru cei care intreaba intervalul de schimb, eu am aprox. 160 000 km si nu stiu daca a fost schimbata sau nu distributia, Cred ca mai marge destul de mult si asta, dar vreau sa stau linistit.

Modificat de Ghost_rider
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare prieteni! la masina din semnatura se aude un sunet  de diesel ... cand e accelerata din frana de motor , dupa ceva cercetari , cineva de aici mi-a spus ca s-ar putea sa fie variatorul , regulator... in fine , habar nu am ce este. Avand 172.000 este riscul ca acel variator sa se rupa la un moment dat sau ce se poate intampla neschimband piesa? Intreb asa ceva deoarece nu cred  ca trebuie inca schimbata distributia , nu se aud sunete inafara de cel mai sus mentionat... si asi vrea sa schimb acel variator o data cu distributia can va veni momentul...dar cat se mai poate circula asa? sunetul a aparut aprox de 9-10 luni , intre timp am facut 25.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M3Power, poti pune un video, sunt si eu interesat de sunet? Ai ceva erori apărute cu sau fara mil on?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut tovarasi ! Am si eu un Golf 5 1.6 FSI 2005 cu 145000km . Se aude si la mine dimineata in primele 2 minute un clantanit la frana de motor, dupa care dispare nu se mai aude toata ziua. Inclin sa-i cred pe cei cu teoria despre variatorul din capul axei cu came deoarece este locul cel mai indepartat din canalizatia de ungere( deci acolo ajunge cel mai tarziu uleiul dupa pornirea la rece) . Cu motorul cald nu se mai aude nimic. Mai am un Fiat GP 1.3JTD, iar la 200000km sa rupt lantul si m-a costat o gramada de bani asa ca indiferent ce spun unii sau altii eu am de gand sa schimb lantul de distributie pana in 200000km !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva minute, sau cateva secunde?
Avem ceva discutii pe tema asta si pe topicul de 1.4 tsi

eu am mers cu zgomotul ala 1 an, iar acum spre final de an a inceput sa imi faca la fiecare pornire si mi-a aparut si eroare la senzorul G40.

Ar mai fi o chestie sa verifici cu VCDS la engine la grupurile 091 092 093 cat e engine load-ul. Ar trebui sa fie cat mai aproape de 0. (Din ce am citit pe net. Poate stie cineva mai bine cum se verifica cu VCDS. Ar merita o intrebare de asta si in topicum de VCDS, daca cu search nu gasim nimic despre valorile de la engine cu largirea lantului. )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, am si eu un sunet vreo 2 secunde "de diesel" la pornire, tind sa cred ca e de la regulatorul axului cu came. Sunetul se aude si cand e cald motorul. E vreo problema daca circul asa? 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

@dzsani schimba uleiul. Iti recomand 5w40 vara si 5w30 iarna LM/Motul. 

Cu castrol 5w30 asa imi facea dupa 4000 cu 5w40 vw original plus pe la vreo 7000, cu LM dupa 4600 inca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Mobil Esp formula, si aproape 8000 km. Face de vreo saptamana asa, la rece nu, doar cand e cald motorul. Voi schimba cu motul specific vw. Dar totusi nu cred ca e normal sa faca asa, o fi distributia, lantul largit? intrebarea e daca e ok sa merg asa cu ea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

Schimba uleiul si nu-ti mai bate capul ca ajungi la altele, pentru tara noastra vara e recomandat 5w40. Iarna 5w40 cam clantane la rece desi indicele e acelasi ca la 5w30, in practica nu-i ca in teorie. 

Eu unul as merge pe 8100-xcess.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sunt nou pe aici asa ca imi cer scuze daca am postat gresit. Am o problema. Am cumparat cun golf v acum 2 saptamani, 1.6 fsi, cod motor blf. La momentul cumpararii motorul se auzea perfect, de aproximativ o saptamana a inceput sa se auda un tacanit care nu se auzea. Uneori se aude mai tare uneori mai incet, insa nu mi am dat seama cand (motor rece/cald sau vreme rece/calda. Precizez ca am schimbat doar uleiul, a fost folosit castrol 5w30 si inainte tot asa a avut. As putea pune o filmare, daca ajuta, ulterior.

 

 Asa se aude motorul. nu este filmarea facuta de mine la motorul meu, dar exact asa se aude. Mentionez ca inainte nu se auzea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

Salut, ca si posesor de BLF si 3 ani de ascultat tot felul de motoare, disting 3 sunete:

1. Un sunet specific fsi-ului de la inj directa - acel sunet de clicket/clipocit (clinc/clinc) - perfect normal

2. Un sunet ca o mornaiala, la fel normal, auzit la mai toate fsi-urile dar nu dupa schimbul de ulei. La mine acea mornaiala apare cam dupa 4000km cand foloseam castrol 5w30 si mai putin de cand folosesc 5w40. Acest sunet apare dupa ce apa trece de 60-70 grade si, repet, nu-l am dupa un schimb recent de ulei.

3. Al treilea sunet care-l aud e cam cel mai ingrijorator, o bataie, posibil de la: tacheti, ax came, variator, tachet pompa inalte( daca se simt si vibratii ale motorului), rar bataie de biela/piston, bataie ambreiaj sau ax cutie/rulmenti ax daca este corelata cu o amplificare a bataii la plecarea de pe loc. Dar mai poate fi si un sunet amplificat datorat faptului ca esti intr-o hala sau acomodarea ta cu sunetul motorului. Si eu am o astfel de bataie (de 2 ani) care cred ca-i de la tachetul pompei de inalte sau variator.

Personal nu as mai folosi castrol, mai ales ca sunetul de la punctul 2 nu-i normal sa-l ai dupa un schimb nou de ulei, poti merge la un mecanic bun, asa din video cam greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!