Jump to content

Chiptuning la motoare SDI


keny
 Share

Postare recomandată

la aceste tipuri de motoare exista cipuri , care schimbate sa ofere o mai multa putere. si la exploatare care ar fi modul cel mai bun , ma refer la demaraje sau schimbari de viteza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am sdi si sunt chiar curios daca exista asa ceva , chiar daca exista nu cred ca va face o schimbare majora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea de motorina injectata este limitata de prezenta in gazele de evacuare a unei cantitati prea mari de noxe .

Aceste noxe se masoara in toba de esapament cu o sonda lambda .

Exista o limitare a putere cand se atinge un prag de poluare .( nu stiu daca ati vazut avioanele SUHOI cand accelereaza la vericala scot fum cat 100 de locomotive cu aburi incendiate ) ha ha ha .

SDI -ul nu are sonda lambda :( , am schimbat catalizatorul toba mare , toba mica , coliere ...adica toata evacuarea si nu am gasit nici o urma de sonda

si nici un fir ) .

Chiar daca s-ar putea nu as recomanda asa ceva doar in caz ca nu ati muncit banii :icon_thumright: ....

Am vazut in service multe pistoane sparte , biele indoite , chiulase la rectificat .turbine praf ...

Se uitau unii la SDI-ul meu si ziceau : "Baaa uite motor de o viata"

Adi VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un sdi nu prea vad ce i-ai putea face , poate sa schimbi motorul , cand am cumparat masina am fost dezamagit de motor , dar cu timpul m-am obisnuit , macar nu is stresat ca trebuie sa curat turbina , sau sa dau o gramada de bani pe un kit de ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 6 ani am avut un polo 1,7sdi 60CP. Dupa tuning aveam 67-69CP si era mare diferenta, ma refer la reprize si la demaraj. In urma testelor facute de mine inainte si dupa situatia era in felul urmator: inainte aveam 0-100km/h 17,3secunde iar dupa tuning era 15,6 secunde! la prima vedere nu pare mare diferenta dar la locul faptei da. Era senzatia ca ai dat cele 4 persoane pe care le aveai in masina jos , asa usoara se simtea masina cu acei 7 sau 9 cp pe care ii avea in plus. La viteza maxima am castigat 5km/h. Am mers cu tuningul 65000 km si ... nici o problema! Eu personal iti recomand sa faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce anume i-ai facut ? merita investitia pt 9 cp in plus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da! atunci cand ai doar 60 CP se simt bine acei 9CP, daca aveam 101cp cum am acum la touran care are si 1573kg nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aproximativ cat costa un cip pt sdi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu atunci am facut cu 250euro acum probabil mai putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acceptabil pretul , insa deocamdata raman la motorul stock , e puturos , dar la drum lung se intinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am facut o resoftare la masina mea a spus ca scoate din ea maxim 15 Cp.

intradevar se simte diferenta in felul urmator 0-100 stok = 16.8s si Chip 14.6s ; dar se simte si in alta parte .. la buzunar .. drum Oradea-Budapesta si inapoi facut inaitne de chip = 30 litri dupa cip 45-49 litri .. eu sincer ma cam gandesc sa imi pun napoi softu original .. Daca il mai are persoana care mi-a facut modificarea.

Asa ca ganditi de 2 ori inainte de a face o data .. Putere=Consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu (sursa: unchiul meu din Germania care a lucrat ca mecanic, e drept ca la camioane, dar se pricepe la de toate, doar sa fie dinainte de epoca electronicii), la diesel aspirat limitarea este in principal din cauza fumului. Deci, poti obtine putere (si bineinteles consum) mai mare dar incepe sa scoata fum - la regimurile de putere mare desigur. Putere in limita aia de 5-7 CP la 1.9 SDI...

Daca e bine facut un chip, nu ar trebui sa consume mai mult decat daca se utilizeaza mult acea putere suplimentara (cand e si normal sa consume, mai ales daca conduci mai agresiv pe urma). Daca nu e bine facut..... Probabil ca se poate face un motor diesel sa scoata fum non-stop si sa consume muuult, si asta fara un castig real de putere :) Mai era si avansul injectiei parca... care si ala influenteaza.

Cum eu am trecut peste etapa de SDI (adica vroiam sa-mi cumpar, nu ca as fi avut), mai multe nu pot spune. Doar ca il cred pe unchiul meu despre faza cu fumul...

(cica ii veneau cu masini la reglat, si ii spuneau: "fa-o pentru test". Dupa test, veneau din nou si ii spuneau "acum fa-o sa mearga")

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar se simte diferenta in felul urmator 0-100 stok = 16.8s si Chip 14.6s ; dar se simte si in alta parte .. la buzunar .. drum Oradea-Budapesta si inapoi facut inaitne de chip = 30 litri dupa cip 45-49 litri .. eu sincer ma cam gandesc sa imi pun napoi softu original .. Daca il mai are persoana care mi-a facut modificarea.

pai nu ai cum sa scoti mai multa putere dintr-un motor fara mai mult aer (care e gratis si nici nu vezi consumul) si din combustibil.

mai am si eu un SDI in familie. nu i-as face CIP dintr-un motiv f simplu. motorul asta e facut pentru consum, nu pentru fuga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK mersi mult , cred ca raman la standard , oricum am condus un vw passat tdi [di rosu] , si am vazut ca la demaraj e mai bun sdi-ul meu... cipul ma interesa daca cumva mar creste caii , dar pt 5-6 cai nu are rost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am condus un vw passat tdi [di rosu] , si am vazut ca la demaraj e mai bun sdi-ul meu...

Atentie, ai mancat cuvantul decat, ai vrut sa spui:

am condus un vw passat tdi [di rosu] , si am vazut ca la demaraj e mai bun decat sdi-ul meu...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina mea sdi cu care am mers 60000km cu chip nu a crescut consumul.Depinde cine a facut rescrierea si depinde si de cum apesi acceleratia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mancat nici un cuvant , passatul era brek sau na cum so numi , si am vazut ca al meu prinde demaraj mai bine decat al lui . asta ca am condus si passatul lui si am vazut ca daca bag pedala la fund demararea se face mai lent ca la mine , poate e diferenta de greutate, posibil sa fie ceva , cert e ca SDI meu ia demaraj mai rapid

SHARANEL== ce te miri , nu crezi , fa si tu o incercare ... si dupa aia bagate in seama

Modificat de keny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, sdi-ul trage ca un tdi in limp mode.

Daca zici ca sdi-ul tau are demaraj mai bun decat tdi-ul prietenului tau, inseamna ca el era in limp, a plecat de pe loc cu vit. a 3-a sau cu frana de mana trasa.

Fara suparare, dar incearca sa conduci si un alt TDI, chiar si un ALH de 90 de cai, si vei vedea diferenta.

Alles gute :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK mersi mult , cred ca raman la standard , oricum am condus un vw passat tdi [di rosu]

Tare asta :icon_thumright: :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mancat nici un cuvant , passatul era brek sau na cum so numi , si am vazut ca al meu prinde demaraj mai bine decat al lui . asta ca am condus si passatul lui si am vazut ca daca bag pedala la fund demararea se face mai lent ca la mine , poate e diferenta de greutate, posibil sa fie ceva , cert e ca SDI meu ia demaraj mai rapid

SHARANEL== ce te miri , nu crezi , fa si tu o incercare ... si dupa aia bagate in seama

te rog mult, scrie si tu corect gramatical...

si ii dau dreptate colegului SHARANEL. mai am un SDI in familie, chiar pe caroserie mai usoara si crede-ma ca stiu cat de rapida e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare care ma macina de ceva timp , sunt sdi-urile mai zgomtoase fata de tdi-uri , sau e doar in cazul meu ? scuze de :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa fie la fel. dar poate sunt mai putin izolate. mie nu mi se pare mai zgomotoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , mersi mult , inseamna ca problema e doar la mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SDI sunt mai zgomotoase decat TDI - sunetul e mai gros ca tonalitate

diferenta se vede in special intre un SDI si un PD

intre un SDI si un VP diferenta e mai mica

nu e chestiune de izolatie

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am incercat si eu un chip tuning la Golf V 2.0 SDI PD.

De la 75 HP undeva la 12% in plus putere. Nu mi-a placut pentru ca scotea mult fum mai ales cand era in sarcina, la deal, daca calcam pedala cei din spate nu mai aveau curaj sa ma depaseasca. Imi era putin rusine ca totusi era un Golf V si am revenit la softul initial.

Intradevar era putina diferenta dar fiind un motor aspirat i se mareste cantitatea de motorina injectata iar cea de aer nu ai cum neavand turbo, cu toate ca acest motor are debitmetru de aer dar la tester imi arata valori mici ale acestuia. Am luat debitmetru nou si tot asa imi arata valorile masei de aer.

Asa am renuntat la chip tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!