Jump to content

Pierdere Presiune Intre Turbina Si Clapeta De Acceleratie


Baddboy
 Share

Postare recomandată

Salut baieti. Este vorba de un Seat Leon 1.8T 180 cai 2001. Am pus-o pe tester si imi da urmatoarea eroare: pierdere de presiune intre turbina si clapeta de acceleratie. Mentionez ca mi se pare ca turbina are un suierat mai puternic parca. Cei din service mi-au spus ca e posibil sa fie fisurat vreun furtun. Imi poate spune cineva cum pot verifica toate furtunele si colierele lor? Eventual niste poze ale furtunelor respective m-ar ajuta mult.Si inca o intrebare: unde e pozitionat intercooler-ul? Cod motor AUQ. Va multumesc si astept cateva sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nimeni...oricat de grabit ai fi, regulamentul tot trebuie respectat.

5. Posturile monosilabice (gen bagare in seama), care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rullz", "vreau si eu d-ala", si altele asemenea) sunt interzise si vor fi sanctionate cu warning. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica vizual sau cu mana prin strangere, pipaire furtunul care pleaca din turbina. daca il urmaresti vei gasi si intercoolerul. Mai poti face o solutie de sapun sau sampon in apa si sa dai cu ea pe furtune in timp ca motorul este turat. Unde sunt scapari vei vedea bule de sapun. Sa dai so pe la imbinarile dintre furtune si subansambluri. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie valva de comanda a turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde este valva de care spui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile VAG, de obicei, intercoolerul este pozitionat in partea dreapta jos sub bara din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtune .......Turbina ->> Intercooler ,........Intercooler-->>> Clapeta de acceleratie......sau...........cel mai grav.....Intercooler Fisurat.

Intrebare.... La acceleare se aude cumva un fasait mai pronuntat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aude nici un fasait

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand intra turbina se aude acel fasait un pic mai tare decat inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ti-au spus si ceilalti, verifica furtunele daca rasufla pe undeva. Incepi de la filtrul de aer si urmaresti furtunul care pleaca din el pana in turbina. Apoi, verifica furtunul care pleaca din intercooler (se afla pe partea pasagerului, undeva sub far); cu capota ridicata o sa vezi un furtun mai gros care pleaca din el, vezi daca are fisuri pe undeva.

Daca sunt ok, eu as verifica si Diverter valve, dar intai termina cu furtunele.

Vezi si link-urile de mai jos

http://wiki.ross-tech.com/index.php/17705/P1297/004759

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=117330

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e valva de comanda a turbosuflantei.

e valva de comanda a turbosuflantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla aceasta valva? si cine stie cam cat costa una noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla aceasta valva? si cine stie cam cat costa una noua?

pe langa turbosuflanta ... nu stiu sa iti spun exact, oricum este undeva la 200 - 250 ron sau 300 - 350 depinde care dintre ele ar fi.

Cel mai bine sa te duci la un mecanic ca el e mai avizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca te referi la waste-gate ... eu nu cred ca are cum sa fie el/ea de vina. Respectiva piesa se ocupa cu inchiderea si deschiderea turbinei atunci cand este comanda de supapa N75. Din moment ce ECU comanda presiune, iar apoi spune ca a sesizat o pierdere de presiune insemna ca aerul se pierde pe undeva, dar el este generat de turbina! Daca nu ar fi fost generat, adica turbina nu ar fi generat presiunea necesara, atunci ar fi sesizat acest lucru si eu cred ca ar fi dat alt mesaj de eroare.

Singurele locuri pe undeva vad eu in acest moment ca ar putea scapa acel ar ar fi pe vreo imbinare, furtun fisurat sau DV.

Recomandarea mea, chiar daca nu este in spiritul forumului, este sa mergi la un service daca nu cunosti foarte mult despre motor si modul de functionare, desi cred ca ai facut-o pana acum, din ce am vorbit la telefon :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit o conducta rupta. Este vorba de conducta care pleaca din furtunul de la epuratorul de gaze si este in forma de L. Este rupta buza care intra in furtun si se strange cu colier. A ramas in furtun doar buza conductei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma mi-am facut programare la augsburg. maine o sa aflu ce se intampla cu masina. va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai gasit acel furtun rupt, de ce nu incerci sa-l schimbi inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma duc la service pt ca oricum ii schimb toate filtrele si uleiul, eventual distributia(intai o verifica - am 82.300 km) si mai bine isi da cu parerea cineva avizat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze toni , am inteles eu gresit de la mecanic ... eu ma refeream la valva pneumatica de comanda a turbosuflantei, ceva pe la clapeta de accelaratie p`acolo ... nu stiu sa iti explic.

Nici acum nu sunt sigur pe cele spuse, dar sunt mai bine documentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata! Problema a fost rezolvata. Cu ocazia asta i-am schimbat uleiul( i-am pus Castrol RS 10W 60), i-am schimbat toate filtrele, i-am curatat clapeta de acceleratie, si am rezolvat si cu conducta respectiva ( a costat 180 RON) - codul ei este 06A103213AF. I-am facut teste in mers, pe loc, in toate regimurile de functionare. Trage exceptional si nu mai da nici o eroare. Ma bucur ca am scapat asa usor, dar saptamana viitoare trebuie sa ma duc sa ii fac distributia ca ma apropii de 90.000. Acum am aproape 83.000. Va salut pe toti. Am atasat poza sa vedeti si conducta de care vorbeam

post-23329-1216234481_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!