Jump to content

Rezervor


lefmir
 Share

Postare recomandată

La o masina veche de 40 de ani e normal sa se gaseasca rugina in interiorul rezervorului de benzina.Cum Brosco are 41 de ani inseamna ca si el are acceasi problema :icon_thumleft: .

Ce metode cunoasteti si ce ati pus in aplicare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io l am dus pe al meu acum 2 ani la un nene care lucra cu fibra de sticla....

l am spalat inauntru cu benzina si l am dus uscat, fara mizerii in el

ia pus o rasina in el , nu stiu ce anume, stiu doar ca o folosea la fibra, a plimbat rasina aia prin tot rezervorul pana l a acoperit total pe interior

dupa care a scos o afara

ce a ramas in interior s a intarit pe pereti si pe fund si s a facut ca sticla..dur si transparent..

de atunci n am mai avut absolut nicio pb cu el

pe exterior nu i am facut nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit lant si benzina si scuturat pana la epuizare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos timariu

Am folosit si eu aceasi metoda cu lantul si benzina doar ca la sfarsit l-am dus la spalatorie si am bagat presiune de apa uscat bine si a dat roade metoda. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai auzit de o metoda...feruginol cu lant...a incercat-o cineva?

pana acum cea mai interesanta este cea a lui pufi, care si pasivizeaza...

cealalta metoda....lant cu benzina+scuturat....curata temporar rugina, dar dupa un anumit timp, daca rezervorul nu este plin, ci este numai jumatate plin, de la jumatate in sus o sa apara din nou...

mai e o solutie ceva mai costisitoare...kit pentru pasivizare...luat de peste ocean :( ....costa aproape cat un rezervor nou(luat tot de acolo), asa ca mai bine nu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in rezervor, lant/piulite/suruburi/mozaic apoi clatit bine cu siltan, spalat din greu cu apa, uscat la soare puternic, si se rezolva o parte din problema.

apoi imediat sub el fitru de plastic, sau decantor si cu filtru, pina in teava principala din tunel, si eviti problemele pe viitor.

cineva imi spunea ca orice rezervor fie el si ciuruit il poat erepara cu o solutie de se da in aripile de avion ptr a le face rezervoare, un soi de mastic gros care se lipeste f bine, insa ramane mereu moale.

alte curatari pot fi si cu sode, si alte produse chimice, sau produsi minune de pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta un rezervor care sa fi fost pe o masina diesel :Driver:, e cam imposibi in cazul broastelor, dar la mine de ex, am avut o volga de piese care a fost cu diesel iar rezervorul este impecabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu am taiat cu dalta tot fundul si am sudata apoi o alta bucata de tabla,nu mai am niciun fel de probleme de peste 6 ani.

Dar am o alta problema, am adaptat la el o sonda litrometrica de Dacie ca aia originala se defectase,si am cositorit-o dar tot au mai ramas pori ceva ca imi tot scapa miros de benzina. am incercat sa etansez imprejur cu chit auto,cu mstic sau silicon,degeaba, tot scapa miros mai ales pe cladura. cu ce sa dau acolo sa nu mai iasa gaze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste un produs. Ieftin. La tub din doi componenti si rezista la solventi. Inceraca la orice "fero-metal". Eu l-am folosit cu succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ura ! dar.. cum ii spune? Te referi la gen Poxipol? ar fi o treaba, cu el am astupat o fisura intr-un dop din ala de pe bloc anti gheata si a mers perfect, dar acolo e apa,ma rog antigel, insa benzina asta se insinueaza ca naiba prin orice por basca faptul ca e un solvent universal aproape.

Daca stii anume vreun produs, spune-l . :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba ai dat cu mastic si alte alea pe unde aveai/suspectai ca ai scapari din rezervor. Masticul si chestiile de genul asta sint dizolvate de benzina... am pus eu de curiozitate pelinga sonda si, in joaca, mi-a scapat ceva benzina peste el si s-a facut terci.

Poxipol cred ca merge ... am vazut rezervoare astupate la partea de jos (nu la broasca, la dacii) cu poxipol si a rezistat 2 ani ... e adevarat ca a fost mai nasol cind am vrut sa cositoresc, alta gaura, pe linga ... mi-a tebuit ceva vreme sa ma prind ca e poxipol si sa-l dau jos cu ceva chin ... credeam ca se topeste de la caldura.\

O merge silicon, sau mastic acrilic (de asta de etanseaza pe la chiuvete) unde vrei sa pui tu ? E o sugestie, sa incerci - daca ai la indemina ...

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am folosit feruginol cu lant si apoi l-am clatit f bine cu apa si la sfarsit parca l-am mai clatit cu diluant, scrie ca asa a ajutat la evaporarea apei, scrie si pe eticheta de la feruginol parca ca la sfarsit sa folosesti diluant. Si nu am mai avut probleme cu el. Daca il tii si cat mai plin cu benzina sansele sunt si mai mici sa mai rugineasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

care e mai buna metoda cu lant si scuturat sau sa-i tai partea de deasupra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit metoda cu lantz si piulite... dar... nu cu apa ci tot cu benzina - recuperand benzina ultrior si filtrand-o prin tifon :blah: ... e consumatoare de timp, dar m-am gandit ca benzina e mai buna decat apa ...

Dupa ce am terminat cu lantzul, ... am eliminat toata mizeria prin clatiri succesive (pus benzina, agitat bine, scurs de fiecare data beninza prin tifon ) pana cand in tifon nu mai ramaneau DELOC particule de rugina/jeg ... au trebuit cam 7-8 clatiri in total - necesita 2 oameni si rabdare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cred ca este cea mai buna solutie, nu am gasit pana acum in Romania ceva asemanator

E cam prohibitiv pretul un set este cam 35 de euro plus 15 euro transportul pana in ţara noastră dragă.

Ar mai fi o alta varianta pe care am folosit-o la motociclte, taierea rezervorului pe jumatate si bagat in baie de cositor, apoi resudat. Si nu mai are moarte, numa ca se ingruneaza in mod considerabil.

Modificat de mihai_prd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa ca incerc si eu sa vad daca merge . Cat trebuie amestecate alea acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact cat timp trebuie amestecat, cred ca scrie in prospect, probabil cateva minute bune pana incepe reactia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat de 4 zile benzina in el si il las asa dupa aia incep sa amestec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Readuc si eu la suprafata topicul asta cu un strigat de ajutor.

Am un rezervor de 1303 cu destula rugina inauntru. Varianta cu lantul si/sau piulite nu prea merge ca are ceva pereti despartitori.

Am incercat cu 1 L de feruginol, dar n-am reusit mare lucru.

Daca mai stie cineva de varianta aceea cu rasina sau alta, va rog sa-mi spuneti.

Daca nu, cred ca voi recurge la varianta desfacutului pe la sudura, curata, pasivizat si apoi sudat la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

L-a rezervorul meu am, folosit altceva. Dupa ce l-am taiat in cateva locuri si peticit cu tabla, (asta deoarece aveam nevoie de spatiu in portbagaj), dupa ce sudurile au fost gata, am curatat cu lantul,etc, am spalat interioriorul si cu ceva solutie chimica dar nu mai tin minte de care (cred ca feruginol, nu ca ar fi cea mai buna), dar apoi l-am umplut complet cu apa si l-am lasat asa o zi-doua sa dilueze tot acidul ramas din feruginol.

Dupa uscare, am turnat in rezervor 1 bidon de 1 litru de vopsea nitro (culoare la alegere :))) l-am invartit , scuturat de cateva ori, am scurs vopseaua afara, l-am last sa se uste bine la soare, si cred ca am mai turnat o data sau de doua ori vopseaua in el si l-am balacit asa. Apoi l-am lasat la uscat mult timp, in are liber.

Asta a fost acum 5 ani, benzina nu pare sa fi moiat sau deranjat vopseaua deloc. Inainte sa fac treaba asta la rezervor, am avut un bidon vechi si gol de vopsea nitro, cu vopsea intarita pe interior si pe fund, (ca orice bidon de vopsea cand e gata continutul), am bagat benzina in el si l-am lasat cam 6 luni. Dupa ce am vazut ca vopseaua nu are nimic in aceste 6 luni, am tratat si rezervorul.

Orice solutie se aplica, e obligatorul sa scoateti sorbul cu sita din rezervon inainte de tratament, iar dupa tratament trebuie montat sita ca lumea si obligatoriu un filtru sau dencantor intre rezervor si teava din tunel. Riscati zdravan ca o pojghita de tratament sa se desprinsa si sa ajunga in teava si atunci vezi fericire.

Treaba cu filtrul merge la cei care nu tin strict la originalitatea masini, ca nu e componenta originala, e modificare. Cei care doresc masina complet originala nu stiu ce metoda aplica pentru a nu se infunda tevile, dar sigur acel filtru nu e permis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai uitat pe ici pe colo si ma tenteaza sa incerc o varianta de electroliza. Fie cu Soda de rufe, fie cu bicarbonat de sodiu sau chiar sare de bucatarie.

A incercat cineva pe aici?

Am gasit destule referinte pe la rezervoare de motociclete si alte variante pe siteuri de afara:

http://www.motociclism.ro/forum/index.php?...365472&st=0

http://www.altelco.net/~jacil/clay/motorcy...KElecSetup.html

http://www.motorcycleanchor.com/motorcycle...c_tankrust.html

http://users.eastlink.ca/~pspencer/nsaeta/electrolysis.html

http://myweb.tiscali.co.uk/andyspatch/rust.htm

sau aici:

http://antique-engines.com/electrol.asp

http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/pr...d-gas-tank.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia cu rasina nu merge...mi a tinut cam un an si a inceput sa se sparga si sa se dezlipeasca ...

cred ca din cauza temperaturii..rece ....cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema. Am o idee ceva mai indrazneata. Sa desfac rezervorul vechi, sa-l tai adica in 2 bucati si sa introduc in el un recipient din plastic, aproximativ de aceleasi dimensiuni, dupa care pe cel din tabla sa-l inchid inapoi cu suruburi si sa ramana doar cu rol de protectie. Nu ma apuc acum sa tai rezervorul masinii, e doar o idee, dar daca fac rost de vreun rezervor varza as incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa desfac rezervorul vechi, sa-l tai adica in 2 bucati si sa introduc in el un recipient din plastic,

Daca e un recipient din plastic care se incarca electrostatic e si mai bine. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!