Jump to content

Martorul Check Engine Aprins


cj.silviu
 Share

Postare recomandată

Am si eu o skoda fabia cun motoras de 1,2 si astazi dimineata hop problema.

Adica , dau cheie si ce sa vezi, porneste balbait , se aprinde martorul motor .

Dupa 30 de secunde, motorul revine la normal dar martorul moror nu .

Ce este de facut ?

Adica cum sting si eu martorul motor ?

Si daca stie cineva ce se intampla ?

Si sa va zic masina este din 2007 si are cam 28000 km pana acuma nici o problema a mers super :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cry3ty

    11

  • Carmina

    10

  • BLiTZ

    7

  • cj.silviu

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai nu prea ca acuma masina merge

ca inainte

si nu am schimbat combustibilu ,nu am fluctuati de relantiu. pur si simplu sa balbait 30 secunde.

dupa care sia revenit , dar martorul de bord a ramas aprins.

am iesit cu ia chiar si afara din oras si mere la fel ca inainte. dar ce fac cu martorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o diagnoza. Sigur vei rezolva problema! Am mai vazut chestii din astea la fabiute si era problema unui senzor de pe teava de esapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa zic ma duc maine sa ii fac o diagnoza sper sa nu fie ceva grav :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la service la diagnoza,ca-i in garantie ,nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... era problema unui senzor de pe teava de esapament.

adica sonda lambda sa fie oare? :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve!

La masina din semnatura am avut aceeasi problema. Unul de la service (prieten) dupa diagnoza mi-a spus ca este eroare pe sonda lambda. Mi-a spus ca am mers mult prin oras, la turatii mici si s-a cam depus "material" in fagurele ceramic din catalizator. Mi-a zis sa merg un pic la turatii mai mari si daca pot, nu in oras. Depunerile alea dau o presiune catre inapoi si zapaceste senzorul ala de gaze. Mi s-a intamplat de vreo 3-4 ori, in general cand afara era umezeala.

Sper sa nu fie ceva mai grav la tine. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mam uitat si inafara de sonda lambda mai are o sonda care pare sa fie tot pe teava de evacuare

este un pic mai jos aproape de scut

aia ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor bucurie bucurie am fost iam dat o cheie si ce sa vezi sa stins martorul

:lol:

speram sa nu mai faca .

TRAIASCA FABIA

Modificat de cj.silviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o problema.De ieri s-a aprins martorul "check engine" si nu se mai stinge.Cand pun contactul in zona rezervorului sau a filtrului de benzina se aude un fel "tzzzz" continuu.Zgomotul e mai puternic pana sa pornesc motorul.Filtrul de benzina a fost schimbat in urma cu o saptamana.De atunci am facut 1000 km(am fost la mare).Astept sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta o scanare cu vag-com pentru a afla de ce se aprinde Check Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am ajuns la o scanare.Acel "tzzz" de care aminteam mai sus se aude de sub bancheta din spate,pe partea cu rezervorul.Am ridicat bancheta si sub mocheta am gasit ceva care cred eu ca duce in rezervor.E un "capac" cu niste fire si cred,aproape sigur,ca de acolo e,din acel loc se aude zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pompa de benzina acolo. E normal sa faca un pic de zgomot cand lucreaza, dar nu prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot sa desfac acolo?Cred ca se desurubeaza capacul acela mare,am incercat putin dar nu am fortat de frica sa nu rup ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie unelte speciale. Nu te baga, e o treaba murdara care daca nu e corect facuta o sa ai miros de benzina in masina mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

pentru ca nu reusesc sa deschid un nou topic si pt ca problema evidentiata mai sus are cumva aspecte comune cu problema mea va cer ajutorul : acum 1 luna am facut revizia de 30k la o fabia motor de 1,2 64HP. Inainte sa ajung la service(in cta) pe autostrada masina s-a intrerupt de cateva ori brusc dar pe durata de cateva secunde. Cei de la service au spus ca le-a aparut o eroare de la pedala de acceleratie si de la supape. Au resetat calcul si mi-au spus ca daca se mai intampla , s arevin. Wk trecut am plecat inspre transfagarasan. AM oprit masina nitel cu motorul pornit undeva pe langa vidraru si acolo a ramas. S-a oprit motorul si nu l-am mai putut porni. Totodata s-a apris si martor check engine. A doua zi dimineata am incercat s-o pornesc, a pornit 1 minut dar a mers inecata si apoi a murit iar. Am adus`o in buc tractata. La service-ul skoda ma pot programa abia dupa 8 septembrie. A mai avut cineva astfel de probleme? Sugestii?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pt inceput poti sa cureti clapeta de acceleratie. Este necesara o diagnoza a erorilor inregistrate in computerul masinii.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti spune unde este localizata acea clapeta? intrebare: avem si noi un club skoda unde sa ne intalnim si sa trancanim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

nifelheim despre clapeta EGR gasesti mai multe informatii aici:

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie

Daca nu te multumesc informatiile de acolo, gasesti despre acest subiect foarte multe discutii, cu conditia sa folosesti functia Search.

Problema ta se poate datora multor cauze, motiv pt care cel mai indicat este sa faci o diagnoza cu vag com-ul.

In privinta intalnirilor, urmareste aria Intalniri spontane. La o astfel de intalnire poti rezolva si problema diagnozei.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revenind. aseara au venit niste baieti la mine cu un VAc COm . Din ce am vazut pe diagnoza imi dadea o eroare la HVAC. Va suna cunoscut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre modulul de climatizare. Care este eroarea (codul)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un test si singura eroare gasita a fost(problema care o am de ceva timp) legata de senzorul de temperatura habitaclu(g 263).Martorul Check engine e tot aprins:(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!