Jump to content

Erori Vag Com Seat Ibiza/Cordoba


Andreea C
 Share

Postare recomandată

Bogdan, ce'ai mai facut? Ai reusit sa'i faci un scan? Nu cumva e sonda lambda? :P toate drumurile duc la sonda lambda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andreea C

    12

  • Cristian

    7

  • Bogdan_wrc

    5

  • nik87

    5

Uite asa am ajuns si la RAR cu masina.... In vederea primei inmatriculari in Romania... Si, surprize surprize!

Seat Ibiza din 2001, motor AUA, in talon se specifica EURO 3... Baietii de la RAR zic: "aaaaa cerem confirmare de la Porsche Romania, ca s-ar putea sa fie euro 4". Zis si facut, a venit si confirmarea, EURO 4! victorieeeee! Taxa de prima inmatriculare scade de la 1000 de 300 de iepuroi! :P

Multumesc pe aceasta cale baietilor de la RAR Grivita! Si, mai mult, toate astea s'au intimplat FARA SA DAU UN LEU SPAGA! Woooow!!! Ma rog, cele 5 ore petrecute pe'acolo desi aveam programare, nu se pun... Au fost cu folos! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Andreea C, ne bucuram pentru tine dar te rog sa expui astfel de "patanii" in aria "Masina Mea", intr-un topic in care iti descrii masina. Sau ai putea posta intr-unul din topicurile legate de norma de poluare si din care sunt destule (daca stai sa cauti), de exemplu AICI. Nu are legatura cu subiectul ACESTUI topic pe care l-ai deschis chiar tu, pentru un anumit motiv...scanarea cu VAG-COM si erorile aparute. Multumesc de intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu as mai putea adauga nimic... fata de ce a zis Rapier. Revin si eu cu rugamintea sa lasati topicul doar pentru a expune probleme aparute la scanarea cu VAG COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri la intoarcere din Timisoara la 100km/h mi s-a oprit motorul, la scurt timp mi s-a aprins si beculetul check engine. Problema cu datul in nas la viteza constanta si sub 3000 de rotatii persista.

Azi am fost la o scanare si urmatoarele erori:

16804 Catalyst system, Bank1 Efficiency below threshold

16785 Exhaust Gas Recirc.Flow Insufficient Detected

17811 EGR Flow Deviation

Mi s-a sugertat sa schimb EGR-ul

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Salut am si eu cam acceasi problema ca si Andreea ... si mie mi se aprinde becul de la motor dar nu tot timpu , si pe langa ala se pai aprinde si un martor pe care scrie EPC si nu stiu ce inseamna, faza ii ca daca opresc motorul si pornesc din nou EPC- ul se stinge si dupa ceva timp se stinge si becul de la motor si faza ca se tot aprind mah ingrijoreaza

Vad ca nu sunt singurul caruia i se intampla asa ceva... Bogdane ai fost cu ea la service? ce avea? 10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service si... urmatorul diagnostic...senzor de presiune pe galerie

Acum am si eu o intrebare... chestia asta e aceeasi cu sonda lambda? si inca o chestie care m-a surprins si care m-a facut sa nu las masina acolo.... patronul mi-a zis sa las masina 2-3 zile... ca atat ii ia sa rezolve problema... asta e posibil oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o Cordoba model 2005, motor 1.4 benzina. Simtomele sunt urmatoarele: la incetinire sau la pornire acceleratia moare, se aprinde martorul EPC, motorul merge, nu se opreste, dar nu mai trage deloc. Trebuie sa repornesc ca sa pot pleca mai departe. Dupa ce porneste motorul martorul se stinge. In plus, consumul a crescut si motorul pare mai lenes. La diagnoza au aparut urmatoarele erori:

16490 P0106 035

Intake manifold pressure/atmospheric pressure ->. G71/-F96

Signal not plausible

No image in the Display

Sporadic fault

16706 P0322 035

Engine speed sender - G28

No signal

empty

Sporadic fault

17912 P1504 035

Intake air system, leak detected

Sporadic fault

Astea ar fi cele legate de motor. Nu am gasit combinatia asta de erori si nici nu prea stiu ce ar putea sa insemne. In plus au aparut doua erori la ABS:

ABS - Bosch 8.0

2 Faults detected

01314 013

Engine control module

Consult fault memory

Sporadic

18265 000

Load signal - fault signal from engine control module

Ce ar trebui sa schimb: senzorul din galeria de admisie sau cel de pe motor G28? Ce alte teste s-ar putea face pentru a determina cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ar trebui unit cu topicul http://vwforum.ro/index.php?showtopic=40130 ca e vb cam despre aceeasi masina, la urma urmei

Da, probabil ca nu ar strica sa fie unite posturile despre erorile de diagnoza si mai ales solutiile gasite. Problema ar fi sa fie corelate cu fiecare marca. Scuze daca postul nu este deschis cum trebuie. Eu am gasit ceva despre senzorul de presiune dar la motoare pe motorina. Am uitat sa precizez, masina o am de trei ani si are parcursi 84.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai observat faptul ca la pornire motorul sta la 1000 rpm. Dupa ce se incalzeste relantiul se duce undeva la 700 - 750 rpm. Ma gandesc ca o fi tot de la admisia de aer. Daca senzorul e mort si nu transmite nimic la ECU atunci acesta face un calcul mediu si eventual baga mai multa benzina si motorul se ineaca si se duce si catalizatorul sau (la rece) amestacul este mai bogat in aer si de aceea relantiul este mai sus??!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul cand e rece, merge mai turat. e vorba de socul automat. dupa ce se incalzeste motorul, turatiile scad la nivelul normal. in cazul tau ralantiul nu cred ca e mai sus, mai sus ar reprezenta 1500 rpm.

BR

BogyM.

Modificat de BogyM.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o Cordoba model 2005, motor 1.4 benzina. Simtomele sunt urmatoarele: la incetinire sau la pornire acceleratia moare, se aprinde martorul EPC, motorul merge, nu se opreste, dar nu mai trage deloc. Trebuie sa repornesc ca sa pot pleca mai departe. Dupa ce porneste motorul martorul se stinge. In plus, consumul a crescut si motorul pare mai lenes. La diagnoza au aparut urmatoarele erori:

16490 P0106 035

Intake manifold pressure/atmospheric pressure ->. G71/-F96

Signal not plausible

No image in the Display

Sporadic fault

16706 P0322 035

Engine speed sender - G28

No signal

empty

Sporadic fault

17912 P1504 035

Intake air system, leak detected

Sporadic fault

Astea ar fi cele legate de motor. Nu am gasit combinatia asta de erori si nici nu prea stiu ce ar putea sa insemne. ?

17912 o poate genera si pe 16490. In consecinta, asa cum este specificat si in informatia codului, verifica pe unde trage aer fals. Oprirea motorului poate fi cauzata (si de) G28 (eroarea 16706). De verificat contactele/conexiunile acestuia sau inlocuirea lui. Parerea mea care este :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea e ca motorul nu se opreste, ci intra intr-un fel de relanti, deci pica acceleratia si nu mai trage deloc. Trebuie sa repornesc motorul ca sa plec mai departe (e neplacut mai ales daca esti intr-o intersectie!!!).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pornire motorul e normal sa stea in 1000 RPM, are un soc electronic, care tine turatia ridicata pana la incalzirea motorului. Cat despre simptomele care le spui tu mai sus, si eu patesc la fel, cand e rece afara. Nu trebuie sa te ingrijorezi, e legata tot de socul electronic. Am observat ca aceasta stare dispare dupa cateva secunde, dupa ce probabil se lubrifiaza motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri la intoarcere din Timisoara la 100km/h mi s-a oprit motorul, la scurt timp mi s-a aprins si beculetul check engine. Problema cu datul in nas la viteza constanta si sub 3000 de rotatii persista.

Azi am fost la o scanare si urmatoarele erori:

16804 Catalyst system, Bank1 Efficiency below threshold

16785 Exhaust Gas Recirc.Flow Insufficient Detected

17811 EGR Flow Deviation

Mi s-a sugertat sa schimb EGR-ul

Ce parere aveti?

Intrucat nimeni n-a dat cu parerea, scriu totusi, faptul ca am scapat de problema schimband EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andreea cat ai dat pe senzorul de la sonda lambda, cel care e inaintea catalizatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andreea cat ai dat pe senzorul de la sonda lambda, cel care e inaintea catalizatorului?

vad ca andreea nu este..asa ca uite aici un pret.. la dealerul seat de la br e 537ron(fara manopera)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare,am facut o scanare cu VAG-COM-ul la ibiza,masina este a unui membru din familie,am sa postez mai jos erorile care nu s-au sters,poate e in masura cineva sa-mi dea cateva sfaturi.am facut scanarea deoarece climatronicul nu mai functioneaza la parametrii normali,nu mai raceste asa cum o facea cu ceva timp in urma.se pare ca problema e la motorasul de la climatronic,daca se desface se mai poate repara ceva la el sau trebuie inlocuit?am auzit cazuri cand s-a rezolvat problema dupa ce s-au curatat ceva contacte oxidate,dar nu pot sa va spun ce erori dadea atunci in urma scanarii.sunt si alte erori care nu dispar,dar focusul acuma e pt.climatronic,caldura a venit si nu te poti bucura de el...

Address 08: Auto HVAC Labels: None

Part No: 6L0 820 043 A

Component: CLIMAtronic PQ24 0201

5 Faults Found:

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

000 - - - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

000 - - - Intermittent

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

000 - - - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

000 - - - Intermittent

00898 - Control Circuit A/C compressor

010 - Open or Short to Plus

Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.LBL

Part No: 6Q0 959 433 E

Component: 4x Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi poate face si mie un test VAG, evident contra cost.

Ma da un pic in nas la rece si nu stiu daca e doar clapeta de vina.In caz ca o curat vreau si o initializare.

Aveti idee cine?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La scanare cu vag primiesc mereu aceasta eroare pe un ibiza fara AC

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

Stiti cumva de unde se poate scoate sau ce nu e in regula????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am unit topicul cu cel special pentru scanarea cu Vag-Com, te rog sa citesti regulamentul cu atentie si sa incerci sa-l respecti. Inainte de a deschide un topic nou, cauta pe forum sa vezi daca nu exista un topic in care se discuta problema ta sau o problema legata de a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi poate face si mie un test VAG, evident contra cost.

Ma da un pic in nas la rece si nu stiu daca e doar clapeta de vina.In caz ca o curat vreau si o initializare.

Aveti idee cine?

Multumesc

Deci ,putei sa imi recomandati pe cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!