Jump to content

Erori Vag Com Seat Ibiza/Cordoba


Andreea C
 Share

Postare recomandată

In primul rind, salutari membrilor! Sunt noua pe forum... Sper ca de data asta am postat unde trebuie :)

In al doilea rind, ajutoooor!

Am un Seat Ibiza din 2001, pe care l'am adus din Germania, si pe care urmeaza sa il inmatriculez in Ro. Pina atunci, trebuie rezolvate citeva problemute... In primul rind am un bec aprins pe bord, cel cu motorul. E aprins de circa un an (la inceput se mai si stingea din cind in cind), fara alte simptome.

La prima scanare VAG-COM au iesit mai multe problemute mici (ceva cu aerul conditionat...), pe care le'am resetat. Am rescanat iar rezultatele sunt:

VAG-COM Version: Release 704.1

Data version: 20070422

Saturday,12,January,2008,11:14:49:04624

Chassis Type: 6K - Seat Ibiza/Cordoba

Scan: 01 02 03 08 15 17 45 56

Mileage: 92690km/57594miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.LBL

Part No: 6K0 906 034 D

Component: MARELLI 4LV S152

Coding: 00001

Shop #: WSC 06403

1 Fault Found:

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit

P1178 - 35-00 - -

Readiness: 1110 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 6X0-907-379.LBL

Part No: 6X0 907 379 B

Component: ABS 30 IE CAN V004

Coding: 06406

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 6K0-959-291.LBL

Part No: 6K0 959 291

Component: AUTOCLIMA-220 X03.03

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.LBL

Part No: 1J0 909 609

Component: N AIRBAG VW3 SG 0002

Coding: 00078

Shop #: WSC 06402

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 6K0-920-xxx.LBL

Part No: 6K0 920 801 A

Component: 6K-KOMBIINSTR. VDO V02

Coding: 00141

Shop #: WSC 00000

Part No: IMMO

Component: IDENTNR: SEZ7Z0Y0640732

IMMO-IDENTNR: SEZ7Z0Y0640732

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: None

Part No: 6K0 035 152 A

Component: Radio GRO 1V32

Coding: 00201

Shop #: WSC 06403

No fault code found.

End

Trebuie sa mentionez ca in Germania am schimbat a doua jumatate a sistemului de evacuare (cea care include toba), iar ei imi recomandasera sa schimb si prima jumatate (cea care are catalizatorul si iese din motor, care costa 600-700 euro) pe motiv ca "flexrohr"-ul (nu stiu cuvintul in romana) e uzat. Flexrohr-ul e o piesa flexibila aflata dupa cotul de pe evacuare unde teava care coboara din motor ia pozitie orizontala. Ulterior am convenit cu ei sa schimbe doar flexrohr-ul (deci o solutie fara piese originale). In momentul de fata pe linga flexrohr ies gaze care se vad cu ochiul liber, dar nu stiu daca asta are vreo legatura (si cind nu ieseau gaze aveam becul aprins).

Urmeaza sa fac o programare la Seat pentru rezolvarea problemelor... Insa, inainte de acest moment foarte costisitor din viata mea... Ma poate ajuta cineva cu informatii? Ce cauza au erorile? Cum se pot remedia? Ce ar trebui schimbat? In sensul ca poate ma duc cit de cit in cunostinta de cauza.... Femeie in service, prada usoara

Foarte multe multumiri anticipate!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andreea C

    12

  • Cristian

    7

  • Bogdan_wrc

    5

  • nik87

    5

Andreea....ai mai scris in inca doua topic-uri aceeasi chestie.

Ai rabdare sa ti se raspunda; nu trebuie sa umpli forumul si nici sa deschizi topic-uri aiurea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat... Un topic mi'a fost inchis... In alt topic unde mi s-a sugerat sa scriu erau deja miliarde de post-uri... E vina mea, nu am vazut de la inceput categoria cu Seat Ibiza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca era de ajuns sa scrii intr-un singur topic, cel corect. Nu o sa inchid topicul, dar nu cred ca aici vei primi prea multe sfaturi.

Cat despre teoria cu femeia in service - prada usoara... sunt intr-o anumita masura de acord cu tine, insa nu e un lucru normal. Daca ai nevoie de ajutor da-mi un PM si incerc sa te ajut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becul cu motorul "check engine" are legatura si cu

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

asta e mai ieftin. e sonda de temperatura motor. de fapt e un senzor care are 2 sonde. cel care indica temperatura la bord si cel care trimite informatia la ECU (calculatorul maisnii).

uite aici poti citi...e cam la fel:

http://vwforum.ro/index.php?showto...;hl=temperatura

dar mai bine era sa postezi in topicurile indicate pe celalat topic al ta inchis :)

PS: bine ai venit pe forum. cand ai timp, sa citesti si regulamentul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sar'na, Bogdan!

Ar fi super sa scap asa de usor... :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai pt ce. ramane sa ne tii la curent cand aflii ceva, sa vada si altii care pot avea aceeais problema.

ma gandesc ca check engine poate fi si de la sonda lambda care poate fi data peste cap cand ai schimbat evacuarea. sau doar racorudl ala flexibil. prespun ca ai pus ceva de fabrica, nu sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pus nimic sport. Oricum, becul era aprins cu mult inainte sa ma apuc de reparatii la evacuare.... Dar poate fi sonda lambda, acolo nu am umblat deloc... Sa vedem ce'o fi si cum oi rezolva! :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elimina pierderile de gaze din sistemul de evacuare si abia dupa aceea, daca nu se rezolva, vezi ce este cu sonda. Chiar daca martorul era aprins si inainte de a schimba acel racord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elimina pierderile de gaze din sistemul de evacuare si abia dupa aceea, daca nu se rezolva, vezi ce este cu sonda. Chiar daca martorul era aprins si inainte de a schimba acel racord.

Ai dreptate. Mai ales ca azi cind m-am uitat pe sub masina mi s-a parut ca ar scapa gaze prin mai multe locuri... Nu stiu daca asa a fost mereu si nu am vazut eu, sau e chestie noua... :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andreea: acesta e un quote din topicul vag com coduri de eroare

Discutia colegei Andreea C a continuat pe aria seat: http://vwforum.ro/index.php?showto...t=0#entry624199

Posturile ei de aici pot fi facute invisible sau mutate in aria seat.

@Andreea te rog frumos si pe tine sa continuii discutia acolo (pe aria seat)! La fel de frumos te rog ca data viitoare sa nu ne invadezi cu aceiasi discutie in 3 locuri diferite ... cu siguranta nu o sa mai fim la fel de intelegatori :beerchug:

Sper ca ne-am inteles si nu trebuie sa mai urmarim problema ta in alte arii. Un singur topic este suficient!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Andreea C - flexrohr e acel racord flexibil...topicul e aici http://vwforum.ro/index.php?showto...racord+flexibil

E o problema destul de fregventa mai ales la benzinare. In mod normal se schimba toata teava dar costa mult si de aceea se taie racordul vechi si se sudeaza altul nou. Trebuie sa mergi la un service/tinichigerie auto si sa iti sudeze cu argon de jur imprejur sa nu mai iasa gaze (cu borna + desfacuta). Completeaza si orasul ca poate iti putem indica noi un service la care sa mergi. Sper sa nu fiu... :icon_thumright: ca dau explicatii aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in Bucuresti. Ma duc simbata la un service, sper sa rezolv....

Modificat de CristiN
renunta la quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andreea C - chiar daca esti fata/femeie, trebuie sa respecti si tu regulamentul forumului :) . Nu mai folosi QUOTE sau REPLY pentru mesajul precedent; foloseste Add Reply sau Fast Reply. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asaaaaa, deci:

Primul pas, am rezolvat scaparile de pe evacuare. Am fost la un service in zona bd. industriilor (dupa statia de metrou Republica). Trecind peste aspectul zonei (mahala), baietii de la service au fost excelenti. Recomand cu mare caldura: http://www.gieuroservice.ro/

Mi-au taiat si resudat racordul flexibil, care fusese montat prost de nemti (daca as fi fost inca in Germania as fi putut sa merg sa'i string de git si sa cer garantia).

Am fost apoi la Seat (Alto Syncro), unde au cautat cauza martorului aprins de pe bord. Dupa cum toata lumea a anticipat, sonda lambda (prima) trebuie schimbata. Au cerut un pret exorbitant pt piesa (7 mil), dar au zis ca o monteaza si daca o cumpar din alta parte. Saptamina viitoare finalizez operatiunea, cu speranta ca ramin fara becul de pe bord...

Multumesc inca o data membrilor saritori! :)

:evil:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

npc. sa ne tii la curent cu toat operatiunea si ne bucuram ca te-am putut ajuta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat.

Prima operatie a fost eliminarea pierderilor de la evacuare. Rezolvat prin sudura la racordul flexibil. Etans. Defect banal.

Nu s-a modificat cu nimic rezultatul scanarii. Martorul ramane aprins pe bord si apar aceleasi DTC.

Apoi, schimbat sonda lambda, 550 ron (prima, inainte de catalizator). Thanks volksman !

Operatie foarte usoara, cu scule banale.

Totul OK, fara erori, cu citiri rapide pe vag-com. Valori in limitele normale la tensiunea pe senzor. Martor stins pe bord (motorasul).

Se simte si la mers, motor mai elastic si se infige mai bine. Sper ca va fi mai bine si la consum.

Asta a fost.

Multumim pt ajutor forumistilor.

Modificat de octav59
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nasol e fara bec pe bord! Eu cum stiu acuma cind e motorul pornit? :)

:D sar'na octav59!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitandu-te la turometru? :)

OT: octav sa intelegem ca esti reprezentantul serviceului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are service, dar l'am sfatuit sa'si deschida, cind o fi la pensie!

:D

moaaaaama ce misto merge masinuta! doar cind era tinara a mai mers asa! :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am service, Bogdan. Am nepoata cu Ibiza si mi-am facut datoria.

Multumesc pt sfat. Coolant Temperature Sensor (G2) cost apx 100 ron in service la seat si va fi schimbat impreuna cu distributia si pompa de apa.

Terminat tema de cercetare.

Multumesc inca o data pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha. stii cum suntem noi. cautam cu disperare un service bun cu un reprezentant pe masura...de aia te-am intrebat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu cam acceasi problema ca si Andreea ... si mie mi se aprinde becul de la motor dar nu tot timpu , si pe langa ala se pai aprinde si un martor pe care scrie EPC si nu stiu ce inseamna, faza ii ca daca opresc motorul si pornesc din nou EPC- ul se stinge si dupa ceva timp se stinge si becul de la motor si faza ca se tot aprind mah ingrijoreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inceput, nici becul meu nu statea aprins mereu.... Insa cu timpul s'a "stabilizat" :D EPC in schimb nu s-a aprins deloc.

Electronic Power Control, daca nu ma insel... Poate o scanare cu VAG-COM te-ar lamuri un pic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa vad ce sa fac ...... sper sa nu trebuie sa o repar poate trebuie doar o resetare , ms mult Andreea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!