Jump to content

Probleme Pornire De Pe Loc


leventebest
 Share

Postare recomandată

As avea si eu o problema si nu stiu daca e de la frane sau altceva. Am schimbat recent furtunasele spate de la frane ca mi se blocau rotile si se intampla urmatoarele: dupa ce merg vreo 50 km intins si ajung in buc si incep sa stau la stopuri in viteza I si a II incepe sa mearga aiurea, porneste si aproape cand sa debraiez complet pt un moment pleaca mai tare si se zdruncina putin, apoi in a 3 si a 4 nu mai face nimic. daca sta vreo 30 min parcata nu mai face.

Prima data m am gandit ca se blocheaza o roata si in primele 2 viteze la un moment dat se deblocheaza, dar rotile nu mi se mai incing. Poate sa fie vreo problema cu cutia de viteze sau ambreiajul? Cand plec cu masina dimineata nu face nimic, am incercat sa apas mai brusc pe frane, sa vad poate nu revine lichidul de frana inapoi, dar nu face nimic,masina nu mai pare cu vreo roata blocata, ci doar dupa ce merg vreo jumate de ora incepe sa faca. Am incercat si sa las ambreiajul usor, sa nu l bruschez dar degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte ciudat fenomenul.... eu am patit tot un fenomen asemanator din cauza lichidului de frina.. romanesc.. care fierbea, la propriu, clocotea si imi bloca frinele, dupa citeva frinari energice si pe timp de vara.. asta se intimpla prin '94\'95 cind toti produceau lichid de frina.. de atunci n-am mai vazut asa ceva...

eu cred ca .. ori e ceva legat de cablul de ambreiaj, ori legat de discul de ambreiaj, impreuna cu o shtrangulare a circuitului catre o roata .... cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte ciudat fenomenul.... eu am patit tot un fenomen asemanator din cauza lichidului de frina.. romanesc.. care fierbea, la propriu, clocotea si imi bloca frinele, dupa citeva frinari energice si pe timp de vara.. asta se intimpla prin '94\'95 cind toti produceau lichid de frina.. de atunci n-am mai vazut asa ceva...

eu cred ca .. ori e ceva legat de cablul de ambreiaj, ori legat de discul de ambreiaj, impreuna cu o shtrangulare a circuitului catre o roata .... cred

daca ar fi ceva legat de ambreiaj nu ar trebui sa faca probleme de la inceput? Nu ma pricep la motoare si nu inteleg sistemul de ambreiere- debraiere dar se poate sa mearga bine 1 ora si apoi prost? Am schimbat deja ambele furtunase pe spate, ca erau infundate si nu mai par sa se blocheze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am spus cred, pentru ca asa prin scris nu prea imi dau seama de ce este acolo ... in general, eu cind dau de fenomene ciudate iau la mina tot sistemul... daca spui ca ai umblat la furtunele de frina spate pentru ca erau infundate, eu as face urmatoarea chestie : as spala instalatia de frinare cu alcool si as pune lichid nou curat si de calitate.....dar ..... din descriere pare a fi o problema legata de transmisie... vreun rulment care se aude?...ulei in cutie este de ajuns?...ma deruteaza faptul ca spui ca intra bine in a 3 si a 4 si mai greu in 1 si 2 ....dar la fel de bine poate fi legata si de de instalatia de frinare, cum am spus mai sus, pompa de frina sau o conducta......asteptam si alte detalii despre fenomen....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca este ambreiajul de vina. daca zici ca ai mai avut probleme si cu blocatul rotilor, ma gandesc ca pentru o perioada s-a cam fortat.

sa o luam mai plastic. cand mergi afara motorul se invarte intr-un sens. forta de frecare cu aerul, si alte forte ce opun rezistenta mersului, prin intermediul rotilor si cutiei de viteze tind sa se opuna rotatiei motorului. intre cutie si motor este discul de ambreiaj, pe care saracu cade tot efortu, se incalzeste, si ajungi in bucuresti, unde incepe sa patineze si sa se comporte ca un disc de ambreiaj incins. adica sa nu aiba aderenta si sa dea acele trepidatii. acest caz este ffff intalnit la daciile pick-up carosate, datorita rezistentei mari pe care o opun in mers la viteze de peste 90-100 km/h. se incalzeste discul de ambreiaj si patineaza cu tendinte de a prinde aderenta, de unde si acele zmucituri. sper ca m-am facut inteles :))

Modificat de sdandrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos timariu

Si eu tind sa cred ca tot de la ambreiaj pleca problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discul de ambreiaj are un arc sau mai multe rupte, sau sunt rupti vreo 2-3 dinti la placa soare daca ai asaceva.

Sau mai poate fii rupt tamponul din fata cutiei de viteze, care induce trepidatii la plecarea de pe loc (dar aici se manifesta si la rece).

Parerea me.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discul de ambreiaj are un arc sau mai multe rupte, sau sunt rupti vreo 2-3 dinti la placa soare daca ai asaceva.

Sau mai poate fii rupt tamponul din fata cutiei de viteze, care induce trepidatii la plecarea de pe loc (dar aici se manifesta si la rece).

Parerea me.

Unul sau 2 dinti pot fi rupti, mi a zis mecanicul (ca am facut greseala anul trecut sa l duc la un asa zis mecanic) ca i a rupt cand a bagat motorul. Dar singurul lucru care era diferit era ca daca faceam cursa maxima la ambreiaj si il tin asa se aude un scartait, alte probleme nu facea pana acum. Tind sa cred ca este discul, din explicatiile de sus, cand sunt singur in masina nu prea face, doar cand e mai incarcata si merg mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul sau 2 dinti pot fi rupti, mi a zis mecanicul (ca am facut greseala anul trecut sa l duc la un asa zis mecanic) ca i a rupt cand a bagat motorul. Dar singurul lucru care era diferit era ca daca faceam cursa maxima la ambreiaj si il tin asa se aude un scartait, alte probleme nu facea pana acum. Tind sa cred ca este discul, din explicatiile de sus, cand sunt singur in masina nu prea face, doar cand e mai incarcata si merg mai mult

Daca scartzaie ti-e praf rulmentul de presiune, (fie deoarece nu a fost placa de presiune exacta pentru rulmentul folosit era varza rulmentul din start),

Poti sa astepti sa se gripeze cat de curand daca il folosesti in orash!! :(

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scartzaie ti-e praf rulmentul de presiune, (fie deoarece nu a fost placa de presiune exacta pentru rulmentul folosit era varza rulmentul din start),

Poti sa astepti sa se gripeze cat de curand daca il folosesti in orash!! :P

Imi scartaie asa de un an de zile deja. Pana la urma va trebui sa schimb aproximativ cam ce? disc ambreiaj, rulment, placa de presiune? sa stiu cam la ce sa ma stept

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomandabil ar fi sa schimbi tot chitu disc,placa,rulment

te costa si mai ieftin si nu o sa mai ai probleme mult timp cu ambreiajul

eu am procedat la fel

ma costat 119 eur chitu +transport 20-30 eur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt deacord cu Emi wob, cand faci operatiuni de-astea e ok sa schimbi tot, doar sa fii atent ce comanzi.

Vezi alte topic-uri despre ambreiaj ,ca ai descrieri despre ce anume sa comanzi.

PS: cutia nu o schimbi asa usor :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!