Jump to content

Probleme Noi


pufi68
 Share

Postare recomandată

Daca-i original, de sarma de otelarc, merge mai usor, daca-l faci din coarda bas de la HARPA ( cazul meu) e mai greu , ca e mai moale, fiind un cablu de 1mm otel impletit pe miez de matase

:Driver: sorineeee... macar ai acordat bruasca sau e falsa ? :) :P :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pufi68

    28

  • SKULLMAN

    12

  • chirostar

    9

  • sergiup

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc mult de info! dar am rezolvat ieri seara, nu mi-a mers internetul acasa si nu am putut vedea informatiile la timp, mi-am bagat destele pe acolo l-am tras, agatzat, si printr-o minune nu a iesit cand am fixat pedale si am reusit sa il trag din spate si l-am prins la loc in furca. Dar, inainte sa incerc treaba cu destele , am apucat sa desfac un surub de la capacul tunelului din fatza. Ei bine piulita a picat undeva in spate, ca nu stiu unde e, nu am cum sa tzin contra nu pot sa mai fac nimic. Ca atare celalalt surub nu l-am mai desfacut. Problema mea este ca acuma imi intra apa pe gaura de la surubul respectiv, si as vrea sa-l pun la loc. Dar nu stiu pe unde pun piulitza. Stie careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buey rumunilor!! Cum dreak bagati voi cablu din "spate-n fata" CA NU MERGE ASA!!

"Ochiul" de fixare la pedala e muuult mai mare decat "canalul de ambreiaj.

Asa ca..cablu de ambreiaj se baga dinspre pedalier spre motor, cu mare grija sa nimeresti canalul corespunzator( oricum sunt doar doua),

si cu mult vazelyn pe cap ( care tre sa aiba o mica conicitate sa nu aghetze) sa alunece!! bine.

La fel se schimba si cablul de acceleratie. Daca-i original, de sarma de otelarc, merge mai usor, daca-l faci din coarda bas de la HARPA ( cazul meu)

e mai greu , ca e mai moale, fiind un cablu de 1mm otel impletit pe miez de matase

noi e ne refeream la cablul bagat deja in tunel si care doar trebuia agatat de pedala... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ai reusit??? Ai prelungit surubul?? sau ai luat alt cablu???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am prelungit surubu...ma duc acu sa vad daca merge si am luat si cablu de typ3 de la peter... :)

pt cine nu stie.....am pus cablu nou de 2280 mm, cel putin asa reiese dupa codul de pe punga de la dilar...si e mai scurt cu vreo 3, 4 cm.... :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa pun cablul de ambreiaj...

am pornit, am verificat cu ea pe cric cum merge, totul ok

am pus roata, strans scule, spalat masina etc...ma sui in ea, bag a 1 a plec de pe loc, tremurat mare...accelerez inainteaza huruie f rau in spate si merge dar patinand....

mai slabesc un pic cablul....numai debreiaza ...nu intra in viteze...

il strang la loc...aceeasi pb...senzatia ca rulmentul sta apasat pe placa....pornesc acclelerez huruie ceva f rau, tremura la plecare, pleaca greu si patineaza

si in momentul in care tin piciorul apasat pe pedala se aude un huruit ca de rulment uzat, desi este nou rulmentul

iar cand plec se aude altfel, ca un zdranganit combinat cu huruiala si patineaza in mers...

ati mai patit asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa pun cablul de ambreiaj...

am pornit, am verificat cu ea pe cric cum merge, totul ok

am pus roata, strans scule, spalat masina etc...ma sui in ea, bag a 1 a plec de pe loc, tremurat mare...accelerez inainteaza huruie f rau in spate si merge dar patinand....

mai slabesc un pic cablul....numai debreiaza ...nu intra in viteze...

il strang la loc...aceeasi pb...senzatia ca rulmentul sta apasat pe placa....pornesc acclelerez huruie ceva f rau, tremura la plecare, pleaca greu si patineaza

si in momentul in care tin piciorul apasat pe pedala se aude un huruit ca de rulment uzat, desi este nou rulmentul

iar cand plec se aude altfel, ca un zdranganit combinat cu huruiala si patineaza in mers...

ati mai patit asa ceva?

Opreste motorul!!! da-te jos din masina..da motorul joss!!!! ai pus placa de presiune cu rulment gresit sau placa gresita cu rulment bun !!!! Risti sa rupi si furca!!! Sa vezi acolo distractie!!!

Citeste topicul asta http://vwforum.ro/index.php?showtopic=47841

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l am citit de mai multe ori...

placa este cu catei si cu inel, am avut o pe masina..nu e noua

rulmentul este nou , fara ghidaj

discul este nou de wartburg

am mers asa cam 7-800 de km fara pb pana mi s a rupt cablul

problemele au aparut dupa ce am sch cablul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pufi. Strange piulita de la cutie pana cand pedala iti sta tzapana. Apoi destrangi cate juma de tura pana la pedala ai cam 3 cm joc. . Adica din poziti noramala de repaos a pedalei sa poti impinge cu mana cam 2-3 cm fara a intampina rezistenta, si apoi dupa aceasta distanta sa simti cum opune. Pun si poza sa intelegi.

(ZoC=JOC am gresit tasta)

Rulmentul cred ca sa dus la nenea dracu daca il reglezi asa si iti huruie in continuare. Asa facea la mine cand s-a gripat. Nu ma scutura ,da fluiera in draci.

post-4942-1219499566_thumb.jpg

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

facut si asta....

daca are un pic de joc nu debreiaza

daca strang mai mult piulita, pana aproape atinge rulmentu de placa, debreiaza cu greu si cu urlete mari...

la dracu...rulmentu i nou, discu la fel, doar placa e veche...

luni dau motoru jos... :frigbaitata:

inclin sa cred ca ori placa s a facut varza, ori discu, care nou fiind e totusi de wartburg..

si o fi cu rulmentul la pachet...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu debraiaza e clar placa :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma citesc...clar placa.....s-o fi nimerit sa se duca chiar acum...coincidenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

facut si asta....

daca are un pic de joc nu debreiaza

daca strang mai mult piulita, pana aproape atinge rulmentu de placa, debreiaza cu greu si cu urlete mari...

la dracu...rulmentu i nou, discu la fel, doar placa e veche...

luni dau motoru jos... :icon_thumright:

inclin sa cred ca ori placa s a facut varza, ori discu, care nou fiind e totusi de wartburg..

si o fi cu rulmentul la pachet...

Eu am placa de wartburg sus cu saiba de ghidaj si rulment de vw. Nu am astfel de probleme. Exista posibilitatea sa fi rulat cu ambreajul cuplat??? sa fi distrus clopotul ala din varful placii??

Eu tind sa cred ca totusi e rulmentul.

Vorbim cand il dai jos!! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata...am revenit...

dat jos motorul...ureche de la furca rupta, exact acolo unde vine pe rulment.....si urechiusa fixare arc lateral la unu din cateii de pe placa, rupta si ea...

in rest toate bine... :lol:

astept piese noi de la dillar :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata...am revenit...

dat jos motorul...ureche de la furca rupta, exact acolo unde vine pe rulment.....si urechiusa fixare arc lateral la unu din cateii de pe placa, rupta si ea...

in rest toate bine... :lol:

astept piese noi de la dillar :D

Verifica sa vezi de ce s-a rupt!!!! DIg deeper sa nu patesti din nou, vezi daca ai urme pe placa de presiune in zona unde s-a rupt furca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, a fost placa originala, cu catei, cu rulment nou, neghidat

skullman:cum sa verific d c s a rupt?????? placa se invarte furca sta pe aceeasi pozitie....

...si placa avea inel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a rupt la un moment dat o urechiusha a furcii. Am sudat-o si pe urma am mers bine-mersi. Asta s-a intamplat... la 1900 toamna, dup'aia am mai mers cam 8 ani cu ea sudata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai aia mi s a rupt si mie...am sudat o dar mi a venit si aia noua

sincer nu prea mi prezinta incredere...tijele alea care actioneaza rulmentul sunt sudate pe bara doar pe o parte....

si a mai pus cineva furca noua? tot asa erau sudate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!