Jump to content

Probleme Noi


pufi68
 Share

Postare recomandată

Si a mea face la fel. Asta de cand am remorcat o masina 150 de km, drum cu dealuri,, am cam fortzat-o. S-a cam incins caci am si sonda de temp. De cand mn-am intors a inceput sa faca treaba asta, si anume din cand in cand scoate fum la pornire care nu il scotea inainte de remorcarea cu pricina. Parerea mea e ca e de la o supapa ceva, care depinde in ce pozitie s-a oprit motorul , aia nu mai inchide calumea si scapa ceva ulei in piston..... Nu mananca ulei trage bine motorul merge regulat porneste usor. Inca nu am apucat sa ma uit la supape....

Poate fii si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pufi68

    28

  • SKULLMAN

    12

  • chirostar

    9

  • sergiup

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi m au lasat franele. Cam acum 2 luni le am refacut, adica am inlocuit cablurile de otel, furtunasele de cauciuc, pistonasele de frana cica erau bune. Totul frumos, mergea bine doar ca la o roata spate cand puneam frana scartaia destul de tare. Am zis ca tb sa se aseze ferodourile si poate de asta, ca abia erau reglate. Dupa un timp n a mai scartait si am zis ca s a reglat. Sapt trecuta am mers mai mult cu ea si la un moment dat am observat ca pedala e mai slaba si nu se intareste nici la a 2, 3 pedala. M am uitat sa vad daca scapa lichid, nu era nimic pe jos. Azi am vrut sa pornesc si nu aveam deloc frane. am verificat daca mai era lichid si era golit rezervorul. Acum daca ii pun la loc lichid ajung pana la service cu ea? si care poate fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita te pe dupa fiecare roata sa nu ti fi curs lichidul, veza daca e umed platoul in spate

acu depinde si in ce regim pierzi lichidul ca sa poti ajunge sau nu la service

daca doar supureaza, ai sanse, daca nu, doar la risc cu frana de mana si mers incet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o roata pe spate este umed pe spatele ei, dar nu mai stiu daca era si inainte. Dar daca pun lichid imi va tine frana pe moment la a 2 sau a 3 pedala sau nu? Ca probabil va ramane aer pe conducte chiar daca pun acum lichid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu te joci cu franele si viata ta sau a altora. Incearca sa remediezi problema pe loc, eventual suspenda conducta la roata care curge ( se desface racordul si se pune un cui cu floarea mai mare care sa acopere gaura racordului si se strange la loc ) si aeriseste franele la celelalte roti. Oricum ideea de a merge in service mi se pare proasta din start dar fiecare cu optiunile lui .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu te joci cu franele si viata ta sau a altora. Incearca sa remediezi problema pe loc, eventual suspenda conducta la roata care curge ( se desface racordul si se pune un cui cu floarea mai mare care sa acopere gaura racordului si se strange la loc ) si aeriseste franele la celelalte roti. Oricum ideea de a merge in service mi se pare proasta din start dar fiecare cu optiunile lui .....

Dar ar trebui si sa te pricepi sa faci o aerisire corecta si sa ai si unde sa o faci. Cum stau la bloc si masina parcata la strada nu prea vad unde. Si vreau sa schimb si pompa de frana ca aveam de la dacie si iau una originala. NU stiam daca pun lichid acum in rezervor si pornesc cu ea daca imi vor tine franele 1 ora macar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot la bloc stau si tot in fata blocului o repar de obicei :)) . Poate gasesti un forumist ceva sa te ajute. In ce cartier stai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot la bloc stau si tot in fata blocului o repar de obicei :)) . Poate gasesti un forumist ceva sa te ajute. In ce cartier stai?

Stau pe calea calarasi, aproape de piata muncii. Am umplut acum rezervorul de lichid si parca am ceva frane acum dupa ce pompez la pedala. Vedem pana maine cum e. Am cumparat si pompa de frana noua, acum vedem daca se va potrivi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva timp am mai constatat ceva....

cand pornesc masina dupa o zi pe alta, pleaca repde si fara probleme..sta ceva mai greu la relanti pana se incalzeste....dar alta e pb...

in timpul zilei, dupa ce o opresc si o las oprita asa cam de la 30 min pana la 2 ore, din cand in cand, nu intotdeauna, la repornire, scoate un nor de fum albastrui cenusiu de fac ceata in spatele meu, dupa care revine la normal...adica numai scoate

aveti idee care poate fi cauza??? setul motor este nou, chiuloasele sunt facute, scaunele, supapele, etc...

pb asta a ramas, in plus inca una...

dupa ce o opresc incepe usor sa miroasa a benzina in zona motorului

o las jumate de ora o ora si la pornire, porneste usor dar parca merge inecata si mai da si un rateu destul de puternic si cam miroase a benzina.dupa care incet isi revine...

sa scape oare benzina din carburator care ajunge la bujii si d aia sa dea si rateul respectiv?

m am uitat la ulei si nu i crescut nivelu in baie si nici nu miroase joja a benzina

dimineata porneste la prima cheie, sta la relanti..merg pana la primul semafor dupa care numai sta la relanti..tre sa o tin din acceleratie..fac asa cateva minute dupa care incepe sa mearga relativ rotund...

n am umblat la nimic ..delcou, carburator..

a mers bine cateva zile si dintr odata....

aveti idee ce se poate intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi tras ceva mizerie in carburator? chestia cu fumul....a inceput sa imi faca si mie cand aveam ghidurile la 2 supape terminate.....cand sta masina (mai ales daca este inclinatrie laterala se accentueaza fanomenul) se scurge uleiul pre langa coada supapei spre piston si il arde apoi la pornire...apoi nu mai scoate fum...scoate capacele de la culbutori si misca pe rand de fiecare coada a supapei (in pozitia supapa inchisa complet, ca sa nu fie sub tensiunea arcului) si vezi daca ai joc la ghiduri....materialele sunt foarte proaste si apare joc mai repede decat te-ai astepta....o spun din exeprienta cu chiulasa mea ...dupa 4000 km nu mai aveam compresie la un cilindru din cauza jocului in ghidul de la evacuare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi a zis un mecanic batran care era pe langa masina cand am pornit o si a bubuit, ca asa avea nivelu mare in carburator si ca scapa pe undeva benzina, n am inteles pe unde si ca d aia scoate si fum si da rateu ca arde pt scurt timp prea multa benzina deodata...

pe unde ar putea scapa benzina din carburator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie neaprat sa "scape". Ori ai nivelul prea mare in camera de nivel constant, ori este reglat prea bogat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sambata cand am fost la ITP mi a zis ca am amestecul cam sarac, dar din pct lui de vedere asta nu e o pb

si nici eu n am umblat la amestec deloc

nivelul se poate deregla asa aiurea?

ca io n am umblat demult in carburator, de cand i am sch toate alea inauntru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe langa astea mai face figuri si la relanti....

nu prea sta cand e rece si dupa ce se incalzeste incepe si oscileaza...cand creste, cand scade...asa aiurea...

la ce sa mai ma uit ca numai stiu??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe langa astea mai face figuri si la relanti....

nu prea sta cand e rece si dupa ce se incalzeste incepe si oscileaza...cand creste, cand scade...asa aiurea...

la ce sa mai ma uit ca numai stiu??

Apa daca creste si scade asa ..eu zic ca carburatorul poate avea joc la ax si trage aer fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. am si eu un fapt ciudat la frana. Eu nu am broscuta ci o verisoara de-a ei,dar nu dati cu rosii acum :)

Are servofrana , franele merg bine, in sensul ca opreste prompt machinetul, nu deviaza de la mersu drept si se incing destul de greu (fading).

Dar problema e ca nu se apasa atat de usor pedala cum am vazut eu la oricare alta masina cu servo.

Pana si la orice Dacie abia atungi pedala si te dai cu nasul in volan, la mine e tare frate. trebuie sa apas cam tare.

Insa uneori dar rar, fara explicatie,apare o sensibilitate mai pronuntata a pedalei care imi aminteste de cum trebuie sa fie o servofrana. Lucrul cel mai teribil, in diminetile ploioase franale mele parca sunt aproape ca ale unei masini moderne, abia ating cu varful pedala si dau cu nasul in volan. Ce-o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

servofrana la broasca? ... ce broasca? ... are motorul schimbat ... ?

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate cu servo si la motorul de brotac, niste adaptari in Europa si standard in America de Sud, in special la Bus-urile mai noi.

Nu prea cred sa aiba servo, dar dupa cum descrie situatia; are o frana clasica foarte buna. E chestie de obijnuinta si dozaj al fortei de apasre a pedalei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu are broscuta din cate a zis ci "o verisoara de-a ei" si cred ca are vw derby dupa cum scrie la avatarul lui. Eu am la bus frana servo, motor 1600 deci se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu nu-i mai dau de capat cu frana mea... Am schimbat 2 seturi de garnituri, acuma am gasit undeva un set exact pentru pompa de typ 3 . L-eam pus, cand apas frana pompa "sasaie" nu franeaza deloc, si pac apare lichid de frana sub pres. Imi zbor creerii, am incarcat cu banda izolanta sub garnituri (desi originale) am crezut ca s-o fi uzat cilindrul. Nimic aceeas chiestie. Am suflat peste tot sa vad sa nu fie crapata pompa pe undeva. Nu mai stiu ce sa fac!!!! Dar stai, mai e o chiestie daca s-o fi bulit tzeava care merge la rotile din spate. Acum mi-a venit ideea... Pentru ca treaba s-a intamplat la o franare brusca, era sa intru in cel din fatza..... Maine verific.... Daca e tzeava de unde iau alta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, era teava de la pompa care duce in spate. Era asa de coapta incat mi s-a rupt in mana cand am tras-o de acolo. Treaba cu schimbatul conductei de frana e super naspa, cel putin asa mi se pare mie. A trebuit sa desfac pedalele si partea nasoala e ca mi-a scapat cablul de ambreiaj. Si nu prea stiu cum sa-l pun inapoi. Stie careva? trebuie sa desfac in fatza la tunel? Merge si altfel? trebuie sa-i dau drumul din spate de la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TREBUIA sa ii dai drumu din spate. Acum solutia este: ii dau drumu din spate de tot. Rogi pe cineva sa te ajute. Faci un carlig dintr-o sarma (merge si cu degetele). Cel care te ajuta sta in spate si impinge de cablu iar tu te bagi la pedale cu carligul si incerci sa agati cablu si sa ii scoti capul prin gaura de la tunel. Nu este asa de greu cum pare.

Cand il pui la loc ceri din nou ajutor. Tragi cablul putin in afara prin tunel, il agati de carligul pedalei, in acelsi timp persoana care te ajuta va trage de cablu astfel incat sa fie tensionat cand bagi pedalierul la loc. Daca nu sta in tensiune va iesi dupa carligul pedalei. Fixezi pedalierul si apoi te duci in spate si il prinzi de furca.

Daca tot e desfacut profita si fa-i si o inspectie vizuala si o gresare (ai grija cand il scoti din tunel sa ti minte pe ce teava l-ai scos ca sa il bagi la loc). Tot acum profita si verifica si celebra "burta" a cablului. Daca nu este ok fa-o ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POti sa scoti Ochiul de la cablul de ambreiaj si cu mana...trebuie doar desfacut in spate la cutie.

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect...poti face si singur toata operatiunea...

impingi cablu din spate pana in dreptul "gaurii" unde se fixeaza pedalierul

il agati de carlig si ca sa nu iasa, daca n ai cine sa traga de el, il fixezi cu un elastic, sfoara sau sarma subtire si il bagi la loc...

dupa il prinzi la spate

io asa am facut cand am schimbat pedalierul

acum trebuie sa schimb cablul, deoarece ieri m a lasat in drum, a inceput sa se rupa la capatul dinspre cutie....

noroc ca eram destul de aproape de casa si am ajuns pornind motorul cu ea in viteze... :(

mie mai sila imi e sa desfac si dupa sa pun la loc suruburile care fixeaza pedalierul

PS ai grija cand fixezi cablul de carlig, sa nu l intepenesti, sa l lasi liber incat sa se poata misca pe carlig in mom in care actionezi pedala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buey rumunilor!! Cum dreak bagati voi cablu din "spate-n fata" CA NU MERGE ASA!!

"Ochiul" de fixare la pedala e muuult mai mare decat "canalul de ambreiaj.

Asa ca..cablu de ambreiaj se baga dinspre pedalier spre motor, cu mare grija sa nimeresti canalul corespunzator( oricum sunt doar doua),

si cu mult vazelyn pe cap ( care tre sa aiba o mica conicitate sa nu aghetze) sa alunece!! bine.

La fel se schimba si cablul de acceleratie. Daca-i original, de sarma de otelarc, merge mai usor, daca-l faci din coarda bas de la HARPA ( cazul meu)

e mai greu , ca e mai moale, fiind un cablu de 1mm otel impletit pe miez de matase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!