Jump to content

Probleme Noi


pufi68
 Share

Postare recomandată

Daca nu ai schimbat tu pivotii cine i-a schimbat? E posibil ca nici el sa nu se priceapa ci doar sa iti ia bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pufi68

    28

  • SKULLMAN

    12

  • chirostar

    9

  • sergiup

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

e foarte important ca acele inele de care scriam mai sus sa fie puse dupa cum scrie in carte functie de unghiul care rezulta. sper sincer spre binele masinii "sa se fi urmat procedura" ca sa zic asa ca e la moda. oricum ar trebui sa il intrebi pe cel care a pus le-a pus sus. sa nu le fi pus dupa regula: in cutie au fost 12 si atunci 6 pe o parte si 6 pe alta caci daca e asa e bai si inca mare.

cat despre vazelina... nu stiu ce sa zic. incins asta e relativ. unii suporta la nivelul pielii o caldura mai mare altii mai mica. oricum... poate ar fi bine sa iei o unsoare mai acatarii si sa o schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lua dupa Segiu cu caldura la nivelul pielii :angry: , am vazut oameni in spital pt ca au pus mana pe tambure incinsi ca sa ia temperatura :vaidecapulmeu: . Am o gramada de experienta cu tamburul incins. Incearca pe etape.

1. Reglaj (strangi la maxim pana se infraneaza roata ridicata pe cric si apoi dai drumul putin cate putin pana incepe sa se invarta liber)

2. Verifici arcurile, trebuie sa fie in stare sa retraga sabotii imediat dupa franare.

De ovalizare nu cred ca e vorba, nu am vazut ca te plangi de faptul ca la franare merge in suturi ori simti la pedala un ABS mai special (fructuatii in pedala mai rare ca la ABS)...

Incalizerea e cauza care iti arunca vaselina afara. Rezolvi cu franele si ai rezolvat si cu vaselina, asta daca nu e rulmentul gripat ori varza, dar cum zici ca nu face zgomot la inaintare si roata se invarte corect (cu toate ca vibratiile de care spui, aparute chiar si dupa echilibrare, pot fi si de la un rulment stricat rau)...

Cu caseta, buba cu directia imprecisa. Poate are surub de reglaj ca la 1200 - 1300, o rezolvi asa. Slabesti piulita si strangi surubul cu surubelnita dupa care strangi la loc piulita.

Intebari:

Miroase a incins? A ambreiaj ars? Asta e semn sigur ca e de la frane. Daca nu, incearca sa vezi rulmentii la rotile cu probleme.

Ai parcurs un traseu montan, ai solicitat franele mai mult decat de obicei? Sa nu fie de la suprasolicitare.

Modificat de dihorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ovalizare nu cred ca e vorba, nu am vazut ca te plangi de faptul ca la franare merge in suturi ori simti la pedala un ABS mai special (fructuatii in pedala mai rare ca la ABS)...

prima data ia matale d'aci:

4 tot la drum are niste vibratii usoare la viteze mai mari si la viteze mici...asa ca un mers intrerupt...nu stiui cum sa explic...parac are rotile patrate, desi are cauciucuri noi....

lund in considerare ca gumele sunt bune si rotile echilibrate asta se intampla de obicei atunci cand asa cum este cazu lui pufi, franele sunt proaspat reglate, sabotii frecand pe un tambur care e ovalizat. iar la asta cu tamburul ovalizat chiar stiu ce spun pt ca am avut experiente triste (din pacate :D). oricum... verifica sa nu aiba vreo guma cine stie ce galma... uita-te atent si pe interior. totusi eu inclin sa cred in continuare ca e vorba de tambure ovalizati.

si sa continuam: caseta de directie are surub de reglaj dar uzura e uzura si prin strangere nu cred ca rezolva mare treaba (decat eventual temporar) in afara faptului ca o sa faca brandul de fier si asta mai bine o face de la halba decat de la invartit de volan cu o caseta cu uzura mare. ca fapt divers pe hofmann casetele de directie pt modelul meu sau a lui pufi s-au ieftinit si acum sunt 109 EU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sol e benzina si chibritul...

in seara asta , dupa ce ieri am parcurs 300 de km, pedala de frana era moaleeeeeeeeeeee.........m am oprit din inertie..

sa zicem ca s or mai fi pasuit sabotii aia noi...

sus pe cric, invarte de roata st fatza...tzac...tzac...asa facea...cred ca rulmentii..pa pa...

desfac capacelu ..vaselina pauza...pun vaselina, mai reglez odata sabotii....trec la roate din dreapta...

ridic pe cric..se invartea la liber..reglez si aici sabotzii...desfac capacel de curiozotate, vaselina buna (alt tip de vaselina la roata asta)

ps... sigurantele de tabla care fixeaza rotitele dintate sunt la locul lor si isi fac treaba

plimbat prin oras..frana relativ decenta..cred ca totusi am sabotii ovalizati....

roata stanga, aia care ramasese fara vaselina..ceva mai incinsa ca celelalte..dar nu mirosea a ferodou...

verificat capacel ...vaselina la locul ei....

dupa toate astea la cat am dat jos si am pus capacelu ala am rams si fara cablu de kilometraj.... :P ..nu stiu cum..ca e la locul lui in ambele capete...

are cineva vreun cablu de kilometraj? :D

si maine tre sa ma duc la RAR cu ea la mama naibii...sa i fac identificarea pt schimb de culoare si poate si ITP ul :blink: :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sol e benzina si chibritul...

sper ca tie iti dai foc si nu masinii :(

:D

Modificat de sergiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmmmmmmm

cred ca o sa mi dea femeia foc...ca mai ult stau cu amanta pe 4 roti decat cu ea... ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmmmmmmm

cred ca o sa mi dea femeia foc...ca mai ult stau cu amanta pe 4 roti decat cu ea... :lol:

Aici te inteleg.....cred ca o sa fii expert in frane si incalzire de tambure :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu rotile patrate: ai dat la centrat rotile dupa ce-ai pus cauciucuri noi? si, cel putin in spate stanga, janta e lovita pe buza...la viteza, asta face sa...vezi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le am echilibrat cand le am pus...

aia pe spate e proaspata...a facut cunostinta cu o gura de canal descoperita.........

si apropo de caseta de directie...am verificat o inainte de bran...era uscata pe dinauntru ca dupa concursul de halbere... :wub:

i am bagat niste ulei de transmisie., e bun?

sau trebuia sa i bag vasilina???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul e: DA! Tu chiar n-ai timp sa citesti un rahat de manual? Daca n-ai, iti pun un link-doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema ciudata la frana, de cand a dat caldura mi se blocheaza frana. Mai exact pompa... Asta am dedus din urmatorul fenomen: Pun frana masina franeaza normal, iau piciorul de pe frana masina inca mai franeaza dar mai putin bine inteles, dar destul sa se simta si sa se incinga rotile. La urmatoarea apasare de pedala,, pedala merge in gol 2-3 cm dupa care (mi se pare mie) atinge pistonasul pompei, dupa atingerea pistonasului cursa practic nu mai exista ci doar franare. Precizez ca una dintre garniturile pistonasului de la pompa am schimbat-o cu una de dacie, acestea fiind identice la forma si diametre. Sa fie asta cauza? A mai patit careva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul e: DA! Tu chiar n-ai timp sa citesti un rahat de manual? Daca n-ai, iti pun un link-doua.

pai pb e ca n am ce sa citesc, adik n am manual :blink:

poti sa mi dai link...

am mai citit prin posturi mai vechi ca unii baieti cu simeringurile duse la caseta au pus vaselina

se pare ca si io le am duse pt ca am gasit pata de ulei sub masina, la caseta de dir

pot sa incerc varianta asta cu vaselina, cel putin pt o perioada de timp, mai lunga sau mai scurta? :blink: nu da ti cu parul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de ce nu schimbi semeringurile daca tot desfaci caseta inca odata? nu se gasesc semeringuri? stie cineva ce dimensiuni au ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema ciudata la frana, de cand a dat caldura mi se blocheaza frana. Mai exact pompa... Asta am dedus din urmatorul fenomen: Pun frana masina franeaza normal, iau piciorul de pe frana masina inca mai franeaza dar mai putin bine inteles, dar destul sa se simta si sa se incinga rotile. La urmatoarea apasare de pedala,, pedala merge in gol 2-3 cm dupa care (mi se pare mie) atinge pistonasul pompei, dupa atingerea pistonasului cursa practic nu mai exista ci doar franare. Precizez ca una dintre garniturile pistonasului de la pompa am schimbat-o cu una de dacie, acestea fiind identice la forma si diametre. Sa fie asta cauza? A mai patit careva asa ceva?

Cred ca mai degraba ai franare remanenta in pompa.

Cauza: nu este reglata bine tija care face legatura intre pedala si pompa. Este prea stransa, nu are joc si atunci pompa nu revine total inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau, racordurile flexibile infundate (cand se invechesc se "umfla" cauciucul in ele )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea is proaspete, cele vechi asa erau. Oricum pana nu desfac nu am cum sa-mi dau seama, dar ma gandeam ca poate s-a mai lovit vreunul dintre voi cu asa ceva. Oricum, garnituri de pompa de frana de unde va luati? sau luati pompa cu totul? Sau e vreo masina de la care sa se potriveasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-o mai desface. Ia pompa cu totul, sa vezi ce bine o sa te frinezi dup-aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva timp am mai constatat ceva....

cand pornesc masina dupa o zi pe alta, pleaca repde si fara probleme..sta ceva mai greu la relanti pana se incalzeste....dar alta e pb...

in timpul zilei, dupa ce o opresc si o las oprita asa cam de la 30 min pana la 2 ore, din cand in cand, nu intotdeauna, la repornire, scoate un nor de fum albastrui cenusiu de fac ceata in spatele meu, dupa care revine la normal...adica numai scoate

aveti idee care poate fi cauza??? setul motor este nou, chiuloasele sunt facute, scaunele, supapele, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul la ulei e bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar ar fi vorba de ulei care ramane in piston si il arde la prima pornire, segmentii sunt asezati corect? nu ma refer la ordine ci la pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva timp am mai constatat ceva....

cand pornesc masina dupa o zi pe alta, pleaca repde si fara probleme..sta ceva mai greu la relanti pana se incalzeste....dar alta e pb...

in timpul zilei, dupa ce o opresc si o las oprita asa cam de la 30 min pana la 2 ore, din cand in cand, nu intotdeauna, la repornire, scoate un nor de fum albastrui cenusiu de fac ceata in spatele meu, dupa care revine la normal...adica numai scoate

aveti idee care poate fi cauza??? setul motor este nou, chiuloasele sunt facute, scaunele, supapele, etc...

1. Iti papa ulei? Daca ai trecut de rodaj (aprox 1000km)si iti CONSUMA, atunci pe la segmenti e ceva bai. Ai segmenti din 3 bucati??. Oricum pistoanele cred ca is trecute de prima tinerete :Driver:

2. Carburatorul este cu valva de blocare a circuitului de alimentare?? Fiindca daca nu , ar putea sa se scurga putina benzina pe galeria de adminsie cat timp e oprit motorul si cand ii dai cheie ai un amestec foarte bogat. Daca masina sta mai mult nu ar trebui sa ai aceasta problema (de ex de seara pana a 2-a zi).

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea face la fel. Asta de cand am remorcat o masina 150 de km, drum cu dealuri,, am cam fortzat-o. S-a cam incins caci am si sonda de temp. De cand mn-am intors a inceput sa faca treaba asta, si anume din cand in cand scoate fum la pornire care nu il scotea inainte de remorcarea cu pricina. Parerea mea e ca e de la o supapa ceva, care depinde in ce pozitie s-a oprit motorul , aia nu mai inchide calumea si scapa ceva ulei in piston..... Nu mananca ulei trage bine motorul merge regulat porneste usor. Inca nu am apucat sa ma uit la supape....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asa cum ziceam...

nu se intampla de pe o zi pe alta...ci doar din cand in cand si doar in timpul zilei

setul este nou are 2000 de km asa ca pistoanele n au cum sa fie obosite

s ar putea sa fie vreo supapa care sa functioneze cand vrea ea desi am vreo 7, 800 de km de cand am facut chiuloasele cu scaune si supape

am si sonda d aia la carburator...e aia care daca numai merge ii tai stutzul ala dinauntru, ca sa stea la relanti?

ulei a mancat dar zic io ca putin....e la jumate pe joja si are cam 8,900 de km

8oo opt sute de km nu mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!