Jump to content

Golf Iv Apas Pedala De Acceleratie Si Nu Se Intampla Nimic


seby kid
 Share

Postare recomandată

Salutare,

am cautat pe forum dar nu am gasit raspunsul exact la problema mea, majoritatea threadurilor dezbat problema patinarii ambreiajului.

acum vreo 2-3 zile, tata a fost cu masina sa la un mecanic, nu mai stiu ce naiba sa-i faca pe la parbriz (ii intra apa inauntru masinii pe la un capacel pe acolo). ca sa aiba ala loc sa lucreze a dat bateria jos. si-a facut treaba a pus bateria la loc si acum intampina urmatoarea problema: de obicei imediat dupa ce o porneste, cupleaza treapta 1, si da sa plece..apasa pedala de acceleratie dar nu se intampla nimic, nu se tureaza, nimic ! dupa 4-5-6 secunde isi revine si o ia normal.

aveti idee ce poate fi?

mentionez ca masina este un Golf 4 variant, 1.9 tdi AXR, 2003 (~180 mii km)

va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e alta mancare de peste pe acolo, la mine nu face intotdeauna figura asta. doar cateodata, imediat dupa ce o pornesti. in mers n-am probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten de al meu are o altaun lexus pe motorina si a fost in service pentru schimbarea unui senzor de abs, ocazie cu care au demontat cam tot bordul masinii plus aripa baterie etc. Cand sa plece cu ea din service facea acelasi lucru, apasai pedala si nu se intampla nimic. Aia din service uitasera sa bage o mufa de la debitmetru in comp-ul masinii. Poate ai acelasi lucru...

de asemenea pot fi niste erori care au aparut atunci cand ai decuplat bateria. Eu mi-am schimabt bateria de la masina singur si dupa pornire motorul mergea neregulat, varia acceleratia etc. O vizita la service si s-a rezolvat cu vag-com-ul.

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai greu cu vag-com uri pe la mine pe aici, nu sunt chiar asa de multe :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica totusi mufa de la debitmetru si furtunasul subtire care intra in cutia filtrului de aer pe sub admisia de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea le-am verificat (ca la asta m-am gandit si eu prima data). am apasat pe ele, par a fi bine infipte..

ca si update: se pare ca nici tempomatul nu mai merge. a fost tata cu masina la un mecanic care a pus-o pe calculator si a zis ca "nu apare nimic. nu stie ce sa-i faca"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele le-ai verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nici tempomatul nu merge si nu se accelereaza verifica contactele de la pedala de frana. Daca tii frana apasata (sau doar contactul de sub pedala sa fie activ, din diferite motive) poti sa calci acceleratia cat vrei ca masina nu se accelereaza si nici tempomatul nu se cupleaza. Nu ai si stopurile aprinse cand nu se accelereaza. Poate nu deoarece sunt 2 contacte la pedala de frana, daca ai avea un vag-com ar fi mai simplu. Spirala de bujii de pe bord nu clipeste cand se intampla acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu ai niste fire forfecate pe acolo pe unde a umblat nenea ala. Am avut cam 2 cazuri in care proprietarul si-a pus alarma si baietii au pus suruburile aiurea care au perforat cablajul. Vezi ca sub stergatoare ai o cutie cu mufe care fac legatura intre pedala si calculator motor. Vezi si acolo sa nu ai mufe oxidate.

post-27036-1214724540_thumb.jpg

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa va raspund pe rand:

1. sigurantele nu le-am verificat, nu m-am gandit la asta.

2. cu frana n-am sesizat nici o problema. martorul din bord (spirala) sigur nu se aprinde... o sa ma uit la atent daca functioneaza switchul acela de frana.

3. bysus m-ai bagat de tot in ceata. am dus-o la "meserias" ca sa se uite tocmai pt ca mi-a fost frica sa nu rup eu ceva daca desfac sa umblu pe acolo. si ca sa incerc ce-mi spui tu ar trebui sa desfac. o sa verific intai ce mi-au spus ceilalti colegi si daca nu se rezolva..o fac si pe-asta..

multumesc frumos pt raspunsuri!

p.s. o sa incerc s-o mai duc la altcineva sa mi-o puna pe calculator..poate se pricepe mai bine sa-mi zica ce are..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu frana n-am sesizat nici o problema. martorul din bord (spirala) sigur nu se aprinde... o sa ma uit la atent daca functioneaza switchul acela de frana. :)

Care este legatura intre spirala din bord si switch-ul de la frana? Sau n-am inteles eu bine :icon_thumright: Daca switch-ul nu functioneaza, teoretic ar trebui sa ai stopurile de frana prinse chiar daca nu ai pedala de frana apasata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in cazul in care e defect switch-ul de la frana, stopurile pe frana raman aprinse fara ca pedala sa fie apasata.

Cand spirala de bujii de pe bord clipeste, atunci iti indica ca ai defectiuni la stopurile pe frana. De obicei sunt becurile arse sau e defect switch-ul de la frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau nu se aprind chiar daca o apesi.

In switch sunt 2 contacte care lucreaza in logica inversa. Cand logica este incalcata atunci se aprinde spirala de la bord, dar chiar daca pedala nu e calcata, deci stopurile nu sunt aprinse, dar celelalt contact care comanda ECU si tempomatul este activ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat la sigurante, sper sa nu fi scapat nimic, sunt OK.

am verificat si frana, functioneaza ok.

astept sa ma duc zilele astea la altcineva s-o leg la calculator, poate spune ceva.

un detaliu..am spus ca tempomatul nu mai merge, adica atunci cand il pun pe ON nici macar nu se aprinde martorul luminos in bord.

Verifica sa nu ai niste fire forfecate pe acolo pe unde a umblat nenea ala. Am avut cam 2 cazuri in care proprietarul si-a pus alarma si baietii au pus suruburile aiurea care au perforat cablajul. Vezi ca sub stergatoare ai o cutie cu mufe care fac legatura intre pedala si calculator motor. Vezi si acolo sa nu ai mufe oxidate.

update: am intrebat pe tata: exact la cutia aia cu mufele a umblat mecanicu. era dezlipit un capacel sau ceva de genu, intra apa pe acolo si se prelingea pe pedale. tata zice ca cica ar fi verificat idiotu ala mufele..

p.s. scuze de dublu post dar nu stiam cum sa dau quote, editandu-l pe cel precedent.

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai rezolvat problema si inca mai vrei sa o pui pe VAG-COM dai un PM ceva ca o rezolvam :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am rezolvat problema. o mufa era sarita , in cutiuta unde @bysus spusese sa verific. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Ma chinui de 2 ore sa pot pune si eu un topic.N-am reusit in fine.Am si eu o problema zic eu "grava" enervanta mai mult.La golful meu 4 1.9tdi alh 66kw in primavara nu se mai accelera ,a ramas turat in 1200rot/min.clipea in bord becul bujii incandescente,mentionez ca la repornire problema a disparut.A facut d e vreo cateva ori la intervale variate de timp preponderent in trepte inferioare la decelerare.Am facut o sacanare vag-com si verdictul a fost EGR.Nu am dispus de suma necesara ,am plecat de la mecanic spunandu-mi ca uite vezi ca daca apesi pe clapeta asta trebuia sa se opreasca motorul ceea ce la tine nu se intampla.Acasa am zapacit eu un pik parghia aia de la clapeta fara sa desfac nimik si s-a oprit motorul.Nu am inlocuit nimik si am mers cu masina vreo 8 mii km concediu transfagarasan etc.Pe toamna a reaparut problema din ce in ce mai des.Am fost la acelasi tester si la scanarea a iesit DEBITMETRUL si senzor pedala acceleratie.La alt tester a iesit la fel dar acolo a testat pedala de acceleratie si a zis ca nu are nici un prag la senzor si ca nu are nimik.Am zis ca astept salariul sa rezolv.Intre timp am mai mers asa cu ea repornind-o dat fiind faptul ca la drum intins nu face probleme si am observat ca s-a afumat bara spate tare,dupa care am observat sa turbina intra dupa 2500rot/min iar intre 2000si 2500 era un ciur de masina.Dupa toate astea am revenit la omul cu testarea si am intrebat:fara sa mai dau bani pe tester poti sa-mi spui ce are masina asta si ce trebuie inlocuit?Raspuns: Scoatem mufa de la DEBITMETRU sa vedem cum intra turbina . cu mufa scoasa masina merge bine ,ajung greut la 150km/h turbina intra bine si consumul parca un pik mai mare dar cand vrea ea prin oras intra in avarie nu se mai accelereaza clipeste bujia incandescenta o repornesc si merge iar bine.Altcineva ,mecanic cica sa scot si mufa de la EGR sa vad cum se comporta.MA POATE AJUTA CINEVA CU UN SFAT? vreun om priceput?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

macgyver_gab,

Dupa ore in sir de lectura pe acest forum, am gasit in sfarsit cineva cu o problema asemanatoare cu a mea. Sunt in aceeasi situatie cu tine (sau am fost, postul tau find putin mai vechi) dar pana acuma nu am gasit nici o solutie.

Mi s-a intamplat acum 2 zile, dupa ce am pornit masina(mentionez ca motorul era cald, am lasat masina 20 de minute in parcare), iar in timp ce plecam am observat cum se tureaza masina singura (putin peste 1000 rpm) si nu am mai putut sa accelerez (apasam pedala degeaba). Am oprit/pornit motorul si am reusit sa plec pana la primul cedeaza trecerea (am ramas ca prostu' in drum ca in timp ce ma bagam am ramas fara acceleratie).

Toate astea s-au intamplat consecutiv, de vreo 3 ori, dupa care m-am oprit si am inceput sa intreb in stanga in dreapta care sa fie problema. Am dus masina pe tester si am gasit cateva erori printre care si "presiunea de supraaccelerare MEM". Nu s-a priceput sa-mi zica de la ce e, mi-a sters erorile si mi-a zis sa ma intorc daca mi se mai intampla. Tin sa mentionez ca masina NU a mai facut de 2 zile treaba asta si am mers 150km fara probleme(cu multe opriri/porniri ale motorului si cald si rece). Ce am observat e ca atunci cand motorul e semi-cald(poate suna prostesc dar doar atunci mi se intampla) imi tureaza motorul la relanti putin peste 1000rpm. Dupa care isi revine singur, fara probleme de accelerare (momentan).

As vrea sa intreb daca a mai avut cineva problema asta in afara de macgyver si daca a GASIT vreo solutie, am tot intrebat mecanici si toti isi dau cu parerea nimeni nu stie ceva concret. Desi masina merge bine momentan as vrea sa vad de ce s-a intamplat asta si cum pot sa o rezolv.

Modificat de djpingu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui in primul rand verificat senzorul de la pedala de acceleratie ...dar nu poti sa ne dai si codurile de defecte care erau stocate in calculator in momentul scanarii? asa sa ne facem si noi o parere sa iti spunem pasii de urmat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Hello fix aceiași problema o am și eu de aprox. 90 minute.... Merg ce merg și la un moment dat apăs pedala de accelerație degeaba. Ea rămâne tunata undeva la 1300. Se aprinde și martor în bord... După ce opresc motorul își revine pentru o perioada apoi iarăși aceiași poveste... Atașată poza cu martorul...

post-143330-0-25106600-1434464250_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

probleme la pedala de acceleratie/cablaj. Verifica si mufa.

In ultima instanta ECU cu mufa/lipituri cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala se poate verifica in grupuri de masura, in prima faza da jos si curata cu un spray mufa de pe calculator(e sub plasticul de la stergatoare)si o sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit si eu pe goagl si pe site despre eroare am umblat putin pe la niste cabluri (umblat inseamna impins si verificat :D nu pareau rupte etc) si problema a disparut... 

Si uite asa am scapat de o diagnoza in service. Multumesc bysus and vwforum pentru info :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa intaresti pinii, sa-i cureti - ca e clar ca ai un contact imperfect pe acolo... si problema poate sa revina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!