Jump to content

Temperatura Ulei


dihorul
 Share

Postare recomandată

Sau pur si simplu ai segmentii rupti la un piston sau uazati!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vad daca miroase a benizna. Motorul are schimbati segmentii, cuzinetii, alezat blocul si arborele de vreun an. Probabil trebuie sa gasesc pe cineva sa se uite la aprindere. Ulei nu mai stiu ce i-am pus, probabil Castrol sau ceva de genu, tot pe aici pe forum am citit cam ce ulei este mai bun pt el, dar de cand l-a scuipat afara am recompletat cu din asta romanesc pt ca daca tot il arunca pe jos ce rost are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai e o chiestie, gaura pe unde iasa gazele din carter, aia si cu furtunul ala care intra in filtrul de aer, acolo la mine era infundat cu pamant, si gazele care scapau pe dupa pistoane nu aveau pe unde sa iasa, ca atare impingea simeringul. Am curatzat aia (nu stiu cum se numeste) am pus la loc, si e ok acuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda de chiulasa nu masoara tempertura uleiului ci a capului cilindrului - are un senzor de forma unei saibe de bujie si chiar acolo se si monteaza pe bujia de la cilindrul 3, posesorii de motoare 1200 si 1300 stiu de ce. E normal sa dea indicatii de temperatura mai mari si e cel mai fidel martor de temperatura a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da aditivi ce se baga in ulei a folosit cineva, ca mie mi-a recomandat cineva pt Mercedesul Vito pe care il am sa-i bag acuma ( metanol sau ceva de genu nu prea am inteles dar vad exact cand mi-l aduce) cand ii schimb uleiul. Si mi-a zis ca face multe chestii aditivul, ajuta la ungere, implicit la temperatura etc. A folosit cineva asa ceva? Merita sau e apa de ploaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nush....Eu stiu ca metanolul este aditivul bagat ca Inlocuitor a "plumbului" in benzina ECO Premium (cu plumb..vorba vine) . Deci nush ce sa zic. SE stie ca este bun in benzina ca nu lasa valvele sa se arda pentru astea a noastre. Dar in ulei??? La risc d.p.meu d.v.!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact cum se numeste poate metabon, nu stiu ca nu am inteles dar vad cand mi-l aduce, da eu eram curios daca cineva o folosit aditivi pt ulei si daca se simte vreo diferenta si chiar fac ceva la motor. Da chiar apropo de chestii de bagat in combustibil din astea o folosit cineva, ajuta la ceva. Ca pt Vito care-i diesel mi-a comandat si aditiv pt motorina maine le primesc si vad exact despre ce e vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat la Fiat Diesel Aditiv pentru curatat injectoare si isi face treaba. In ulei am bagat la un ford si mi-a redus fumul negru scos pe tzeava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu: Nivelul discutiei, daca-i dupa mine, atinge limita de jos sau foarte jos.

Metanol=alcool metilic. N-are cum sa aiba acelasi efect ca si tetraetilul de plumb. Este foarte toxic, chiar prin contact cu pielea umana de om viu, e absorbit, al dracului. N-are cum sa fie folosit la benzinarie. Poate etanol. Metabon?

Aditivii la cutiuta de la benzinarii sau carrefour, pentru ulei sau spanac ce-or fi, au efect "placebo", nimic nu se compara cu metalul situat acolo unde trebuie sau cu un curatat de injectoare cu ultrasunete sau alte sunete de-alea...

N-ai cum sa bagi aditiv in ulei care sa reduca din fumul negru care-i cauzat de amestecul prea bogat in combustibil (benzina sau motorina, ce-o fi la ford :P ). Poate sa reduca din fumul albicios, gri... Asta vreau s-o vad, dac-o face careva.

Valvele sint supape, de fapt. Chiar daca sint sinonime, "valva" e folosit mai mult in medicina.

Capul cilindrului=chiulasa.

Hai sa ne-ntelegem mai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te bagi tu repede ..... e vorba de limbetele care vine peste tuspapic si emuleaza gaze in sau la brinele :vaidecapulmeu: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu Jan la asta. Este doar placebo. Este exact ca si iaurturile alea care contzin "omega 3" , sau creme ce naiba or fi. Ce este mai exact "omega 3" este nimic, la fel si cu uleiuri si aditive. Eu vad treaba simplu, producatorii de uleiuri si alte produse din aceeas gama, trebuie sa apara constant pe piata cu produse noi, ca lumea sa le cumpere, iar daca mai scrie ca contine si nu stiu ce substanta care nu se gaseste nicicum in tabelul lui Mendeleev, atunci isi justifica si pretul mai ridicat si toata lumea cumpara. In legatura cu uleiul, nu mai stiu daca am citit aici, sau pe net, sau mi-a spus cineva, ca vascozitatea se poate "regla" inspre mai gros, cu niste vaselina topita in ulei. Spre exemplu in cutiile de aditivi este doar un ulei foarte gros....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) Nivelul discutiei, daca-i dupa mine, atinge limita de jos sau foarte jos.

Metanol=alcool metilic. N-are cum sa aiba acelasi efect ca si tetraetilul de plumb. Este foarte toxic, chiar prin contact cu pielea umana de om viu, e absorbit, al dracului. N-are cum sa fie folosit la benzinarie. Poate etanol. Metabon?

Aditivii la cutiuta de la benzinarii sau carrefour, pentru ulei sau spanac ce-or fi, au efect "placebo", nimic nu se compara cu metalul situat acolo unde trebuie sau cu un curatat de injectoare cu ultrasunete sau alte sunete de-alea...

N-ai cum sa bagi aditiv in ulei care sa reduca din fumul negru care-i cauzat de amestecul prea bogat in combustibil (benzina sau motorina, ce-o fi la ford :) ). Poate sa reduca din fumul albicios, gri... Asta vreau s-o vad, dac-o face careva.

Valvele sint supape, de fapt. Chiar daca sint sinonime, "valva" e folosit mai mult in medicina.

Capul cilindrului=chiulasa.

Hai sa ne-ntelegem mai bine!

DEci - gresala mea..tetraetil....metanol... limbi straine

Da la diesel imi reduce fumul alb...ca e praf motoru...

Da sa stii ca, curata injectoarele..nu pe durata lunga... da timp de 2-3 saptamani simti diferenta.

Inca n-am vazut pe masina inscriptionat pe masini 16S numa 16v (mici detalii tehnice)

Ai scris corect capul la cilindru:)

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, a invatat cineva sa vorbeasca si sa scrie romaneste de pe masini? Bizar. Asta cu "capu' la peste" e o gluma pentru initiati, atunci...

Ia exemplu de la Michael-francezul roman care scrie corect romaneste (in loc de renault si valvole, vezi "Ana are mere", etc.)

Io dau cu palaria pe jos daca scrii in limba tiganilor, dar continutul e util.

Ca sa conchidem: temperatura uleiului nu-i bine sa depaseasca 120 grade C, iar a chiulasei 170 grade C, conform unor experiente de zeci de ani. Astia doi sint indicatori diferiti asupra a ceea ce se petrece in motor. De asemenea, e important ca sondele sa fie compatibile cu "ceasurile" indicatoare si indicatiile sa fie verificate cu aparate de masura standardizate, cel putin. De ce se-ntimpla sa treaca temperaturile peste valorile astea - e alta poveste, despre care putem vorbi/scrie tot aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vara, soare, mare...

Se incinge uleiul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metabond se numeste si mi-a pus doua chestii din familia Metabond una in ulei si alta trebuie sa bag 20 ml la 40 l motorina, am observat deja ca merge motorul mai bine iar la relanti s-au redus trepidatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa conchidem: temperatura uleiului nu-i bine sa depaseasca 120 grade C, iar a chiulasei 170 grade C, conform unor experiente de zeci de ani. Astia doi sint indicatori diferiti asupra a ceea ce se petrece in motor. De asemenea, e important ca sondele sa fie compatibile cu "ceasurile" indicatoare si indicatiile sa fie verificate cu aparate de masura standardizate, cel putin. De ce se-ntimpla sa treaca temperaturile peste valorile astea - e alta poveste, despre care putem vorbi/scrie tot aici.

:) , :banghead:

discutia despre aditivi de ulei uite-o aici http://vwforum.ro/index.php?showto...t=0&start=0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, discutia de aditivi...

Metabot (BOT) e, probabil ceva de care nu poti sa scapi. "Mi-a pus"... "Mi-a pus-o" etc.

S-au redus vibratiile. Ce vibratii? Ale unui motor diesel nou? Inseamna ca aia de la Mercedes-spanac cum s-o numi acum- stau intr-un flacon de ulei din bunica?

A, metabot si-a intemeiat si o familie.... Oarba dupa dinsii.

Ceva util are cineva de povestit?

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, discutia de aditivi...

Metabot (BOT) e, probabil ceva de care nu poti sa scapi. "Mi-a pus"... "Mi-a pus-o" etc.

S-au redus vibratiile. Ce vibratii? Ale unui motor diesel nou? Inseamna ca aia de la Mercedes-spanac cum s-o numi acum- stau intr-un flacon de ulei din bunica?

A, metabot si-a intemeiat si o familie.... Oarba dupa dinsii.

Ceva util are cineva de povestit?

Nu pricep care-i problema ta. Sau nu stii numai bascalie sa faci. Ce sa-i faci nu toti suntem asa inteligenti sa le stim pe toate. Si cine o zis ca e motor nou? Am mai intrebat si in alta parte despre aditivi si multi mi-au zis ca merita sa folosesc pt ca lungesc durata de folosinta a motorului, reduc uzura in timp, curata injectoarele etc. Ce vibratii? Pai la relanti imi vibra motorul destul de tare, mi s-a zis ca probabil nu lucreaza un injector bine, poate ii infundat si de aia sa bag aditiv in motorina sa vad daca isi revine. Iar cu familia "metabot" sau cum vrei tu sa-i zici, asa au denumit firma respectiva grupa produselor Metabond http://www.metabond.ro/modules.php?name=Pr...ontent&id=1 .

Si ceva util de povestit ce inseamna la tine ? , numai ceea ce te intereseaza pe tine, pai fa-ti un forum singur si nu ai decat sa vb numai ce te intereseaza pe tine.

Nu tin minte sa fii facut bascalie de nimeni pe forumul asta orice ar fi zis cineva si sunt membru de vreo cativa ani buni si citesc multe probleme puse pe forum, dar ma rog e o chestie de bun simt.

Probabil ar trebui sa le scrii si firmelor producatoare de uleiuri si aditivi sa sa ocupe cu lucruri mai utile, si sa nu-si mai piarda vremea cu ungerea motoarelor si tot felul de produse pt lungirea duratei lor de exploatare.

Modificat de ir7arte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stirnit niste taximetristi... Tetea, ungerea motorului se face cu ulei, nu cu aditivi. Aici e vorba de temperatura uleiului la motoare air-cooled. Scrie despre asta, daca ai placerea.

Despre micile tale consideratii asupra bunului simt si alte aiureli de p-acolo (inclusiv aia cu "bine ca esti tu destept"), sa zicem ca nu le-am observat.

E bine ca esti "nembru" de citiva ani (buni?) si "citesti probleme". Bravo. Ai de la mine o biluta pentru asta si inca una pentru povestea cu "mi-a zis mecanicul sa..."

Oricum, la broasca ideea e urmatoarea: repara motorul ca sa nu ai pierderi de presiune in lagare, nu pune surubele de reglaj la supapa care dirijeaza uleiul prin radiator, eventual pune radiator nou (ala vechi fiind mai mult sau mai putin astupat, mai ales daca-i din Al), nu folosi ulei cu 50 in coada cu pompa cu debit marit (pacaleste supapa mentionata si uleiul nu trece prin radiator). Daca ai bani si placerea sa dai niste gauri si filete, transforma circuitul de ungere in "full flow" cu filtru si radiator cu termostat de ulei, e mai sigur decit supapa aia. Segmentii si pistoanele uzate lasa gazele fierbinti din cilindru sa iasa in baie, de unde temperatura mare a uleiului si, poate, contaminarea cu benzina. Daca nu vrei sa faci asta, poti pune turbina marita, cu carcasa cu "doghouse" si radiator de Al. Nu ajunge sa schimbi tulumba, trebuie si turbina pentru tulumba aia (e mai lata), altfel o sa scape aerul inapoi pe linga admisie. Mai sint si alte nimicuri, dar astea-s cele mai importante.

Uleiul nu trebuie sa se-ncinga la 120 de grade (unele mai jos), ca se transforma ireversibil in pipi care scapa pe la lagare si de-aia n-ai presiune la cald. Nu stiu cine povestea de metoda de incercat uleiurile: pui niste picaturi in apa clocotita si pe urma nu stiu ce faci, a retinut cineva? Uleiul bun ramine la suprafata, ca adevarul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JANEEE Desi la posturile anterioare sunt deacord cu, colegul de la sibiu despre comentarii....

Cu ultimul post m-ai facut sa imi calc palaria... Deci ...nota 10...cu astfel de coment-uri trebuia sa vii de la inceput, sa lamuresti omul nu sa-l iei la misto. Ca de aia vine lumea si posteaza sa-si imbunatateasca cunsotintele despre motoarele aircooled. Stim ca tu te pricepi la multe, dar nu toti suntem asa vechi in domeniu, tolereaza-ne chiar daca avem Taxi-uri!!!

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vraja marii in fata garii. Daca zici ca si tu astepti client, uite ceva ca sa mai treaca timpul: http://www.joecartoon.com/games/6 . De fapt, intregul site e remarcabil.

N-ai decit sa fii de acord, asta-i bine pentru om - sa fie de acord. Ce ma supara e ca am pierdut timpul citind niste lucruri lipsite de forma si fond, adica: a, n-am fost atenta, nu era fum albastru, era verde, etc. intr-un limbaj ciudat, de pe alta lume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt sfaturi, oricum nu stiu de unde ai dedus tu ca as fii taximetrist (era un Mercedes Vito adica microbus) la inceput a fost vb de un T2 care imi facea niste probleme n-are sens sa mai revin cu ele, pe scurt am pus o intrebare daca cineva cu motor aircooled a folosit aditivi si daca ajuta la ceva facand comparatie cu cel diesel la care cineva mi-a recomandat aditivi. De unde pana unde am iesit taximetrist nu stiu, si nici nu am intrebat de motoare diesel de mercedes ca daca vreau sa aflu ceva de mercedes intru pe forumul cu detinatori de mercedes.

Am broasca de 11 ani si un t2 de vreo 2 ani, si tot ce s-a reparat pe ele a fost facut de mine cu ajutorul forumului, inclusiv motoarele au fost descfacute pana la utlimul surub si rectificate, segmentate etc etc, si sunt designer de profesie in nici un caz nu am nimic legat de mecanica. Si mai bine intreb ceva daca nu stiu pentru ca nu-s genul sa-mi bat capul cu unlele lucruri cu care si-au batut altii deja.

Mersi oricum pentru sfaturi. Sincer nici nu mi-as bate capul cu probleme de motoare dar din pacate nu stiu in Sibiu pe cineva care sa se priceapa bine la motoare aircooled.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc ca iara s-a rasturnat caruta cu destepti la bucuresti. Anyway mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Anyway", nu-nteleg de ce esti obraznic. Iti dau sa te joci, sa ai o ocupatie si tu ce raspunzi? Glume de-astea faceti voi cind intrati in tura?

Nu era vorba de geografie aici, dar bucuresti se scrie "Bucuresti".

Nu trebuie sa transformi defectele in calitati, daca-ntelegi ce vreau sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!