Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Nu am deocamdata nici o problema la cutie . Singura problema ce ma nelinisteste acum este cea descrisa putin mai sus . Din ce citesc pe acest forum ma asteapta zile grele daca apar atatea probleme la masinile astea .

Cand am citit acest forum,inainte de a-mi lua masina,cand am vazut cate probleme sunt m-am gandit si eu daca merita sa iau;daca o sa te uiti pe alte forumuri si acolo sunt tot felul de probleme.Nu au masinile astea atatea probleme,au probleme ca si oricare altele.Daca te uiti putin la cauzele din care apar problemele o sa vezi ca sunt multe din:neglijenta in intretinere,stilul de conducere,carburant ieftin si de calitate slaba,reparatii facute cu piese de proasta calitate,ieftine,etc.Daca o intretii asa cum scrie la carte,ai un stil de conducere prin care cauti sa o menajezi,te va servi mult si bine.Sunt masini mai fiabile decat multe marci care sunt pe piata auto;mi-au spus-o si mie altii si m-am convins de asta,acuma dupa ce mi-am luat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@videosergiu

ai mare dreptate in privinta intretinerii acestui model de masini, de fapt cum iti menajezi masina asa ti-o ai... eu am masina achiziotionata nu cu mult timp inaintea ta si din cate am vazut pe forum nu prea sau nu cred sa fi avut problema tehnica pana acum. in aceasi situatie sunt si eu... apropo, ai fost la vreo intalnire pana acum?

acum cateva zile mi-am schimbat filtrul de aer si se simte o imbunatatire in mersul motorului dar mai ales al sunetului... masinile noastre cred ca sunt identice...

@ costiss

ce ai vrut sa spui prin : " intre 190 si 200... " ??? costul unui schimb de ulei la cutie plus curatat timonerie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut nici o problema tehnica,am si luat o masina f.bine intretinuta,am schimbat doar uleiul,filtrele de ulei,aer si habitaclu si vreau sa o mentin asa cum am luat-o(adica in stare perfecta).O sa fac tot ce trebuie la timp,la ea si cu produse de calitate,chiar daca sunt ceva mai scumpe.Am constatat cititnd pe aici ca asta e secretul unei masini care nu-ti face surprize neplacute atunci cand nu te astepti.E mai complicata intretinerea masinii aici unde sunt gropi,praf,noroaie si "mitocani" care ne mai vandalizeaza masinile,spre deosebire de Vest,dar daca ne adaptam intretinerea la conditiile de aici,se poate faca fata,ceva mai scump,dar asta e situatia.

(Off topic:n-am fost la intalniri,sunt organizate in timpul saptamanii din pacate pt.mine si fiind si cu copilul cu scoala,eu mai mult in week-end am timp.)

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme majore nu am avut deocamdata , doar o bobina schimbata , filtrele si uleiul . Urmeaza o inspectie la directie . Referitor la carburant e clar ca este de proasta calitate , mi-a aparut de vreo 3 ori eroare la oxygen sensor fara sa am problema reala . Mi s-a spus ca este de la benzina proasta . Consumabilele sunt asa cum sunt la noi , eu pun filtre mann si ulei castrol magnatec . De masina am grija , mai ales la condus , nu trag de ea daca nu este cazul . Deocamdata sunt foarte multumit , sa vad ce imi rezerva viitorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A da, era sa uit. In afara de problema de la cutie am mai schimbat si cele 4 bobine de inductie, una a crapat iar celelalte trei erau umflate in cap asa ca trebuia schimbate. 130 lei bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am avut nici eu probleme majore cu masina,dar s-a intimplat o data ca dupa ce am schimbat pe partea dreapta bieleta antiruliu(sper ca am zis bine),sa mi sa rupa noua bieleta exact partea care tinea bucsa.In prima zi nu mi-am dat seama care ar fi problema,iar adoua zi cind am vazut am mers cu vechea piesa(originala) la un atelier unde mi-a schimbat bucsa defecta am pus-o pe masina si de atunci nu mai am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-a picat alternatorul, si am "omorat" si bateria, cumparata de 2 luni :blink: sa nu mai pot pleca din intersectie nu alta, de-abia am pornit. Mi-a aparut "alternator workshop" in bord si martorii de ABS si airbag s-au aprins si au stat aprinsi tot timpul cat am rulat cu alternatorul stricat. Mi s-a blocat si clapeta de acceleratie cred, ca imi sta relantiul blocat la 1000 de ture...

De luni in service sa vedem ce are alternatorul, si daca nu se poate face nimic, altul ( cand imi puneam si eu bani deoparte pt intalnirea de la Albota, se vor duce pe manopera si piese acum ^_^ )

va tin la curent cu rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o singura problema am avut: switch-ul de la pedala de frana(sau releul de la pedala de frana, cum ar trebui sa comanzi in orice magazin de piese auto. asta fiindca majoritatea aveau releul de la pedala de frana...dar nu avea switch de la pedala de frana).

pe care l-am schimbat singur singurel. m-a costat piesa vreo 30 de RON parca.

din cate am intzeles ar fi o problema destul de des intalnita pe toate modele de golf. iar cauza ar fi mecanismul, prost gandit, care sta la baza constructiei piesei respective!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme la cutia de viteze, agata mai ales in treapta 2. Se pare ca nu este de la timonerie, cum spune toata lumea si de la sincroane. Din ce am observat, atunci cand o aduci la punctul mort si o bagi din nou in a 2-a merge ok si daca repeti procesul de nenumarate ori, nu mai agata. In schimb, daca treci in alta treapta si revii in a 2-a agata; deci logic ar fi sa agate mai mereu daca e timoneria. La voi cum se manifesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat si alternatorul, era releul care comanda incarcarea defect, l-am schimbat cu unul nou si e ok acum. Cresterea turatiei la 1000 de ture era cauza de lipsa curentului, si comandata de un senzor pentru a creste nivelul de curent printr-un nivel de turatie mai mare, nu era clapeta de acceleratie. Acum masina e in regula, merge ca inainte.

PS: cand porniti dupa cateva zile de stationare si vi se aprinde martorul de ABS/ESP sa verificati bateria/alternatorul, e un semn al lipsei de curent la pornire. Nivelul la care ar trebui sa fie voltajul de incarcare cu motorul pornit e 14.37 volti, se poate vedea cu vag-com sau cu un multimetru simplu.

Sa auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi uitindu-ma mai atent la motor am observat ca pe tija care intra in cutia de viteze se prelinge putin ulei,oare sa fie de vina simeringul respectiv?Vati confruntat careva cu aceasta problema?Astept comentarii de la voi!Si inca ceva cind depasesc 140/ora(f,f rar), imi tremura volanul. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tremuratul volanului vezi directia , cauciucurile sa fie echilibrate . Mizeria care se depune pe interiorul gentilor face ca acestea sa nu mai fie bine echilibrate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ieri un drum pana la capitala si dupa 110km de mers in viteza a 5 aproape ca refuza sa intre in viteza I si se mai auzea si un scartit cand vroiam sa schimb. Drumul prin Bucuresti a fost un calvar datorita opririlor dese la semafoare. Abia astept saptamana viitoare cand mai fac rost de niste bani ca sa ma duc la un service :blah:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare la toata lumea!!!

Ma poate ajuta cineva cu 2 poze.Cand mi-am luat masina nu avea capacul motorului si am gasit acum la un baiat dar motorul lui este BCB ,iar al meu este AZD.Vreau sa vad daca se potrivesc.

Multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa se potriveasca pt ca ambele motoare, AZD si BCB sunt de 1.6 cu 16V.

Am gasit si o poza cu un motor AZD, asa arata:

ovwzdma7ujg51jcuzna_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema golful din semnatura: cand am plecat acuma dupa masa cu ea mi-a aparut cam dupa 1 min de la pornire eroarea aia cu catalizatorul :) Acuma am si eu o intrebare, daca scot borna se reseteaza eroarea fara sa ma mai duc in service (am mai auzit si de la altii ca ar putea fi din cauza benzinei ca am bagat acuma ultima data de 95, iar eu in mod normal bag de 98, iar apoi nu au mai avut probleme dupa ce au resetat eroarea)? Risc sa se piarda cumva ceva coduri, de pe la chei sau altceva daca scot borna? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In niciun caz nu pierzi codurile la chei, doar ca nu e sigur ca vei scapa de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar alte coduri sau setari se mai pot reseta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa-ti trebuiasca codul de la radio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am schimbat radioul si am din ala mp3, asa ca aia cam pica. Eu am mai auzit ca ar trebui facuta si o oarecare adaptare a clapetei de acceleratie daca iei borna jos. trebuie asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu trebuie readaptata clapeta de acceleratie. Eu am facut-o cu vagcom-ul dar am citit pe aici pe forum si o metoda fara vagcom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema golful din semnatura: cand am plecat acuma dupa masa cu ea mi-a aparut cam dupa 1 min de la pornire eroarea aia cu catalizatorul :icon_cool: Acuma am si eu o intrebare, daca scot borna se reseteaza eroarea fara sa ma mai duc in service (am mai auzit si de la altii ca ar putea fi din cauza benzinei ca am bagat acuma ultima data de 95, iar eu in mod normal bag de 98, iar apoi nu au mai avut probleme dupa ce au resetat eroarea)? Risc sa se piarda cumva ceva coduri, de pe la chei sau altceva daca scot borna? Multumesc.

arde benzina de 95, baga de 98 (ca inainte), scoateo la drum afara si jar (turatie constanta peste 3500). Eu asa fac pana schimb sonda lambda 1 - care e pe duca la mine. :P safe.

Modificat de martinje
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am schimbat radioul si am din ala mp3, asa ca aia cam pica. Eu am mai auzit ca ar trebui facuta si o oarecare adaptare a clapetei de acceleratie daca iei borna jos. trebuie asa ceva?

Eu am dat borna jos de 2 ori;cand mi-a "murit "bateria si am pus alta provizoriu si cand am pus-o pe cea noua.Nu mi s-a dereglat nimic,nu am adaptat nimic,motorul merge ca inainte.Chiar si inchiderea centralizata cu inchiderea geamurilor din cheie merge ca inainte,fara sa-i fac nimic.(Citisem pe aici pe undeva ca trebuie si acolo facut ceva dupa scoaterea bornelor bateriei).Mi se pare o chestie aiurea sa fi conceput astfel masina ca la schimbarea unei baterii,sau pur si simplu daca o iei jos,la recuplare sa trebuiasca sa mergi la service sa mai dai bani pentru diferite adaptari.

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi era frica sa nu se duca ceva sau sa trebuiasca sa imi readaptez cate ceva daca scot borna. Oricum ma duc maine si resetez eroarea din wag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Linistit poti da jos borna, nu strici si nu dereglezi nimic, decat ceasul si kilometrajul (trip) care se reseteaza. Eu cand lucram orice la masina, desfacut bord, verificat sigurante, lucrat la partea audio, tot timpul dadeam borna jos (cea negativa) si n-am avut nici cea mai mica problema.

Sterge erorile cu vag-com si vezi ca daca intr-adevar e ceva in neregula, dupa cateva porniri iti vor aparea din nou, daca sunt sporadice n-o sa le mai vezi. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!