Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca e treaba daca se baga cineva sau nu, important e sa se poata, ca meseriasi se vor gasi cu siguranta :ceuameni: bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e sa descopere ce adresa trebuie modificata! si asta e mai greu :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi spune si mie cum pot vedea ce tip de bord am .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai bord VDO din cate vad in pozele din topic. Era scris un pic mai sus cum se poate afla :offtopic:

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aurelian08... cu 4 posturi mai sus scrie cum poti afla ce tip de bord ai :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de :( cam cat costa o scanare vag si daca are cineva din Oradea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde , in principiu 50 ron! vezi ca este o lista cu membri vwforum pe zone si cu nr de telefon care fac asta! cauta pe forum ca eu nu mai stiu unde e!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bronzatu - vezi ca sunt si useri care fac din placere treaba asta, nu pentru bani. Cauta cu un search lista de care vorbea dumping in postul anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare cu vag com la instrument:

Address 17: Instruments

Controller: 1J5 920 826 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05

Coding: 03113

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ2W134771 VWZ7Z0A3787713

No fault code found.

Asta inseamna ca am bord VDO si pot activa functia range ? daca da nu stie nimeni cine imi poate face setarea asta in judetul Mures? Eu am doar Vag com achizitionat de 2 luni ( sunt incepator dar studiez si invat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la tine merge, dar sfatul meu e sa gasesti pe cineva care se pricepe sa iti activeze. nu merge cu vag-comul sa activezi pt ca trebuie modificate niste adrese . se face cu alt program. vezi ca e un topic special pt functia range. citeste-l o sa inveti mai multe. repet, sfatul meu e sa lasi pe cineva care se pricepe. succes(uri)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru informatii , chiar asta caut si eu .... cineva care are aparatura necesara pentru a face setarea asta . Daca este cineva din Mures il rog sa ma contacteze .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Activarea functiei range se face cu interfata vag-tacho si presupune citirea/rescrierea eeprom-ului dupa ce se modifica. Daca esti interesat de achizitionarea unei interfete vag-tacho let me know si te ajut. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cine are motor AZD 1.6 16 valve il rog sa-mi spuna care a fost viteza maxima atinsa , eu am mers cu 160 km / ora moment in care am luat piciorul de pe acceleratie deoarece mi-a fost putin frica sa vad daca merge mai tare.

Am citit o gramada de pareri cu referire la benzina care trebuie folosita , eu unul am folosit 95 la inceput dupa care am trecut pe 99 de la petrom. Astept si alte pareri de la cei care au acest tip de motor.

Avertisment

Nu sunt acceptate discutiile explicite privind orice tip de activitate ilegala sau imorala (viteze peste limita legala, curse ilegale, warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai speriat cam repede la 160, merge si mai mult. Eu am mers maximul 185 km/h pana acum, si mai aveam pedala dar m-am oprit din considerente de siguranta, drumul nu-mi permitea mai mult. Viteza maxima constructiva la AZD este 192 km/h sper sa-mi aduc bine aminte si sa nu gresesc.

Folosesc benzina de 98 de la Mol, ocazional 99 de la Petrom. Am avut probleme cand am folosit 95 si am renuntat, oricum va disparea de pe piata cat de curand.

Avertisment

Nu sunt acceptate discutiile explicite privind orice tip de activitate ilegala sau imorala (viteze peste limita legala, curse ilegale, warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce distanta ai avut nevoie sa atingi aceasta viteza ??? si la ce turatie schimbi viteza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa-ti spun nu am dat importanta distantei, n-as putea sa-ti dau nici macar cu aproximatie o valoarea pentru ca nu am dat atentie acestui aspect, eram atent si concentrat pe drum si pe eventualele denivelari pe care le-as fi putut trece la viteza aia ( era drum judetean) si care nu ar fi fost tocmai placute.

Am in principal 2 stiluri de condus. Unul e cel de oras, unde nu vad rostul in a trece cu turatia la schimbul vitezelor de 2500 de ture, sunt doua cauze: prima e faptul ca nici nu prea ai unde, fiind aglomerat, si alta e consumul.

Inafara insa se schimba treaba, sub 3200-3500 nu prea schimb, mai ales la drum intins. In depasiri ajung si la 5500 cand e nevoie si depasesc o coloana de TIR-uri sau mai multe masinii deodata. Insa la un mers obisnuit cam la 3200, maxim 3500, schimb treapta.

Cand am atins viteza scrisa mai sus, am cam stors ce se putea la fiecare treapta, asta in sensul ca nu am schimbat sub 5000 in nicio treapta.

Si pana acum nu m-a lasat in nicio depasire si nici n-am avut probleme. Daca nu faci abuz de turatie frecvent, ci doar cand ai nevoie, nu cred ca dauneaza cu ceva motorului, dimpotriva, se mai curata injectoarele, catalizatorul si alte depuneri de pe evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin.... cam menajezi masinuta :coffee_lol:. Pe scurt... cand am adus-o am mers pe autostrada cu 170, doar inainte de Viena mi-am permis pentru ca in Germania si Austria a plouat in zilele acelea. In Ungaria nu risc penru ca ungurul nu iarta. Mai avea pedala si sunt sigur ca ducea mai mult dar... n-am mai avut unde.

160 am prins acum o saptamana cand mergeam la servici. Am o portiune de drum cu 4 benzi cam de un km si ceva si am ajuns la 160 dar sub 5000 nu a vazut saraca... defapt pe drumul ala nu prea vede sub 5000 de ture :blah_:.

Avertisment

Nu sunt acceptate discutiile explicite privind orice tip de activitate ilegala sau imorala (viteze peste limita legala, curse ilegale, warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerofan - Stai tu linistit, ca atunci cand ma apuca nebunia, nu o mai menajez :coffee_lol: de obicei merg cu cineva in masina (prietena, mama, alti prieteni) ma gandesc si la confortul si siguranta lor, din cauza asta nu vede chiar asa de des reprize de turatii si viteza mai mare.

Cand mai merg singur sau cu inca cineva caruia nu-i este teama de viteza fii linistit ca nu o iert, mai ales ca benzinarele sunt motoare de turat, nu mi-e mila sa stii :blah_:

Oricum, deja depasind 160 incepe sa bage aer cald pe la gurile de ventilatie, si se simte motorul un picut mai zgomots si mai fierbinte, si parca atunci nu-mi mai arde s-o calc foarte tare, dar nu intotdeauna am "mustrarile astea de constiinta" :rolleyes:

Avertisment

Nu sunt acceptate discutiile explicite privind orice tip de activitate ilegala sau imorala (viteze peste limita legala, curse ilegale, warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, deja depasind 160 incepe sa bage aer cald pe la gurile de ventilatie,

:huh: De la frecarea cu aerul :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

aurelian08, h3llboy si Aerofan urmatoarele posturi despre acest subiect, le voi sanctiona cu warn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau, am si eu o problema cu golf-ul meu, Golf 4, 1.6 16 v din 2002. Cand se incalzeste motorul si merg in aglomeratie si tot pornesc, pun frana, iar pornesc, pun frana, asta cam din metru in metru, la relati imi oscileaza turometrul si parca nu merge rortund. Am fost cu ea in afara orasului si nu dupa ce am mers vreo 40 de km si m-am oprit pe loc si am lasat-o la relanti mergea normal. Cand am ajuns cu ea in aglomeratie si tot plecam de pe loc si puneam frana des, iarasi mi-a facut figura asta. Astept sugestii despre problema asta. Eu m-am gandit la un moment dat sa ii schimb si bujiile, dar nu stiu daca ar rezolva ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand faci o testare cu vag-com si vezi daca s-au stocat eventuale erori. Si dupa test decizi ce e de facut in continuare. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am facut o scanare azi ca am avut probleme cu sonda de nivel ulei si i-am zis la ala si de problema asta si mi-a zis ca ar trebui sa vin cu masina cand face asa ca sa poata vedea ce are. As vrea si alte pareri, daca sunt care a-ti mai avut asemenea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ceva simptome asemanatoare am citit pe undeva pe aici pe forum ca ar trebui verificata clapeta de acceleratie , data jos , curatata si pe urma cu vag comul facuta adaptarea clapetei. Nu sunt specialist deci in cazul in care spun prostii va rog sa-mi spuneti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

trebuie sa fac schimbul de ulei peste 500 km. ce tip de ulei folositi pentru motorul AZD?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!