Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Multumesc mult, Cristi! O sa verific. Inca o intrebare. Unde e siguranta? La tabloul din stanga soferului sau in compartimentul motor? O schema m-ar ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate sa-mi spuna cineva unde sunt firele / firul de masa la motorul AZD? eventual o poza ceva... Am fluctuatii la relanti cu motorl cald si apar in clipa in care aprind farurile, initial am crezut ca e de vina releul de incarcare, normal ca in clipa in care scadea relantiul fluctua si tensiunea de incarcare.....l-am schimbat si degeaba, ce-i drept asta incarca mai bine decat celalalt fara consumatori dar in clipa in care aprind farurile iar apar fluctuatiile de relanti, ma gandesc sa fie vreun fir de masa oxidat sau destrans.... Daca sting farurile si o turez putin cand las pedala totul e ok mare lucru sa nu fie de la instalatia electrica ceva si nu am timp de plimbat prin service-uri cu programare caci am un program prea incarcat :(

P.S.      am scos mufa de la EGR si tot asa fluctueaza relantiul, bujiile sunt noi (facea si inainte sa le schimb), filtru de aer schimbat azi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/22/2016 at 6:03 AM, FaKyRu said:

Referitor la acel tacanit, verifica bobinele, bujiile si curata egr.ul. Ce ulei ai in motor? cand a fost schimbat? Daca nu rezolvi problema cu bobinele si egr-ul atunci sunt culbutorii uzati si de aia ai acel tacanit. Al meu toarce ca o pisica nu se aude tacanitul nici la rece, nici la cald ..

 

ce ulei folosesti ,ca vreau sa i schimb ulei si io,am castrol 10w-40 ,mas fi gandit la motul 5w-40

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/26/2016 at 10:28 AM, santinel said:

Salut, poate sa-mi spuna cineva unde sunt firele / firul de masa la motorul AZD?

legaturi masa.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Azi am avut singura problema ingrijoratoare cu motorul AZD.In mers ,pe la 80km/h ,timp de 3-4 secunde am ramas fara acceleratie.Motorul functiona la fel de rotund,singurul simptom fiind scaderea turatiei cursiv pana a ajuns la 60km/h .Am apasat din nou acceleratia si a revenit la normal.

Nu s_a aprins nici un martor.Benzina era de 95 si revizia facuta acum 3000 km.

Ce ar trebui sa verific?

Modificat de Anuta Adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te panica, nu e nimic gravM-ai patesc si eu rar, cam o data la 2 luni, sa imi mai taie benzina, ca si cum as merge in frana de motor, dar pentru 2-3 secunde.Dupa apas din nou pedala si merge.Am observat, pa mine cel putin, ca se intampla doar cam mai am putina benzina in rezervor, aproape sa se aprinda becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea e ca si eu am avut cam putina benzina,cred ca in jur d 7l,dar nu e prima data cand merg asa si nu au fost probleme pana acum.

Posibil sa fie probleme pe la pedala sau la clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate era o mica panta si a prins un gol de aer pe instaltie; asa am patit si eu cand mi-am adus masina din germania, nu se aprinsese becul inca dar la o panta pe o distanta mai lunga am prins 2-3 secunde de mers in gol dupa care nu mi-a mai facut deloc asa; de 4 luni.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici pedala, nici clapeta.Ori un gol de aer ori o mizerie ceva din rezeror, pentru ca aveai putin benzina.Eu tot in panta am patit, si mereu in aceeasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de la motor scartaitul...ori rola intinzatorului ori cea de ghidaj...cureaua jos si invarti de role...cu ocazia asta inspectezi si cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa cumpar o sonda presiune ulei si nu stiu de care sa cumpar. In vagpart limita de functionare e de 0.3-0.6 bar dar in magazine se gaseste si cu 1.2-1.6 bar. Care este valoarea reala pentru piesa originala si care ar fi cel mai bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aicia http://www.autokarma.ro/senzor+presiune+ulei/hella/vw/golf-iv/1-6-16v/14590/10829/10345/2 

L E :Vezi aicia http://vwforum.ro/topic/6694-presiune-ulei-probleme/?page=17 este discutat mai pe larg si sunt date si cateva , valori ale presiunii...

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aici am gasit aceste sonde cu intervale diferite de aclansare si tocmai de asta sunt nedumerit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic să-l iei pe cel verde de 0,3-0,6

Două argumente

azd oil presure switch.JPG

azd oil presure switch1.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns , am verificat astazi sezorul de pe chiulasa si musteste de ulei. Anterior mi-a dat de doua ori lipsa presiune ulei in interval de 150 km fara zgomote dubioase . Este posibil sa am si sorb infundat, trebuie sa fac neaparat si o verificare a presiunii de ulei sa fiu impacat. Nenorocirea este ca in orasele astea mici nu prea gasesti serviceuri cu manometru. Am spalat mufa si sezorul cu spray de frane , sa vedem in cat timp se imbacseste iar sau daca mai apare acea semnalizare de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă a început să piardă ulei pe la senzor eu zic să-l schimbi pt că mai devreme sau mai târziu cedează de tot şi o să pierzi foarte mult ulei pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu. Mustea de ulei si imi dadea STOP in bord. L-am schimbat si n-am mai avut probleme. 40 de lei a costat sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi cu cateva posturi mai sus credeam ca am problema cu vreun fir de masa oxidat su desprins astazi am vazut ca nu am oscilatii la relanti doar cand aprind farurile ci si cand virez pe loc . . . atasez si un clip video poate va dati careva seama cam ce poate fii... Sa fie rola intinzatoare sau cea de la alternator blocate...... lichidul servo este aproape de maxim zgomote nu scoate la viraj daca scot mufa de la EGR oscilatiile nu dispar, releul de incarcare este nou......las clipul sa vorbeasca de la sine...

Spoiler

 

 

Modificat de santinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect normal pentru acest motor care nu are cuplu in turatie mica ca asta este benzinarul(deja sta in ralanti subturat...)600 de turatii este prea putin pentru pozitii ori servo(servo mananca mai multa energie...)eu las in permanenta climatronicul pornit si sta ralanti ul undeva pe la 950 si este ok din punct de vedere al sofatului...daca il opresc deja nu mi mai place aceasta masina(vorba unui coleg de pe forum)...deci este din categoria ori te obisnuiesti si nu o bagi in seama ori ii faci pa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minutes ago, sdR+ said:

Perfect normal pentru acest motor care nu are cuplu in turatie mica ca asta este benzinarul(deja sta in ralanti subturat...)600 de turatii este prea putin pentru pozitii ori servo(servo mananca mai multa energie...)eu las in permanenta climatronicul pornit si sta ralanti ul undeva pe la 950 si este ok din punct de vedere al sofatului...daca il opresc deja nu mi mai place aceasta masina(vorba unui coleg de pe forum)...deci este din categoria ori te obisnuiesti si nu o bagi in seama ori ii faci pa.

am de 2 ani masina si pana acum maxim o luna de zile nu am avut aceasta problema relantiul a fost acelasi de cand o am...

Modificat de santinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am desfacut motorul zilele acestea pentru segmentare si a gasit mecanicul in el doua pistoane fisurate.

Acum marea intrebare, pot sa iau din dezmembrari decat 2 pistoane sau trebuie toate 4? Eu unul as opta sa cumpar decat doua.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!