Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Maine fac plinul la ulei. Resetez kilometrajul mic si bag cu ea. Dupa 500 km ma opresc si verific daca a scazut nivelul uleiului. Pentru ca am toba neagra si galeria de evacuare infundata mi s-a zis sa dau un pic COX in ea...ca sa iasa funinginea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TITI78-1-da,2-da.Curata egr,teava egr,verifica furtunul dintre servo si clapeta.Sterge tot,adapteaza si daca mai ramin erori posteazale la-scanarea cu VCDS-erori aparute.Spor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, Marius-Dan said:

@TITI78-1-da,2-da.Curata egr,teava egr,verifica furtunul dintre servo si clapeta.Sterge tot,adapteaza si daca mai ramin erori posteazale la-scanarea cu VCDS-erori aparute.Spor. 

Cu scuzele de rigoare nu am inteles exact faza cu furtunul ala dintre servo si clapeta.....La clapeta mea electronica in afara de faptul ca ea fiind cuplata direct la galerie, intra in ea furtunul acela mare, cel mai mare in  diametru de la debitmetru si respectiv filtru aer apoi mai avem un circuit cu antigel (Aici din pacate nu imi permit sa emit niste teorii mai exact ce e cu astea ca trebuie sa mai studiez dar stiu ca la mine is bune , nu stiu acuma banuiesc ori ca racesc motorul clapetei ori e un senzor acolo ceva . Am suflat in acele tevi de alama de la clapeta si am vazut ca acolo este un circuit inchis cu antigel de tip INT/OUT) . In afara de astea mai am un circuit de aer ceva care vine din stanga cum ma uit la motor in care iar am suflat si in ala si am vazut ca nici ala nu e fisurat (ma refer la furtunul care intra acolo in clapeta), nu  are aer fals. Sunt convins ca ceva imi scapa.........

Incerc sa inteleg si cum functioneaza tot la acest motor AVU 1.6 ca poate ii ajutam si pe alti colegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Am un Golf4 1.6 16v ATN anul 2000 de doua saptamani si am observat ca scoate fum albastru cand apes acceleratia mai bine (3000rpm) si consuma cam 13-15 litru.Am fost la diagnoza si masurat compresia unde miau spus ca la cilindru 2 am compresie numai 7 bar si la celelalte 10.Intrebarea mea ar fi ca face asta din cauza ca labda sondele sant duse sau din motiv ca motorul e uzat? Cu stima!!

golf 4 1.6.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmentare...ulei banuiesc ca consuma dar nu chiar mult...motorul merge rotund(in mod normal ar trebui sa dea rateuri)?Consuma asa mult din cauza acelui piston(practic este carat de celelalte trei de unde si consumul ala...).Normal ar trebui sa ai si misfire pe, pistonul ala daca faci o diagnoza...da mai multe detalii despre cum simti motorul...si sonda este posibil sa o ia razna din cauza amestecului bogat iesit pe evacuare asta tot din cauza la pistonul ala bolnav...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thursday,08,September,2016,10:41:46:62939

VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 034 AM

Component and/or Version: MARELLI 4LV 3290

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 01317

VCID: 5DB17FFFD7C455F6DF5-4A9C

8 Faults Found:

16686 - Cylinder 2

P0302 - 35-00 - Misfire Detected

17834 - EVAP Purge Valve (N80)

P1426 - 35-00 - Open Circuit

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1

P1116 - 35-00 - Open Circuit

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2

P1118 - 35-00 - Open Circuit

17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2; Heating Circuit

P1105 - 35-00 - Short to Plus

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1

P1196 - 35-00 - Electrical Malfunction

17756 - Ignition Coil Power Output Stage 1

P1348 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

17757 - Ignition Coil Power Output Stage 2

P1349 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent    

Codurile de diagnoza au fost astea si cand incerc sa calc pedala de acceleratie brusc atunci motorul aprope ca moare adica scade turatia la 300-400 rpm si dupa aia incepe sasi revina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O segmentare pe acest tip de motor cam cat costa in ziua de azi,stii cumva??Msc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este si normal sa nu stea in ralanti pentru ca ea practic merge in 3 pistoane...de unde si eroarea pe sonda lambda(este posibil ca sonda sa mai fie in ca buna sau nu)asta ai sa vezi dupa ce segmentezi motorul(daca ai sa faci asta...)Ca si pret sa stii ca nu piesele te omoara ci manopera care este 50 la suta aproape din valoarea pieselor...un pret estimativ undeva pe la 3000 de lei(mai mult sau mai putin depinde si ce mai gasesc in afara pieselor specifice segmentarii...).Mare atentie unde faci aceasta segmentare ca s ar putea ca motorul sa mearga mai rau dupa daca nu cauti un om care se pricepe cu adevarat...sunt pline service urile de carpaci plini de tupeu si aere de mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nici sa nu incerc sa schimb sondele inainte de segmentare,nu are rost.Am inteles.Vai vai vai....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Baieti poate ma ajutati si pe mine cu niste pareri

Am un Golf 4 1.6 16V care porneste foarte urat la rece( dimineata sau seara), ii ia aprox 4-7 secunde pana ajunge turatia motorului peste 1000 rpm si scoate si fum destul destul de rau pana se tureaza normal. Dupa pornire totul e ok masina functioneaza, trage..

Ar mai fi oscilatia la relanti, nu stiu daca are legatura cu problema de mai sus.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in urma cu 2 saptamani mi s-a aprins martorul "check engine" in bord, m-am dus la un tester si eroarea era flux marit la valva de recirculare (EGR) si amestec slab...eroarea a fost stearsa, am trecut de la benzina de 95 pe care o foloseam normal la benzina de 98 ca cica "amestec slab" sa fi fost de la calitatea proasta a benzine, dar am uneori mici oscilatii la relanti, mentionez ca EGR-ul l-am schimbat in urma cu un an jumate maxim 2...(10 000km aproximativ) si atunci aveam oscilatii la relantii dar mari de la 500-1000 rpm si l-m cumparat pe original pierburg. Acum ma bate gandul sa-i scot pur si simplu mufa si sa umblu cu el oprit, INTREBAREA mea fiind daca facand acest lucru valva respectiva ramane total inchisa? Se apropie si ITP-ul peste 2 luni si ma gandeam sa-l reconectez atunci sa-mi iasa testul de gaze (banuiesc ca daca EGR-ul este scos din functiune s-ar putea sa fie si problema la testul de gaze).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, santinel said:

Salut, in urma cu 2 saptamani mi s-a aprins martorul "check engine" in bord, m-am dus la un tester si eroarea era flux marit la valva de recirculare (EGR) si amestec slab...eroarea a fost stearsa, am trecut de la benzina de 95 pe care o foloseam normal la benzina de 98 ca cica "amestec slab" sa fi fost de la calitatea proasta a benzine, dar am uneori mici oscilatii la relanti, mentionez ca EGR-ul l-am schimbat in urma cu un an jumate maxim 2...(10 000km aproximativ) si atunci aveam oscilatii la relantii dar mari de la 500-1000 rpm si l-m cumparat pe original pierburg. Acum ma bate gandul sa-i scot pur si simplu mufa si sa umblu cu el oprit, INTREBAREA mea fiind daca facand acest lucru valva respectiva ramane total inchisa? Se apropie si ITP-ul peste 2 luni si ma gandeam sa-l reconectez atunci sa-mi iasa testul de gaze (banuiesc ca daca EGR-ul este scos din functiune s-ar putea sa fie si problema la testul de gaze).

Daca EGR-ul nu are depunere ramane inchis. Chiar daca il ai anulat nu cred ca influenteaza prea mult noxele, in conditiile in care motorul este in stare buna de functionare, adica fara pierderi de ulei si sondele lambda functionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am o problema de ce se aude asa motorul? Pe langa asta merge si intrerupt si ma zguduie?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate capacul de pe motor in primul rand si incearca sa izolezi sunetul...sa te uiti si in clapeta si vezi ce deschidere face la ralanti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate capacul de protectie de la distributie, ala de plastic negru. Se aude cu frecventa rotatiei curelei mari.

Scuze de citatul de la Helle dar nu pot sa scap de el cand postez de pe mobil. 

On 03.08.2016 at 11:09 PM, Helle said:

 

Modificat de sabin16azd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus-o la mecanic acuma , eu sunt la servici. Mia zis ca am spart furtunul de vacum . Problemele vad ca incep sa apara, acel tacanit provine cand pornesc CALDURA ( climatronicu) , cand in inchid dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-am luat VCDS ca urmare a faptului ca am aruncat multi bani pe la diverse service-uri unde ma duc bou si ma-ntorc vaca. Macar sa nu mai fac drumul :)

Am facut o scanare, de aia cu auto ca mai mult nu stiu si nu citeste datele din ECM...

gen „01314 - Engine Control Module  49-10 - No Communications - Intermittent”

Asta-i testul

Thursday,22,September,2016,14:43:53:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


VIN: WVWZZZ1JZ2W543520   License Plate: 
Mileage: 175560km-109087mi   Repair Order: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1J (1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
VIN: WVWZZZ1JZ2W543520   Mileage: 175560km/109087miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 CN
   Component:  MARELLI 4MV       4251  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 01391  
   VCID: 60CF4602E0E3AE1EF43-4B82
   WVWZZZ1JZ2W543520     VWZ6Z0A3849175

1 Fault Found:
16804 - Catalyst System; Bank 1 
            P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 G
   Component: ESP FRONT MK60      0101  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 01391 785 00200
   VCID: 2E53E83ABAB7486E36F-517A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 A
   Component: 27 AIRBAG VW51 01   0004  
   Coding: 12855
   Shop #: WSC 01391  
   VCID: 224B0C0AAE6FFC0EA27-5198

1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 826 A
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V17  
   Coding: 05113
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 275D1D1EC54D1926F59-5198
   WVWZZZ1JZ2W543520     VWZ6Z0A3849175

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 01391  
   VCID: F0EFB642B0039E9EE43-517A

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 B
   Component: 1C Komfortgerát HLO 0003  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 01391  
   VCID: 3663C05A12E770AE7EF-4B36

   Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A
   Component: 1C Tőrsteuer.FS KLO 0002  

   Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A
   Component: 1C Tőrsteuer.BF KLO 0004  

   Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A
   Component: 1C Tőrsteuer.HL KLO 0004  

   Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A
   Component: 1C Tőrsteuer.HR KLO 0004  

3 Faults Found:
00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223) 
            27-00 - Implausible Signal

End   ---------------------------------------------------------------------

Se poate rezolva?
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la acel tacanit, verifica bobinele, bujiile si curata egr.ul. Ce ulei ai in motor? cand a fost schimbat? Daca nu rezolvi problema cu bobinele si egr-ul atunci sunt culbutorii uzati si de aia ai acel tacanit. Al meu toarce ca o pisica nu se aude tacanitul nici la rece, nici la cald ..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobine , bujii noi. Ulei am Motul xcess 5w40, am facut 6000 km . Mecanicul meu a zis ca trebuie altfel de bobina pe cilindru 2 is curios daca o sa mai am eroare dupa .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi masina nu a vrut sa porneasca... iarasi. A mai facut-o acum 2 saptamani. Am pus testerul si, fata de scanarea anterioara, mi-a aparut in plus asta:

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 CN
   Component:  MARELLI 4MV       4251  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 01391  
   VCID: 60CF4602E0E3AE1EF43-4B82
   WVWZZZ1JZ2W543520     VWZ6Z0A3849175

6 Faults Found:
(16804 - Catalyst System; Bank 1 
            P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold) 
 Asta era si inainte


16585 - Injector: Cylinder 1 (N30) 
            P0201 - 35-00 - Circuit Malfunction
16587 - Injector: Cylinder 3 (N32) 
            P0203 - 35-00 - Circuit Malfunction
16588 - Injector: Cylinder 4 (N33) 
            P0204 - 35-00 - Circuit Malfunction
16586 - Injector: Cylinder 2 (N31) 
            P0202 - 35-00 - Circuit Malfunction
17833 - EVAP Purge Valve (N80) 
            P1425 - 35-00 - Short to Ground
Readiness: 0000 0000

 

EVAP e canistra de carbon? Nefunctionalitatea supapei ei poate sa influenteze injectoarele? Sa fie ea cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canistra de carbon influenteaza mult ralanti ul(am scos eu aiurea acum ceva timp furtunul canistrei si fluctua de la 600 la 1400)se balbaia continuu plus martor aprins in bord...deci da influenteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Al Bundy said:

Verifica alimentarile de la injectoare.

Ce tensiune trebuie sa aiba? Testez cu contactul pus sau verific cu motor pornit pe rand fiecare mufa? 

Mi s-a parut ciudat ca toate 4 erorile apar impreuna cu cea de la supapa canistrei.

3 hours ago, sdR+ said:

Canistra de carbon influenteaza mult ralanti ul(am scos eu aiurea acum ceva timp furtunul canistrei si fluctua de la 600 la 1400)se balbaia continuu plus martor aprins in bord...deci da influenteza.

Furtunul scos inseamna aer fals in admisie. Face ca dracu dar porneste. A mea nu da benzina, invarte in gol. Ma gandeam daca nu cumva supapa aia conditioneaza alimentarea injectoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca toae 5 sunt pe aceeasi siguranta,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da da ,aveam si eu aceste coduri si siguranta nu era pusa.Am schimbat fisa,bujiile(aproape degeaba) am pus siguranta si totul e ok.Mai am si cumparat a canistra de la dezmembrari(am una plus)...!!Astazi m-am apucat de curatat clapeta de acceleratie,egr,incerc si MAP-ul(inca nu am gasit locul) si epuratorul de gaze caci am mult ulei la filtru de aer.Nu am VCDS inca nu stiu cum adaptez EGR-ul....vedem.Apropo astazi am desfacut si ceasul de le bord pentru ca la mine nu se aprinde CHECK ENGINE,nici la contact si nu e astupat cu nimic,inca nu am aflat de ce nu se aprinde.... Cu stima!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!