Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Mersi fain...am să mă duc la cel cu testerul să vedem dacă îmi corespund....o seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă tot mergi la tester, intra in grupul 074 in measuring blocks si dacă ai 0V în primele două căsuțe atunci ai fire întrerupte. Oricum ce ai testat tu a fost solenoidul nu potentiometrului pe care ti,-a dat eroare.

Cât despre knock sensor verifică ce avansuri ai în grupul 20. Dacă sunt toate între 0-15 este ok. Dacă este vreunul în afara verifici compresia pe cilindrul respectiv în primul rând. Daca sunt toate în afară se suspectează knock sensor și se verifică dacă în grupul 023 sunt toate valorile între 0.5-2V parcă, nu mai stiu exact, iar în grupul 026 dă ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tioacastefanut
On 03.08.2016 at 3:16 PM, tioacastefanut said:

Salut, am si eu o dilema si poate ma va ajuta cineva.

Citisem undeva ca se poate afla varsta senzorului de oxigen pre-cat. Am facut si eu acest test, in grupul 034 si mi-a iesit o valoare in campul 3 de 0,68. Am inteles ca daca iese sub 0,80 atunci senzorul trebuie schimbat, si valoarea unui senzor nou este de 1,99.

Mentionez faptul ca de curand am fost cu masina la RAR si nu mi-au iesit noxele, adica aveam hidrocarburile mari in turatie, si ma gandesc ca poate o fi din cauza acestui senzor. Voi ce parere aveti? 

 

Nu ma poate ajuta nimeni? Sa-l schimb sau nu?

Modificat de tioacastefanut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.08.2016 at 1:35 PM, Helle said:

Multumesc de răspuns. Da sunt conștient de riscuri dar nu-i problema daca ar fi doar cuzinetii, ar mai fi arborele de rectificat+cuzinetii de la palier+ ca nu stiu ce mai găsesc pe acolo în neregulă. Manopera cel mai ieftin 600lei, în total cam 1500de Ron, bani pe care nu îi prea am....sa vina salariul si vedem....                                        O altă problemă....am schimbat EGR, cel vechi era anulat cu o tablă si becul în bord e astupat, cu unul de la un prieten. Pe tester îmi dă eroare ceva legat de potentiometru, l-am probat la baterie pe pinii 1 si 5 si si se saltă supapa aia din interior. As vrea sa stiu daca se poate măsura cu un aparat de măsură mufa ce vine din instalație si ce valori trebuie să aiba....sa nu cumpăr egr-ul degeaba. Cred că m-ați înțeles. Multumesc anticipat .

Eu zic sa nu ai mai cauti in gura si dai cox pana o crapa motorul si daca dai motorul jos tot nu ai dai de cap si te mai costa o caruta de bani. Curata egr-ul sau anuleaza-l(cea mai buna varianta) si dai sa iasa flacari pe toba. Eu il tin numai in forja si vad ca nu da semne de oboseala, consumul nu ma intereseaza ajunge la 11-12 dar nu imi pasa foarte tare. Daca o crapa ai trantesc un TDI cat mai tine tabla pe ea, apoi la casat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hhmm!!! Fiecare are dreptate in felul lui, am mai primit sfaturi din astea dar eu sunt mai tipicar si nu ma simt deloc bn la volan dacă știu că ceva nu e în regulă, oricum nu se rezolva dacă întreb în stânga si-n dreapta dar un sfat e binevenit oricand, o să îi pun alt ulei in prima faza(motul x-cess 5w-40) si o sa revin....multumesc tuturor!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.08.2016 at 19:07, lupo_bv a scris:

Valorile de la mufa EGR

EGR1.pdf

EGR2.pdf

Mda...nu am mai ajuns la tester dar băiatul m-a asigurat că am probleme pe la fire.(a salvat erorile si s-a uitat mai bn pe ele) Acu mă întreb, pot să iau eu firele alea pas cu pas(sau e prea complicat) si pe unde ar fi problema....a mai pățit cineva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 30.03.2016 at 0:25, Muraru Dan a scris:

Andrei, fa o scanare si posteaza rezultatul. Asa te putem ajuta mai precis.

Bora, daca o bobina e defecta nu da curent, atunci nu vei avea scanteie, deci combustibil nears, implicit gazele nu vor fi conforme, sonda 2 va sesiza, deci martor in bord. Daca clipeste, atunci e grav, te alerteaza ca sesizeaza tot timpul gaze nearse corect. Dupa remedierea pbmei, daca nu s-au sters erorile vei avea doar checkul aprins, semn ca a inregistrat o eroare ce a afectat functionarea motorului. Teoretic dupa cateva porniri (10+) ar trebui sa se stearga daca motorul va functiona corect.

Una din simptomele vizibile cand aveti o bobina arsa si motorul, implicit catalizatorul sunt calde e ca veti avea apa tot timpul pe esapament, aproape ca la un robinet. E normal, catalizatorul fiind cald va face ce stie el, co2 si apa din belsug pt ca si gazele nocive vor fi din belsug.

Desigur aceasta e una din cauzele ce va avea ca efect aprinderea martorului check engine. Cel mai safe e o scanare si astfel se vor restrange posibilele cauze.

Dar repet, daca clipeste recomand sa trageti pe dreapta si sa sunati un prieten.

Rularea pe distanta lunga cu missfire eu nu o recomand, ecu Magnetti Marelli nu stie sa taie injectia pe fiecare injector, deci va continua sa injecteze combustibil, fapt ce va duce la deteriorarea uleiului.

De aceea eu recomand si schimbul de ulei dupa o patanie de acest fel. Desigur, prezenta carburantului in ulei se va simti cand se va inspecta joja.

 

Modificat de Helle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum, Helle a scris:

 

Îmi cer scuze în legătură cu postarea lui Moraru Dan am apăsat aiurea pe telefon... si nu stiu sa modific                             Legat de pb mea cu egr-ul am cumpărat unul nou...nu era din cablaje, șters eroare, adaptat si clar s-a îmbunătățit mersul mașinii, e mai silențioasă urcă mai sprintenă în ture si o să-i bag înapoi benzina de 98, are "zvâc" mai bine. Uleiul l-am schimbat cu Motul Specific 5w40(vroiam x-cess dar le-a încurcat ala la magazin și nu am mai avut răbdare să-i dea retur) si parca i-a mai luat din bătaia aia(sau ce era) în schimb are un tremurat ușor la relanti, ca la dacie când îi micsorai relantiul de tot, o fii ceva pe la vreo bobina? Pe tester nu mai are nici o eroare. Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...poate sa mi spuna si mie spuna si mie cineva cat ulei intra in cutia de viteza 1.6 16v azd

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca 1.7 l asta daca este scurs tot din cutie...sa ai 2 litri la tine musai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva, la o bora 1.6 16v AZD pe gpl in relantiu cateodata cand o apuca pe ea merge prost intrerupe da sa moara motorul.iam scos mufa de la egr si sia revenit imediat.egr-ul lam testat pe baterie cu fire si functioneaza.are cineva habar ce sa fie? 

Ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anuleaza-l , sau curata-l bine egr-ul si teava aia. Daca tot face probleme iti trebuie alt egr sau anulat e cea mai buna solutie. Eu le-am anulat si la benzinar si la diesel si merg de rupe, raspuns mai bun in acceleratie, trage mai bne, consumul  e acelasi, nu am obs nicio crestere.  AZD-ul vad ca trage bine cu el anulat, iar  la logan dci  am 30.000 km cu el anulat si nu mi-a facut probleme pana acum, trage super bine. A fost un chin cu egr-ul connectat, nu mai tragea nici in treapta 2, fum ca la locomotiva si din 2 in 2 luni trebuia sa il curat, chiar daca mergeam sportiv. Deci parerea mea este sa il anulezi, numai probleme cauzeaza !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos pt raspuns

Sa l anulez adica sa merg vu mufa scoasa nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa ai pui o tabla intre egr si tevuta si daca poti anuleaza-l si din ecu. Dar prima data astupa cu o tablita si lasa  mufa conectata, daca  nu se simte nicio diferenta scoate-i mufa, dar vei ramane cu martorul aprins in bord. La mne e conectat egr-ul  si e astupata gaura cu o tablita, dar e diferenta, raspuns mai bun in acceleratie, nu mai oscileaza, trage mai bne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pui o tabla si lasi mufa bagata vei primi eroare de necorelare de la prima cheie. ECU calculeaza cat aer considera ca trece prin clapeta de acceleratie+ cat trece prin egr (chiar daca are tablita dar mufa e conectata el considera ca pe acolo trece aer) si compara aceste informatii cu presiunea citita de senzorul MAP. In momentul in care presiunea este departe de valorile sale calculate iti da eraore, masina intra in limp home, sta turata la aprox 1500-2000 ture si pedala de acceleratie este degeaba, ca nu mai tine cont de modul in care apesi e ea. Iti zic asta din practica pe masina mea.

Si eu am aceleasi probleme.Am schimbat bobinele, bujiile, senzorul map, egr cu unul nou si cu toate astea inca imi face figuri exact ca cele descrise de mai sus: intrerupe, da sa moara... cel mai tare face cand clima este oprita si sta la turatia de 680 rpm, cand merg cu clima pornita imi face doar foarte rar daca merg mult timp in coloana, avand climatronic il las mereu pe auto, deci acum vara nu e problema dar iarna e ingrozitor.

A rezolvat cineva cumva? A anulat careva si din soft EGR-ul? Motivul pt care intreb asta este ca pot sa ii scot mufa si in momentul ala pare sa nu mai faca, dar nici nu vreau sa stau cu bec aprins (sau cu banda de izolat neagra pusa peste becul din bord cum aveam pana sa cumpar un egr nou.

 

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi cand mi-am luat masina acum doi ani ,conducand alte 1.6 mi s-a parut mega puturoasa asta.Asa ca bineinteles ca am anulat EGR,cum recomandau unii din colegi.De la prima cheie s-a dus relantiul in 2000 si inapoi la 500 si tot asa.Mi-am luat panica,asa ca am scos egr -ul si teava..egr-ul in borcan (doar cu supapa submersata),teava umpluta cu solutie.Le-am curatat dupa cu o perie de aia de masina de tuns,apoi le-am pus inapoi.Lag in acceleratie am si acum,cu toate ca am anulat clapeta din capacul de la motor,insa clar ca nu a mai fost asa lenesa in turatii.

Tot aici as dori sa revin cu un sfat.Deci e a doua oara cand mi se duce racordul flexibil.Odata cu chestia asta intervine si o diminuare a puterii,presupun ca sonda nu primeste tot volumul de noxe si astfel nu face bine amestecul.Banuiesc.Vedeti ca anularea egr-ului are efect direct asupra noxelor emise,astfel incat,chiar daca "cumparati" ITP-ul,exista riscul unei amenzi consistente si suspendarii certificatului ITP daca prindeti un control de catre cei de la RAR.

E doar un amarat de 1.6 si de generatie veche deja,personal nu astept minuni.

Drumuri bune!

Later edit.Un prieten de al meu si-a luat de curand un G4 AUS(2000).Credeti-ma ca e ceva mai vioi ca AZD-ul Golfului(2001)  meu BCB-ul  Leonului (2004)unui prieten.Categoric diferenta.

Modificat de reedstefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stiti ca nu toate AZD'urile sunt puturoase cu lag in acceleratie.Eu unul sunt multumit cum trage al meu.Si am si eu probleme la EGR de mai bine de jumatete de an.Imi da insuficient flow.L-am curatat de multe ori, l-am tinut o zi in solutie(doar partea metalica),am curatat teava, l-am adaptat, l-am probat pe baterie.si tot degeaba.Dar infara de martorul check engine nu am nici o problema.Pana la urma nu e asa de deranjant un bec aprins, atat timp cat masina merge bine. Mie unul imi trage chiar bine, sunt multumit.Asta si inainte si dupa ce am segmentat si curatat tot motorul.Intradevar, motorul este invechit, si conteaza foarte mult cum a fost intretinut de la inceput.Eu unul curat cam la 5 luni clapeta, egr, senzorul Map si am si primul catalizator golit.La mine ajunge repede in 3000 de ture, iar dupa 3000 deja trage chiar bine pana in 6000.Eu unul nu schimb mai jos de 3000. si merg si in 4000 constant cu ea in a 4-a , a 5-a  ( eu merg 90% doar pe exterior cu masina).Am consum de 7-8 pe exterior, dar la motorul asta invechit nu poti sa impaci si consumul si puterea.Daca merg in 3000 de ture cu 100 km/h scot 5.5-6, deci se poate, dar mai mosnegeste.Incercati cu benzina de 100, poate se simte o diferenta, filtru de benzina nou si turatii mai mari.

Eu am si jante pe 17 cu greutatea de 19 KG cu tot cu anvelopa cu latimea de 225.A incercat un prieten sa ma depasesca cu un passat 1.8 dar nu a reusit sa ma depasesca.

Modificat de ionutMK4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am EGR anulat si clapeta din capacul motorului blocata pe aer rece si sunt multumit de cum trage.Raspunsul acceleratiei este bun, iar consumul mers 80%exterior 6.5 mers 110-130(cu jante R15).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Astazi am avut surpriza sa nu-mi porneasca masina (nu era prima pornire din zi). Mi-a dat senzatia ca nu a bazait cand am deschis usa soferului, dar n-as baga mana in foc. Demarorul invartea bine (am dat la cheie de vreo 7-8 ori insistent) si se auzea de parca n-ar fi avut benzina. La un moment dat am deschis usa stanga spate ca se prajea fi-miu in masina. Atunci s-a auzit si pompa - usa soferului era si ea deschisa - iar la a doua cheie a pornit. Exista vreo legatura sau a fost doar o coincidenta? Ulterior s-a comportat normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, PaulG91 said:

daca pui o tabla si lasi mufa bagata vei primi eroare de necorelare de la prima cheie. ECU calculeaza cat aer considera ca trece prin clapeta de acceleratie+ cat trece prin egr (chiar daca are tablita dar mufa e conectata el considera ca pe acolo trece aer) si compara aceste informatii cu presiunea citita de senzorul MAP. In momentul in care presiunea este departe de valorile sale calculate iti da eraore, masina intra in limp home, sta turata la aprox 1500-2000 ture si pedala de acceleratie este degeaba, ca nu mai tine cont de modul in care apesi e ea. Iti zic asta din practica pe masina mea.

Si eu am aceleasi probleme.Am schimbat bobinele, bujiile, senzorul map, egr cu unul nou si cu toate astea inca imi face figuri exact ca cele descrise de mai sus: intrerupe, da sa moara... cel mai tare face cand clima este oprita si sta la turatia de 680 rpm, cand merg cu clima pornita imi face doar foarte rar daca merg mult timp in coloana, avand climatronic il las mereu pe auto, deci acum vara nu e problema dar iarna e ingrozitor.

A rezolvat cineva cumva? A anulat careva si din soft EGR-ul? Motivul pt care intreb asta este ca pot sa ii scot mufa si in momentul ala pare sa nu mai faca, dar nici nu vreau sa stau cu bec aprins (sau cu banda de izolat neagra pusa peste becul din bord cum aveam pana sa cumpar un egr nou.

 

Eu nu am niciun fel  de  martor aprins si merge brici , relantiul sta la 850 batut in cuie  fara clima pornita si la 900 sau 950 pornita, trage mai binisor, lag-ul s-a diminuat, ulei nu consuma deloc, un catalizator  l-am scos pana acum sunt f multumit de acest motoras. Ii  trebuie  benzina buna si talpa cat o tine, nu mergeti subturat  fie  el  benzina ca de aia  sunt puturoase si apar  probleme. Cox cat o tine ai trebuie la AZD !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste cineva bujii denso IK16TT ? vad ca pe situl denso aceste bujii sunt recomandate pentru acest motor, mentionez ca am si instalatie GPL pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update:

N-am reusit sa o segmentez. Am schimbat doar simeringrile. Mecanicul a pus :Hans-Pries. Atasez o poza cu simeringurile pe care mi le-a dat. Dupa ce m-am uitat la ele (eu nestiind ce sunt si ce fac am vazut ca unul e distrus fizic, atat). Poate se pricepe careva dintre voi. Erau uzate sau nu ?

Poza.

simeringuri.jpg

IMG_20160909_222655.jpg

Modificat de aditzu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

          Buna seara am si eu o problema majora la masina mea cu motor AVU benzina 1.6, 75Kw 105CP. Am curatat clapeta de acceleratie acum o saptamana datorita unui mers la relanti destul de fluctuant si am obsevat ca dupa acesta operatiune motorul trepideaza cumplit, ba mai rau s-a si oprit in mers. Dupa ce am curatat clapeta, am facut o adaptare cu vag com a clapetei (anterior acestui lucru la montarea pe masina a clapetei curatate masina se accelera de la vreo 500-600rot /min pana la o mie si ceva , dupa adaptare nu s-a mai comportat asa insa motorul trepideaza si se opreste la relanti , practic scade cred turatia foarte mult) . Am cateva intrebari carora nu le-am gasit un raspuns tot citind pe internet :

1. - exista vreo garnitura intre clapeta si corpul negru de plastic al motorului ? Eu am vazut ca pare sa aiba un oring negru intr-un canal si totul ramane pe gura cilindrica a galeriei  unde acesta se imbina cu acea clapeta de acceleratie. E corect ce zic sau nu? Adica sper eu ca nu am pierdut nimic.

2. -la relanti clapeta trebuie sa fie inchisa de tot sau nu ? La mine nu este inchisa si are o deschidere ,nu stiu aproximez asa cateva grade .E normal asa?

Mentionez ca desi am verificat si circuitul electric , pompa si releul circuitului ala secundar de aer si acestea par ok totusi nu aud pompa sa porneasca nici cum la prima cheie la rece. Am avut foarte multe erori dupa aceasta operatiune de curatare si unele nu le aveam inainte de curatare, calibrare si evident mersul acesta parca in doua pistoane.

Inainte de operatiunea de curatare aveam doar erorile astea:

Adresa 01: Motor      
   5  coduri de defecte:
17831 - Sistem aer secundar B1. 
            P1423 - 35-00 - flux scăzut
16514 - B1.-Sonda1 
            P0130 - 35-10 - defect circuit electric - intermitent
16555 - B1.:sistem dozare carburant 
            P0171 - 35-10 - prea sărac - intermitent
16555 - B1.:sistem dozare carburant 
            P0171 - 35-10 - prea sărac - intermitent
16514 - B1.-Sonda1 
            P0130 - 35-00 - defect circuit electric
Gata de functie: 0000 0001

 

Adresa 03: ABS frâne     
   1 cod a gasit:
01435 - Senzor presiune frână 1 -G201- 
            008 - semnal neplauzibil - intermitent

sau cu VCDS engleza (eventual pentru comparatie)

5 Faults Found:
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1 
            P1423 - 35-00 - Insufficient Flow
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
16555 - Fuel Trim; Bank 1 
            P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent
16555 - Fuel Trim; Bank 1 
            P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit
Readiness: 0000 0001

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03:

1 Fault Found:
01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent

 

Dupa curatarea clapetei , astazi a luat-o razna de tot:

Adresa 01: Motor      
   3  coduri de defecte:
17549 - Determinare-calcul sarcină 
            P1141 - 35-00 - valoare neplauzibilă
16555 - B1.:sistem dozare carburant 
            P0171 - 35-00 - prea sărac
16555 - B1.:sistem dozare carburant 
            P0171 - 35-00 - prea sărac
Gata de functie: 1010 1101


Adresa 03: ABS frâne        

1 cod a gasit:
01314 - Modul comandă motor 
            013 - Citiţi vă rog memoria de defecte
 

Adresa 08: Clima automata   
   1 cod a gasit:
00281 - Senzor viteza vehicul -G68- 
            37-00 - defect
 

Adresa 17: Instrumente bord      
  1 cod a gasit:
01316 - Modul comandă frâne 
            49-10 - Nu este comunicare - intermitent

Adresa 19: Poarta CAN        
 1 cod a gasit:
01316 - Modul comandă frâne 
            49-10 - Nu este comunicare - intermitent

          Imi spunea cineva ca el suspecteaza niste probleme de natura electrica la un manunchi de fire care face un cot undeva pe dupa acumulator (problema intalnita cica la Skoda mai ales mai vechi). Apoi am auzit o teorie de nu stiu ce reglaj pentru clapeta de acceleratie in ECU care trebuie facut de cineva cu experienta (nu se poate face din VCDS si costa undeva intre 150 si 350euro - am inebunit cand am auzit ). Va rog eu mult poate ma ajutati ca niste sugestii ca bani de alta nu am. Masina a fost adusa pe roti din Germania anul trecut, a mers cat de cat OK pana acuma chiar si in   sezonul rece desi eu nu am simtit a fi un motor cu ceva vlaga in el adica mi s-a oprit destul de des motorul in sarcini mari (cum ar fi mersul inapoi sau treapta 1). Pe masina s-a inlocuit sonda Lambda1 anul trecut , anul asta radiatorul de AC si comutatorul de la pedala de frana (mi se aprindea ECP si esp in bord si nu mai aveam stop frana). Sincer da asa urat ca acum nu a facut motorul  si lipsit total de vlaga.

Astazi am inlocuit bujiile (tin sa va anunt ca se pot chiar inlocui si acasa singur in circa 30min chiar daca e mai complicat la AVU daca ai o cheie mai lunga nu chiar ca cele conventionale), filtru de aer si racordul dintre filtru de aer si clapeta (mi s-a parut mie ca valva ai care facea legatura cu galeria , acela pentru vapori de ulei era uzata ) si totusi nu s-a schimbat mare lucru. La o rescanare cu VCDS am urmatoarele erori de care vad ca nu scap:

Address 01: Engine     
   2 Faults Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 
            P1116 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
Readiness: 1010 1101


Address 03: ABS Brakes  
   1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent

Asta ultima cu modulul ABS banui ca e tot de la motor ca nu o avem pana la acest episod (in sensul ca ma gandesc ca modul ESP/ABS este in legatura CU ECU-ul care se ocupa si cu aprinderea deorece trebuie redus cuplul motor la anumite actiuni pe ESP/BS.). As mai putea inlocui fitru de benzina ca il am insa deja nu mai dispun de logistica necesara (ma refer la un canal sau un elevator) si poate ar mai trebui curatat EGR-ul cu conductele sale (orificiul din clapeta de acceleratie in care intra acea conducta de la EGR era cam obturat cu negreata). Totusi asa un comportament la motor ......

Daca totusi nu am misfire pe nici un cilindru in VCDS (si in conditiile in care am inlocuit si bujiile cu NGK) ar trebui totusi sa ma gandesc si la bobina de inductie ?

Imi cer scuze ca am postat si aici dar am vazut ca la Skoda nu raspunde nimeni , masina mea fiind o Octavia 1 dar cu motor VW 1.6 AVU.

Multumesc anticipat pentru eventualele idei insa cred ca v-a trebui sa incerc sa trec pe la un mecanic in sensul ca sa o ridic si pe un elevator insa fiind limitat ca bani nu ca nu vreau dar  nu am cum sa incep sa bag bani in dispozitive care nu sunt defecte cum se mai poate intampla  la service (ca nici nu am bani prea multi), as vrea sa stiu cam pe ce ma pot concentra  ca si defect sa stiu ce pot vorbi cu oamenii de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aditzu.  

Pai nu prea ai ce sa vezi doar daca sunt intarite, imbatranit  materialul, asta e problema raman tari si largi.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!