Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

 Bobina aprindere !

 Daca tipul motorului este AZD sau BCB bobinele sunt separate pe fiecare cilindru

si costa in jur de 120 lei bucata

 Daca este tipul AUS atunci este o singura bobina si este in jur de 400 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea cu abgaz am avut-o si eu era din cauza primei sonde care era in scurt iar ecu mi-a blocat tensiunea pe circuitele care ducea la sonda 1la sonda 2 si la canistra de carbon,pe tester imi arata circuit intrerupt la toate 3.Sonda 1 avea 2  fire lipite si atingeau intre ele,cred ca a atins de galerie ca erau crapate invelisul ala.Mai intai verifica mufele de la sonde,apoi pune un tester pe ea si vezi ce erori iti da.Asa am luat-o si eu acum o luna cu erorile astea dar pana la urma i-am dat de cap.

Iar cu resetatul nu rezolvi nimic..Testerul iti spune imd ce nu merge.Eu zic ca ai sonda 1 defecta si nu mai da informatiile corecte la ECU de aia s.ar putea sa nu mai traga.Problema cu trepidatul sa nu fie din cauza unei bobine daca ai AZD,e posibil sa fi picat si de aia iti trepideaza.

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E AZD . Daca e doar o bobina scap usor . Multumesc de informatii ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut masina mea mi-a scos peri albi de aseara si pana acum , aseara am parcurs cam 400 de km , la un moment dat m-am oprit si cand am pornit masina mi s-au aprins in bord epc , check engine si esp , am incercat sa plec cu ea mai aveam doar 10 km de parcurs , am mers doar cu a 2 a , mai mult de 20 de km / h nu a mers .

In dimineaa asta , am curatat clapeta de acceleratie , am scimbat si ultima bobina de inductie care era neshimbata , am scos si mufa la egr si tot degeaba , cu egr scos se accelereaza aiurea de una singura iar cu egr pus nu se accelereaza apas pedala si degeaba , daca apas frana se aprind stopurile nu e o problema , nu am cum sa fac azi diagnoza poate sambata , voi v-ati confruntat cu asa ceva aveti vreo rezolvare de moment macar.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce simptome are?nu se mai acelereaza?motorul intrerupe?Bujiile le-ai verificat la fel si filtru de benzina a fost schimbat?Bobinele cum sunt?E posibil sa ai egr-ul blocat si vreo bobina cv.Verificale pe rand,bobine,bujii,egr,clapeta aceleratie,senzorul Maf..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobinele sunt mai toate schimbate , bujiile au cam 50k , egr schimbat acum 2 ani luat nou , clapeta am curatat-o azi bine de tot doar cu spray de curatat carburatoare fara sa ating clapita , la maf nu am umblat , filtul de benzina il schimb la 2 schimburi , are cam 20 k , am mai pus azi si 15 litri de omv maxx 100 , imi cunosc masina bine o am de 4 ani si mereu am rezolvat singur problemele da cu asa ceva nu m-am intalnit vreodata.

Da , nu se accelereaza decat cu egr -ul scos numai ca atunci se accelereaza singura , iar cand o pornesc se tureaza pana la 4000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteaza egr-ul,curata-l bine si teava aia lunga care duce in admisie ,e posibil sa se fi blocat pistonasul si a ramas pe deschis.Eu zic ca verifici si bujiile,prea rpd schimbi bobinele,eu am 181 de mii si doar una e schimbata,restul sunt originale.Clapeta cum ai curatat-o?ai dat-o jos de pe masina?Eu patisem la un logan diesel din luna in luna trebuia sa curat egr-ul ca se bloca si nu mai tragea nici cu treapta 1,pana la urma l-am anulat si acm mananca asfaltul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bobinele le-am schimbat ca s-au stricat , clapeta am dat-o jos si am curatat-o era plina de mizerie , e curata acum , la admisie era intr-adevar multa mizerie , egr-ul nu merge curatat la benzina am mai incercat cu unu si nu a mers, teava aia intr-adevar are multa mizerie poate am sa o curat si pe aia , am scos si bornele la baterie degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul se curata,eu l-am curatat si am probat daca functioneaza si pistonasul ala,am pus 2 fire cu 2 papuci la pinul 1 si 5 de la egr si apoi am facut proba la baterie si mergea perfect.Uite aici un  topic numai despre egr-uri curatare si problemele ce apar..Eu zic sa verifici si bujiile,ai mers destul,acum depinde de care sunt.Din cauza aia iti pica si bobinele asa rpd pt ca le solicita prea mult cand  bujiile sunt obosite ca sa asigure scanteia si de asta iti pica  asa rpd,acum depinde si ce bobine ai pus..

 

http://vwforum.ro/topic/66114-diy-curatare-valva-egr-motorizari-14-16-benzina/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FaKyRu am făcut cum mi-ai zis tu si tot la fel face ....când ii dau tare la 4000 așa începe sa trepideze la relanti scot mufa de la injectorul 1 si nu se simnte nicio diferență celelalte merg bn daca o ambalezi la 500 de ture își revine dar in mers cand ii dau si o las iar la relanti tot așa face.am zis sa i schimb injectorul...ce zici

..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cr3itooS

   Inseamna ca e picat  injectorul,Daca esti din ploiesti iti recomand un service bun la Banesti la Carone,acolo te rezolva.Si eu am fost acolo ca aveam martorul check engine si cu abgaz   aprinse in bord si acolo a pus testerul a vazut ce erori da si mi-a rezolvat-o in 2 ore..Sau  o alta varianta sa iti dea cnv un injector  de pe masina,dar nimeni nu iti demonteaza de pe masina sa faci proba,e de munca..Deocamdata nu te apuca sa cumperi un injector pana nu afli exact ce e,fa o vizita la service-ul asta si vezi ce iti spune.E la intrare in Banesti pe partea dreapta cum vii dinspre Ploiesti,imd dupa ce intrii in localitate faci  dreapta e indicator spre Urleta si mergi cam aprox 150 m si ai ajuns.Am mai fost aici si m-au rezolvat pe loc daca a fost cv usor..

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rusen, atunci cand ai scos EGR_ul, in ce sens l-ai scos ? L-ai demontat sau doar i-ai scos doar mufa din el ? 

Daca l-ai demontat de tot, atunci ai obturat cumva acel traseu care intra in clapeta ? Daca nu l-ai obturat, atunci aia este cauza turatiilor mari.

La fel, faptul ca nu se tureaza bine, ma duce cu gandul ca EGR_ul a ramas blocat pe deschis si iti intra noxe in admisie - ca si informatie, EGR_ul functioneaza pe deschis doar la relantiu, la accelerare trebuie sa se inchida.

Alta problema ar fi decalibrarea clapetei de aer si posibil a EGR_ului si ar trebui facuta o adaptare pentru amandoua.

Scaneaza cand poti si posteaza cam ce erori ai.

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am incercat aseara sa scot egr ul dar nu am reusit , am scos doar mufa , ce-i drept cand am dat clapeta jos ,era murdara rau acea teava , maine am sa fac o diagnoza sa vad ce are , oricum egr-ul are 60 k da-l in masa si nu merg subturat cu masina , doar ca imi cam papa ulei , daca eram in Bucuresti o rezolvam repede dar sunt in Severin acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Craciun fericit baieti si multa sanatate in primul rand.

Am o problema destul de serioasa la AZD-ul meu.
Ieri,pe la 130 la ora mi se opreste motorul in mers.Dau cheie,o ia, merge ok vreo 10 km,cand iar se opreste.Dau cheie,nimic.Scot cupla rapida de pe retur,verific daca am presiune la benzina,ok,dupa vreo 3 incercari la automat o ia.Constat ca nu sta la relanti.O calc pana acasa,cand sa parchez,mi se aprinde check engine-ul.
Astazi dimineata dau cheie,o ia la sfert,merge uniform vreun minut dupa care moare iar.dau cheie dupa alte 3 minute,porneste dar are relantiul foarte neuniform cum ar merge in 3 pistoane+ca o groaza de condens la evacuare,in 10 minute cred ca 100 de g de apa s-a condensat

Am verificat bujiile si bobinele de inductie sunt ok.Acum 2 luni i-am curatat EGR si clapeta.
Mentionez ca am alimentat de la lukoil(95)
Are cineva vreo idee ce ar putea fi?sau recomandati-mi pe cineva cu diagnoza care stie sa interpreteze datele(in iasi)
Multumesc anticipat

Modificat de reedstefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai baga benzina de la Lukoil, e cea mai proasta benzina posibila!!! Baga ori de la petrom de 98, ori mol de 100(EVO). Si eu am avut problem din cauza benzinei de acolo, si de cand am schimbat cu ala de 100 mol, nu mai am nici cea mai mica problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit azi masina iar si acum am vazut ca merge accelerata cel putin pana se mai incalzeste motorul , apoi daca o scap sub 2000 de turatii , ramane acul la 1100 de turatii si nu mai merge accelerata , decat f putin cat sa mergi cu 20 de km pe ora , daca ii scot egr-ul se accelereaza singura ,dispare esp-ul , insa se opreste in mers la scaderea turatiei , maine sper sa gasesc pe cineva cu diagnoza aici in Severin si sa o rezolv , daca nu ii dau drumu pe Dunare , mai am un golf 3 acasa nu are niciun fel de senzor pe el si niciodata nu mi-a facut probleme da azd asta pe mine in 4 ani m-a uimit ce fragil si cat de pretentios este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, cineva cu vag com si cu motor azd imi poate spune si mie valorile de pe  01-engine---adaptation-10-- channel 001 pana la channel 014. Am nevoie de valorile de pe toate cele 14 canale,

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare astea au fost erorile:

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals

17912 - Intake Air System

P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent

Ar trage aer fals pe undeva da nu-mi dau seama pe unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ai admisia fisurata,cn stie..Verifica admisia cred ca de acolo i se trage,de aia iti da si aceste erori sau de la clapeta de acceleratie sa fie defecta,verifica mufa,cn stie cum ai curatat-o,poate ai  atins cv pe acolo si sa bulit..

 

Citeste aici !!! http://vwforum.ro/topic/57355-clapeta-acceleratie-detaliere/page-11

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Admisia nu vad cum s-ar fi fisuratasa dintr-o data sincer nu cred , iar la clapeta nu aveam ce sa stric , pentru ca am dat doar cu spray fara sa ating ceva am dat cu spray doar unde era murdara si am pus-o cu atentie la loc , insa ni am adaptat-o , maine am sa o fac .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Incearca cu o adaptare la clapeta de acceleratie , le fel am patit si eu dupa ce am curatat-o. Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

De cand cu ploile astea si racirea vremii am inceput sa am probleme cu dezaburirea geamurilor:parbriz+geamurile laterale.Luneta se dezabureste bine.

Filtrul de polen este schimbat in septembrie.In permanenta trebuie sa sterg gemurile cu o carpa.

Am lasat clima sa mearga atat pe AUTO unde nu se vede nici o schimhbare cat si pe modul economic ,aici dezabureste cateodata dar putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rusen Ai probleme cu senzorul map.Sterge erorile si vezi dupa ce zice.Daca mai ai probleme curata senzorul map.

 

dragomiricacristinel Sa nu mearaga senzorul v71 cel care inchide/deschide aerul pe ricicolo.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!