Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

salut, ma poate ajuta cineva care are de vanzare un ECU ( 036 906 034 DR), pentru un Golf 4 1.6 16V cod BCB? doresc daca se poate sa fie cu tot cu codul acela care ajuta la rescriere. imi cer scuze daca nu am scris unde trebuie, insa e legat de problemele masini.

ms anticipat si astept msj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De câteva zile ma confrunt cu o problema, imi porneste la a 2,3 - a cheie, bateria nu cred ca este de vina pentru ca invarte bine, bujiile au fost puse acum cateva luni... Golf 4 1,6 16v, cod azd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut. De câteva zile ma confrunt cu o problema, imi porneste la a 2,3 - a cheie, bateria nu cred ca este de vina pentru ca invarte bine, bujiile au fost puse acum cateva luni... Golf 4 1,6 16v, cod azd

In general asta se intampla cand bagi cheia in contact si imediat incerci sa pornesti masina. Normal ar fi sa pui contactul si sa astepti cateva secunde ca pompa de benzina sa creeze destula presiune in rampa de alimentare a injectoarelor.

Daca problema persista si asa, verifica daca nu ai cumva erori.

Problema se manifesta cu motorul rece si/sau cald ? 

Posibil si un test de compresie la rece/cald ar ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dau cheie imediat, aștept cateva secunde, face doar la rece, cand este cald motorul porneste normal. Mereu la pronire aștept sa nu se mai auda bazaitul pompei, apoi dau cheie. Inca nu am scanat sa vad ce erori sunt, pe bord nu am nimic aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna a dezamorsare. Verifica in primul rand rampa injectoarelor. Poate garniturile lor nu mai etanseaza complet astfel incat la temp scazute iti pierde presiune. E posibil sa fie si de la pompa de benzina, poate nu creaza destula presiune in rampa. Un test de presiune in rampa cred ca ar fi binevenit.

Altceva momentan nu-mi vine in minte, nu cred sa fie cazul de compresie scazuta dar na, acum nu ne putem da decat cu pareri, tot masuratorile vor avea ultimul cuvant de spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa încerc sa ii fac un test de presiune sa vad...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune si mie cineva ce este cutia care este in patratelul rosu? Nu stiu din ce cauza dupa ce pornesc masina tot aud tzicanituri. de aproximativ 2/3 ori pe secunda. E normal acest lucru? Si motorul de parca suna ca un diesel nu ca un benzinar. de tras trage, merge bine, erori nu am ... nu stiu ce altceva asi mai putea spune.

 

 Astept pareri. Noapte buna!

post-132599-0-42784200-1417728314_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canistra de carbon colecteaza vaporii de benzina din rezervor, iar cand se aude acel tacanit , este supapa care elibereaza acei vapori in admisie sa fie arsi

O sa încerc sa ii fac un test de presiune sa vad...

mai poti incerca sa faci o diagnoza la pornire sa vezi daca senzorul de arbore cotit inregistreaza turatie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna a dezamorsare. Verifica in primul rand rampa injectoarelor. Poate garniturile lor nu mai etanseaza complet astfel incat la temp scazute iti pierde presiune. E posibil sa fie si de la pompa de benzina, poate nu creaza destula presiune in rampa. Un test de presiune in rampa cred ca ar fi binevenit.

Altceva momentan nu-mi vine in minte, nu cred sa fie cazul de compresie scazuta dar na, acum nu ne putem da decat cu pareri, tot masuratorile vor avea ultimul cuvant de spus.

Care este presiunea potrivită în rampă?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. In legatura cu problema pe care am scris-o ieri, aseara am facut o scanare si printre erori, unele cunoscute a fost si aceasta: 16705 - Engine Speed Sensor (G28), astazi o sa il curat si daca problema persista o sa-l inlocuoesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 bari e presiunea in rampa.

2,5 este presiunea inainte de intrarea in rampa, si 3 cu furtunasul de vacuum care intra in regulatorul de presiune scos.

 

Sursa: Autodata.

 

La mine este 2.3 respectiv 2.9 si porneste fara probleme.

Modificat de adn2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi. Se pot verifica prin VCDS aceste valori sau trebuie facut un fel de test de presiune?

 

Vreau sa mai intreb ceva. Ce parere aveti despre pompa de combustibil Meat and Doria 76809? Eu stiu ca Meat and Doria fac calitate sau importa produse de calitate. A montat cineva?

Modificat de negrufabian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se vede presiunea pe vcds.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

Poti incerca sa cureti MAP-ul. Este senzorul de langa joja, negru cu o mufa prins cu 2 torx uri de 20. Se scoate cu atentie si se curata cu betisoare de urechi. Fa un check la masa de la bujii, scoate capacul cu filtrul de aer si in stanga langa buson ulei vei gasi un surub de 6 (cheia de zece) desfaci si curata contactorul. Am impresia ca doar BCB ul are 2 mase.

 

Legat de bujii vezi sa fie cele bune, deoarece azd ul are bujii speciale.

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

Poti incerca sa cureti MAP-ul. Este senzorul de langa joja, negru cu o mufa prins cu 2 torx uri de 20. Se scoate cu atentie si se curata cu betisoare de urechi. Fa un check la masa de la bujii, scoate capacul cu filtrul de aer si in stanga langa buson ulei vei gasi un surub de 6 (cheia de zece) desfaci si curata contactorul. Am impresia ca doar BCB ul are 2 mase.

 

Legat de bujii vezi sa fie cele bune, deoarece azd ul are bujii speciale.

 

Bafta!

De acord cu tine, sensorul MAP poate cauza o gramada de probleme, ar trebui curatat dar cu grija. Ce vrei sa spui cu "bujii speciale"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt bujii conventionale. Au acel varf (cap ardere) foarte subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi. Se pot verifica prin VCDS aceste valori sau trebuie facut un fel de test de presiune?

 

Vreau sa mai intreb ceva. Ce parere aveti despre pompa de combustibil Meat and Doria 76809? Eu stiu ca Meat and Doria fac calitate sau importa produse de calitate. A montat cineva?

 

Inainte sa cumperi pompa fa un test de presiune, daca iese presiunea prea mica schimba filtrul de combustibil si mai fa testul de presiune inca odata.

Nu sunt bujii conventionale. Au acel varf (cap ardere) foarte subtire.

Acum inteleg de ce sunt asa de scumpe, la reprezentanta am platit 45 € pe 4 beru cu un singur pol, recomandate pentru AZD.

Modificat de adn2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da acesta este motivul. AZD - ul si BCB -ul sunt mai "speciale".

 

Partea buna este ca sunt long life - 60.000 km.

Am tinut aprx 50.000 km NGK. Acum am pus Beru.

Daca esti posesor AZD ia-ti o bobina de rezerva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre 1.6 16v AZD. Stie cineva de ce nu-mi apare cand accesez cu ajutorul vag-com-ului meniul engine, apoi measuring blocks si groups 14,15,16, nimic la erorile de pe cilindri? In loc de 0,1,2,3 etc, imi apare No units! Ce inseamna asta?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interfata china sau atingi pedala de acceleratie(cu toate ca ar trebui sa scrie DISABLED)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Poti incerca sa cureti MAP-ul. Este senzorul de langa joja, negru cu o mufa prins cu 2 torx uri de 20. Se scoate cu atentie si se curata cu betisoare de urechi. Fa un check la masa de la bujii, scoate capacul cu filtrul de aer si in stanga langa buson ulei vei gasi un surub de 6 (cheia de zece) desfaci si curata contactorul. Am impresia ca doar BCB ul are 2 mase.

Legat de bujii vezi sa fie cele bune, deoarece azd ul are bujii speciale.

Bafta!

De acord cu tine, sensorul MAP poate cauza o gramada de probleme, ar trebui curatat dar cu grija. Ce vrei sa spui cu "bujii speciale"?
Salut, senzorul MAP l-am schimbat de o lună. Tot nu pornește bine dimineata dacă nu las mai mult pe contact. Bujiile au doi ani, am luat tot asa care trebuie schimbate la 60000 și oricum tot aceeași figura a făcut-o și iarna trecuta cu pornirea. Verific codul de la bujii sa vad de treaba asta speciala pentru AZD. O sa merg undeva măsoare presiunea în rampă și poate poate scap cu pompa.

Filtrul de benzina l-am schimbat a revizie de 2 luni.

Modificat de negrufabian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, senzorul MAP l-am schimbat de o lună. Tot nu pornește bine dimineata dacă nu las mai mult pe contact. Bujiile au doi ani, am luat tot asa care trebuie schimbate la 60000 și oricum tot aceeași figura a făcut-o și iarna trecuta cu pornirea. Verific codul de la bujii sa vad de treaba asta speciala pentru AZD. O sa merg undeva măsoare presiunea în rampă și poate poate scap cu pompa.

Filtrul de benzina l-am schimbat a revizie de 2 luni.

Eu am scapat de pornirea greoaie cu schimbatul bujiilor. Si ca sa fiu sigur am folosit dinamometrica pentru strangerea lor, valoarea o gasesti in autodata sau google.Cel mai sigur le cumperi de la reprezentanta, sau cauta in autodata bujiile recomandate pentru AZD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Buna,

Poti incerca sa cureti MAP-ul. Este senzorul de langa joja, negru cu o mufa prins cu 2 torx uri de 20. Se scoate cu atentie si se curata cu betisoare de urechi. Fa un check la masa de la bujii, scoate capacul cu filtrul de aer si in stanga langa buson ulei vei gasi un surub de 6 (cheia de zece) desfaci si curata contactorul. Am impresia ca doar BCB ul are 2 mase.

Legat de bujii vezi sa fie cele bune, deoarece azd ul are bujii speciale.

Bafta!

De acord cu tine, sensorul MAP poate cauza o gramada de probleme, ar trebui curatat dar cu grija. Ce vrei sa spui cu "bujii speciale"?
Salut, senzorul MAP l-am schimbat de o lună. Tot nu pornește bine dimineata dacă nu las mai mult pe contact. Bujiile au doi ani, am luat tot asa care trebuie schimbate la 60000 și oricum tot aceeași figura a făcut-o și iarna trecuta cu pornirea. Verific codul de la bujii sa vad de treaba asta speciala pentru AZD. O sa merg undeva măsoare presiunea în rampă și poate poate scap cu pompa.

Filtrul de benzina l-am schimbat a revizie de 2 luni.

 

Masina sta parcata pe vreo bordura / trotuar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zebrocksky Am facut diagnoza la un 1.4 16v si aparea 0 acolo in loc de no units la misfire counter iar pe cilindrii 1 2 3 si 4 aparea 0, pe cand la mine apare no units si la cilindrii 1 2 3 respectiv 4. Nu ating pedala de acceleratie. Este posibil sa fie dezactivata optiunea asta cu misfire counter?

Modificat de vibrate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!