Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Eu am folosit asa: Beru Ultra X cu 4 electrozi insa electrod central normal, acestea fiind bujiile ce le-am gasit pe masina cand am adus-o.

Apoi, am pus si NGK Vline 24 (3 electrozi, electrod central normal), acum am OEM ( Bosch cu platina, identice cu cele NGK cu platina).

Cu absolut toate masina a consumat, pornit, comportat la fel.

Dar cele normale le-am schimbat pana in 30.000, astea oem le verific anual si pana in 60.000 le schimb chiar daca vor arata bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Cum le verifici?

Ce simptome prezinta masina cand bujiile nu functioneaza bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Ieri am ramas cu masina intepenit in zapada,dai in fata...dai in spate,am reusit sa ies. Apoi imi apare in bord "workshop alternator",imi dau seama ca e alternatorul,dar sa fie pe duca de tot?? Drept e ca imi porneste greu dimineata. O seara placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să fi cedat releul de încărcare. Verifică mai întâi conexiunile de la alternator (o fi sărit zăpadă pe acolo), conexiunile şi siguranţele de pe baterile (lamelele alea).

Cel mai potrivit ar fi să expui problema pe topicul ăsta http://vwforum.ro/topic/44209-releu-de-incarcare-defect-sau-nu/page-7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uit la ele, sa nu prezinte urme de uzura si sa arate la fel, sa nu fie una mai neagra decat alta smdp.

Le desfac si pt a nu se intepeni in blocul motor.

Insa eu unul nu am apucat ziua sa meg cu bujii uzate sa iti spun simptome insa prima data ar fi un consum de benzina marit, iar in cazuri de uzura mai mare pornire greoaie, rateuri, posibil erori gen engine workshop, in ultima instanta missifre si astfel te poti alege si cu o bobina arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

la masina din semnatura se aude un huruit la rotile spate, zgomot care se accentueaza atunci cand maresc viteza. din cate am observat eu parca din partea dreapta provine zgomotul in cauza

are cineva idee de la ce sa fie ? sau cum pot remedia problema?

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este rulmentul uzat. Trebuie sa il schimbi. Mai fa cateva drumuri sa iti dai seama care anume este dupa care mergi la un mecanic care are presa pt rulmenti si schimba-l. Daca mergi in continuare asa risti sa se incinga foarte tare, si poate aparea si riscul sa ti se blocheze roata mai devreme sau mai tarziu, eu la Logan am patit sa mi se blocheze la vreo 60 km de cand a inceput sa huruie....de dacie:| noroc ca se blocase in fata service-ului:)). Incearca sa nu il iei pe cel mai ieftin de pe piata ca altfel il vei revedea pe mecanic pt aceeasi problema mai repede decat crezi. In acelasi timp mecanicul trebuie sa aiba presa pt rulmenti si atunci cand il baga sa il bage centrat altfel risca sa se distruga rulmentul la fel de repede ca in cazul unui rulment ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci rulmentii sunt, ma gandeam eu ca ar fi ceva de la ei.

Imi poti recomanda ce sa cumpar in acest caz, ce firma? Si asa un pret estimativ?

Daca nu m-ar costa mult ma gandesc ca ar fi bine sa-i schimb pe amandoi, masina se apropie de 220 mii, cred ca le-au cam ajuns totusi :).

Si daca ai idee mai spune-mi te rog si un pret estimativ la manopera.

multumesc de ajutor

Modificat de smok3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.mister-auto.ro/ro/rulment-roat/volkswagen-golf-iv-1j1-1-6-16v-105cp_v14590_g654.html eu personal am folosit si SNR (OEM-ul la Dacia renault) si SKF si am fost multumit de ele atat pe Logan cat si pe Ford le-am luat in functie de care era mai ieftin... Golful e nou pe mana mea si recunosc ca inca nu cunosc sistemul si nici preturile reale din magazine sau care este fabricantul OEM de la VW... Manopera in general cand am schimbat la mecanic(nu service) a fost de 30-40 Ron...dupa care mi-am cumparat presa:))

p.s. nu are rost sa te apuci sa ii schimbi pe amandoi cat nu e nevoie, de multe ori cei originali is mai buni decat cei de schimb

 

Later edit : 1J0598477 - rulment asta am impresia ca e codul rulmentului de pe puntea spate

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o intrebare....A reusit cineva pana la urma sa rezolve problema cu Missfire pe cilindrul 2 si implicit cu trepidatiile motorului la relanti?

Precizez ca motorul a fost desfacut deja de 2 ori, segmentat, schimbat supape si ghiduri, tacheti, rectificat chiulasa....De bobine, bujii si injectoare nu se pune problema iar instalatia electrica a fost verificata crezandu-se in prima faza ca despre asta ar fi vorba.

Am problema asta de 2 ani si nu resesc sa ii dau de cap. Credeti ca se poate sa fie de la axele cu came?  Mecanicii la care am fost s-au uitat si la axele cu came dar au spus ca nu sunt uzate dar din ce am mai citi si pe alte forumuri am inteles ca acest defect nu se observa chiar asa de simplu mai ales daca este o problema  de la lagare. 

Inca o intrebare. daca ar fi sa le schimb, trebuie schimbate cu tot cu capac sau se pot schimba numai axele?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am mai fost ieri la un alt mecanic si mi-a zis ca acesta probleme e de la intalatia electrica si/sau de galeria de admisie (garnituri, fisura, si ce mai are ea pe acolo). am missfire pe 1 si 2....pe 1 mai putin. a spus ca nu este nevoie sa deschid motorul. asa k ma adresez celor care au avut/ sau au problema asta daca s-a verificat galeria de admisie? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut eu am avut ceva probleme cu galeria de admisie ,la modul ca primul catalizator cel din galerie era topit adica sitele din interior erau topite ,nu ma intreba de ce si cum ca nu ma pricep dar dupa ce am schimbat galeria si egr au incetat toate problemele si anume relantiu saltatet ,si asta grav ,orirea motorului si lipsa puteri ,sfatul meu cauta un meanic care are un fel de camera (ca la chirurgi) sa o bage pe galerie si sa vada cum se prezinta sita .....bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu vb de galeria de evacuare iar eu vb de galeria de admisie, este cu totul altceva....tu aveai rateuri/ missfire pe cilintrii 1 si 2....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de acealsi mirific AZD caut un ajutor legat de o scurgere de ulei aparuta in urma reviziei.Mai precis la schimbul de ulei,filtrul a iesit cu tot cu acel stut pe care se insurubeaza filtrul.Teoretic ar fi trebuit sa ramana prin in bloc si la randul lui sa fixeze si termoflotul(racitorul de ulei).Intre termoflot si blocul motor este o garnitura.Aceea am vazut ca s'a deplasat in timpul in care ma chinuiam sa fixez inapoi stutul in blocul motor si 90% cred ca pe acolo curge.

As fi super recunoscator daca m'ar ajuta cineva cu un cod sau (ideal) cu o poza a garniturii.Din cate am inteles pe original ajunge in 6 zile dar dimensiunile ma pun pe ganduri(70/60/60) pt ca din cate imi amintesc nu era asa de groasa(60).

Multumesc anticipat.

 

@andrei...un test de compresie ce spune?Daca valoarea e ok,atunci vezi sa nu fie probleme in ECU.

@clau....nu  nevoie de echipament chirurgical pt asa ceva.Se poate demonta galeria de sub primul catalizator(cel cu sonda1) sa se vada fagurii(la fel se demonteaza si la cel de'al doilea catalizator).Sau se desfileteaza sonda astfel incat gazele daca sunt infranate sa poata fi eliminate prin soclul sondei.Scuze se gasesc o mie cand nu vrei sa faci treaba  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io ca trantea ... dar  AZD-ul are racitor de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) da,are...filtrul de ulei se infileteaza peste el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cretzu_28 ai dreptate am incurcat eu,dupa schimbare nu am mai avut probleme ,si da zebrocksky ai dreptate si tu ca nu trebuie echipament chirurgical doar ca mie asa mi la verificat ,si asta in ultima masura ,ai dreptate si cu scuzele ca sunt multe si proaste doar ca atunci cand nu te pricepi e nasol rau,ca crezi orice :( ....oricum bine ca am scapat de probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clau1979, tu aveai rateuri/ missfire pe cilintrii? sau ce simtome avea masina, se aprinde un martor ceva pe bord? fb ca ai scapat de probleme...nu e nimik, se mai intampla sa mai incurci cate o chestie dasta...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cretzu_28 nu aveam missfire pe cilindrii ,si aveam martorul de la motor aprins si mergea urat ,trepidati la relanti si un tremurat in caroserie ,care au incetat dupa schimbarea egr -ului si galeriei de admisie ,dar multe drumuri la mecanici si schimbati cativa ,ca de e mai bine sa cumperi piese noi care nu sunt defecte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de acealsi mirific AZD caut un ajutor legat de o scurgere de ulei aparuta in urma reviziei.Mai precis la schimbul de ulei,filtrul a iesit cu tot cu acel stut pe care se insurubeaza filtrul.Teoretic ar fi trebuit sa ramana prin in bloc si la randul lui sa fixeze si termoflotul(racitorul de ulei).Intre termoflot si blocul motor este o garnitura.Aceea am vazut ca s'a deplasat in timpul in care ma chinuiam sa fixez inapoi stutul in blocul motor si 90% cred ca pe acolo curge.

As fi super recunoscator daca m'ar ajuta cineva cu un cod sau (ideal) cu o poza a garniturii.Din cate am inteles pe original ajunge in 6 zile dar dimensiunile ma pun pe ganduri(70/60/60) pt ca din cate imi amintesc nu era asa de groasa(60).

Multumesc anticipat.

 

Salut, cred ca e vorba de pozitia 9a din printscreenul meu. Nu cred ca se gaseste strict cauciucul, cred ca vine cu tot cu stutul ala care pare sa aiba 60 inaltime.

post-5497-0-44128200-1391609914_thumb.jp

post-5497-0-92450800-1391609921_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce avea galeria de admisie? ai cumparat-o noua sau sh, la ce bani? la fel am si eu simtomele....ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cretzu_28 nu aveam missfire pe cilindrii ,si aveam martorul de la motor aprins si mergea urat ,trepidati la relanti si un tremurat in caroserie ,care au incetat dupa schimbarea egr -ului si galeriei de admisie ,dar multe drumuri la mecanici si schimbati cativa ,ca de e mai bine sa cumperi piese noi care nu sunt defecte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ms mult o sa verific galeria....martorul uneori mergea si intermitent?

Modificat de cretzu_28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!