Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Stie cineva cat lichid de frana trebuie sa cumpar si de care? Am vazut in cartea service ca n-a mai fosct schimbat de 3ani si ma gandeam ca ar fi cazul.

Masina din semnatura. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

yulian, nu garantez 100% ca asta e rezolvarea, dar cred ca ar fi bine sa faci un schimb de senzor MAP cu cineva care are acelasi cod la piesa respectiva, sa vezi cum merge... Parerea mea e ca s-a bulit senzorul MAP. Oricum, poti da cu spray de contacte la mufa senzorului, ca poate nu e ce cred eu, si doar au oxidat niste contacte. Vezi ca ajungi greu de tot la el, e situat langa joja si e destul de greu de scos chiar si mufa, am incercat eu sa dau jos senzorul pentru curatare, e nasol..Ca un mic ajutor, fa cont pe vagcat.com si poti vedea piesele masinii in catalogul pus pe site. in cazul in care nu stii unde e amplasat. Te descurci tu, ca esti baiat mare..Sau da un PM, ca te ajut oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut cu respect. Legat de AZD eu am alta problema: dau sa schimb racordul flexibil de la esapament,il cumpar dau jos vechitura care era rupta la un capat, deci se da jos foarte usor, ma duc cu bucata de teava care se lipeste de saxofon cu flansa cu 4 suruburi, si cu bucata cu catalizarorul pe ea si sonda lambda, si sudez cu MIG racordul cel nou. Ce credeti ca se intampla apoi? Normal ca nu mai puteam introduce teava inapoi in nici un fel. Oare trebuia sudat acolo pe loc? Ei bine daca da atunci mie nu imi convine pt ca niciun mecanic nu vrea sa se bage sa sudeze sub masina. Intrebare : sa tai teava unde este dreapta si sa o prind pe masina apoi cu bride?

Sunt un idiot, am postat in DIY. Rog sa se mute la AZD probleme de functionare.

Modificat de liviucon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva ciudat se intampla la masina mea, la drumuri mai lungi, de fapt numai la drumuri mai lungi peste 60-70km atunci cand stationez acul de la turometru oscileaza la relanti. Am ridicat capota si am vazut ca in momentul ala si motorul se misca. Ce draq sa fie? Stie cineva? multumesc

Modificat de smok3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

hai sa va intreb si io ceva.

cand e motorul cald, la cat tre sa stea turometrul??

unii ziceau ca la 7-800, altii la 500, altii sub 500...nu mai stiu ce sa cred.

si inca ceva... se poate mari avansul cumva? adica sa am turatie mai mare la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua! la un bora 1,6 16v , motor AZD care e cilindrul 1 cel de langa distributie sau in partea opusa? ca am vazut pareri contrare.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cilindrul 1 este cel de langa distributie, am schimbat acum 2 zile bobina de inductie , pe vag-com am primit eroare la cilindrul 1 si acela a fost. Cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa stiam si eu ca cilindru 1 e cel de langa distributie dar am schimbat bobina si dupa 2 zile iar s-a aprins martorul.la scanare a dat iar eroare cilindru 1.am vazut pe forum postat ca la azd si inca cateva coduri motor citirea e in ordine inversa.am schimbat bobina si in partea cealalta si de atunci totul e ok.deci sa fie numaratoarea la cilindri invers?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am avut (inca) probleme, cilindrul 1 a dat eroare, am schimbat si si-a revenit instant. nu cred sa fie numaratoarea inversa la azd,acum am vorbit cu inca un prieten mecanic si el mi-a confirmat ca numaratoarea incepe de langa distributie. din moment ce si vag-com mi-a confirmat ca e cilindrul 1...n-as crede sa fie altfel. stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat ! la mine a dat eroare la cilindru 1 am schimbat bobina si a doua zi aceeasi eroare la cilindru 1.am schimbat bobina si in partea opusa si de atunci e ok.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La problema mea nu am gasit inca rezolvare...scoate noxe cam mari pentru Euro 4,asa mi-a spus RAR-ul....hidrocarburile mai precis le am 300 si tre sa fie sub 100 normal,restul sunt ok.

Am schimbat toate consumabilele.Am bagat un vag com si mi-a spus ca nu functioneaza o sonda lambda(casuta din DREAPTA in fereastra programului nu isi modifica parametrul)...cea de dupa catalizator......dar la bord nu apare aprins nici un bec.Ce credeti ca poate fii,sau ce altceva poate fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi ai schimbat sonda lambda?

atat mie cat si la un vecin ne-a zis acelasi lucru. am si fost deodata la RAR.

bec in bord nu s-a aprins nici la noi, dar motorul functioneaza impecabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat nimic deocamdata...o sa cumpar una universala ca nu as da banu pe una originala,e prea peste bugetul meu,ma gandesc ca daca NU e sonda asta de dupa catalizator este bulit chiar catalizatorul :hainoroc: sper sa fie doar sonda asta lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema am avut-o si eu cand am fost sa imi fac ITP-ul, abia a reusit sa vina noxele in valorile acceptate si asta abia dupa ce a tot accelerat-o. Si eu am problema cu sonda lambda dinainte de catalizator, pe vag com imi arata ca ii cam lenesa, de aparut vreo eroare nu imi apare, si dupa ce voi mai strange ceva bani am de gand sa o schimb.

In rest va urez toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am o mica problema cu un zgomot si nu prea am avut timp sa-l identific. In mers, dupa ce se incalzeste motorul am ceva sunete la accelerare si deaccelerare undeva pe sub masina, dupa vibratii si sunet cred ca vine de undeva din zona de sub pedale poate ceva mai in dreapta. Zgomotul care se aude este ceva de genul ca si cum toba ar bate de caroserie. Se aude si cand sunt pe loc si accelerez usor. La rece nu face... Inca nu am avut timp sa merg sa o ridic si sa verific.. poate v-ati lovit de asa ceva...

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa cumpar una universala ca nu as da banu pe una originala,

Iti garantez ca nu faci nimic cu cea universala. Dai 150 de lei aiurea in tranvai... iti spun sincer pentru ca eu am schimbat zeci de sonde....mai bine iei ceva original din dezmembrari... vorbesti inainte in caz ca nu este buna sa o duci ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am o mica problema cu un zgomot si nu prea am avut timp sa-l identific. In mers, dupa ce se incalzeste motorul am ceva sunete la accelerare si deaccelerare undeva pe sub masina, dupa vibratii si sunet cred ca vine de undeva din zona de sub pedale poate ceva mai in dreapta. Zgomotul care se aude este ceva de genul ca si cum toba ar bate de caroserie. Se aude si cand sunt pe loc si accelerez usor. La rece nu face... Inca nu am avut timp sa merg sa o ridic si sa verific.. poate v-ati lovit de asa ceva...

Mersi

Salutare,eu am o Bora 1.6 16V din 2001.Am avut o problema similara.Teava de esapament,undeva cam sub pedale,cum spui si tu,are un suport sudat de sasiu.Ala era rupt.S-a sudat la loc si zgomotul a disparut! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Ludo-san,

O sa verific si o sa postez daca asta a fost problema. Sper sa fie numai o simpla sudura.

Numai bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi s-a aprins pentru prima oara martorul de ulei de culoare galbena....poate fii de la ulei neschimbat(proprietati slabe) sau este sub nivelul jojei?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu...dar parerea mea ar fi sa verifici nivelul uleiului inainte sa postezi pe forum...dupa cum am mai spus..doar parerea mea

Modificat de Seby19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu , atunci cand se aprinde martorul galben la ulei inseamna nivel scazut. Verifica nivelul si completeaza... Vezi sa nu ai pierderi de ulei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!