Jump to content

Turatie Relanti


Dragos Colescu
 Share

Postare recomandată

Dragos Colescu

Am o skoda fabia 2002 motor 1,4 16v BBY si relantiul sta in 750 ture. Cum as putea sa-l maresc la 900 ?

Am cautat pe forum dar nu gasesc nici o explicatie in acest sens.

10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1. De ce vrei sa-l maresti? Ce castigi?

2. Ai incercat : 01(engine) - 10 (adaptation) - canal 001 - schimba valoarea in intervalul 124 -132. (daca 124 a fost valoarea initiala) - save?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu surubelnita :wub:

Daca nenii aia de le Skoda au facut`o sa stea asa ... cu ce te incomodeaza pe tine, ca nu mai e Dacie sa umblii cu surubelnita la ea ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jsd - ai mai avut un post :wub: pe care l-am ascuns; te rog sa te abtii de la astfel de "sfaturi". Aici nu suntem nici pe "bancuri.ro" nici pe vreun canal de chat. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos Colescu

Multumesc xxnelu, am sa incerc. Vreau sa maresc relantiul pentru ca am instalatie de gaz (montata in germania), si la plecarea de pe loc mi se opreste motorul. Pe benzina merge perfect. Instalatia de gaz este segventiala cu calculator propriu, iar pentru reglarea ei este nevoie de o interfata, ceea ce nu gasesc nicaieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regleaza de la instalatie. Trebuie sa fie un surub de unde se regleaza relantiul si consumul(asa era la cielo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Apropo de turatie la ralanti.Stiti cumva la cat ar trebui sa stea la un motor pe benzina...

Io stiam ca turatia sta de obicei la 850 rot/min.De fapt si la masina de la firma care e un diesel(are doar 30000 de km) turometrul se opreste la aceeasi valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut.

inainte de revizie (cea de 15.000) la fiecare pornire statea in 750 spre 800 turatii.

dupa revizie, cand o pornesc sta in 900 insa dupa ce o accelerez putin scade la 800.

benzina e aceeasi, omv 100, am alimentat de la statii de benzina diferite si tot la fel.

asta nu inteleg, de ce dupa revizie sta mai turata la relanti. :blink:

masina e noua, din Ianuarie 2008, am in jur de 16.500km acum.

Modificat de garbage
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de pornirile la cald nu? Mi se pare ciudat ca la o pornire la rece sa fie asa jos relantiul. Ai schimbat cumva specificatia la ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de pornirile la cald nu? Mi se pare ciudat ca la o pornire la rece sa fie asa jos relantiul. Ai schimbat cumva specificatia la ulei?

Nu la cald, e vorba de pornirile la rece.

Adica acum turatia e mai sus decat era inainte.

Pai cred ca mi-au pus ce trebuie, un Castrol...sa caut sa vad ce e trecut pe bidon.

Am gasit, e vorba despre Castrol 5W40SLX4.

Modificat de garbage
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salut!

am acest golf 4 1,6 16v din 2001, motor AUS, cu 127.000 km rulati.

motorul la cald sta la 615 rot/mit si mi se pare cam putin.

e putin? e ok? daca e putin cum se poate corecta?

multumesc.

post-25242-1243089385_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relax.... asa e normal. Si nu se poate "corecta", relantiul asa ramane, nu e modificabil :beerchug: Sta la 600 pentru ca motoarele generatie mai noua sunt antipoluare. daca sta la 800 produce mai multe gaze, daca sta la 600 produce mai putine. Diferenta inmultit cu cate masini exista o sa-ti dea tone de noxe, deci mai putina poluare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu un golf 4 1.6 motor akl din 2000 benzina.imi oscileaza relantiul vreo 5 -10 secunde dupa care isi revine.daca calc putin pedala de acceleratie si revin motorul moare.motorul merge foarte bine trage,dar parca consuma putin cam mult cam 9-10 in oras 7-8 afara,mers normal pana in 3200 max si asta afara.ce poate sa aiba?o fi sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa cureti clapeta de acceleratie si pe urma s-o adaptezi cu vag-comul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!