Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

va salut. am o bora 1.6 azd, si am ceva probleme la motor. turatia variaza la relanti undeva intre 650-750, martor check engine aprins. de curand a inceput sa se aprinda intermitent check engine si masina sa mearga in 3...merge f greu...am scos comanda electrica de la fiecare injector si la unul din ele nu reactioneaza in niciun fel...asta cand se aprinde becul intermitent...cand isi revine si sta aprins normal injectorul respectiv functioneaza...ce pot sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificate cablajul şi mufa. Dacă nu sunt probleme la partea electrică atunci alt injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca il curat nu o sa mearga? trebuie neaparat sa iau altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi intai ce ai stocat ca erori, apoi treci la verificari electrice, si in ultima instanta te gandesti la injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai spart cineva acel filtru sau precatalizator ,care se afla in galarie ,unde se afla si prima sonda ,daca da cum merge masina,risc ceva daca merg asa cu ia ,sau ce probleme poat sa apara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este vorba despre filtrul la care ma gandesc eu cred ca e vorba despre filtrul epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,si ce se poate intampla daca nu I'll mai am,vreo problema la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se refera la epurator in nici un caz deoarece acolo nu are sonda ...sigur se refera la racodrul flexibil...in afara de sunet anormal al motorului(mai huruit) nimic rau nu se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

De aproximativ 1 luna si jumatate sunt posesorul unui Golf 4 1.6 16v ,cod motor BCB,166.000 km reali.

Odata cu venirea frigului,am sesizat ca dimineata,motorul se aude putin ciudat,cel putin cateva minute pana isi intra in regim termic.Nu este o bataie de tachet hidraulic,nici de axa cu came,pentru ca ,din cate stiu,aceasta ar bate din ce in ce motorul s-ar incalzi.Insa ce ar putea fi?

In aproximativ 1500 de km,de la revizie,uleiul a ramas intact pe joja,iar la rece nu da cu fum albastru.

Va rog daca se poate,o parere un sfat,iar daca va fi nevoie chiar voi posta un clip,cu respectivul zgomot.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As fi interesat si eu cum se masoara presiunea pompei de benzina la 1.6 azd si cat ar trebui sa aiba presiune? Simptome: nu trage ( parca merge infundat) si porneste greu la rece . Nici o eroare pe vagcom. Mecanicii de la mai multe ateliere se uita, pun testeru si zic " las-o domle' daca merge, asa trag astea de 1.6 ...." .

Am schimbat: ambreiaj, bobine, bujii, filtre, curatat clapeta, desfacut capac filtru de aer si blocat tija sa traga aer doar de afara. Racordul flexibil a fost schimbat dar tot are un vuiet intre 2500-3000 rpm, ar putea sa influenteze puterea motorului?

Motorul nu mananca ulei deloc, ce imi trece prin minte sa schimb ar fi pompa de benzina, senzor MAP, curatat EGR, dar nici nu as arunca cu banii sa schimb piese aiurea. Lipsa de putere parca s-a agravat in timp, imi vine sa ii dau foc , HELP!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la acel filtru ,epurator ,nu la racordul flexibil,am scos acel filtru afara pentru ca sa deslipit si imi optura galeria de evacuare si nu putea elimina gazele ,nu tragea motorul,acum merge dar ii vreo problema daca umblu fara el,imi ies gazele ,sau alte probleme pot aparea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladmury vezi ca poate iti este infundat precatalizatorul ca la colegul calin-b. Incearca sa scoti returul de benzina pune-l intr-o sticla si porneste masina ar trebuii sa scoata benzina multa pe retur daca nu scoate atunci e pompa de benzina dusa.

calin-b precatalizatorul ala are si el un rol dar nu are nimic de a face cu gazele insa totusi ar fi bine sa fie si el "la apel". Cel mai probabil zic eu ca este un scut pentru catalizatorul propriuzis cel de sub masina. Ar fi bine sa bagi combustibil de calitate ca sa nu fie probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok merci,mai am o problema,de cateva zile imi scoate fum alb cred ca e,si un miros intepator,si parca a crescut si consumul ,un pic,cum ar fi benzina nearsa complet,ce poare fi,bobine,bijii,sau altceva,iam facut un test de gaze la ITP,si au iesit aiurea ,mult prea mari valorile,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie sonda lambda sau consum de ulei, depinde ce a iesit rau la ITP, sondele, hidrocarburile sau co2. Eu zic sa incepi cu testul la sonde, daca masina are peste 150000 km reali e cazul sa le schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei nu consuma un garm,am avut sub 100 g de la schimb la schimb lipsa,sondele lucra bine ,co2 ii mai mare,si fum alb cu miros de benzina nearsa,dar nu tot timpul,cand are chef,porneste la prima cheie,si la rece si la cald,

Are 152000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladmury vezi ca poate iti este infundat precatalizatorul ca la colegul calin-b. Incearca sa scoti returul de benzina pune-l intr-o sticla si porneste masina ar trebuii sa scoata benzina multa pe retur daca nu scoate atunci e pompa de benzina dusa.

calin-b precatalizatorul ala are si el un rol dar nu are nimic de a face cu gazele insa totusi ar fi bine sa fie si el "la apel". Cel mai probabil zic eu ca este un scut pentru catalizatorul propriuzis cel de sub masina. Ar fi bine sa bagi combustibil de calitate ca sa nu fie probleme.

Returul nu e sub masina in filtru de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As fi interesat si eu cum se masoara presiunea pompei de benzina la 1.6 azd si cat ar trebui sa aiba presiune? Simptome: nu trage ( parca merge infundat) si porneste greu la rece . Nici o eroare pe vagcom. Mecanicii de la mai multe ateliere se uita, pun testeru si zic " las-o domle' daca merge, asa trag astea de 1.6 ...." .

Am schimbat: ambreiaj, bobine, bujii, filtre, curatat clapeta, desfacut capac filtru de aer si blocat tija sa traga aer doar de afara. Racordul flexibil a fost schimbat dar tot are un vuiet intre 2500-3000 rpm, ar putea sa influenteze puterea motorului?

Motorul nu mananca ulei deloc, ce imi trece prin minte sa schimb ar fi pompa de benzina, senzor MAP, curatat EGR, dar nici nu as arunca cu banii sa schimb piese aiurea. Lipsa de putere parca s-a agravat in timp, imi vine sa ii dau foc , HELP!

 

Uitate aici.

http://vwforum.ro/topic/107458-diy-curatare-senzor-mapsenzor-presiune-vw-16-16v/

 

Curata senzorul MAP si apoi vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu acest motor,dimineata cand plec de acasa ,porneste bine ,intra bine in viteza,si directia este buna,dupa ce se incalzeste motorul ,cam dupa jumatate de ora de mers,intra tot mai greu in viteza si parca si directia este mai grea,,,,,,,ce ar putea fii,mentionez ca si daca opresc motorul si bag in ziteza tot greu intra,,daca ma joc cu schimbatorul,dupa ce se raceste intra iar bine in viteza,,,,,,,am schimbat uleiul in caseta de directie dar nu am simtit mare schimbare ......cine ma poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, revin si eu cu problema mea: azi am fost la reprezentanta si mi-au verificat urmatoarele lucruri: bobine, buzii, clapeta, egr, distributie, tampoane motor (la receptie cand mi-au luat masina am scris pe foaia aia de la ei, la ce am umblat dar degeba)+ compresia si nu mai stiu ce (erau in regula), in fine, dupa 7 ore de stat cu ea pe "banc" au ajuns la concluzia, sa o las acolo 2- 3 zile sa desfaca instalatia electrica de la cinlindrul 2 care are misfire (au schimbat si injectoaerele intre ele dar degeaba). eu nu am fost de acord si am cerut masina. ce sfat imi dati: sa verific instalatia electrica? ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mica problema la 1.6 16v azd si anume ca dupa 5000 de km, nivelul uleiului este putin peste jumatate, masurand cu joja de ulei. Cat de normal e fenomenul asta si care ar putea fi cauzele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) pai tu cat ai pus?Oricum,eu merg de la maxim,1mm in jos pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus 3.2 l cum zice in program si dupa am mai pus cateva sute de ml pentru a ajunge uleiul la nivelul maxim. Acum dupa 5000 de km e oleaca mai sus de jumatate. Ar trebui sa-mi fac griji sau cam asa mananca azd-urile? Din cate am inteles aceste motoare ar manca ulei. Cineva mi-a spus ca motorul mananca ulei si din cauza faptului ca eu schimb uneori vitezele la 3000-4000-4500 rpm. Avand in vedere ca uleiul din motor e 10w40, la temperaturi mari, motorul mananca uleiul. E adevarata teoria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...eu am 320k km reali si merg cu 5w40 fara completare intre schimburi.Deci din punctul meu de vedere,nici macar pt saraca Dacie nu e valabila teoria(actual detinator si de Dacie :) ).Consumul de ulei e datorat 99% uzurii motorului si 1% scurgerilor.Treaba cu turatia iar nu prea sta in picioare de vreme ce fac in jur de 25k km pe an si nu menajez deloc motorul(am trecut prin 2 ambreiaje si 1 cutie de viteze..stiu nu e de laudat dar iti faci o idee cam ce suporta masina).Anumite motoare,intr'adevar mananca ulei de noi(vezi VTECurile) dar la azd...doar daca sunt probleme in motor.Daca mananca la turatii mari,sansa ca problema sa fie la chiulasa(la simeringurile de la supape) e mare...daca mananca oricand,atunci si segmentii pot fi vinovati.

Trebuia sa faci schimbul,sa pui cat ulei stii tu si apoi sa verifici pe joja peste o noapte,pe teren drept,spre exemplu.

Eu pun 3.6 cu tot cu ueliul din filtru si asa ramane pana la urm revizie(la 8k km e limita maxima de km a reviziei).

 

EDIT:am avut 8 schimburi de castrol si am fost multumit de el pana cand in 5k km mi l'a mancat tot de ma gandeam deja ca e gata motorul si apoi am incercat un Wurth si de atunci am cateva schimburi de ulei Wurth fara probleme;deci si producatorul e de vina uneori.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la motor 1.6 16v azd am observat de cand a dat putin frigul la prima pornire dimineata porneste cam greu parca nu mai are putere  sa invarta, daca o las putin o opresc si pornesc iar este ok, Ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!