Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

 

Clapeta de aer intr-adevar o am rupta dar am scoso de tot si tot lafel face.

Ai scos si acel termostat ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu doar clapeta am scoso.Oricum azi m-am uitat la masca de la evacuare si este prinsa bine.Dar am gasit un furtun de la AC care nu era la locu lui.L-am pus la loc si acum vad ca nu mai vibreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Am si eu urmatoarele 2 erori la masina:

 

di-AHXR.jpg

di-ZY00.jpg

Manifestari:

  Pornire greoaie, motorul trage ok, mi s-a aprins check engine-ul. Am scanat masina, am sters erorile, am mai scanat-o odata, am pornit-o, nu s-a mai aprins checkul dar pornirea tot anevoiasa e.

 Cu o seara in urma acelasi manifestari, numai ca inainte sa scanez masina am mai pus si bateria pe redresor si a pornit imediat, fara probleme si fara checkul aprins.

De azi dimineata mi-a facut problemele enumerate de mai sus.

 Bateria am masurat-o are 13 V, iar cu masina pornita imi arata 14.08 V.

 

Sa am probleme cu EGR-ul? L-am curatat acum 7-8000 km;

Sa am probleme cu sonda lambda? afecteaza si pornirea sonda lambda? eu nu cred...

Astept niste pareri, va multumesc.

Modificat de mikemaniack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la 1.6 16v AZD. Imi sta aprins check engine continuu. Catalizatorul zornaie ( i-au cazut filtrele prin el ). Pe tester imi apare " Insufficient Flow". Egr-ul este bun, fiind testat separat pe alta masina. Care e problema? Catalizatorul sau sonda lambda sau catalizatorul si sonda lambda? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata masina nu a mai pornit :(.

Poate sa se aprinda check engineul de la baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vibrate

catalizatorul nu iese pe tester,doar sonda de langa el...ce zici tu e de la egr.Poate nu e curat,calibrat sau e dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am luat baterie.A pornit impecabil.Doar "i-am aratat cheia" :).

Foarte ok tipi de la care am luat bateria, am dat comanda pe net a fost livrare gratuita oriunde in Bucuresti si pretul foarte ok.

Varta Black Edition 52 Ah 185 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tai catalizatorul si il curat apoi il sudez la loc, schimb sonda lambda si schimb/curat egr-ul va fi totul in regula? Imi va mai aparea martorul check?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine posibil sa fie suficient sa rezolvi egrul si e posibil sa dispara problemele?dar nu trage,nu sta la relanti sau cum face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar fi cauza pierderii de ulei? Exista ceva garnitura, sau se poate strange?Un coleg cu Etka daca ma poate ajuta. Este in dreapta cutiei de viteze, deasupra de "dogbone".qs0v.jpg Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vibrate: Vezi ca poti avea infundata teava de la EGR, acel cot mic de aluminiu care vine intre EGR si chiulasa de asemenea poate fi infundat. EGR_ul trebuie verificat daca functioneaza solenoidul si daca ai tensiuni pe mufa EGR-ului. Cu consumul de ulei cum stai ? Bujiile nu au calamina pe ele ?
@G-IV-ADY, semeringul de la cutia de viteze este uzat. Trebuie schimbat 

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul l-am testat direct pe baterie si misca acea clapeta din interior si l-am curatat foarte bine chiar de doua ori. Masina nu are absolut nicio problema. Trage foarte bine, relantiul uneori scade 10-15 max 20 de turatii dar asta se vede doar pe tester, nu si la turometru. Motorul merge perfect rotund. Despre ulei nu va pot spune nimic, deoarece abia am schimbat uleiul de 2 zile. Teava dintre chiulasa si egr nu am curatat-o. Nu am adaptat EGR-ul, deoarece unii spui ca nu trebuie adaptat iar altii spun ca trebuie. Am sters de doua ori eroarea la check si apare dupa aproximativ 30 min.

 

PS: Bujiile nu le-am verificat. Nu mi-ai raspuns daca este in regula sa fac portita la catalizator si sa golesc bucatile care au cazut in el si apoi sa-l sudez, sau sa cumpar un alt catalizator.

Modificat de vibrate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar fi cauza pierderii de ulei? Exista ceva garnitura, sau se poate strange?Un coleg cu Etka daca ma poate ajuta. Este in dreapta cutiei de viteze, deasupra de "dogbone". Multumesc

 

Salut,

 

am aceeasi problema, am deja comandate cele necesare:

 

2X Ulei transmisie manuala 1L, originala: G060726A2

1X Simering cautator: 020301227F

1X Bucsa simering cautator: 020311648

 

Neaparat sa completezi cu ulei dupa schimbul de simering.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am Excessive Flow de un an de acum...cu EGR schimbat, functioneaza...la un moment dat s-a stins check engine ..apoi a reaparut ...masina merge normal, dar pur si simplu da aceasta eroare ...nu stiu unde sa o mai caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excesive flow vine din cauza faptului ca EGR-ul nu functioneaza corect...adica atunci cand ar trebui sa se inchida, nu este perfect etans...asta ar fi una din posibilitati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adaptat ieri egr-ul conform manualului si nu a mai aparut deloc check-ul. Asadar, va recomand: ADAPTATI EGR-ul!! Inainte imi aparea " insufficient flow" iar ieri aparea " excessive flow".

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ vibrate

Masina mea merge de peste 2 ani fara catalizator (adica facuta portita , scos tot din el si pus la loc) fara nici un fel de problema.

Imi ramane check-ul aprins si imi scrie pe bord "emission workshop" (am ecran mare in bord.) Dar m-am obisnuit asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am curatat astazi si nu mi-a aparut nicio eroare in bord. Am sa pun maine diagnoza sa vad daca am vreo eroare, dar ma indoiesc ca as avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema la un Golf 4 motor 1.6, 16v AZD de cand am luat masina acum un an aproape am descoperit ulei pe la fisele bujiilor, mecanicul mi-a spus ca e posibil sa fi curs cand s-a pus ulei in motor si nu am mai dat importanta. Saptamana trecuta am schimbat tamponul de la motor/cutia de viteze si am observat picaturi de ulei pe compresorul de ac, urmarind traseul am descoperit ca uleiul curge din zona bujiilor se vede in poza.  Astazi am fost la un mecanic sa il intreb cum remediez problema si mi-a spus ca trebuie  dat capacul culbutorilor jos si dat cu un silicon iar pentru aceasta operatiune trebuie data jos si distributia, descarcat tachetii...mi se pare cam delicata treaba.... chiar trebuie facute toate aceste operatiuni pentru a scapa de pierderea de ulei ? Pot aparea probleme la motor umbland la acei tacheti ? ?  

 

SCam_20130921_161721.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie data distributia jos si ce treaba ai tachetii?ca doar se da capacul nu toata chiulasa..

Vezi sa nu pierzi pe la garnitura de la busonul de ulei si de acolo sa se prelinga pe langa bujii...

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba dimpotriva, daca trebuie sa dai capacul de la distributie trebuie data jos si cureaua de distributie pentru ca axele cu came sunt prinse de capacul distributiei. Eu cred ca scurgerea de ulei este de la busonul de umplere a uleiului....aceiasi problema am avut-o si eu si am rezolvat-o prin folosirea unei paste de etansare intre buson si garnitura aceea de cauciuc

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema la un Golf 4 motor 1.6, 16v AZD de cand am luat masina acum un an aproape am descoperit ulei pe la fisele bujiilor, mecanicul mi-a spus ca e posibil sa fi curs cand s-a pus ulei in motor si nu am mai dat importanta. Saptamana trecuta am schimbat tamponul de la motor/cutia de viteze si am observat picaturi de ulei pe compresorul de ac, urmarind traseul am descoperit ca uleiul curge din zona bujiilor se vede in poza.  Astazi am fost la un mecanic sa il intreb cum remediez problema si mi-a spus ca trebuie  dat capacul culbutorilor jos si dat cu un silicon iar pentru aceasta operatiune trebuie data jos si distributia, descarcat tachetii...mi se pare cam delicata treaba.... chiar trebuie facute toate aceste operatiuni pentru a scapa de pierderea de ulei ? Pot aparea probleme la motor umbland la acei tacheti ? ?  

 

SCam_20130921_161721.jpg

Ai ulei in toate toate fisele sau doar la cele de langa buson? Daca problema e de la buson ar trebuie sa ia doar in zona bujiilor 1 si 2! Daca ai urme in toate se poate sa fie de la capac culbutori! Acesta se da jos si se reetanseaza cu mastic Victor Reinz! Toata treaba nu ar trebuie sa coste mai multe 300 de lei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ulei pe la toate fisele, ma gandesc ca a inceput  sa curga in primele primele 2 si in timp a dat afara si a intrat la restul...o sa schimb garnitura la buson, sper sa gasesc una...si sa vad pe urma daca mai apare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!