Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

masina mea 1,6.16 v 105 cp,motor AZD ,nu mai trage,nu mai are putere pe panta,pe loc se tureaza dar parca merge infundat ,ce ar putea fi,pe test nu da erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata senzorul MAP, verifica bujiile, filtru de aer, filtru de benzina, furtunul de vaccum de la regulatorul de presiune din rampa de injectoare, presiune pompa de benzina, compresia pe cilindrii, posibil una dintre acestea ar putea fi cauza sau fiecare sa contribuie cate putin.

Modificat de 53mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la 1.6 16 v AZD. Cand trec de 130-140km/h apare eroare pe sonda lambda b1a2 sau ceva de genul asta. Daca sterg eroare si nu despasesc viteza de 130-140km/h nu mai apare eroarea. De ce apare doar dupa viteza asta si despre care sonda este vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat tot ce ai zis,totul ii ok nu am nici o eroare ,dar tot nu trage cum trebuie,parca merge inecat,ceva nu o lasa sa mearga ,cum ar fi ceva infundat ,ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vibrate, daca este vorba de B1 S2 atunci este sonda 2 cea de dupa catalizator. Daca este sonda originala (eu cred ca este ca pe aia nu prea o schimba nimeni) atunci cel mai probabil trebuie schimbata.

Modificat de 53mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ptr. cei ce au intimpinat probleme cu pornirea sau pornire greoaie verificati prima data doua lucruri: Mufa senzorului de turatie si mufa clapetei de acceleratie.

Eu era sa schimb si senzorul si clapeta din cauza celor doua mufe. Care a observat, aceste mufe au in interior o garnitura portocalie care etanseaza mufa si care nu permite formarea condensului la contacti. Banuiesc ca de la vechimea acestora cat si de la temperaturile ridicate care sunt la motor acestea se uzeaza si permit formarea condensului. (La mine a aparut problema aceasta toamna - iar pe tester reiesea semnal intermitent). Cand am desfacut acele mufe surpriza erau umede. Problema inca o mai am dar rar deoarece nu am avut timp sa caut 2 garnituri dar rezolvarea este simpla. Se scot mufele si se sufla sau se sterg usor sau etc.

Cand se intimpla deschid repede capota sterg repede mufele si apoi masina porneste normal ca si cum nimik nu s-ar fi intimplat.

Daca cele doua componente sund stricate se discuta despre altceva!!!!!!!

 

O intrebare am strangerea rulmentilor pe fata se face la 200 Nm , dupa care o jumatate de tura inapoi, si apoi la 50 Nm?

La fel este si pe spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat ! Problema nu a fost de la clapeta de acceleratie ... dupa ce am verificat cablurile cu mecanicul , sa ajuns la concluzia ca trebuie schimbat un "soclu " ca sa-i zic asa din spatele contactului . A fost necesara demontarea volanului pentru a se ajunge in locul respectiv ! acum nu mai am probleme . piesa a costat 40 de lei , mai mut a fost la manopera . :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un post ma vechi in legatura cu trepidatiile la relantiu cand se incalzeste motorul......"clapeta e ok, egr-ul la fel curatate ambele+ calibrate insa tot nu am scapat de trepidatii. nu mai zic de bujii, bobina, distributie, etc care sunt noi. se poate sa fie de la un senzor si sa nu mi se aprinda pe bord, sau de la regulatorul de presiune de pe puntea injectoarelor- cand ii scot furtunul de vacum trebuia sa faca mai rau masina, insa nu se intampla nimik? pompa de benzina este in parametrii. ms anticipat"..........."si care ar fi acest senzor de turatie si unde se afla. ma puteti ajuta cu un link ceva? se poate sa nu apara pe tester? de la el imi poate murii si motorul? cam cat ar costa?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Problema este ca check-ul se aprinde doar dupa ce depasesc 130km/h si dupa ceva timp dispare singur. Cand am pus diagnoza aparea ca ar fi INTERMITENTA problema. E posibil sa fie de la mufa sau chiar e dusa sonda?

 

PS: Despre b1s2 este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vibrate pune eroarea completa;daca e ceva cu malfunction,e dusa.Fa un test,poate o "resuscitezi".

cretzu28...da de la acel senzor se poate opri motorul aleatoriu.E accesibil pe dedesubt localizat intr'o gaura,la imbinarea dinte cutie si blocul motor.Preturi de la 100 ron in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! spuneti-mi va rog, daca cilindrul ambreiaj de pe cutie curge ce este de facut ? ce marca este ,cod si ce se gaseste prin comert?  merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vibrate nu prea conteaza cand se aprinde check-ul, codul de defect este stocat in ecu chiar daca se stinge check-ul. Se poate incerca curatarea mufei dar daca masina are peste 150000 km si sonda este cea din fabrica nu cred ca mai invie. De obicei cand sonda da cod de defect nu prea mai scapi decat cu alta noua.

 

calin-b, in afara de ce ti-am sugerat sa verifici in ultimul post nu stiu ce ar mai putea fi, ma gandesc si la un catalizator infundat. Se pare ca fiecare simptom are tratamente diferite.

Modificat de 53mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

53mad ,acuma mi-a aparut o eroare ABGAS WERKSTATT,SA FIE catalizatorul infundat,se poate curata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia se traduce in EMISSION WORKSHOP...poate fi catalizatorul,o sonda sau egrul

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calin-b acum e timpul sa-i faci o scanare cu vagcom-ul sa vezi ce cod de defect da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine confectioneaza sondele lambda care sunt puse pe 1.6 16v AZD?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este complicata  schimbarea unui cilindru ambreiaj cutie? ce indrumari imi puteti da?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu

se da tavita de sub baterie jos,cilindrul e clar vizibil...de acolo e mura in gura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cate catalizatoare are motorul meu din semnatura? are 2,daca da ce rol are fiecare,?


la mine primul catalizator care ii impreuna cu galeria ,cand l-am desfacut era dezlipit CERAMICA DIN INTERIOR si se misca si imi infunda tiava ,gazele nu puteau iesi,l-am spart,si l-am scos afara ,sonda lambda a ramas la locul ei ,celalalt catalizator ala mai lung nu are nimic,si sonda a doua ii ok ,motorul merge ff bine ,trage foarte bine,,consumul mult mai mic circa 1 l ,dar mi-a aparut aprins becul galben si eroarea ABGAS WERKSTATT,CE INSEAMNA ,SI CUM SCAP DE EA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zebrocksky poate da poate nu... ;) . ce am observat astazi este ca imi curge pe la imbinarea tevi cu cilindrul. ce poate sa fie ,garnitura ...?cine a mai desfacut pe acolo ptr. lamurire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calin-b fa o scanare cu vagcom-ul si spune exact ce cod de defect are ca altfel nu putem sa stim de ce ti s-a aprins becul de avarie.

 

Catalizatorul este cel de sub masina, ce ai spart tu este un precatalizator sau un filtru dar se pare ca merge si fara el.

Modificat de 53mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m a r i a n

aceiasi problema am avut-o si eu cu relantiul si oprirea motorului ...dupa multe diagnostice m-am enervat si am schimbat sonda lambda 5 fire si treburile s-au schimbat pune pe tester si daca iti da lambda schimb-o eu am tot incercat cu curatat egr segmentare benzina de 98 etc pana nu am schimbat sonda nu am rezolvat nimic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!