Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Salut. Am si eu trei probleme si anume:

 

1. Pornirea de dimineata este cam greoaie si imi palpaie martorul ABS la pornire ( doar la cea de dimineata, restul pornirilor sunt perfecte, la sfert ). Am observat daca las portiera de la sofer deschisa, porneste mai usor. Ce legatura are portiera cu pornirea? Stiu ca atunci cand e portiera e deschisa, pompa de benzina se amorseaza.

 

2. Am observat ca uneori ( cam o data la 1-2 zile ) mi se aprinde martorul de la alternator pt maximum o secunda, dupa care dispare, iar bordul "piuie" ( nu stiu cum sa-i spun ) de trei ori. Mi se duce alternatorul sau ce se intampla?

 

3. Cand pun contactul, fara a aprinde pozitiile sau farurile, cand trag de maneta pentru a da flash-uri, mi se aprinde tot bordul de parca as aprinde pozitiile. A mai avut cineva probleme de genul asta? E vorba de vreun scurt ceva?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Posibil sa fie bateria. Incearca cu alta baterie sa vezi vreo diferenta. legat de portiera deschisa, eu cred ca doar ti se pare ca porneste mai usor.

2.Combinat cu prima problema, eu cred ca bornele de la baterie sunt oxidate. Incearca sa desfaci cele 2 borne si sa le cureti foarte bine la interior si apoi sa le strangi bine.

3. Nu stiu cum e, ca la mine este standard norvegian si luminile sunt automate ( adica eu nu pot sa sting deloc luminile :D cand pun contactul ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

sunt proaspat posesor al unui golf 4 1.4i 16v este masina din semnatura.

am si eu o problema. de fiecare data cand o pornesc mi se pare ca are pornirea grea si aici ma refer ca atunci cand dai la automat " nu porneste la sfert" si trebuie sa tin pe cheie ce este drept nu invarte mult pentru a porni dar nici nu porneste cum ar trebui, dimineata pornirea se vede ca este greoaie.

daca ma poate ajuta cineva in legatura cu aceasta problema v-as fi recunoscator. O zi placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie de la baterie! Daca ai posibilitatea pune redresorul pe ea doua-trei ore si vezi cum porneste dupa! Daca bateria nu are suficient curent invarte putin mai greu, mai ales dupa o zi pe alta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie de la baterie! Daca ai posibilitatea pune redresorul pe ea doua-trei ore si vezi cum porneste dupa! Daca bateria nu are suficient curent invarte putin mai greu, mai ales dupa o zi pe alta!

E posibil că din aceeaşi cauza să pornească greu şi la mine dimineaţa? Oare se descarcă puţin peste noapte bateria ?

Modificat de vibrate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si posibilitatea asta! Cel mai simplu e sa faci cum am spus mai sus, doua-trei ore pe redresor si vezi cum porneste dupa! Daca bateria e veche nu mai tine la fel curentul! Dupa verificat la relanti daca alternatorul baga destul curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ştiu dacă e veche sau nu bateria pt că nu am cumpărat o eu ci vechiul proprietar. Bateria arată foarte bine. Am să incerc soluţia ta. Mulţumesc. Legat de problema cu faza lungă care mi aprinde tot bordul. Aveţi idee pe unde ar fi problema?

Modificat de vibrate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saluatare...nu am reusit sa rasfoiesc toate paginile  din pacate..dar am o problema la un g4 motor azd......la rece, la plecarea de pe loc daca nu o accelerez mai tare da sa moara motorul...dupa ce se incalzeste putin nu mai are probleme...ca erori..sonda lambda 1...acum cateva luni am scos din catalizator(cel de la iesirea din motor) fagurii pentru ca se desprinsesera si faceau un zgomot groaznic...insa problema cu balbaiala la plecarea de pe loc a aparut recent, de cateva saptamani. O sa ii curat clapeta, egr-ul dar m-ar interesa daca s-a mai intamplat cuiva ceva asemanator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu stiu daca este o problema dar de cand au inceput ploile si trec cu masina prin baltile de pe drum, am observant ca in momentul cand accelerez motorul are un sunet mai ragusit decat cel normal. am auzit de mai multe ori dar nu am dat importanta. Ar putea intra apa pe undeva pe la motor, sau ce sa fie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gorbanescu.iulian

Salutare am si eu o problema la un golf 4 1.6 16V AZD, am ajuns acasa de la facultate(cu masina), am stat 10 min in casa, dupa care m-am urcat in masina sa plec, cand am pus contactul au inceput sa clipeasca toate becurile in bord, si in momentul in care am incercat sa o pornesc s-a inchis tot si ceasul s-a resetat, stergatoarele merg f greu, nu se mai aprind nici farurile, m-am uitat la ochiul bateriei, este verde,  am masurat bateria si arata 12,4V-12,5V, bateria este Rombat de 60Ah o am din 2009. E bateria dusa sau am un scurt ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu stiu daca este o problema dar de cand au inceput ploile si trec cu masina prin baltile de pe drum, am observant ca in momentul cand accelerez motorul are un sunet mai ragusit decat cel normal. am auzit de mai multe ori dar nu am dat importanta. Ar putea intra apa pe undeva pe la motor, sau ce sa fie???

 

 

Ai scut sub motor?

 

Nu am scut. este vreo legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in seara asta eram la semafor si mi s-a oprit motorul stand pe liber fara sa se aprinda nimic in bord, am pornit-o si la cateva secunde s-a oprit iar, am pornit din nou am reusit sa plec 50 de m si cand sa trag intr-o parcare sa vad ce are iar s-a oprit. am mai pornit-o odata am turat-o putin mergea ok...am mai mers vreo ora cu ea prin oras si nu a mai facut nici o figura mentionez ca aveam un sfert de rezervor (alimentasem de la lukoil) inainte sa moara motorul am fortat un semafor si am turat-o cam in 6000 de ture. Aveti idee din ce cauza sa mi s-a oprit motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina proasta? Martorul motor s-a aprins? Fa o diagnoza vezi daca ai ceva erori stocate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a aprins decat martorul de la baterie ca si cum as fi scapat ambreajul si a murit. astazi am mers cu ea si nu a mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gorbanescu.iulian

saluatare...nu am reusit sa rasfoiesc toate paginile  din pacate..dar am o problema la un g4 motor azd......la rece, la plecarea de pe loc daca nu o accelerez mai tare da sa moara motorul...dupa ce se incalzeste putin nu mai are probleme...ca erori..sonda lambda 1...acum cateva luni am scos din catalizator(cel de la iesirea din motor) fagurii pentru ca se desprinsesera si faceau un zgomot groaznic...insa problema cu balbaiala la plecarea de pe loc a aparut recent, de cateva saptamani. O sa ii curat clapeta, egr-ul dar m-ar interesa daca s-a mai intamplat cuiva ceva asemanator.

Exact aceeasi problema o am si eu si se tot agraveaza, adica mi se mai si opreste motorul cate odata fara sa plec de pe loc, nu pot sa-mi dau seama ce are, corpul clapeta l-am curatat, benzina numai de la OMV, nu stiu ce sa-i mai fac, si daca o accelerez cat e rece motorul se opreste, trebuie sa stau 10 min dupa care pot pleca

Modificat de gorbanescu.iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare...daca zici de probleme la lambda 1 aia regleaza amestecul si oricum la prima pornire ea se duce pe amestec mai bogat dupa care se stabilizeaza.Poate inneaca bujiile si daca mai sunt si alea cu probleme,face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, revin si eu cu problema (trepidat la relantiu), am fost la un ALT service si mi-a pus testarul pe masina= toate bune, dar tot trepida. baiatu' de acolo a luat si a masurat sa vada daca baga presiune pompa de benzina= baga. apoi mi-a scos vacum-ul de la regulatorul de presiune de pe puntea de injectoare- masina mergea la fel si mi-a spus ca imi momentul in care se scoate acel furtun de vacum trebuie sa trepideze mai tare decat face (mai a zis ca i se pare cam putina benzina data pe retur). recomandare sa incerc cu un alt regulator si apoi sa il schimb daca e de la acesta, nu sa iau unu noi si apoi sa vad ca nu e de la el. ma poate ajuta cineva, daca incelege ceva din cele spuse de mn?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...trepidatul la relantiu are in majoritate o singura cauza: un piston nu functioneaza. Cauza: lipsa scanteie, lipsa injectie de benzina, distributie incorecta 

Desfa bujiile si vezi cum arata. Cu motorul pornit desfa fisele de alimentare de la injectoare si vezi ce se intampla ( atunci cand scoti o fisa si nu se schimba nimic, atunci acolo este cauza ). Verifica sa ai scanteie la bujii. 

Cauze mai mari: lipsa compresie pe un piston....dar rar asta.

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg ce spui, insa eu am tot schimbat la motorul asta de la distributie, bujii, bobina, pana la sonda lambda si tampoane motor. am verificat pompa de benzina daca baga presiune- si baga, am verificat si cum ai spus, dar degeaba. am curatat/ verificat clapeta si EGR-ul totul ok. mi-a zis un baiat ca se poate sa fie de la regulatorul de presiune de pe puntea de injectoare. am mai citit pe niste forumuri ca e un senzor de bataie si ca se poate sa fie si de la el. problema cu trepitatul incepe sa se simta mai mult cand motorul e cald si stationez la un semafor sau in parcare. daca se poate sa mai dati cu parerea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai aprinderea buna benzina buna, clapeta, egr fara pbme gandul ma duce la un senzor de turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care ar fi acest senzor de turatie si unde se afla. ma puteti ajuta cu un link ceva? se poate sa nu apara pe tester? de la el imi poate murii si motorul? cam cat ar costa?

Modificat de cretzu_28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,am fost sa fac itp-ul si mi-au iesit noxele cam Mari,au zis ca problema ar fi de la sonda lambda,care sonda este responsabila de noxe?prima de dinaintea catalizatorului sau a 2-a de dupa catalizator?vreau sa o schimb si nu stiu care e, nu-mi da nimic in bord,nu apar erori,masina merge la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu apare eroare de unde stie cel de la itp ca sonda e stricata? Eu cand am facut itp-ul, la fel mi-au iesit mai mari si a pus alta in locul ei si abia abia a iesit, dupa o jumatate de ora de tinut turata blana! Din ce stiu sonda doi e cea de reglare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!