Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Am scos bobinele si bujiile, am curatat bine de ulei, am schimbat garnitura la buson, dupa 5 zile am scos o bobina sa verific si iar a aparut urme de ulei acolo, singura solutie acum e sa dau capacul de la culbutori jos si sa pun silicon nou.  Ma puteti sfatui care ar fi cel mai bun silicon de lipit capacul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...pai siliconul ar trebui sa aiba 2 calitati: sa fie rezistent la produse petroliere si sa fie rezistent la temperaturi inalte. Oricum trebuie sa te duci la un mecanic pentru ca oricum va trebui sa dai distributia jos si va trebui pusa la punct din nou.

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silicon pt etansare eu am folosit de la Victor Reinz, 30 ron tubul, l-am achizitonat de la un magazin de piese auto, tot de aici de pe forum am auzit de el si este foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca tot dau jos capacul la culbutori ce ziceti sa ii schimb si tachetii sa ii am noi ? am vazut ca e 25 lei un tachet. Cati tacheti sunt in acest motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...16V...deci ai 16 valve, 16 tacheti...fix 400 de lei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o problema la relantiu- stationare, cand motorul se incalzeste (dupa 10-15 min.de mers): imi dau seama k de cand mi-am schimbat racordul flexibil (are impletitura de sarma mai mica decat cel vechi) imi tremura masina foarte tare, se poate sa fie de la acest racord sau de la esapament in general, am schimbat bujiile, bobinele (motor 1.6 16V cod BCB), am curatat EGR- ul si clapeta (nu imi oscileaza turometrul), am schimbat distributia, tamponul de balans al motorului si cel de la cutie, etc. dar degeba- Ma puteti ajuta? :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa adaptezi EGR-ul daca tot l-ai curatat si daca tot pui diagnoza, adapteaza si clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ca cel ce a sudat evacuarea sa fi sudat'o un pic stramb si sa forteze in tampoane si de la traseul de evac sa vibreze masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, ms pentru indrumare, si o sa incerc sa le adaptez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,


intrebare mare: in cazul a două pistoane fisurate, este necesară înlocuirea a toate patru? (luate din acelasi motor, second - hand, bineinteles), sau pot cumpara 2 pistoane second in stare ok, si să imi fac treaba mai de parte?


Masina e cea din semnatura.


Multumesc.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate patru sa fie la fel si de pe aceelasi motor asta ca sa nu ai surpriza sa ai valori diferite ale compresiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doar compresia ci si echilibrarea conteaza.. Stiu ca in fabrica, setul este catarit si echilibrat astfel incat sa fie cat mai perfect in echilibru.

Desigur, diferentele intre 2 seturi nu cred ca sunt f mari, insa e de preferat schimbul intregului set si din acest motiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un golf 4 1.6 16v AZD 2001. De curand am segmentat motorul si de ceva vreme cand e rece are o trepidatie ciudata timp de 3-4 minute pana se incalzeste. Am gasit si ulei la prima bujie deasupra,pornirea e balbaita si de 2 ori mi in timp ce mergeam a scazut turatia la 0 si nu mai puteam accelera. S-a mai intamplat cuiva ceva asemanator???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica erori daca ai pe motor, in special rateuri pe cilindrii din mijloc. posibil sa ai si segmentii foarte uzati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni, am un golf 4, motor AZD , 1.6, am cumparat masina prin februarie........cand a venit timpul calduros, mai exact iunie, a inceput sa imi moara motorul in mers, turatiile au ramas la 0 plus pornire grea cu motorul cald.......Am fost la un service-diagnostic: senzorul de turatie de la arborele cotit, schimbat(400 ron), am curatat si clapeta cu aceasta ocazie....adaptata cu vag, a mers masinuta super bine 2 zile...dupa care din nou figuri de genu, numai ca nu mai facea figuri doar la cald cu pornirea, acum facea si la rece, cateodata o lasam in fata curtii si veneam....peste cateva ore, pornea la sfert......am schimbat si senzorul de la axul cu came...au spus baietii ca inseamna ca si acela este dus.... nici o schimbare, totul este la fel.......de atunci si pana acum nimeni nu a gasit problema, specific faptul ca uneori motorul nu merge rotund, parca se sufoca, motorul moare in mers.....la semafor...unde pofteste el, mi-e teama sa merg si 5 km cu ea.....la inceput opream pe loc, apoi incercam repornirea, acum, cand moare motorul, o scot pe liber, bag in viteza din nou si apas acceleratia, porneste din mers. Am fost ultima data acum o saptamana la o diagnoza, apare acelasi senzor...respectiv de turatie......plus ca bateria imi moare de tot daca nu o pornesc 3 zile la rand, mi s-a spus de la service-ul unde am schimbat senzorii ca este partea electrica de vina.....care ar fi cauzele??? am zis ca o sa merg in reprezentanta pana la urma, dar cum nu ma prea pricep la mecanica sau electrica, macar sa stiu ce sa cer acolo.....


ps, bateria a fost schimbata in martie....62 iar la masuratoare a iesit bine, incarca ok

Modificat de aurashu86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut as vrea sa stiu in ce consta schimbarea culbutorilor ,ce pret au??? Si daca vi se pare manopera pt schimbarea lor 3 mil ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221 Am specificat ca am segmentat motorul,nu am facut cu masina decat 2000 km,cum sa fie segmentii uzati?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut as vrea sa stiu in ce consta schimbarea culbutorilor ,ce pret au??? Si daca vi se pare manopera pt schimbarea lor 3 mil ???

...dar ce s-a intamplat cu culbutorii de trebuie schimbati... ? 

Manopera ar putea fi si 2 mil, depinde cine o face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un tacanit in special dimineata ,dupa care nu se mai aude nimic si mecanicul a zis cas tacheti ,doar ca mia zis ca va demonta distributia si mai multe ca sa poata schimba tacheti ,si pretul pt manopera e de 3 mil ,acum nu stiu daca e ok sau nu dar mar interesa si un pret la culbutori ,daca stie cineva ??

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un tachet e intre 25 si 40 de lei bucata x 16! Din ce stiu nu se da jos distributia, doar capacul culbutorilor!

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un tacanit in special dimineata ,dupa care nu se mai aude nimic si mecanicul a zis cas tacheti ,doar ca mia zis ca va demonta distributia si mai multe ca sa poata schimba tacheti ,si pretul pt manopera e de 3 mil ,acum nu stiu daca e ok sau nu dar mar interesa si un pret la culbutori ,daca stie cineva ?? 

 

Spune-i mecanicului ala sa se lase de meserie. Tachetii asa tacane ei dimineata pentru ca nu sunt plini cu ulei...dupa presiunea de ulei din tacheti s-a reglat, ei nu mai tacane. Daca tacanitul este pronuntat...este datorita faptului ca tachetii trebuie curatati si apoi trebuie vazuti cum se comporta...daca comportamentul este la fel, abia atunci schimbati. 

 

Un tachet e intre 25 si 40 de lei bucata x 16! Din ce stiu nu se da jos distributia, doar capacul culbutorilor

Gresit, daca dai capacul de la culbutori jos, trebuie sa dai si ditributia jos, axele cu came sunt pe capacul culbutorilor, nu pe chiulasa.Uite aici o poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ma scuzati ca , cred ca postez aiurea , dar am o intrebare ... nu am posibilitatea sa masor dimensiunile unui racord flexibil esapament si ma intrebam daca dau toate detaliile despre masina , cod motor , etc , ar putea cineva sa-mi spuna dimensiunea acestuia ca sincer nu as cumpara "toata treaba" costand in jur de 3-400 de lei ci mai degraba un racord flexibil care am vazut ca e in jur de 80 de lei ... dar am nevoie de dimensiuni,crede cineva ca m-ar putea ajuta? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Scuze daca postez aiurea insa am si eu o problema (mai ca toata lumea care posteaza pe aici) legat de stopurile de frana. Mi se aprinde EPC-ul in bord...ma dau la cautat sa vad ce lumini nu merg...constat ca sunt stopurile de frana, restul luminilor merg toate. Ceea ce e ciudat e ca dupa doua zile se stinge martoru si stopurile merg, dupa care dupa doua saptamani iar nu merg si tot asa...Daca imi poate da cineva un sfat...sau ma poate indruma catre un electrician bun in Suceava raman recunoscator!

Modificat de teege
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Început de sfârşit pentru switch-ul de la pedala de frână. Pentru mai multă siguranţă fă o diagnoză şi vei vedea şi codul de eroare stocat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi lupo_bv de promptitudine, insa tin sa mai precizez ceva, am observat in partea stanga sus a haionului firele ce trec pe acolo sunt rupte si adaugite(tot acolo am observat ca am rupt si furtunul de la spalator luneta),nu detin prea multe cunostinte in domeniu...si ma gandeam daca nu cumva de acolo o fi problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!