Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Beru a cumparat.120 ron.Eu le am pe toate 4 beru de fix un an dupa ce mi s'au ars toate din cauza ca au fost "umplute" cu antigel dupa ce mi'a crapat o flansa in timpul mersului.Au cedat cate una la 2 zile.Motorul functioneaza fara nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a schimbat sunetul motorul? Trage greu si se aude ca un Oltcit?

Da, trage f. greu şi de asemenea şi-a schimbat şi sunetul.. parcă e tractor.

Da, e bobina de vina, mergi si cumpara-ti una si apoi la o diagnoza ca sa stii pe care s-o schimbi. Roaga pe careva sa te ajute si pe tine asa, sa nu mai dai si banii la diagnoza doar ca sa-ti zica pe ce cilindru ai rateu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu dimensiunile rulmentului de la compresorul de aer conditionat?Trebuie sa il schimb si nu as mai pierde vremea plimbandu'ma cu el in buzunar cautand un rulment corespunzator dimensiunilor.Intreb deoarece pretul unui rulment la magazinul de piese auto m'a cam descurajat(in jur de 150ron) :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun eu diseara asta daca nu posteaza altcineva intre timp.

Oricum, de scump este scump deoarece are doua randuri de bile, insa poti f bine sa pui doi rulmenti cu un singur rand daca nu gasesti unul cu 2 randuri.

Eu asa am facut si m-au costat 90 lei bucata la un magazin de rulmenti acum 4 ani.

Ca firma am pus SKF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut cod rulment 250129 cargo este in jur de 30 lei

dimensiuni 55*35*20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sunt dimensiunile? 55 diam exterior 35 diam interior si 25 grosime?

post-71704-0-07727200-1358871170_thumb.p

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sunt dimensiunile? 55 diam exterior 35 diam interior si 25 grosime?

DA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi. Eu am motor AUS si am avut si eu problema cu martorul luminos(check). Ei bine eu am avut norocul sa se poate rezolva doar cu o simpla adaptare a clapetei de acceleratie.

Ca simptome dupa a 2 zi de cand mi-a aparut martorul pe bord masina a inceput sa piarda putere si simteam cum nu mai tragea, dar la relanti nu m-i s-a oprit niciodata in schimb trepida foarte tare masina.

Martorul avea perioadele lui, cand statea aprins cand licarea nu avea doar o singura stare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi forumişti!

Expun şi eu problema mea cu maşina din semnătură.

Azi dimineaţă am pornit-o, am lăsat-o cca. 1 minut şi am scos-o din garaj.. după maxim 50m de mers mi s-a aprins martorul de aici şi clipeşte intermitent.

Acum merge neregulat, tinde să se oprească dar nu o face, gazele de eşapament miros ciudat (alimentez cu Premium 95 de la Petrom).

Aveţi idee la ce să mă aştept, înainte de a o duce în service? Sonda lambda, catalizator, bobina de inducţie?

Recomandaţi să o duc pornită sau o tractez / iau cu platforma?

Revin cu detalii.

Am ajuns astăzi cu ea la service pe roţi, după ce în prealabil am alimentat vreo 25L benzină de 99 de la Petrom; mai apoi becul de avarie a rămas aprins dar mersul a revenit la normal.

Pusă pe tester, mesaj: APRINDERE CILINDRUL 4. Şters eroarea, la repornire nu a mai apărut, văd că merge bine. Ce-o fi având, nu ştiu.. :blink: .

Problema 2: Se pare că butonaşul din dreapta de pe bord, pentru resetare TRIP e defect, că nu mai marge resetat TRIPul şi nici ştearsă avertizarea de SERVICE din bord. Din tester mi-au spus că nu îl pot şterge.

Modificat de weeppi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe langa faptul ca nu au fost in stare sa iti spuna eroarea(nu aprindere cil4) ci tipul erorii...missfire,intermitent,circuit aprindere,et,etc..nici macar sa stearga service intervalul din bord?Poate era de vina interfata...dar se poate face..

In fine,din ce am intalnit pana acum poate fi bujie sau bobina.Muta bobina pe cil 3 si vezi daca se schimba si eroarea .Daca da,atunci e bobina.In mod normal se intra pe canalele 14 si 15 si se citesc misfireurile pe fiecare cilindru.

Cel mai bine,cauta un service sau pe altcineva care sa stie sa manuie o interfata cum trebuie.Mai mult ca sigur iti trebuie bobina.Vreo 120ron Beru.

PS:Vezi ca ai 105 nu 103 cai :)) nu'i mai imputina si tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti, puteti sa mi spuneti si mie care ar fi simptomele unui motor cu supapele calaminate cu un strat considerabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ceva pe aici

http://newpartsauto.wordpress.com/2012/09/18/defectiuni-ale-supapelor-si-remedierea-lor/

cred că ar trebui să se simtă şi miros de benzină nearsă la eşapament (dacă nu mai închid bine supapele de evacuare), s-ar putea să se aprindă şi un bec în bord (combustibul nears pe evacuare=contaminare sondă lambda=noxe). Dacă pui o foaie de hârtie la eşapament ar trebui să fie numai respinsă de gaze, dacă este atrasă atunci din diverse motive cel puţin o supapă nu mai închide bine.

La fel pe admisie trebuie numai să tragă aer.

Dacă nu mai închid binesupapele şi compresia are de suferit, deci performanţe reduse ale motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa repede cine are idee de ce s-a aprins martorul motor la masina din semnatura dupa ce am schimbat azi distributia, accesoriile, filtrele si uleiul?

Ce ar putea sa fie? M-a sunat mecanicul acum ca e gata masina si m-a intrebat daca am avut cumva aprins acest martor inainte de a ajunge acolo...

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi din cauza unei mufe care a scos'o sau fir rupt...sau nu a pus distributia la punct....diagnoza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, cum a umblat pe acolo a atins sonda lambda care mi-a mai facut figuri in trecut, dar dupa ce a luat borrna jos nu mai am nimic. merge normal masina.

altceva ce am observat, cand inchid geamurile din fata si dau butonul pana la 2a pozitie, de obicei se inchide singur pana sus, acum nu mai face asta, doar atunci cand deschid geamul si in a 2a pozitie jos merge pana la capat. ceva idei? sa fie de la faptul ca au fost luate bornele? ceva legat de curent?

Modificat de negrufabian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost luate bornele...de asta...ridica'le manual pana sus,apoi jos si iti va merge si impulsul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutor va rog ,am mai scris aici doar ca nimeni nu si-a dat cu parerea ,va mai spun odata pe scurt povestea ,cod motor azd: trepidat relanti ,consum mare .acum am schimbat dupa multe teste si drumuri la mecanic urmatoarele .egr ,prim catalizator ...si masina a mers ok 2 saptamani doar ca in aceste 2 saptamani aveam un tremurat in caroserie ,nu se simtea la turometru ,si azi dimineata a reveni si jocul la relanti si turometrul iar a luato razna oscileaza de la 700 la 900 si poate mai mult sau mai putin .ce mai are acum ???pe bord nu sa aprins nimic (inca) doar ca am inebunit ca nu stiu ce are si mecanici cred ca ma urasc cand ma vad :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam parca codul :0402 egr exessive flow .doar ca acum nu sta relantiul ,si pe bord nu imi da eroare dar face la fel ca atunci cand era eroarea prezenta si pe bord ,si credema ca nu stiu ce sa mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si o parere ca si eu am avut probleme cu relantiu instabil si nu mai tragea si etc.

La tester imi dadea ca sonda 1 era moarta dar sincer eu nu am crezut ca avea momente cand mergea si cand nu mergea.In fine...m-am apucat sa curat clapeta de acceleratie,EGR,le-am adaptat cu VAG-com si mi-a resusit adaptarea dupa care am schimbat si bobina de inductie ca era crapata si fura curent,dupa care am schimbat si fisele de la bujii.Crede-ma ca dupa toate astea masina mergea tot ca draqu.

Intr-un final am schimbat si sonda lambda si merge masina de rupe.

Verifca clapeta de acceleratie,EGR,(recomand sa le curetii) sonda lambda la fel fa-i un test si vezi ce zice,bobinele de inductie vezi sa nu prezinte fisuri,crapaturi,bujiile cand le-ai schimbat?

Dupa ce verifici ce ti-am zis este imposibil sa nu ii dai de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr este nou ,clapeta curatata de 2 ori si adaptata tot de atatea ori ,pe sonda lambda imi da ca este obosita si nu moarta adica merge doar ca nu in parametri cei mai buni si la tester nu imi dadea decat cod 0402 egr exessive ,si pe tester am pusi de zeci de ori si de fiecare data aceasi eroare ,bobinele nu le am unflate sau fisurate ,bujiile sunt noi au 3 luni si sunt bosch ,filtrele sunt de 6 luni ...si sonda lambda nu vreau so cumpar daca nu este defecta ca na doar costa 8 mil si inca ceva ce am observat ca imi merge mai prost dupa ce merg mai sportiv adica 4-5000 ture si cand ajunge la relanti incepe sa joace :( ...daca ma poate indruma cineva catre un mecanic mai bun sau daca cineva sa mai lovit de problema mea astept cu mare bucurie ;) nr meu 0764701602 claudiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu intampin aproximativ aceeasi problema......spun aproximativ pentru ca la mine intensitatea variatiei relantiului este mai mica.......tot dupa ce incalzesc motorul bine incepe sa faca. Nu cred ca este sonda, eu am schimbat sonda pentru ca era moarta si relantiul varia si inainatea schimbari si variaza acu dupa scimbare.  cam asa ceva.....http://www.youtube.com/watch?v=Chwp4Si0QSE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!