Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

b.cristiandrei

Cum ai blocat clapeta pe aer rece?poti face o poza sa vad? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am poze, am dat joc capacul  am desfacut suruburile de la filtru si apoi am impins bimetalul acela cu o negresa pana s-a inchis de tot clapeta si pe gaura aceea pe unde intra aerul cald am infundat-o cu o bucsa plina de metal ca sa fiu sigur ca nu mai patrunde aer cald pe acolo, am montat suruburile la loc si am montat-o pe masina. Prima oara am mers fara capac sa vad daca se schimba ceva sau nu si era diferenta mare, mergea de rupea, raspuns mai bun in acceleratie si am verificat daca clapeta era inchisa sau nu.Bineinteles ca era deschisa la maxim pe aer cald si de aceea nu avea vlaga. Am inchis-o pe rece si trage acum ca 1.8 T,eu unul sunt super multumit ca i-am dat de cap. Am segmentat motorul, piese noi, catalizator scos si tot nu mergea de toti poneii, imi venea sa ai dau foc sau sa ai pun motor de 1.9 tdi ca sa mai ma linistesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b.cristiandrei

Am sa ma duc sa ii arat mrcanicului meu ce ai ai scris tu aici si colegii de mai sus, fiindca nu as sti sa ii explic, cunostintele mele in materie de mecanica fiind minime! Chiar sunt foarte curios ce va iesi! Tot respectul pentru toti care au contribuit la nelamurirea mea! Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b.cristiandrei
13 hours ago, FaKyRu said:

Nu am poze, am dat joc capacul  am desfacut suruburile de la filtru si apoi am impins bimetalul acela cu o negresa pana s-a inchis de tot clapeta si pe gaura aceea pe unde intra aerul cald am infundat-o cu o bucsa plina de metal ca sa fiu sigur ca nu mai patrunde aer cald pe acolo, am montat suruburile la loc si am montat-o pe masina. Prima oara am mers fara capac sa vad daca se schimba ceva sau nu si era diferenta mare, mergea de rupea, raspuns mai bun in acceleratie si am verificat daca clapeta era inchisa sau nu.Bineinteles ca era deschisa la maxim pe aer cald si de aceea nu avea vlaga. Am inchis-o pe rece si trage acum ca 1.8 T,eu unul sunt super multumit ca i-am dat de cap. Am segmentat motorul, piese noi, catalizator scos si tot nu mergea de toti poneii, imi venea sa ai dau foc sau sa ai pun motor de 1.9 tdi ca sa mai ma linistesc.

 

Fakyru, te referi la termostatul de aer, nu la clapeta de acceleratie, nu ? :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la termostatul ala care nu mai e termostat din capacul de la filtru de aer!! Operatiunea asta o poti face si u, nu e ceva greu !!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, FaKyRu said:

Da la termostatul ala care nu mai e termostat din capacul de la filtru de aer!! Operatiunea asta o poti face si u, nu e ceva greu !!

 

 

ai deschis clapeta la maxim ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la maxim si i-am bagat si un dop de metal pe gaura care vine aer cald ca sa fiu mai sigur !!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa iam facut si io de cand am luat masina...iam bagat un surub cu niste seibi in loc de termostat ca sa o deschis cat vreau...da asa am lasat o si vara si iarna

 

Modificat de Cr3itooS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers asa pana mai acum cu ea mai lesinata, am crezut ca atata poate azd-ul asta, dar am mers cu g 4 cu motor de 1.4 care era mai sprinten ca al meu si am zis ca e ceva neinregula cu motorul asta de nu trage de toti poneii+ ca l-am segmentat si am scos si catalizatorul. Acum e alta viata simt ca merg cu un benzinar dar tot nu se compara cu dieselul. Pt mine dieselul e nr 1, la demaraj, consum, performante !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si io mi as lua un diesel tot un golf 4 1.9 alh...are un vecin de 5 ani adusa in germania si nu ia facut absolut nimik la motor...trage de rupe fara sa scoata gram de fum pe esapament...consum mic ...dar o sa mai o tin pe asta pana o dau pe ulei inapoi si porma o dau...decoamndata imi place cum merge ,cum trage

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-ti golf 4 dupa 2003 1.9 euro 4 de 101 cp nu ai ce sa-i faci, Eu mai stang cv bani si imi iau golf 5 1.9 105 cai 6 trepte cod motor BXE, e cel mai reusit motor, mananca nori, imd prinde suta, pe cand benzinarul pana urca la 100 trebuie sa franezi :D 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa vad in decembrie cand o sa vin acasa dupa tir cu ce bani o sa raman....mas incanta si io la ceva mai puternic ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Privind clapeta de la filtru de aer am procedat asa: ca sa nu mai fiu nevoit sa desfac toamna si primavara cele spe-mii de holtzsuruburi ( vara o lasam sa ia aer numai de afara, iarna pe ambele cai) am scos clapeta afara si am confectionat un capac din tabla pentru stutul aparatorii galeriei de evacuare. In felul asta doar ii salt corpul filtrului si pun sau elimin acel dop fara sa mai desfac nimic.

Despre bimetalul ala ... L-am scos si pus in apa fiarta, nici un efect. L-am asteptat, gadilat, gandind ca s-o debloca ... Nimic. L-am tinut apoi deasupra flacarii de la aragaz si dupa vreo 3 minute a aruncat boltul si niste ulei. Inmormantarea n-a mai avut loc pentru ca sta pe post de piesa de inventar a carcasei filtrului.

A gasit cineva acel termostat ca piesa de schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b.cristiandrei

Este cineva din IASI care m-ar putea ajuta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa o las numai pe aer rece, fie vara sau iarna, daca o crapa motorul  nu imi pare rau !!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b.cristiandrei

Salut, am desfacut capacul azi dupa ce am desfacut suruburi cat pentru toata viata :-)) si clapeta era deschisa.. am bagat intre bi-metalul ala si arc o piulita cat sa imi inchida capacul bine, insa simt ca imi vine aer cald in masina prin gaurile de ventilatie! :-) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura, poate ti se pare sau baga cald ca a fost f cald zilele astea. Porneste ac sau clima si vezi daca mai baga cald !!  daca pornesc clima in cateva min e ca in frigider in interior si nu data pe foarte rece pe LO. Poate ai cv probleme pe la instalatia de climatizare !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b.cristiandrei

O alta intrebare, de ce la 90° ajunge acul la 600 rpm, motiv pt care imi trepideaza la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata clapeta de acceleratie si egr-ul, mie nu mi-a stat niciodata mai jos de 800 de ture, acum de cand respira motorul sta la 850-900 batut in cuie, nu mai oscileaza deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b.cristiandrei

Curatat clapeta si senzorul de la galeria de admisie, egr nu am curatat, pare curat.. nici nu as sti cum sa il curat, am emotii ca am vazut multi care au avut probleme cu el dupa demontare/curatare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa patesti, daca se rupe il anulezi si ai terminat cu problemele. Motorul o sa mearga super bine fara el, posibil sa creasca putin consumul, dar motorul respira si trage mai bne de toti 105 ponei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azd-ul cand se incalzeste cu clima oprita sta in jur de 600 rpm, iar cu clima pornita in jur de 800. Este normal pt masina asta. Cine zice ca masina lui sta la 800 inseamna ca are masina vreo problema sau sta cu clima pornita cand vede asta. 

Aici e si o problema, faptu ca sta la 600 ii o turatie ft mica, si daca ai cea mai mica problema la aprindere/senzor map/ egr va incepe sa trepideze. Eu le-am schimbat pe toate din cauza asta si acum nu mai am pb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b.cristiandrei

Dar nu prea e normal sa stea la 600, este subturata... cand pleci de pe loc nu vei avea niciodata un avans prea ok fiindca vei pleca cu ea subturata... Adica cand e rece pleaca super de pe loc,cand ajunge la 800 la fel(30 grade) , cand ajunge la 600 se simte ca pleci cu ea subturata...trebuie sa fie o modalitate de a regla avansul ala cumva, prefer sa am o problema si sa stea la 800 cu clima oprita, sincer! :-)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa stau azd'urile...am cautat si eu metode sa ridic relantiul...singura modalitate e la cineva care face remapari.Avem aici in iasi cativa baieti destui de buni...dar sa dai 200euro doar pt treaba asta...mai bine pui masina la pct sa nu mai trepideze/vibreze la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b.cristiandrei

 zebrocksky, asa este.. dar cum ? :-) Fiindca eu personal nu stiu ce sa ii mai fac, ultimul mecanic la care am fost a zis ca nu stie ce sa faca :-), ar trebui luate piesele prin eliminare pana se ajunge la problema... :-) Si dupa cum am zis, trepideaza la relanti cand ajunge la 600rpm, cand e la 900-800-750 nu deranjeaza ! :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!