Jump to content

Turbina+intercooler De Arl 150cp Pe Axr 100cp?


cristi_sd
 Share

Postare recomandată

M-am hotarat ca in viitorul apropiat sa ma ocup si de motorul masinii mele, care in afara de chip nu a mai primit nimic pana acum si s-ar cam simti nevoia.

In primul rand, vreau sa va spun ca sunt incepator si ii rog pe cei mai care se pricep mai bine sa ma corecteze si sa-mi dea si mie sfaturi, ca de aia am facut acest topic.

Deci din cat am vazut eu -> [url="http://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Le

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca nu inteleg... CUm adica ai gasit disc care rezista pana la 325? Eu am ~380nm pe masina si am ambreiajul original. (AJM). Un ARL are cuplul peste 380 zic eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ARL-ul are doar 320 NM stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ARL-ul are doar 320 NM stock.

Corect, dupa cum am scris si eu mai sus. Tu nu ai cum sa ai 380Nm, ai 285 sau 310Nm stock --> http://www.madabout-kitcars.com/kitcar/kb.php?aid=240

In al doilea rand, din ce am auzit si eu, ambreiajul cum am si eu pe masina nu rezista daca mai creste cuplul, eu deja am aproape 300Nm numai din chip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Turbina poti sa o pui fara probleme, denumirea ei fiind 1749VB, tu avand pe masina 1749V.

2. Cu intercoolerul la fel il vei putea pune, dar vei avea nevoie de bani,piese si de multa rabdare. Iti trebuie toata tubulatura de la ARL, tragerul fata de la Leon Cupra TDI si intercoolerul care este ieftin. Nu cred ca merita sa faci asa ceva cand ai optiuni aftermarket mult mai bune.

3. Acum ca ai putere, ai si suspensie sa pui toata puterea pe sosea? Si daca ai suspensie....frane ai? Daca raspunsul este nu....mai bine iti iei de banii astia frane+suspensie si castigi mai mult decat daca ai avea 180cp si nu ai avea cum sa-i pui pe sosea.

4. Injectoarele se pot schimba fara probleme intre ASZ,ARL si ATD,AXR.

Link către comentariu