Jump to content

Trapa Golf3/Vento


UPO
 Share

Postare recomandată

Inca o intrebare.Am stricat un surub care prinde geamul de carrcasa trapei si nu se mai poate desfileta.E vreo remediere cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_golf

Trapa se demonteaza complet in bucati.e pusa o legatura spre un forum rusesc,aici pe topic.poate te ajuta cu ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian
Pana la urma ce se poate face cu aceea piesa culisanta rupta? (Si la mine tot pe stanga bineinteles).

daca te multumeste sa se deschida doar sus/jos sa stii ca e foarte simplu de ,,reparat". iei o bucata de sarma de 3 mm, ii indoi un capat la 90grade facandu-i un cioc de vreo 4-5 mm, masori lungimea piesei rupte (cu cele doua fragmente ale piesei lipite intre ele, bineinteles), apoi la aceeasi lungime ii faci acelasi cioc ca si la celalalt capat apoi o montezi, prin presare, in canalul facut in piesa, astfel incat ciocurile sa fie plasate unul la un capat al piesei, celalalt cioc la celalalt capat al piesei rupte. prin acest procedeu cele doua bucati ale piesei se misca ca si cum ar fi sudate intre ele. garantez functionarea trapei in sus si in jos. toata treaba asta n-ar trebui sa dureze mai mult de maxim 5 minute. in acest timp se face si demontarea/montarea geamului trapei. eu personal am fost surprins de usurinta cu care am remediat acest defect si de eficienta acestei improvizatii. sunt convins ca o sa te ajute ceea ce am scris aici si sfatuiesc cu caldura pe toti colegii de pe forum sa faca acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intrebare...daca sunt rupte culisantele alea , cum imi dau seama daca nu este dus si motorasul?...mentionez ca misc din buton si nu schiteaza nici un gest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_golf

iei jos ansamblul de butoane.adică comanda(de unde apeși butoanele).demontezi cu totul-adică sa fii cu el

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yo, yo yo...

Bogdane vezi sa nu fie clema negra data la o parte... caz in care nu se alimenteaza nimic.

Este vorba de un capac de plastic ce acopera gaura de imbus. Cu capacul pus merg butoanele, se alimenteaza motoprasul... iar cu capacul dat la o parte nu merge nimic. Pe langa asta mai intai verifica siguranta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am avut si eu probleme cu motorasul nu mergea,am pus capacul acela deasupra la gaura de imbus si acuma suna de parca s-ar invarte ceva,adica motorasul funcioneaza,insa eu am pus in jur pe cheder silicon "invizibl",ca sa nu intre ploaia,daca dau jos siliconul as avea sanse sa functioneze?mentionez ca pe partea stanga a soferului o bucata de metal este rupta prin care trece un fel de sutub,sau nit ce o fi ala.Masina este un golf 1.6 abu din 93

Modificat de kmzoltan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand vreau sa o culisez parghia aia nu prea vrea sa-mi intre tot timpul si mai trebuie sa o cobor putin cu degetul ca sa o prinda cand se pune in miscare mecanismul.

abia ce am montat`o pe masina acu cateva saptamani si ma gandesc poate s-a strans prea mult sau prea putin unul din suruburi, desi cand s-a montat/probat nu facea asa... sau trebuie sa curat si ung...ca n-as vrea sa se duca dracu si trapa asta.

cu ce se curata/ung mecanismele alea? mai trebuie sa desfac ceva p`acolo sau doar cu vreun spray ceva?

http://vwforum.ro/index.php?act=at...st&id=80718

o poza postata de cineva de aici.. ma refer la piesa din dreapta care ar trebui sa se imbine cu cea din stanga. uneori cea din dreapta "uita" sa coboare si sa se imbine si tre sa apas un pic cu degetul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu`mi mai face nimic trapa!...la inceput, nu mai mergea in spate, nu mai culisa, doar se decapota! Acum, nu mai face absolut nimic!...posibil sa fie de la motoras?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Cred ca numai imi functioneaza butonul trapei. Ieri pe autostrada imi ramasese deschisa. Nu vedeam ca nu se mai inchide daca nu incepea o ploicica. Am desfacut plafoniera...:icon_cool: trebuie sa vad cum o fac la loc pt ca era lipita, si am miscat un pic de mufa butonului...nimic. Dupaia am fatait un pic butonul si am reusit sa o inchid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca aceasta unealta este ideala pentru a desfunda scurgerile de la trapa?Am sa incerc maine.Am luat-o de la un minimarket.Are porecla "sarpe" si este folosit pentru a desfunda ghiuvete.

post-56786-1275592792_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie prea groas sarpele tau! Eu cred ca merge cu sarma otelita sa nu se indoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe desfundat trapa cea mai simpla variata

-o siringa de 50 ml

-o pompa/compresor/ sau simplu suflii cu gura

-si o sarma nu neaparat otelita ca sar putea sa gauresti tubul una oarecare si ii indoi varfu sa poti sa scoti din namol

asa am facut si eu si o mers perfect

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine cand ploua mai tare imi intra apa pe la trapa.Cum pot desfunda orificiile?Unde trebuie introdus sarma sa le desfund?daca ati atasa niste poze as fii recunoscator.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarma se introduce asa. Deschizi complet trapa si vei observa in colturile dinspre parbriz doua orificii care duc in jos. Iei o srma mai lunga, ii indoi un capat ca sa nu gauresti tubul si apoi o introduci pe orificiile acelea . Cred ca si mie mi s-a intamplat acelas lucru pentru ca am constatat ca imi intra apa in masina. Ieri cand am spalat masina era scaunul din dreapta fleasca :)) la picioare numai zic cata apa era. Sa incerc sa vedem poate or fi alea infundate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 4 orificii pt scurgerea apei la trapa,2 spre fata ce au iesirea pe acelasi tub de la apa scursa de pe parbriz(se vede unde se scurge apa daca deschizi usile din fata) si 2 spre spate.Eu le-am desfundat cu o sarma ceva m tare (altfel se indoaie si nu faci nimic),dar nu exagerat de tare si nici foarte groasa ,plus o sticla de apa cu care turnam apa in orificiul care il desfundam cu acea sarma.Baga sarma si in sens invers,adica de jos in sus,si in acelasi timp cineva sa-ti toarne apa sus la trapa pe scurgerea ce lucrezi tu,de obicei acolo jos se infunda in partea din fata deoarece exista o bifurcatie,cred ca unde se intalnesc scurgerile de la trapa si cele de la parbriz.

Modificat de Mirciuk_mk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa aiba legatura scurgerea de la trapa cu cea de la parbriz? Eu am golf 3 si scurgerea este separata.Cea de la trapa este un furtunas galben .Un capat intra in trapa iar celalalt intr-o terminatie de cauciuc aflata langa portiera care are doua capete.Unul se infige in furtunasul galben iar celalalt este iesirea pe la portiera.Daca tu zici ca are legatura si cu scurgerea de la parbriz atunci unde naiba intra ? Ca doar terminatia de cauciuc de la portiera este una banala.Practic un tub negru cu doua iesiri.Una afara la portiera, cealalta se fixeaza in furtunasul galben de la trapa. Am desfacut azi degeaba plafonul ca sa am acces la scurgerile de la trapa.Furtunasele galbene erau curate ca in palma.In schimb terminatiile de cauciuc de la portiere erau pline de namol si pietre.Nu mai trebuie sa desfaci plafonul si sa bagi sarme pe furtunase.Introduci mana sub bord la sofer,scoti furtunasul galben din terminatia de cauciuc, dupa care scoti terminatia foarte usor si vei vedea ca este plina de noroi.Practic apa stagna pe furtunasul galben de la trapa.O speli bine la robinet cu presiune.In stanga soferului ca sa ai acces la terminatie trebuie sa desfaci acel plastic de sub torpedou.Este foarte usor.Ai 5 suruburi de desfacut.Terminatiile curatate le introduci la loc insa trebuie mare atentie.Sa nu uitati sa le cuplati la furtunasele galbene de la trapa,altfel se umple masina cu apa.

Modificat de smoto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In stanga soferului ca sa ai acces la terminatie trebuie sa desfaci acel plastic de sub torpedou

Torpedou in stanga ? ;) Sau vrei sa zici langa panoul de sigurante. Frate mie pe dreapta imi baga. Deci pana la urma terminatia asta de care vb tu este in stanga si in dreapta...jos la picioare? Ai scris un pomelnic dar nu se intelege mare lucru. Fi mai explicit te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trapa are 4 orificii de scurgere.

1. Pe partea stanga la sofer.Daca scoti capacul la sigurante si blocul de lumini vezi exact furtunul.E foarte greu de umblat daca ai mana de tractorist.

2. Pe partea dreapta la pasager.Trebuie sa desfaci torpedoul mai mic,cel de la picioare.Aici mi se pare si mai dificil de umblat la furtun.Eu cel putin m`am chinuit 30 min sa pun furtunul la loc.De atunci m`am invatat minte si le desfund cu o sufa de frana de bicicleta odata la jumatate de an.

3. Celelalte 2 orificii duc spre partea din spate cate unu pe fiecare parte.Aici daca se infunda deobicei curge apa pe la manerele din spate.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In stanga soferului ca sa ai acces la terminatie trebuie sa desfaci acel plastic de sub torpedou

Torpedou in stanga ? :lol: Sau vrei sa zici langa panoul de sigurante. Frate mie pe dreapta imi baga. Deci pana la urma terminatia asta de care vb tu este in stanga si in dreapta...jos la picioare? Ai scris un pomelnic dar nu se intelege mare lucru. Fi mai explicit te rog.

Vroiam sa zic in dreapta soferului.Sub torpedoul cel mare mai este unul mic.Desfaci 5 suruburi.Cauti cu mana in dreptul iesirii terminatiei de la portiera si dai de ea.Te duci cu mana in sus pe pipaite pana dai de finisul terminatiei si incepe furtunasul de la trapa.Il scoti cu grija.S-ar putea sa ai un soc.Pe furtunas exista apa stagnata datorita namolului din terminatia de cauciuc.Eventual iti iei un pahar cu tine si il pui repede la furtunas sa curga acolo apa daca exista.La mine asa a fost.Dupa ce ai scos furtunasul din terminatia de cauciuc, aceasta din urma se scoate tragand inspre interiorul masini.Daca tragi prin exterior nu merge.O scoti si o speli.La mine au fost pietricele , namol, si mirosea a apa statuta de cel putin 3,4 ani.La loc le pui in ordinea inversa modului cum le-ai scos.Sa nu mai desfaci plafonul si sa bagi sarma prin furtunas sau cablu de acceleratie caci te complici.Furtunasele sunt curate ca zapada.Terminatia de cauciuc se termina intr-un x , si nu permite curgerea namolului.(Ea este de vina).

Furtunasul din dreapta este cam greu de bagat inapoi in terminatie.Te sfatuiesc sa il bagi in prealabil in terminatia de cauciuc si apoi terminatia la locul sau.(Este mult mai usor).

Terminatiile buclucase se vad foarte usor.Deschizi portiera si unde se impreuneaza aceasta cu caroseria masinii , intre cele doua balamale, se vede capatul ei.

Modificat de smoto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din cand in cand imi mai face si mie fitze trapa.

La deschidere de exemplu nu se duce pana in capat cateodata, trebuie sa las butonul si sa il apas din nou.

La inchidere se opreste la vreo 7-10 cm si apoi ii parcurge din vreo 7-10 apasari.

Nu face tot timpul asa dar mie frica sa nu se strice. Imi puteti spune ce sa fac?

Ma gandeam ca poate o fi ceva la buton dar face faze si cand inchid masina din cheie.

Daca e vorba de uns, va rog mult sa imi trimiteti o poza sa vad si eu unde trebuie unsa :)

Tks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din cand in cand imi mai face si mie fitze trapa.

La deschidere de exemplu nu se duce pana in capat cateodata, trebuie sa las butonul si sa il apas din nou.

La inchidere se opreste la vreo 7-10 cm si apoi ii parcurge din vreo 7-10 apasari.

Nu face tot timpul asa dar mie frica sa nu se strice. Imi puteti spune ce sa fac?

Ma gandeam ca poate o fi ceva la buton dar face faze si cand inchid masina din cheie.

Daca e vorba de uns, va rog mult sa imi trimiteti o poza sa vad si eu unde trebuie unsa :(

Tks

Trebuie unsa neaparat pentru ca risti sa o strici.Are o piesa foarte casanta.Incearca sa ungi sina pe care gliseaza.Deschide trapa si uitate de sus.Nu ai cum sa nu o vezi...

De preferabil sa folosesti vaselina,spray-ul nu tine prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa o ungi cat vrei. Pana la urma tot se va rupe. Partea aceea de care e prins cablul e foarte subtire la capat, parca e facuta sa se rupa. Eu am facut piesele la un frezor (din durAl) si capatul l-am facut la fel de lat ca si restul piesei. Puteau si nemtii s-o faca la fel, dar... trebuie sa traiasca si cei care vand piesa de schimb (si e numai 150 euro setul)

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Am si eu o problema cu trapa: imi merge bine pana la un moment dat, dupa care merge cu intreruperi. Trebuie sa apas pe butonul de inchidere sau ala de deschidere de zeci de ori. Eu am crezut ca e din contactele de la buton si azi le-am desfacut sa le curat, da mi-a facut exact la fel. Mi-am dat si sinele cu vaselina, ca am zis k poate e din cauza ca intampina greutate din cauza ca nu sunt unse bine si intra protectia de la motoras k sa nu se arda, da tot asa face. Ce-ar putea fi? Aveti vreo idee? Eu m-am uitat aproape peste tot, sa nu fie ceva rupt sau kestii de genu asta...da n-am reusit sa-mi dau seama de nik. Va rog ajutati-ma si pe mine, k masina mea e neagra si cu trapa inchisa ma sufoc pe caldurile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!