Jump to content

Probleme Cu Ambreiajul


pufi68
 Share

Postare recomandată

se pare ca in sfarsit i am dat de cap :icon_thumright: ....

problema era acel opritor metalic din spatele pedalei de ambreiaj care avea cam 4 cm lungime...

am pus patentul pe el, l am indoit, am slabit cablu din piulita si acum are si pedala joc, ia crescutt cursa...

partea proasta e ca am mers asa cateva sute de km cu rulmentu in contact pe placa....am rupt 2 cabluri de ambreiaj, o furca si o placa...

sper sa nu fi f...t rulmentu care era nou noutz, la fel ca si placa.....acu la relanti se aude un oarecare huruit care dispare in momentul in care apasa ambreiajul, drept pt care cred ca i din cutie pinioanele, ca altfel ar fi huruit rulmentul....

atasez si poza cu nemernicia aia de opritor

am mai pus una care nu se vede asa bine, cu dist de la pedala pana la podea...

si totusi cum se explica ruperea cablului asa repede?

post-5159-1240514444_thumb.jpg

post-5159-1240514455_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pufi68

    18

  • SKULLMAN

    11

  • tonic

    5

  • sergiup

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu la masina mea nu cred sa am astfel de opritor..... probabil din cauza opritorului tu a trebuit sa nu lasi deloc joc ambreiajului si de aia se rupea cablul ca era in tensiune prea mare la capatul pedalei./..la podea.

in alta ordine de idei am si eu o intrebare legata de ambreiaj, poate sergiu este cel mai in masura sa raspunda ca stiu ca el a avut de aface cu asta..... voi face rost de un kit de reparare al sistemului furca de ambreiaj, adica probabil contine bucse, si arculet sau arcul;ete nu stiu exact,. este greu de scos furca aia de acolo si inlocuit bucsa sau bucsele...nu stiu cate sunt dar teoretic ar fi 2./??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ci putina atentie in 30-40 de minute schimbi furca cu tot cu bucse.

Sa fii foarte atent cand incepi pe unde bagi bucsele.

In kit trebuie sa ai :

Una bucata tija

una bucata bucsa de teflon/ plastic

doua garnituri in forma de acoredeon

si un capac exterior intre cutie si bratul cu ureche.

una bucata siguranta.

Preferabil ar fi sa verifici inainte de demontare, ca crestatura in care se va pune siguranta este in acelasi loc pe ambele tije. In functie de modele exista diferente de amplasare. Verifica si grosimea.

Sa nu incerci sa tragi de furca sa o scoti afara inainte de a scoate bucsa de teflon afara de pe tija metalica, altfel poti sa deformezi bucsa metalica incastrata in cutie.

Ca si mod de inserare a pieselor, ele normal se fac pe exterior stanga, mai putin tija si garnitura acordeon din partea furcii, care va fi pusa pe tija inainte sa bagi tija prin bucsa de metal din cutie.

Probabil va fi greu sa scoti bucsa de teflon, incastrata de cele 2 garnituri acordeon care se gaseste pe tija in interiorul bucsei de metal.

Din pacate eu am folosit forta bruta pentru extragerea acestora. Cica ar fi si o metoda mai finuta. Eu sunt masochist de felul meu asa ca nu imi bat capul :banghead:.

Spor.

Cand ajung acasa ma uit sa vad ce am in haynes si postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fii foarte atent cand incepi pe unde bagi bucsele.

Cand ajung acasa ma uit sa vad ce am in haynes si postez.

la ce sa fiu atent, ca nu prea am inteles.

poate daca postezi ceva poze explodate o sa inteleg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici o poza explodata:

post-13903-1240557335_thumb.png

:Driver: in continuare ma minunez cum oameni care au de ani de zile broaste nu au si o documentatie tehnica acolo la indemana, mai ales in conditiile in care se gasesc tone de materiale chiar si moka pe net, sa nu se supere nimeni :P Chiar si VW ofera la ei pe site documentatie de broasca la liber .

http://www.vw-classic.net/vwcd_neu/content...;top=cp_technik

http://www.vw-classic.net/vwcd_neu/content...;top=cp_technik

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mah dar atunci ar fi ariile tehnice pustii.... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci bobo pt poza. este pt anii 63? sau mai tarziu? nu am stiut de linkurile alea? chestia este ca atunci cand te arde o problema tehnica este mult mai simplu sa scrii aici si cei care s-au lovit de curand si au la indemana documen tatia sa iti zica, decat sa pierzi tu cel putin 24-48 ore de cautari pe net google sau mai stiu eu ce......de obicei timpul este factorul care te limiteaza...din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry de intarziere da am postat in "pauza " de la lucru si acolo nu imi tin documentatia.

P.S. Fain linku bobo! :D

post-4942-1240601461_thumb.jpg

post-4942-1240601467_thumb.jpg

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza e de la modelul mai nou, dar principiul este acelasi.

Eu m-am obisnuit mai prost o data cu masina am luat si doua carti foarte bune,la vremea aia net mai subtire asa ca m-am deprins sa pun mana pe carte sa inteleg macar in mare care ar fi buba si dupa aia sa intreb pe altii.

Oricum,merita luata o carte tiparita sau in format electronic si citita ca o lectura de weekend,ai mai multa siguranta cand stii ce ai sub picioare :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

am si eu o problema...masina porneste destul de greu si troncane la pornire, de asemenea s aude un mic troncanit cand dau cu spatele...volant am schimbat-o, e drept nu cu una noua dar oricum, ambreiajul nu patineaza, nu viobreaza la relanti..ce poate fi? s poate sa nu fie puse bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la carburator, de obicei!!! ! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scrie in stanga ce am....golf 4 1.9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..pai ce ziceam eu!!! carburator fara o flansa, cand cuplezi, in sarcina trage aer fals sau ceva.. :icon_geek:

..on topic, pe bune, aici e sectiunea cu ,,alea vechi''... care ,,e'' cam diferite de ce-ai tu... :sly: deci, wrong side, here. Noi avem motoarele in spate... :icon_thumleft:

..incearca la sectiunea respectiva din vwf...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mhama..scuze acu am vzt :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!