Jump to content

Probleme Cu Ambreiajul


pufi68
 Share

Postare recomandată

poate sa fie si de la filet, dar daca zici ca sunt noi..

mai poate fi de la bowden tube, sa mai scape, sa intre in camasa,, si sa isi dea drumu cate un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pufi68

    18

  • SKULLMAN

    11

  • tonic

    5

  • sergiup

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ca iti cedeaza cablul e ambreiaj!!!! Undeva se rupe putin cate putin!!!

Cand il schimbi sa bagi multa vazlina pe el !!!!

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa incerci sa vezi daca nu cumva e dus filetul piulitei sau surbului de pe capatul cablului (ceea ce nu prea cred)

verifica sa nu cumva sa se depaseze teava (prin care trece cablul prin tunel) spre fata masinii (asa cum am patit eu) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cablul si piulita sunt noi, am scris si mai sus....i am bagat vasilina la greu la montaj

o sa incerc asta cu tubu bowden ala si cu ce zicea sergiu

desi este greu de crezut, cred totusi ca aluneca piulita floare care are si 2 contre...si inclin sa cred asta pt ca dupa strangere in ambele dati ramanea aceeasi lungime de filet libera in capu la cablu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Pune o saiba intre piulita fluture si brat.

2.Incearca sa nu rotesti de cablu cand stangi piulitele. Stiu ca e greu , dar poate ca faza cu desfacutul e si din cauza ca se invarte cablul in jurul axei si cand apesi si lasi cedeaza putin cate putin cablul, ca se roteste inapoi.

Daca ii cum zice sergiu, te ajuta o piulita !!mare!! in capul tubului bowden.

Spor.

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai detaliaza un pic te rog la partea cu pilulita mare in capu la tubu bowden...unde exact trebuie pusa si cand.....?

aaaaaaaaa....si mai am niste simptome....are momente cand plec cu 1 a de pe loc sa tremure, mai mult sau mai putin si alta data pleaca asa de lin de nu mi vine sa cred...

asta sa fie din cauza tubului ala pacatos?

si era sa uit....de cateva zile, cand si cand mi o scoate din vit a 4 a, in mers vb...nu mi am dat seama cam in ce perioada dar parca atunci cand accelerez mai cu simt de raspundere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asta i-am spus si eu komissare. sa nu ii fie desprins tubul si sa se miste in tunel. zic pt ca si eu sunt stan patitul ca si tine.

si nu e mare lucur de verificat asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai detaliaza un pic te rog la partea cu pilulita mare in capu la tubu bowden...unde exact trebuie pusa si cand.....?

aaaaaaaaa....si mai am niste simptome....are momente cand plec cu 1 a de pe loc sa tremure, mai mult sau mai putin si alta data pleaca asa de lin de nu mi vine sa cred...

asta sa fie din cauza tubului ala pacatos?

si era sa uit....de cateva zile, cand si cand mi o scoate din vit a 4 a, in mers vb...nu mi am dat seama cam in ce perioada dar parca atunci cand accelerez mai cu simt de raspundere

Scuze.. am scris piulita .. ma gandeam la saiba :banghead:. Pui in cap la tub ca sa nu ii mai dai voie sa intre in tunel (in partea dinspre schimbator). Daca iti sare din viteza (welcome to da club) e gata sincronul de a 4-a.

Plecarile cu scuturat sunt fie de la cablu , fie de de la discul de ambreiaj.

Spor. (din pacate ceea ce zice komissar ar putea fi valabil si la tine!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti sare din viteza (welcome to da club) e gata sincronul de a 4-a.

eu m-am jucat un pic si am schimbat motorul de la 1300-le din 68 (motor de 1600) cu cel de la 1200-le din '65 (motor de 1200 evident). pe 1300 a ramas aceeasi cutie si in viteza a patra , uneori, sare , lucru care inainte nu se intampla. sa se fi dus brusc sincronul de a patra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca i am dat de cap...deocamdata merge si parca mai bine ca inainte...

am verificat si tubul bowden si teava prin care trece cablul si sunt ok...camasa tubului e un pic rupta pe la jumate dar nu cred ca e o pb..

problemele sunt date de lungimea cablului, este pt typ 3 si de piulita floare care are jumatate din filet mancat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca iti cedeaza cablul e ambreiaj!!!! Undeva se rupe putin cate putin!!!

Cand il schimbi sa bagi multa vazlina pe el !!!!

deci pana la urma asta a fost....azi si a dat ultima suflare, cablu pus asta vara....aprox 2000 de km....a cedat exact de langa pedala...

toate trozniturile alea urmate de slabire, erau de fapt fire rupte, lucru pe care de altfel l am mai patit...dar nu mi venea sa cred ca se poate intampla si cu cablu nou.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa faci acelasi lucru ce intentiomnam eu sa il fac (kk) in cablurile astea braziliene....este revoltator ca un cablu nou sa tina doar 2000 km. Pana la urma ce ai facut, ai gasit cablu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablu asta era italienesc....

aveam unul de rezerva brazil...l am gasit si l am pus pe ala....

l am aruncat pe ala rupt si imi pare rau acuma.....trebuia sa ma duc cu el ca model la mosu ala de face cabluri, sa mi faca unu mai sanatos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg de ce nu mergi si cumperi unul de la magazin.

cred ca iesi si mai ieftin

eu de broasca am cumparat de la unix, dar cred ca au si de karmann

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un mosh care "face" cabluri de ambreiaj ? :icon_thumright: Unde ? ...

Si ..cele care s-au rupt... s-au rupt la imbinarea "ochiului" metalic cu firul, (sau a partii metalice cu filet ) , sau "de-a lungul" cablului multifilar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seby....am pus numai cabluri noi, luate de pe la dealeri locali..... :)

komissar....numai stiu adresa, este pe undeva pe langa 7 noiembrie ....iti dau nr de tel....0723 443 448

este nenea ala care era langa piata victoriei pe str cu muzeul taranului parca, face si discuri de ambreiaj,placute, ferodouri, macarale de geam etc

la el mi am facut cablu de accel de 2 ori mai gros ca cel original si merge fara probleme

cablul mi s a rupt exact de la baza urechii care se agata de pedala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca iti cedeaza cablul e ambreiaj!!!! Undeva se rupe putin cate putin!!!

Cand il schimbi sa bagi multa vazlina pe el !!!!

De ce nu ii credeti pa aia mai batrani cu barba lunga :)

Pe asta cand il instalezi, sa lasi joc la pedala in zona de sus, ca altfel acuma schimbi cablul cu unu mai gros si daca il strangi de il ia mm drq data viitoare va ceda altceva. (te scapi la ambreiaj cu o pedala din fundu curtii si trosc bratul de la rulmentul de presiune).

Spor.

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu ii credeti pa aia mai batrani cu barba lunga :(

Pe asta cand il instalezi, sa lasi joc la pedala in zona de sus, ca altfel acuma schimbi cablul cu unu mai gros si daca il strangi de il ia mm drq data viitoare va ceda altceva. (te scapi la ambreiaj cu o pedala din fundu curtii si trosc bratul de la rulmentul de presiune).

Spor.

:D :( :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l am schimbat...da joc n am de unde sa las.....ca daca las un pic de joc....numai debreiaza...

practic a trebuit sa l strang pana pana furca n a mai avut joc...adik am lipit rulm de placa...bine, cablu nu este tensionat....si tre sa apas pedala pana la fund ca sa pot baga in viteza....si cand ridic piciorul la mai putin de jumate din cursa pedalei, incepe sa se miste masina

mai este o chestie care nu stiu nu stiu daca are imp sau nu...

masina mea este 60, pedalierul era model cu pedala de accel fixata pe podea

anul trecut parca, l am schimbat cu un model mai nou cu pedala de accel inclusa

modelul asta mai nou are pe spatele pedalei de ambreiaj un opritor, nu vb de cel din podea, este o tablita in spate care nu ma lasa practic sa dau cu pedala pana n fundu fundului....

este posibil ca opritorul ala sa mi scurteze cursa la pedala si din cauza asta sa nu pot lasa jocu ala ?????

De ce nu ii credeti pa aia mai batrani cu barba lunga :ceuameni:

Pe asta cand il instalezi, sa lasi joc la pedala in zona de sus, ca altfel acuma schimbi cablul cu unu mai gros si daca il strangi de il ia mm drq data viitoare va ceda altceva. (te scapi la ambreiaj cu o pedala din fundu curtii si trosc bratul de la rulmentul de presiune).

Spor.

pai am zis mai inainte un pic...era cablu nou si nu mi venea sa cred ca se rupe asa de repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l am schimbat...da joc n am de unde sa las.....ca daca las un pic de joc....numai debreiaza...

o fi placa /rulmentu obosita...sau nu-i din filmu masinii?

joc trebuie sa aiba...ca altfel tot phuti abreiagu cu totu in cel mai scurt timp...

ai noroc ca cedeaza cablu...insa in stilu asta ...

...tizu are perfecta dreptate :banghead:

Modificat de silviustan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

placa si rulmentu s noi noute...placa originala de la dilar....discul era aproape nou...nos...

la un mom dat mi a rupt si furca, anu trecut....

intreb inca odata...o fi de vina opritorul ala din sptele pedalei de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m-as uita la parghia care o face pedala de ambreiaj in zona din tunel (care nu se vede si care actioneaza cablul). Nu cumva la modelul asta distanta /lungimea parghiei este mai scurta si nu poate sa traga de cablu suficient incat sa debbraieze complet? si astfel sa trebuiasca sa reglezi fara joc ca sa poti debraia? o fi si opritorul ala....nu stiu....ar trebui sa compari cele 2 pedaliere vizual sau prin masurare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opritorul respectiv este o bucata de guma incastrata in metal exact in spatele pedalei ??

Daca da e din filmul cu pedala, daca nu este ceva ce e din alt film.

In poza asta vezi opritorul. Asa ar trebui sa fie.

In articol vorbeste de frana, dar cele 2 figuri ce le vezi acolo te ajuta.

Acea poza o iti arata cum sa masori jocul "liber" in pedala, valabil si pt ambreiaj.

El se regleaza din piulita fluture. si iar "S" trebuie sa fie de 3-4 cm pana cand pedala incepe sa iti opuna rezistenta.

Cel mai bine vezi acel joc in timpul mersului, mergi cu viteza constanta si apesi ambreiajul sa vezi unde debreiaza.

RULMENTUL DE PRESIUNE ATINGE PLACA DOAR CAND APESI AMBREIAJUL, altfel in 200 km e praf.

Nu-ti fa probleme, destui din noi au trecut prin asta, o scoti la capat cu putina atentie.

post-4942-1240468864_thumb.jpg

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!