Jump to content

Mi-am Prajit Catalizatorul


Henty
 Share

Postare recomandată

daca ne spui si de unde esti poate te ajutam si cu un vagcom

la profil nu ai trecuta localitatea de unde esti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ne spui si de unde esti poate te ajutam si cu un vagcom

la profil nu ai trecuta localitatea de unde esti

Sunt din Cluj-Napoca. Am incercat acum sa imi completez profilul.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat acum sa imi completez profilul.

Si tot nu l-ai completat. :(

Mie mi se pare destul de normal sa faca asa. Si al meu prajeste cartofi dar asta e. N-am avut probleme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai imi face figuri pe bord din cand in cand indicatorul de la apa. Din ce am citit pe aici e un senzor G62 care ar putea fi cauza acestei fluctiatii pe bord si din ce am inteles el comanda si la ECU cantitatea de benzina. Oare sa ajunga iar mai multa benzina nearsa in catalizator daca acest senzor G62 e defect?

Consumul e ok adica in jur de 10.5 litri in oras si cam 7.5 in afara.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior ! Foloseste butonul Add Reply
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma, nu stiu ce sa zic. Am un coleg cu Octavia, tot motor de 1.6 si consumul mediu la el e pe la 5-5.5. Banuiesc ca la tine e cam mare consumul ala. Poate ai tu un stil mai nervos de condus.

Insa G62 nu e bine sa mearga aiurea. Urmareste topicul despre el si o sa afli multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in cartea tehnica a masinii tot asa imi indica consumul fiind motor pe benzina. Oricum tot atata consuma de vreo 3 ani si jumatate de cand o am.

Azi dupa 10 km parcursi de acasa pana la job am ridicat capota sa ma uit la zona cu catalizatorul si deja se auzea cum suna inauntru in el parca se topea. :)

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior ! Foloseste butonul Add Reply
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la tine zici ca-i ok consumul asta, din alta parte nu are cum sa ajunga mai multa benzina in catalizator. Iar daca motorul nu ar avea putere, ti-ai da seama. Doar asa ar putea ramane benzina nearsa.

Ai facut o scanare sa vezi ce erori mai apar? Pana una alta schimba G62, dar pune original, sa nu ai surprize ca merge mai rau decat ala vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi ma duc la scanat si vad ce erori apar si o sa fac si o verificare a temperaturii din catalizator in regim de mers.

Am gasit senzor G62 ceva model Fachet sau asa ceva la 75 de ron bucata. Daca trebuie il schimb.

Incearca totusi sa nu mai dai quote la mesajul anterior. :)

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior ! Foloseste butonul Add Reply
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat masina aseara si am facut si o proba de drum. Am urcat Feleacul (dealul de langa Cluj pt cei ce nu il cunosc) mai mult in viteza a treia si cu motorul turat iar temperatuta in catalizator a urcat pana la 780 de grade maxim. Apoi la coborare a inceput sa scada. Inginerul a zis ca e ok temperatura pana in jur de 850 de grade deci nu e nici o problema cu el. Sonda lambda lucra si ea bine la amestec deci totul parea ok.

Singura eroare care a aparut la scanare a fost faptul ca temperatura la apa indicata pe ceasul de pe bord era in jur de 45 de grade iar cea de la motor in jur de 80 de grade ceea ce a indicat ca senzorul G62 ar fi defect. L-am si cumparat ieri pe G62 dar nu stiu cat de greu e de schimbat (zic din punct de vedere tehnic daca e foarte complicat, daca se pierde mult antigel la schimb etc.) ca doar cu motorul rece se poate si aia e mai greu ca ar trebui sa las masina in service vreo 2-3 ore sa se raceasca antigelul si as evita acest lucru.

De asemenea specialistul a zis ca daca si dupa schimbarea lui G62 mai avem diferente intre temperatura apei de pe bord si temperatura din motor s-ar putea ca sa fie blocat in pozitia deschis termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asemenea specialistul a zis ca daca si dupa schimbarea lui G62 mai avem diferente intre temperatura apei de pe bord si temperatura din motor s-ar putea ca sa fie blocat in pozitia deschis termostatul.

N-are treaba cu termostatul. Si daca e blocat pe deschis, va trebui sa-ti indice aceeasi temperatura.

Uite aici cam cum e cu schimbatul: http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=878691

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

salutare!ce simptome da un catalizator defect?va rog sa ma ajutati si pe mine ca masina din semnatura da mult fum pe esapament si porneste naspa la cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai trage de nici o culoare.

Daca ai mult fum, cauta problema in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna ziua,

Am cumparat recent un Passat din 2001, merge ok si sunt foarte incantat de masina.

Am fost cu ea la schimbul de consumabile si am cerut si o diagnoza, iar singura problema aparuta este catalizatorul. Din spusele celui care a facut verificarea, conform softului, se pare ca catalizatorul (scuzati cacofonia) nu mai functioneaza ok si cel mai probabil o sa cedeze. Intrebarea mea este daca implica alte probleme faptul ca imi cedeaza catalizatorul? gen cresterea consumului, pierderea din putere sau altceva demn de specificat?

Am cautat pe net si am gasit ceva preturi ptr. un catalizator dar as prefera sa ii investesc in alte "interventii" la masina. Asa ca va rog sa ma ajutati cu pareri (mai ales cei care au trecut prin asa ceva).

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Cand se va infunda catalizatorul, o sa simti ca masina nu mai trage.

Singura sansa e sa-l schimbi. Dar la cat sunt de ieftine, pui altul si gata.

Nu e bine sa-l elimini de tot.

 

INSA... de obicei nu cade de la sine. Doar daca ti-a luat-o pe ulei turbina.

Asa ca nu te increde prea mult in vorbele mecanicului. Si tare-s curios CUM a diagnosticat catalizator pe duca.

Pentru ca nu exista niciun senzor care sa indice asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La capitolul mecanica sunt incepator spre zero barat. Acum incep sa prind una alta. 

Dupa cum spuneam am fost cu ea la service (nu la reprezentanta ptr. ca mi-au facut un pret de am dat pe spate) ptr. schimbul de consumabile si am cerut si o diagnoza. A venit un nene cu laptopul, a rulat programul, a turat-o de am zis ca da turometrul peste cap , si singura eroare data a fost ineficienta catalizator. I-am explicat ca nu mi se aprinde nimic in bord (aveam undeva la 650km deja facuti cu ea) si mi-a spus ca parerea lui e ca o sa imi pice catalizatorul. E motor pe Benzina 1.6 106CP. Masina merge bine, trage ok, motorul e rotund. Din "vastele" mele cunostinte stiam ca daca iti pica catalizatorul... atunci poluezi si e problem la ITP :D, asa ca vroiam sa stiu daca e indicat sa il schimb sau nu, daca afecteaza performantele masinii sau doar pietonii pe langa care trec :P. Ideea e ca de schimbat o sa il schimb daca imi pica, dar vroiam sa stiu cat de prioritar e (daca pica, sper sa nu).

PS Masina are 173mii Km reali.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

A, atunci cred ca ai sonda lambda. Si poate aia i-a masurat ceva.

Insa si acolo e cu cantec. Mai sunt si senzori decalibrati.

Las-o asa momentan. Cand vei avea probleme, sigur vei simti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te prosteste ala la care ai facut testul sau nu stie ce face. Din cate stiu motorul tau nu are sonda dupa catalizator, deci nu are ce masura ala cu laptopul. Cum zice Cosmin, cel mai probabil ai sonda lambda pe duca sau vreun alt senzor ceva. Dai bataie si vezi tu mai incolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!