Jump to content

MAF - Debitmetru Aer - probleme


lucian.f
 Share

Postare recomandată

Nu numai ca e alta um dar nici nu e ordinul de marime bun, incearca alta. La relanti ai pedala de acceleratie la 94%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 19 ore, alexr86 a scris:

Asa imi da programul de diagnoza....

Ce program de diagnoza este, probabil nici VCDS nu este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e VCDS, e un program asemanator cu Torque, pt mobil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama cat de incredere este, daca pentru niste valori simple care sunt standardizate in protocolul OBD si unde toate interfetele ar trebui sa "citeasca" acelasi lucru...nu se intampla.

Ce sa mai ceri pentru valori DPF si senzori temperatura, etc, etc.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am un golf 4 1.9 tdi ajm si de ceva timp am o eroare. si aceea fiind 17552 - Debitmetru aer -G70- circuit întrerupt/scurt la masã   P1144 - 35-00 din ce am mai citit pe forumuri ceva am scos mufa de la debimetru dar merge mai prost am cautat pe net problema dar nu prea sunt multe informatii despre aceasta eroare.. daca a intampinat cineva problema asta si m.ar putea ajuta as fi recunoscator .. am si un log in mers dar fara bs11 si bs003 daca ajuta la ceva mentionez ca imi taie acceleratia deodata la 120 sau 130km/h si pana in 2500 nu prea trage asa bine dar dupa 2500 incepe sa traga ok

Modificat de kimura 23
am uitat sa mentionez masina si codul motor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tipul ăsta de eroare, prima dată se verifică mufa și cablajul. Dacă astea sunt ok cam trebuie schimbat. Pune si logul în mers, dar să fie cu accelerația la podea între 1700-3500 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1saix-Kbtv-QaQHvAU9cJTtE6mh7ogQJo5gNVp4TPHZo/edit#gid=60347951  prin asta am reusit sa vad , cu microsoft excel nu gasesc sa downloadez ceva gratis.. ma cam bat calculatoarele.. scuze pentru asta.. daca nu puteti sa cititi din link-ul acesta o sa platesc pe cineva sa imi descarce excel sau ceva ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atașează aici logul așa cum l-a salvat vcds (apeși pe agrafa aia de mai jos) si il citesc eu. Nu trebuie să plătești pe nimeni, instalează Libre office, este gratuit, dar suficient de bun pentru un utilizator obișnuit.

https://www.libreoffice.org/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul măsoară bine, da cu niste spray de contacte pe la mufa, poate nu mai apare eroarea. Numai că la tine alta este problema, ai suprapresiune mare rău, logul a fost la limita limpului, probabil că dacă o mai calcai puțin intra in limitate. Așa că fa Bs011 si BS 003 si posteaza-e împreuna cu logul asta pe topicul cu interpretare loguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut azi am facut un test masini si mi.a dat aceasta eroare 17552 - Debitmetru aer -G70- circuit întrerupt/scurt la masã   P1144 - 35-00 - , am mai cautat pe net inainte ,dar nu m.am lamurit mai deloc.. daca e un coleg care stie cum se poate repara eroare.. mentionez ca am dat sa sterg eroarea dar tot apare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alimentarea in mufa debitmetrului, verifica cablajul. Daca totul este ok, schimba-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai ce am verificat si am 12,1 si 4,9 o sa caut pe cineva cu un debimetru sa incerc daca e vreo diferenta, Multumesc pentru timpul acordat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În afară de ce este în pdf, între pinul 5  şi minus trebuie să ai 1V cu contactul pus, 1,5-2,1V la ralanti şi 3,2V la 3000rpm.

Toate măsurătorile (iclusiv cele din pdf) se efectuează cu mufa conectată la MAF, deci trebuie să găseşti o metodă (cu ace ataşate la fişele multimetului şi introduse pe lângă fire în mufă sau prin dezizolarea firelor)

 

MAF-AJM.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare colegi, mi-a venit o idee, nustiu daca s-a mai facut sau nu sau daca are o denumire.

Ma gandeam la Debitmetru, practic in functie de fluxul de aer care trece prin el se controleaza turbina, injectia, etc

Daca as face un divizor de tensiune variabil sa ii trimit informatia la ecu decalata, in sensul ca ecu sa stie ca are mai putin flux de aer, astfel limitand puterea, ar deranja functionarea pieselor?

mai pe scurt ideea e ca la aceasi masina (daca sunt persoane asa ca mine ca nu se rabda sa nu o calce :P ), ma gandeam sa limitez informatia cu fluxul de aer, si in felul asta daca vreau sa am un consum redus practic sa limitez puterea din fluxul de aer.

Aproape de 5V ecu stie ca e fluxul maxim de aer, daca eu trimit catre ecu sa zicem doar 2,5-3V practic ecu v-a sti ca are un flux mai mic de aer si ar limita presiunea in turbina, injectia, asta insemnand demajaj mai lejer si de aici ar fi si consum mai mic, intrebarea este.... nu afecteaza cu nimic daca as face asta?

Imi cer scuze daca nu am scris unde trebuie dar avand in vedere ca e vorba de MAF am considerat ca e ok aici, daca gresesc cu ceva va rog sa ma corectati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o ideea buna, daca valorile inregistrate de MAF nu sunt cele asteptate de ECU, dar cerinta de putere exista (pedala apasata), ca sa compenseze lipsa de O2, ECU va comanda o injectie bogata in combustibil (fum negru la diesel, sau infundare DPF, miros puternic de benzina nearsa la celelalte).

Daca ECU nu vede MAF-ul si-l declara defect inlocuieste valoarea lui cu una standard (~500-550mg/stroke) pe baza careia face mapa de injectie, deci din nou motorul intra intr-o anumita limitare cu consecinte asupra celorlalte subansambluri.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha...deci cea mai ok varianta la ce m-am gandit ar fi din soft sa am multimap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara, am un audi A4 B8 motor CAGA, am cumparat masina de 2 ani de zile la prima impresie mi s-a parut ca motorul trage mai slab ca si Passatul ce l-am avut AWX 131CP dar am zis poate asa sunt astea. Zilele acestea am mers cu A4 unui prieten si acesta e mult mai sprinten ca si al meu cu toate ca motorizarea e aceeasi CAGA. Asa ca am decis sa fac un log in mers la ambele sa vad diferenta. Ce am putut observa e ca debitmetrul meu vede valori mai mari am 260 prescris si ce citeste debitmetru e 500, plus ca prietenul cred ca are ceva soft ca turbina cere mai mult ca si la mine.  

Am atasat un grafic cu inregistrarea de la debitmetru si logul cu ambele masini, prima inregistrare este a mea. 

Daca puteti sa imi oferiti un sfat ce as putea sa verific. Am pus debitmetrul de pe celalalt Audi care este bun si tot la fel. Deci debitmetrul l-am inlocuit cu altul sa vad si e tot la fel. Precizez ca nu i-au limp mode, merg cu ea cu --------------------------------- dar nu mi se pare asa puternica la plecarea de pe loc.

Multumesc!

WhatsApp Image 2020-04-11 at 22.28.41.jpeg

LOG-01-081-121-131-151-161-251-1231-1261-1271.xlsx

Modificat de lupo_bv
eliminare viteză ilegală
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
vlahdacoroman

un debitmetru nu se testeaza asa....refa un log pe 03 10 si 11 tr 3 si tr 4 

daca ai un osciloscop poti testa si debitmetrul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Mi-a aparut aceasta eroare pe debitmetrul de aer, am sters-o, iar dupa cca 200-250 km a aparut din nou. (Check engine galben aprins). Mentionez ca nu am sesizat nicio diferenta in regimul de functionare al masinii.

Masina este un passat din 2007, motor 2.0 BKP DSG.

 

Oare este necesar sa schimb MAF-ul sau o fi vreo problema din cablaj?

Ce parere aveti?

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BKP.clb
   Part No SW: 03G 906 018 CE    HW: 03G 906 018 CE
   Component: R4 2.0l PPD1.5 G    9707  
   Revision: --H45---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000078
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 6AD19F6A457FE01F27-803E

1 Fault Found:
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
               P0101 - 006 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 194492 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 13:40:51

             Freeze Frame:
                    RPM: 1440 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 82.0 km/h
                    Temperature: 25.0°C
                    Pressure: 1086.3 mbar
                    Text:     76    kg/h          
                    (no units): 1.20

Readiness: N/A

valori maf2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

verifica egr ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este doar o sugestie sau vreuna din valorile ce apar in log-ul postat de mine va indica acest lucru?

Va intreb acest lucru pt. ca am demontat si curatat egr-ul in urma cu cateva saptamani.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 0 duty cycle la EGR, adica e inchis in relanti.

Modificat de YRX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am facut o noua scanare si mi-am dat seama ca primul log a fost facut in momentul unei intreruperi a fluxului de date dintre ECU si laptop.

Revin cu noile valori EGR. Credeti ca vreuna dintre valori ar putea sa influenteze MAF-ul incat sa dea eroarea din post-ul anterior?

 

valori egr2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
vlahdacoroman

valorile sunt ok....eroarea poate fi cauzata de egr,injectoare si turbina,am intalnit astfel de cazuri...eu as verifica si cablajul de la ecu la maf

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!