Jump to content

MAF - Debitmetru Aer - probleme


lucian.f
 Share

Postare recomandată

salut baieti ,as avea si eu o problema (skoda superb 1.9 tdi 130 CP) cand merg supra turat intre 3000 si 4000 cu masina incarcata mi se decupleaza turbo,sau ceva de genu masina nu mai trage aproape deloc,merge ca o dacie,trebuie sa iau contactul si apoi totul e ok,cei de la skoda mi-au zis ca turbo e pe duca,dar un prieten mecanic mi-a zis ca daca turbo ar avea probleme,consuma ulei,scoate fum,si fluiera,dar la mine nici una dintre acestea nu e.ma poate ajuta cineva sa imi zica daca e turbo sau altceva?un senzor sau debimetru de aer! ms mult astept parerile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si un log in mers si vedem unde este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut e cineva din constanta car ma poate ajuta cu un debitmetru sa fiu sigur ca asta e problema si sa nu dau banii pe el degeaba?..masina e cea din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. facusem mai demult o verifcare si mi-a zis "MASS AIR FLOW" adica debitmetru...dar masina trage dupa 3000... nu consuma mult. nu scoate fum.. dar nu mai ca se aude la rece un zgomot gen BLOW OFF VALVE ~2100 cand opresc alimentare..Ce poate fi? :| multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul, daca acum nu ai alte erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da o sa-i mai fac o verifare da nu am timp.... :dry: dar faza e ca trage calumea asta e faza... ca am vazut multe posturi ca avea debitmetru si nu le trageau de loc si scoteau fum multtt...de asta ma tot omoara gandu... adica nu vad unde ar fi problema...:|

Mersi !

Modificat de CT91MOC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

unde se gasesste debitmetrul sau MAF la un vw polo GTI di 2000. daca am asa ceva la masina. ca as vrea sa-i scot mufa si -nu gasesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare. Este vorba de un VW Vento 1.9TDI, 1z, 90cp. 1994

Am facut o scanare cu vag com si mi-a dat urmatoarele erori:

2 Faults Found:

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs

17-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Ma poate ajuta cineva sa le descifrez?

Masina trage foarte greu. Nu scoate fum deloc, Am facut si un log in mers si mi-au dat prost valorile debitmetrului. Am pus debitmetru de la un prieten de pe masina identic dupa cod si aceiasi masina si mi-a tot valori proaste. mai slabe decat cele date de ecu. cand am pus debitmetrul meu pe masina lui ... i-a dat valorile exacte ca un debitmetru nou. Deci debitmetrul meu e bun...dar nu`l citeste.

Stie cineva de ce nu imi citeste debitmetrul aerul intrat? Se poate sa fie intrerupte firele pana la mufa debitmetrului? Stie cineva cum se pot verifica? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca debitmetrul tau, primeste tensiune. Pare ca nu se alimenteaza.

Altfel, verifica firele pana in ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Inca nu am rezolvat problema cu functionarea debitmetrului ( care acum este nou Bosch) dar masina functioneaza la fel abia dupa ce se incalzeste motorul sau ceva langa el mai exact dupa 50 km isi da drumul si turbina
Masurand la conectorul de la MAF cu motorul pornit  mufa scoasa pe firul albastru am 13 V  dar cand conectez la MAF si masurand pe fir albastru mai raman doar cu 1,6 V si implicit nu merge cand sub capota sa incalzit bine si incepe sa mearga si turbina am masurat dinou si totul era noemal si cu conectorul in MAF . Azi voi incerca sa iau de altundeva 12V si sa alimentez MAF-ul

 

Address 01: Engine  (038 906 019 JT)


20:13:31 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
  882 /min  Engine speed 790-870
  280.0 mg/str  MAF (specified) 230-310
  279.3 mg/str  MAF (actual) 210-350
  57.4 %  EGR duty cycle 40-75%

20:13:31 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
  274.4 mg/str  MAF 900-1250
  999.6 mbar  Atmos. pressure sensor -f96-
  994.5  Intake air press. 2100-2600
  0.0 %  Throttle 100%

20:13:31 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
  882 /min  Engine speed 2850-3150
  1091.4 mbar  Spec. intake press. 2200-2400
  994.5  Actual intake press. 2100-2600
  19.9 %  D.cycle MAP 35-80%
 

1 Fault Found:

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70)
            P1144 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Acest cod de eroare îmi da si mie si când iau piciorul de pe pedala de pe accelerație se aude un fâșâit oare ce sa fie,si mai am o întrebare cum lucrează acuatorul de la turbo când pornești mașină si in timpul mersului.

Modificat de cyyobyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

salut, am un golf 4 1.6 akl si pus pe tester valoarea la debitmetru era 0. Mentionez ca masina are probleme cu consumul ,puterea si relantiul. Eroare nu da pe tester dar am banuit ca valoarea nu poate fii 0 . Care ar fi problema? multumesc!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA nu ai debitmetru la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AKL nu are debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, scuze, are. LA prima cautare in schemele electrice nu-l gasise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai la ala ma refeream. Nu ar trebui sa aiba o anumita valoare  pe tester? pe tester imi dadea valoarea 0. Testerul e in romana si scria exact asa " debitmetru- 0". Alta eroare cu privire la asta nu imi dadea. Doar m-am gandit eu ca nu e ok sa fie asa.

Modificat de geicu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci trebuie sa il schimb, nu?.... Nu se poate curata , ceva?  Din cauza lui poate fi consumul crescut (8 % ext cu 80km /ora, 14% urban)? Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut sunt in cautarea unui debitmetru ,din pacate sunt la al 3 lea .acum am pe masina bosch 0986284009,este reconditionat si bun de nimic...probabil reconditionarea se face ca si la turbine la noi....imi poate da cineva un cod de debitmetru mai de doamne ajuta?multumesc

 
 
 
 

 
 
de bosch 0281002531 ce ziceti? 130 de euro,acu nu sti8u daca codurile in romania sunt la fel,eu fiind in afara tarii
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare,am o mica problema cu masina de cateva luni si nu reusesc sa ii dau de cap.

acum 2 luni am schimbat acel senzor de apa care da temperatura apei in bord, nu imi mai amintesc cum se cheama, si ca sa il probeze, mecanicul care imi e un prieten, a pornit masina cu faruri pe faza lunga sa incalzeazsca apa sa vdm daca functioneaza noul senzor.

intre timp a inceput sa o accelereze din ce in ce mai mult, de multe ori ducand-o pe zona rosie de urla motorul.

Totul bine pana aici, apa a ajuns in 90 de grade, senzorul a deschis, totul ok.

Ma urc in masina sa plec spre casa, dupa cateva accelerari constat ca masina era o dacie, adica din accelerarile pe care le avea inainte,

acum de abia reuseam sa depasesc un camion.

ajung acasa pun vag pe ea si imi da eroare de debitmetru. bun. comand altul pierburg, il montez, dar dupa cateva zile din nou eroarea, aceeasi, iar masina oricum nu mai are aceea acceleratie care te baga in scaun.am sa postez si eroarea, poate ma ajutati in vreun fel

 

 

Friday,28,August,2015,11:30:27:62939
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BPW.clb
Control Module Part Number: 03G 906 016 FP    HW: 028 101 212 8
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC  000SG  9383
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00384 264 89007
                      VCID: 76E300530132E6AEBEF-8023
1 Fault Found:

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
               P0101 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 193826 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2064.00.00
                    Time: 00:00:00

             Freeze Frame:
                    RPM: 1554 /min
                    Speed: 64.0 km/h
                    Temperature: 23.4°C
                    Absolute Pres.: 1030.2 mbar
                    Mass Flow: 19.91 g/s
                    (no units): 1.22
                    Temperature: 88.2°C


Readiness: 0 0 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! (Dupa ce am citit mai multe topic-uri, va scriu si eu problema ce am la Golf IV1.9 tdi axr / 140 CP) Masina trage bine pana la 120 (pe drum normal), sau pana la 80 pe panta, dupa ce simt ca a pierdut puterea, nu mai trage in nicio treapta. Parca nici turboul nu mai functioneaza (nu se aude). Daca opresc motorul si pornesc din nou iarasi trage pana 120/80. Mecanicul spune ca cel mai probabil debitmetru de aer e de vina. Ce altceva poate sa fie? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

limp mode..intreaba l pe mecanicul tau de limp,vezi ce zice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!