Jump to content

Consum Bora 2.0 Benzina


martini
 Share

Postare recomandată

Salut si eu am un Golf IV 2.0 cam de 2 saptamani, an fabricatie 2003 euro 4, pot spune ca sunt multumit cat consuma extraurban, am scos 6,5 % cu climatronicul folosit 50% in cei 400 km care i-am parcurs in 2 zile...in oras ma cam omoara, in stil sportiv ma tine pe la 15-16%. Mi-as dori mai multi ponei pe ea aveti idee ce se poate face pe aste motoare de 2L pe benzina sa traga mai tare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • martini

    11

  • Beshcu

    5

  • _GOLF4_

    3

  • CruiserGTI

    3

aveti idee ce se poate face pe aste motoare de 2L pe benzina sa traga mai tare?

ABSOLUT NIMIC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in oras inca nu am mers suficient cu masina ca sa fac un calcul corect. revin cand termin un plin numai in oras.

doar in exterior, asa cum ziceam mai devreme, 7,4%

golf_4 : o sa iti raspund aici cu consumul in curand, ca sa iti dau cifrele exacte din practica. in cartea tehnica nu stiu cat scrie ca ia, nici nu e la mine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care mai aveti bora motor 2.0 postati aici consumul , vreau sa cumpar o bora cu motor 2.0 si vrea sa vad mai multe pareri. Masina e in stare perfecta atat interior cat si exterior...motor impecabil insa din cate am citit aici pe forum ma cam sperie consumul.... Daca golfu meu puturos cu motor de 1.6 101 cai ia 11% in oras.. daca bora ar lua maxim 13 nu ar fi rau...insa nu mai mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care are bora cu motor 2.0 si consumul in oras, la un condus normal se situeaza intre 12-13 litrii maxim, pana acum nu a depasit 13. Inafara cam 8 la un condus cat de cat mai viguros.

Golful tau de 1.6 nu e puturos sa stii, nu te astepta ca trecerea de la 1.6 la 2.0 sa-ti aduca un spor extraordinar de performanta, ca nu e asa. Eu am 1.6 105 cai, si cand m-am urcat la volanul masinii prietenului meu, nu am simtit diferenta semnificativa, poate un pic la demarajul pana la 80 km/h, dar mai incolo nici vorba.

Nu se justifica cilindreea mare, la o putere asa mica oferita in plus fata de 1.6. Diferenta e de cativa caluti si putini Nm in plus, eu in locul tau as ramane cu motorasul de pe golf :D

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa schimb masina cu una mai maricica gen bora , nu mai vreau tot golf 4. E bun consumul de 13% maxim . E si masina mai mare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ideea :D dar faptul ca e mai mare nu inseamna ca e si mai grea, ba mai mult cred ca vorbim de aproximativ aceeasi greutate, poate diferenta sa fie, dar e mica. Bora intr-adevar e mai spatioasa decat golf 4, si portbagajul e mai incapator si habitaclul la fel. De ce nu te orientezi ca si motorizare spre un 1.8T? Ar fi o alegere mai insiprata zic eu, poate consumul va creste cu 1-1,5 litrii in oras dar merita avand in vedere performantele acestui motor comparativ cu 2.0. Si plus ca la benzina, consumul e si cum ti-l faci tu. Cat o calci de tare atat consuma, ai o talpa mai usoara, consumul scade si invers, asta am observat pe pielea mea ;)

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 % consum bora 2.0 in oras cu clima pornita

Modificat de LUCI86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Golf IV motor 2.0 l ..115 CP ..benzina..

Iarna in oras la minus 20 grade ...consum 12%

Vara in oras la 20 grade ...consum 9.5%

Afara, fie vara, fie iarna 6.5-7 %

Sonda de oxigen schimbata la 120.000 km, ...in rest benzina super si uleiuri sintetice ..atentie la etrierii pe spate ...au tendinta de a draga frana ..desfacuti si curatat sub garnitura de cauciuc = minuni la consum ...nu e nevoie de schimbat neaparat garnitura ...doar placile ..daca uzate.

ulei sintetic in cutia de viteze ..MOTUL gear 300 75W90 API GL4 ..conteaza mult.

Intradevar..nu este un motor puternic ...dar rezista pana la 300.000 km ...cunosc prieteni

A propos de 1.8T ..toata lumea stie de problemele pe care le are cu schlam-ul care se face in motor ...din cauza racirii insuficiente a turbinei ..si folosirii uleiului mult timp/km in motor

Stil de condus : semi pensionar ...adica uneori ma mai supar pe ea

Ceva interesant:

Am facut proba la Ford Mustang ultim model ..motor V6 de 4000 cm/ 210CP ....in oras aproape 13 % vara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
vreau sa schimb masina cu una mai maricica gen bora , nu mai vreau tot golf 4. E bun consumul de 13% maxim . E si masina mai mare..

daca iti iei bora in plus fata de golf o sa castigi un portbagaj mai mare....in rest spatiul in masina este lafel ca la golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

a mea stil de condus normal cand e de treaba a consumat 9-10 in oras si 7 in afara.

acum iar o luase razna cu consumul ajunsese pe la 18-20, iar am dus-o la mecanic si nu prea i-a dat de cap, acum e la un service, iar aia de acolo au zis ca daca nici ei nu ii dau de cap sa o duca ei la alt service.

sper ca intr-o saptamana maxim sa pot reveni cu detalii ... ce a fost de vina, cat a costat si cat e consumul

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am un prieten care are bora cu motor 2.0 si consumul in oras, la un condus normal se situeaza intre 12-13 litrii maxim, pana acum nu a depasit 13. Inafara cam 8 la un condus cat de cat mai viguros.

Golful tau de 1.6 nu e puturos sa stii, nu te astepta ca trecerea de la 1.6 la 2.0 sa-ti aduca un spor extraordinar de performanta, ca nu e asa. Eu am 1.6 105 cai, si cand m-am urcat la volanul masinii prietenului meu, nu am simtit diferenta semnificativa, poate un pic la demarajul pana la 80 km/h, dar mai incolo nici vorba.

Nu se justifica cilindreea mare, la o putere asa mica oferita in plus fata de 1.6. Diferenta e de cativa caluti si putini Nm in plus, eu in locul tau as ramane cu motorasul de pe golf :D

Salut,

Detin o Bora de 2.0 benzina, motor AQY. Inainte de aceasta masina am avut un Golf 4 1.6 16v 105cai, motor AUS. Diferenta de performanta e semnificativ mai mare..pot sa spun asta din proprie experienta(de exemplu la golf daca eram cu clima pornita si cu 4 persoane in masina de abia mai tragea saraca) dar in schimb la aceasta nici macar nu mai fac diferenta prea mult cu clima pornita si cu masina incarcata. Probabil ca nu esti obisnuit cu masina sa o conduci sau nu stii sa o conduci sportiv...dar inca o data ...diferenta de performanta e mai mare semnificativ(Exemplu in treapta a 3-a la 6500 de ture am 150km/ora...si crede-ma ajunge repede la 6500 de ture)

Traian

PS: Si consumul e mai mare, nu stiu exact cu cat dar sigur e mai mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traianuss - stiu sa conduc si sportiv si calm :D nu cred ca se poate pune problema nestiintei la condus (masina fiind aceeasi, doar motorul difera)

Nu obisnuiesc sa urc pana in 6500 de ture pentru ca nu vad rostul, cand e nevoie nu zic nu, dar chiar numa asa de dragul de a urca consider ca nu are rost. Bora prietenului meu cu motor de 2.0 am condus-o la fel cum o conduc si pe a mea, si nu mi s-a parut extraordinar de rapida comparativ cu motorul de 1.6 ce e pe masina mea. N-am zis ca nu este diferenta intre ele, doar ca aceasta diferenta este prea mica luand in considerare faptul ca cei 400(aprox) de cm cubi in plus care, fata de motorul de 1.6, ofera cativa Nm si 10 caluti in plus. Asta incercam sa scot in evidenta. Prea putin putere stoarsa dintr-un motor de 2000.

As fi absurd daca as zice ca nu exista un spor de performanta la motorul de 2 litrii, dar pe mine nu m-a multumit. :D

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

SALUT,

AM SI EU UN VW BORA CU MOTOR DE 2.0 LITRI BENZINA CU 115 CP LA CARE AM SCHIMBAT FILTRUL DE AER CU UNUL SPORT.LA INCEPUT,CU FILTRUL ORIGINAL IMI CONSUMA IN ORAS IN JUR DE 15% CU MERS SPORTIV CU PESTE 4000 DE TURATII SI MERS NORMAL CU SCHIMB LA 2500 TURATII IMI LUA IN JUR DE 12%.PE URMA AM AUZIT DE FILTRELE SPORT CA DAU PUTERE SI CONSUMA MAI PUTIN.SINCER NU AM CREZUT,DAR AM COMANDAT UN FILTRU SPORT DE LA FK-AUTOMOTIVE SI AM RAMAS SURPRINS.IN AFARA DE FAPTUL CA AM DEMARAJ MAI PUTERNIC SI SUNET SPORTIV AM ACUM UN CONSUM CARE MA MULTUMESTE,IN ORAS IMI CONSUMA CU CEL PUTIN 2 LITRI MAI PUTIN ADICA UNDEVA LA 9.5%-10% LA MERS NORMAL CU TURATII DE 2500,SI LA MERS SPORTIV CU PESTE 4000 DE TURATII IMI CONSUMA CAM 13%.IN AFARA CU FILTRUL ORIGINAL IMI LUA CAM 9,5% IAR ACUM MERG CU 7,5%.

MIE IMI PLAC MOTOARELE PUTERNICE,POATE CA CAI PUTERE NU ARE DAR ARE UN CUPLU CARE IMI PLACE.MA MIR CUM DE LA MOTORUL ACESTA NU AU PUS SI CAI MAI MULTI.

PRIETENII IMI SPUN CA AM AVUT CURAJ SA MA BAG LA UN MOTOR DE 2.0 BENZINA.MIE IMI PLACE SI NU AM PROBLEME CU CONSUMUL.

Scrierea nejustificata cu majuscule, litere

Modificat de last
Citeste si respecta Regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Constantin

Salut,

Detin o Bora 2.0 din 2005 (cod motor AZJ, cutie automata 01M - 4 trepte) si dupa 55.000 Km consumul ar fi:

  • 6-8 % in afara orasului
  • 12-18 % in oras (Bucuresti)
  • 10.2 % mediu

Cel mai bun consum obtinut a fost 5.8 % Busteni - Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina de cand am luat-o, si am mai scris pe aici, face probleme ciclic: o perioada e cuminte si consuma normal, cam 7 in afara si 10-11 in oras, alteori in afara 12-13, si in oras 19-20.

ma bucuram ca am rezolvat problema insa a revenit, desi am fost pe la mai multe service-uri nu au reusit sa ii dea de cap. i-au schimbat toate consumabilele ca la o revizie normala deja de 2 ori intr-un an desi s-au facut vreo 5000km, i-au reparat clapeta de acceleratie, i-au reparat debitmetrul, i-au scos catalizatorul, etc. am bagat deja o gramada de bani si niciun rezultat, doar ca merge un pic mai bine insa tot consuma uneori exagerat, scoate fum negru cand consuma mult de impute tot cartierul, si acum ultima data a inceput sa aiba variatii de turatie la relantiu. iar cand pornesc clima, la relanti ajunge pe la 450-500 rpm, si daca vreau sa plec de pe loc, moare, normal.

am ajuns la un alt service agreat vw, la un domn care sper sa ma rezolve, si a zis ca la toate celelalte service-uri aveau doar VAG-COM-ul, insa ei au alt program mai nou care vede mai multe erori, pe cand vagcom-ul nu detecteaza chiar toate problemele, e cam depasit.

si a zis ca e sonda lambda stricata, trebuie schimbata. saptamana asta schimb si sonda, si dupa probabil o sa curat si injectoarele. daca si atunci inca mai face probleme, cred ca o sa ma gasiti la aria de vanzari :)

in rest, eu conduc mai multe masini, si dintre toate ( daewoo, ford, skoda, vw ) parca totusi bora imi satisface cat mai multe cerinte. daca as fi avut norocul sa o am de noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un Golf IV 2.0I si sunt foarte multumit de el in oras mers lejer imi consuma 11,5% mers mai agresim imi consuma cam 13% afara imi i-consuma cam 6,5 - 7%.

Din pacate la capacitatea motorului ar fi trebuit sa aibe macar 135cp dar asta este trebuie sa ne multumim si cu 115cp pe care ii avem. Oricum diferentele de consum dintre 1.4,1.6,1.8T,2.0I nu sunt foarte mari

Modificat de Casilias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
masina de cand am luat-o, si am mai scris pe aici, face probleme ciclic: o perioada e cuminte si consuma normal, cam 7 in afara si 10-11 in oras, alteori in afara 12-13, si in oras 19-20.

ma bucuram ca am rezolvat problema insa a revenit, desi am fost pe la mai multe service-uri nu au reusit sa ii dea de cap. i-au schimbat toate consumabilele ca la o revizie normala deja de 2 ori intr-un an desi s-au facut vreo 5000km, i-au reparat clapeta de acceleratie, i-au reparat debitmetrul, i-au scos catalizatorul, etc. am bagat deja o gramada de bani si niciun rezultat, doar ca merge un pic mai bine insa tot consuma uneori exagerat, scoate fum negru cand consuma mult de impute tot cartierul, si acum ultima data a inceput sa aiba variatii de turatie la relantiu. iar cand pornesc clima, la relanti ajunge pe la 450-500 rpm, si daca vreau sa plec de pe loc, moare, normal.

am ajuns la un alt service agreat vw, la un domn care sper sa ma rezolve, si a zis ca la toate celelalte service-uri aveau doar VAG-COM-ul, insa ei au alt program mai nou care vede mai multe erori, pe cand vagcom-ul nu detecteaza chiar toate problemele, e cam depasit.

si a zis ca e sonda lambda stricata, trebuie schimbata. saptamana asta schimb si sonda, si dupa probabil o sa curat si injectoarele. daca si atunci inca mai face probleme, cred ca o sa ma gasiti la aria de vanzari :D

in rest, eu conduc mai multe masini, si dintre toate ( daewoo, ford, skoda, vw ) parca totusi bora imi satisface cat mai multe cerinte. daca as fi avut norocul sa o am de noua...

Salut, VAG-COM e foarte bun, daca tipul ala a zis ca VAG-COM e depasit atunci expertiza lui in acest domeniu e nula. In afara de VAG-COM si VAS-ul, proprietar VW nu am auzit de alt soft mai competent. Consumul ridicat se poate datora de la o gramada de componente ale masinii. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traianuss: asa mi-a zis, eu nu ma pricep, dar dl respectiv e sef de service ceva, nu stiu exact, si stie ce vorbeste. si a pus diagnosticul corect din prima, a schimbat sonda lambda, si acum masina merge perfect. asta dupa ce fusesem la mai multi mesteri si renumite service-uri vw din oras.

repet, nu stiu ce program o folosi, nici nu prea imi pasa calea pe care a obtinut rezultatele, mie imi pasa doar ca s-a rezolvat problema :rolleyes:

masina avea mai multe bube, tot de la diversi mecanici de dacie reprofilati, insa acum e ca noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca am in Golf-ul meu mk3 Gti cam acelasi motor cu cel al initiatorului topicului. Un Euro2 2.0l 115 cai. Codul motorului meu e AGG.

In Tg. Mures, un oras cu un trafic infernal mai tot timpul si mai ales in zona centrala, unde se merge bara la bara iar distantele sunt dezgustator de mici, nu mi-a coborat niciodata consumul, fara climatronic pornit pe compresor, sub 12l la 100 km.

De alaltaieri, fiindca avem temperaturi de 22-23 de grade in amiaza, iar eu circul, merg cu climatronicul pe Auto. Daca n-apuc sa accelerez un pic si merg in coloana, am si 14l la suta pe computerul de bord, consum mediu. La pompa, din ce calculasem, rezulta ca e mai putin, dar cu maxim 1/2l la 100 km.

In exterior, daca merg mai mult cu a 5-a, imi sta consumul mediu pe un 6.2-6.5 la suta. Cum schimba in jur de 4-5000 rpm, sare si in exterior la un glorios 7.5-8.

Eu zic ca-i normal. Motorul meu e in top-shape si are toate consumabilele schimbate la zi. Nu cred ca ar consuma mai putin nici sa fie nou-nout.

La tehnologia lui, mai creed si ca nu-i puturos deloc. Ba chiar masina mananca asfaltul. Insa, probabil, asta e si pentru ca motorul e intr-un Golf3 in doua usi, si nu intr-un Bora.

In rest, toate bune. Sanatate si noroc tuturor.

Modificat de CruiserGTI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu motorul AQY de 2.0l pe golf.consum in sighisoara cam 11% iarna si 9 - 10% vara.in afara la mers semi sportiv 7-7,5%.cel mai bun consum: sighisoara - bucuresti 6,1%.eu zic ca e un motor ok daca nu esti un impatimit al cailor putere.oricum e mai ok decat multe alte motoare.ma declar multumit de el

ar fi bine sa se deschida un topic pe forum numai despre motoarele de 2.0l.ca sa mai aflam si noi bubele acestui motor

Modificat de ady1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum se stie, 2.0 115 ca 8v e un motor nepretentios. mie imi functioneaza impecabil cu orice tip de benzina co95, de aici putina economie. comparativ, stiu ca exista 1.6 16v-uri (cele de 105 cai) ce necesita benzina de 98 (cel putin in romania).

plus ca agg-ul meu, de pilda, are cuplu superb pentru o benzinara pe aspiratie, obtinut deja in jur de 2500 rpm

Modificat de CruiserGTI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt foarte multumit de cum trage, si acum si de consum. dar comparativ cu motoarele din ultimele generatii, acest 2.0 benzina mi se pare slab. un 1,9 tdi are 114 CP parca, si e diesel (cu turbina). iar la fsi nu mai zic nimic ... 200 CP. si am o prietena si si-a luat motorul asta si conduce doar in oras cu 50, si mai rar pana la bucuresti cu 100-120. schimba la 2000 rpm... asa rau imi pare ca motorul ala nu a prins un proprietar care sa stie sa il exploateze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, e un motor de conceptie veche. Iar diferentele se vad la performanta masinii. Am condus Golf mk5 Gti, cel cu motorul 2.0 200 CP, zboara efectiv masina. Consumul era comparabil cu al meu - tragand de masina, am scos pe 200 de km o medie de 8l/100 iar in oras am vazut in ambuteiaje 13-13.5 l/100.

Oricum, o masina cu motor de 2l, ca e gandita in anii 90 sau in 2005, nu o luam pentru consum, ci pentru... feeling.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

schimbai catalizatorul si senzorii de oxigen dar sa fie de firma nu made in china

si eu am motor de 2.0 pe un golf 4 din 2001 si consuma 10 in oras si 7 in afara

la fel am facut si eu....si nu modifica masina adika sa schimbi toba sau filtru de aer sa pui sport ca consuma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!